You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 01 Maj 2024, 06:01

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #110813 Wysłany: 02 Kwi 2008, 13:22; 
 Temat postu: szrpanie na biegu jałowym
Offline
Forumowicz

Rejestracja: 02 Kwi 2008,
Posty: 3
W Punto 2 99 r silnik 1,2 8V po odpaleniu silnika, siedzac w samochodzie wszystko wydaje sie byc ok, tylko na karoserie i siedzenia przenosi sie cos w rodzaju delikatnych szarpniec podobnych do zmiany biegów w automatycznych skrzyniach. Dodam ze dzieje sie to tylko i wyłacznie podczas postoju na jałowym biegu. Po dodaniu gazu wszystko zanika. Dodam ze nie towarzyszy temu zadne stukanie ani nic podobnego. Moim skromnym zdaniem to jakas nierównosc w pracy silnika. A teraz pytanie czym moze byc spowodowane i co mi radzicie. Prosze o pomoc i porade. Dzieki M


Góra
 Profil  
 

 
 Post #110906 Wysłany: 02 Kwi 2008, 16:50; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Łódź
Rejestracja: 07 Lut 2008,
Posty: 268
Użyj opcji SZUKAJ

_________________
Punto FL 03/04r 1.2 8V
Zapraszam do galerii


Góra
 Profil  
 
 
 Post #110927 Wysłany: 10 Kwi 2008, 10:48; 
 Temat postu:
Offline
Forumowicz

Rejestracja: 02 Kwi 2008,
Posty: 3
BzzQ napisał(a):
Użyj opcji SZUKAJ



szukaj czego silnika czy jak, dobra rada tylko nieprzydatna w diagnostyce.

[ Dodano: 10 Kwi 2008 08:48 ]
Mam jeszcze jedno pytanie czy czasami zapala sie wam lampka temperatury silnika i z czym to jest zwiazane prosze o pomoc.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #114276 Wysłany: 11 Kwi 2008, 20:30; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: Sosnowiec
Rejestracja: 04 Kwi 2008,
Posty: 89
Za obroty biegu jałowego odpowiedzialny jest silniczek krokowy , jego pracę można zdiagnozować za pomocą komputera diagnostycznego - ASO lub dobry
warsztat elektryczny . Też miałem z nim problem chociaż objawy były trochę inne , mianowicie silnik zostawał na wysokich obrotach po puszczeniu gazu.
Sam silniczek to część występująca wyłącznie z korpusem przepustnicy i jest nie rozbieralny koszt wymiany ok. 500 PLN . Czasem wystarczy jednak przeczyścić komorę silniczka preparatem STP - jeśli przyczyną były zanieczyszczenia zgromadzone w tej komorze - tak było w moim przypadku i od września zeszłego roku mam spokój.

_________________
Punto II 1,2 8V SX 5d rok prod. 2001


Góra
 Profil  
 
 
 Post #114286 Wysłany: 11 Kwi 2008, 21:10; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Norbert
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa
Rejestracja: 02 Paź 2007,
Posty: 495
Kolego Marceli, wpisuj w temacie o co chodzi, a nie "problem" i nie poruszaj dwóch różnych spraw w jednym wątku - dzięki temu ułatwisz innym wyszukiwanie. Pozdr!

_________________
LAUPUNKT 2 1.2 8V * 60KM * 2002 * 5D * >165tys km*


Góra
 Profil  
 
 
 Post #118925 Wysłany: 25 Kwi 2008, 11:59; 
 Temat postu: Wyczyszczony krokowiec
Offline
Forumowicz

Rejestracja: 02 Kwi 2008,
Posty: 3
krokowiec wyczyszcony i nadal obroty pływaja choc nie zawsze, moze to jakies lewe powiereze dostaje sie do ukladu ?


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO