|
Obecny czas: 01 Maj 2024, 06:01
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 6 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Marceli |
#110813 Wysłany:
02 Kwi 2008, 13:22; Temat postu: szrpanie na biegu jałowym |
|
|
Forumowicz |
Rejestracja: 02 Kwi 2008, Posty: 3
|
W Punto 2 99 r silnik 1,2 8V po odpaleniu silnika, siedzac w samochodzie wszystko wydaje sie byc ok, tylko na karoserie i siedzenia przenosi sie cos w rodzaju delikatnych szarpniec podobnych do zmiany biegów w automatycznych skrzyniach. Dodam ze dzieje sie to tylko i wyłacznie podczas postoju na jałowym biegu. Po dodaniu gazu wszystko zanika. Dodam ze nie towarzyszy temu zadne stukanie ani nic podobnego. Moim skromnym zdaniem to jakas nierównosc w pracy silnika. A teraz pytanie czym moze byc spowodowane i co mi radzicie. Prosze o pomoc i porade. Dzieki M
|
|
Góra |
|
|
|
|
BzzQ |
#110906 Wysłany:
02 Kwi 2008, 16:50; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 07 Lut 2008, Posty: 268
|
Użyj opcji SZUKAJ
_________________ Punto FL 03/04r 1.2 8V
Zapraszam do galerii
|
|
Góra |
|
|
Marceli |
#110927 Wysłany:
10 Kwi 2008, 10:48; Temat postu: |
|
|
Forumowicz |
Rejestracja: 02 Kwi 2008, Posty: 3
|
BzzQ napisał(a): Użyj opcji SZUKAJ
szukaj czego silnika czy jak, dobra rada tylko nieprzydatna w diagnostyce. [ Dodano: 10 Kwi 2008 08:48 ]Mam jeszcze jedno pytanie czy czasami zapala sie wam lampka temperatury silnika i z czym to jest zwiazane prosze o pomoc.
|
|
Góra |
|
|
misiu7231 |
#114276 Wysłany:
11 Kwi 2008, 20:30; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
|
Miejscowość: Sosnowiec Rejestracja: 04 Kwi 2008, Posty: 89
|
Za obroty biegu jałowego odpowiedzialny jest silniczek krokowy , jego pracę można zdiagnozować za pomocą komputera diagnostycznego - ASO lub dobry
warsztat elektryczny . Też miałem z nim problem chociaż objawy były trochę inne , mianowicie silnik zostawał na wysokich obrotach po puszczeniu gazu.
Sam silniczek to część występująca wyłącznie z korpusem przepustnicy i jest nie rozbieralny koszt wymiany ok. 500 PLN . Czasem wystarczy jednak przeczyścić komorę silniczka preparatem STP - jeśli przyczyną były zanieczyszczenia zgromadzone w tej komorze - tak było w moim przypadku i od września zeszłego roku mam spokój.
_________________ Punto II 1,2 8V SX 5d rok prod. 2001
|
|
Góra |
|
|
LAU1976 |
#114286 Wysłany:
11 Kwi 2008, 21:10; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Norbert
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 02 Paź 2007, Posty: 495
|
Kolego Marceli, wpisuj w temacie o co chodzi, a nie "problem" i nie poruszaj dwóch różnych spraw w jednym wątku - dzięki temu ułatwisz innym wyszukiwanie. Pozdr!
_________________ LAUPUNKT 2 1.2 8V * 60KM * 2002 * 5D * >165tys km*
|
|
Góra |
|
|
Marceli |
#118925 Wysłany:
25 Kwi 2008, 11:59; Temat postu: Wyczyszczony krokowiec |
|
|
Forumowicz |
Rejestracja: 02 Kwi 2008, Posty: 3
|
krokowiec wyczyszcony i nadal obroty pływaja choc nie zawsze, moze to jakies lewe powiereze dostaje sie do ukladu ?
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 6 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|