|
Obecny czas: 04 Maj 2024, 12:44
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 6 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
szczoopli |
#131254 Wysłany:
02 Cze 2008, 00:25; Temat postu: nie wkręca sie ponad 2,5 tyś obrotów |
|
|
Forumowicz |
Miejscowość: wro Rejestracja: 23 Maj 2008, Posty: 4
|
zupełnie nei wiem co sie stało, mój kropek w piatek jeździł normalnie, w sobote go nie ruszałem a w niedziele sie zacina....
przedział między 700-2000 jest normalny, chodzi jak zawsze, powyżej 2000 juz bardzo powoli rosna obroty i dochodząć do 2500 zaczyna szarpać ale szybciej nie chce isć, i to tak od 1 do 4 biegu (na 5 niepróbowałem bo nie miałem gdzie) co dziwniejsze, na luzie nie ma problemów zeby sie wkręcać i żeby domknąć zegar, ale jadąc na biegu nie chce przekroczyć 2500.
myslałem ze to filtr powietrza, ale wymieniony tydzień temu i cały tydzień jeździłem bez problemów, brak paliwa też nie, jest pół baku i na tej samej benzynie jeżdże juz z 3 tyg (ciagle tankuje na tej samej stacji i maja tam całkiem dobre paliwo, mój ojciec też tam tankuje i nie narzeka, lub tankuje na BP). miesiac temu miałem problem bo nieuważnie wjeżdżajac do garazu zachaczyłem o wystajacy element i uszkodziłem przewód paliwowy ale mechanik mi to załatał (przeciął przewód, prawdopodobnie włozył metalowe obrączki do przewodu i nałożył na to gumowy wąż i zacisnał kilkoma ściskami z każdej strony) i miesiac jeździłęm bez zadnych problemów, no ale teraz zanurkowałem pod auto żeby sprawdzic no i przedów niecieknie wiec chyba dobrze zrobiony i to nie powinno byc problemem, swiece zostały wymienione tydzień temu wiec to raczej też nie one bo tydzien jeździłęm bez problemów
mam punto 1,2 8V 2000r z góry dziekuje za pomoc
|
|
Góra |
|
|
|
|
ipIV |
#131260 Wysłany:
02 Cze 2008, 00:53; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13055 Pomógł: 54
|
Obstawiam Sondę lambda Nie świeci sie przypadkiem Check?
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
mrider |
#131261 Wysłany:
02 Cze 2008, 01:03; Temat postu: |
|
|
Przyczyną może być ten łatany przewód. Jeśli mechanik zrobił tak jak piszesz to w miejscu łączenia zmienił się przekrój wewnętrzny. Jeśli uszkodzenie powstało przed filtrem to istnieje prawdopodobieństwo osadzania się na tym łączeniu syfu z baku. Najlepiej jakbyś podjechał na komputer sprawdzić ciśnienie na wtrysku, wtedy już coś będzie wiadomo.
|
|
Góra |
|
|
szczoopli |
#131264 Wysłany:
02 Cze 2008, 02:13; Temat postu: |
|
|
Forumowicz |
Miejscowość: wro Rejestracja: 23 Maj 2008, Posty: 4
|
nic sie nie świeci, żadne ostrzerzenie, niby wszystko gra ale się nei wkręca, a uszkodziłem przewód który jest miedzy pompą a silnikim, taki czarny gumowy wężyk który ciagnie się przez całą długość auta (zdziwiłem się ze jest gumowy...)
_________________ kropek 1,2 8v 2000r 3d rudy 102 (wersja sx)
|
|
Góra |
|
|
adi.degora |
#131268 Wysłany:
02 Cze 2008, 04:34; Temat postu: |
|
|
Przyjaciel |
|
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Twierdza Poznań Rejestracja: 30 Maj 2007, Posty: 2885
|
No a sama pompa paliwa? Na luzie nie potrzeba wiele wachy, wiec to by moglo tlumaczyc dlaczego przerywa dopiero podczas jazdy.. Przerabiałem cos podobnego w malcu, zostalo sprawdzone doslownie wszystko poza pompą (ktorą jako jedyny obstawialem od początku, no ale zajmowali sie tym mądrzejsi ode mnie), w koncu cala naprawa zamknęła sie w kwocie 7 zlotych za pompkę..
Z tym że u mnie szarpanie wystepowalo sporadycznie, a u Ciebie powiadasz non stop, magiczna bariera 2500 RPM... Hm....
_________________
15.11.07 adi.degora napisał(a): znacie sie lepiej, to pierd*le, koniec z moimi radami w temacie CA Scooby-dooby-doobywóz &Wheeler 800 |Podstawy CA wg Adiego - Kompendium & Ranking kosmetyków samochodowych | Polska Jazda & YouTube
***Ty ze spaloną gumą, patrz jak się toczę z dumą... ***
|
|
Góra |
|
|
szczoopli |
#131410 Wysłany:
02 Cze 2008, 19:17; Temat postu: |
|
|
Forumowicz |
Miejscowość: wro Rejestracja: 23 Maj 2008, Posty: 4
|
dzisiaj udało mi sie przekroczyć magiczne 2500 obrotów, na 3 delikatnie wcisnałem gaz i czekałem aż sie rozbuja no i doszedł do ok 3100 i wtedy jak wcisnałem jeszcze troche gaz to sie dławił i hamował, jak puszczałem to przyśpieszał, jak puściłem gaz i obroty spadły do 2800 i wcisnałęm do dechy to najpierw lekko skoczył do przodu jak powinien i za moment zaczął sie krztusić i hamowac, zabrałem noge z gazu to jechał spokojnie.... na wszelki wypadek zamawiam juz sobie nowy przewód paliwowy, może rzeczywiście to on....
_________________ kropek 1,2 8v 2000r 3d rudy 102 (wersja sx)
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 6 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|