|
Obecny czas: 24 Kwi 2024, 14:52
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 3 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
PshemoHGT |
#113260 Wysłany:
08 Kwi 2008, 18:56; Temat postu: Dziwna geometria kół |
|
|
Puntomaniak |
|
Miejscowość: Niepołomice Rejestracja: 30 Sty 2008, Posty: 96
|
problem mam w tym ze ustawienie moich kół wygląda tak /--\ myślałem że to normalne w takim samochodzie. dla pewności pojechałem sobie ustawić zbieżność i wydawało mi się wszystko ok a tu gdy przyszła zmiana opon patrze a tu lewa przednia opona ścięta na łyso od wewnątrz!!!! goście sprawdzili mi zawieszenie i znaleźli tylko wybite trochę simerbloki na prawym wachaczu. a przyczyn takiego nachylenia tych kół dopatrują sie w przednich sprężynach że są krótkie i wachacz sie inaczej ugina i zmieniły się kąty kół i że tego zbieżność nie poprawi!!!
A co wy o tym myślicie?? bo nie wiem co robić
|
|
Góra |
|
|
|
|
ipIV |
#113308 Wysłany:
08 Kwi 2008, 21:06; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13053 Pomógł: 54
|
No nie wiem.... jest regulacja właśnie tego kąta pochylenia.... Wiem, bo miałem to walnięte w lewym kole....
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
szymlorek |
#113435 Wysłany:
08 Kwi 2008, 23:42; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Rejestracja: 16 Sie 2007, Posty: 128
|
Krótsza sprężyna to słabe wytłumaczenie, przy nazwijmy to "tuningowych czy sportowych " jak kto woli sprężynach też zmienia się prześwit za sprawą długości sprężyny a mimo to można zachować porządane nastawy zawieszenia. Jedź na zbierzność gdzieś niech to ogarną.
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 3 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|