You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 28 Mar 2024, 12:56

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #117332 Wysłany: 21 Kwi 2008, 13:28; 
 Temat postu: Dławienie silnika+ nierówne obroty
Offline
Forumowicz

Rejestracja: 19 Lut 2008,
Posty: 2
Witam,
Jakieś dwa dni temu w moim Punciaku 1,2 z instalacją gazową (Tartarini) pojawił się problem. Mianowicie jechałem sobie na trasie i skończył mi się gaz, "przełączyłem się" na benzynę, przejechałem jakieś 20km po czym auto zaczęło się dziwnie zachowywać. Na każdym biegu począwszy od "jedynki" a skończywszy na "piątce" po wciśnięciu pedału gazu silnik początkowo zaczynał "dławić" się po czym "dławienie" mijało a silnik dopiero zaczynał wchodzic na obroty a auto rozpędzało się ale już nie tak dynamicznie jak to było wcześniej. Poza tym zauważyłem, że na postoju, na biegu jałowym obroty nie schodziły płynnie tylko zatrzymywały przy 1100 i dopiero za chwilę schodziły do prawidłowych. Nie wiem co jest grane.


Góra
 Profil  
 

 
 Post #117506 Wysłany: 21 Kwi 2008, 21:00; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Radom
Rejestracja: 14 Sty 2008,
Posty: 114
sprawdź świece i przewody


Góra
 Profil  
 
 
 Post #119396 Wysłany: 27 Kwi 2008, 09:32; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Imię: Andrzej
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: lubelskie [L]
Miejscowość: Brody Duże
Rejestracja: 17 Kwi 2008,
Posty: 18
Może masz lipne paliwo, w przypadku jazdy na gazie paliwo będące długo w baku traci na wartości, dlatego warto tankowac częściej a mniej by benzyna w baku była świeża. Przewody i świece powinne być bardzo dobrej jakości i czesto wymieniane, co najmniej raz w roku.
A tak między nami to uważam , iż przy tym silniku instalacja gazowa jest ogromnym nieporozumieniem.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #119417 Wysłany: 27 Kwi 2008, 10:08; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Sosnowiec
Rejestracja: 20 Mar 2008,
Posty: 924
andru77 Też tak myślę. Teraz gaz jest drogi i już prawie się na nim nie opłaca jeździć. A tutaj jeszcze w wersji 1.2.. A co do twojego problemu to przyczyną może być benzyna która długo zalegała w baku i tak jak napisał andru nie była świeża..

_________________
Fiat Seicento 1.1 MPI 54 Km 2004 rok ;)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #120562 Wysłany: 30 Kwi 2008, 18:24; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: Skaryszew/Radom
Rejestracja: 14 Kwi 2008,
Posty: 60
ja mam gaz fabryczny od nowosci w moim kropku, czyli tak jak do nich ładowali tartarini. U Ciebie pewnie przyczyną było to nieswierze paliwo, jesli po zatankowaniu nowego sie nie uspokoi trzeba bedzie pomyslec o swiecach, samochod na gazie jest mniej czuły na zuzywanie sie świec (latwiej jest zapalic mieszanke w cylindrze). u mnie jest innego typu problem ktory najpierw pojawił sie na gazie a teraz jest takze na benzynie, a mianowicie telepanie silnikiem na wolnych obrotach, bylem na ustawieniu recznym i komputera, ale to nie pomoglo, pewnie czas juz wymienic swiece i przewody ale nie wiem czy w kropku tez tak jest ale w wiekszosci samochodow cos podobnego sie pojawia przy nieszczelnosci wężyka podciśnienia od kolektora ssacego do filtra powietrza, bądz węzyka serwa. chyba zaczne od tych wężyków bo tansza sprawa hehe,


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO