|
Obecny czas: 28 Mar 2024, 12:56
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 5 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
dr_hook |
#117332 Wysłany:
21 Kwi 2008, 13:28; Temat postu: Dławienie silnika+ nierówne obroty |
|
|
Forumowicz |
Rejestracja: 19 Lut 2008, Posty: 2
|
Witam,
Jakieś dwa dni temu w moim Punciaku 1,2 z instalacją gazową (Tartarini) pojawił się problem. Mianowicie jechałem sobie na trasie i skończył mi się gaz, "przełączyłem się" na benzynę, przejechałem jakieś 20km po czym auto zaczęło się dziwnie zachowywać. Na każdym biegu począwszy od "jedynki" a skończywszy na "piątce" po wciśnięciu pedału gazu silnik początkowo zaczynał "dławić" się po czym "dławienie" mijało a silnik dopiero zaczynał wchodzic na obroty a auto rozpędzało się ale już nie tak dynamicznie jak to było wcześniej. Poza tym zauważyłem, że na postoju, na biegu jałowym obroty nie schodziły płynnie tylko zatrzymywały przy 1100 i dopiero za chwilę schodziły do prawidłowych. Nie wiem co jest grane.
|
|
Góra |
|
|
|
|
yogi.g |
#117506 Wysłany:
21 Kwi 2008, 21:00; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Radom Rejestracja: 14 Sty 2008, Posty: 114
|
sprawdź świece i przewody
|
|
Góra |
|
|
andru77 |
#119396 Wysłany:
27 Kwi 2008, 09:32; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Imię: Andrzej
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: lubelskie [L]
Miejscowość: Brody Duże Rejestracja: 17 Kwi 2008, Posty: 18
|
Może masz lipne paliwo, w przypadku jazdy na gazie paliwo będące długo w baku traci na wartości, dlatego warto tankowac częściej a mniej by benzyna w baku była świeża. Przewody i świece powinne być bardzo dobrej jakości i czesto wymieniane, co najmniej raz w roku.
A tak między nami to uważam , iż przy tym silniku instalacja gazowa jest ogromnym nieporozumieniem.
|
|
Góra |
|
|
MatiGP |
#119417 Wysłany:
27 Kwi 2008, 10:08; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Sosnowiec Rejestracja: 20 Mar 2008, Posty: 924
|
andru77 Też tak myślę. Teraz gaz jest drogi i już prawie się na nim nie opłaca jeździć. A tutaj jeszcze w wersji 1.2.. A co do twojego problemu to przyczyną może być benzyna która długo zalegała w baku i tak jak napisał andru nie była świeża..
_________________ Fiat Seicento 1.1 MPI 54 Km 2004 rok
|
|
Góra |
|
|
kojot01 |
#120562 Wysłany:
30 Kwi 2008, 18:24; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
|
Miejscowość: Skaryszew/Radom Rejestracja: 14 Kwi 2008, Posty: 60
|
ja mam gaz fabryczny od nowosci w moim kropku, czyli tak jak do nich ładowali tartarini. U Ciebie pewnie przyczyną było to nieswierze paliwo, jesli po zatankowaniu nowego sie nie uspokoi trzeba bedzie pomyslec o swiecach, samochod na gazie jest mniej czuły na zuzywanie sie świec (latwiej jest zapalic mieszanke w cylindrze). u mnie jest innego typu problem ktory najpierw pojawił sie na gazie a teraz jest takze na benzynie, a mianowicie telepanie silnikiem na wolnych obrotach, bylem na ustawieniu recznym i komputera, ale to nie pomoglo, pewnie czas juz wymienic swiece i przewody ale nie wiem czy w kropku tez tak jest ale w wiekszosci samochodow cos podobnego sie pojawia przy nieszczelnosci wężyka podciśnienia od kolektora ssacego do filtra powietrza, bądz węzyka serwa. chyba zaczne od tych wężyków bo tansza sprawa hehe,
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 5 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|