You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 27 Kwi 2024, 15:01

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 39 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 
 Post #113509 Wysłany: 09 Kwi 2008, 12:03; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Paź 2007,
Posty: 111
szymlorek napisał(a):
A że diesel do sportu się nie nadaje to absolutna prawda


Pozyjemy zobaczymy:] Wdg mnie to jest wlasnie przyszlosc sportu, bardzo odlegla ale jednak;)
Pozdrawiam

_________________
1.9JTD


Góra
 Profil  
 

 
 Post #113545 Wysłany: 09 Kwi 2008, 16:30; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: Łódź
Rejestracja: 23 Mar 2008,
Posty: 90
Według mnie diesle mają ogromny potencjał i jak najbardziej nadają się do sportu- a jeżeli jeszcze nie teraz to za niedługo. Głupi chip w dieslu daje nam 30km, gdy w benzynie dużo mniej. Podobnie jest z wieloma innymi modyfikacjami.
Sądzę, iż diesle już teraz mogą śmiało konkurować z benzyną, a niedługo wyprą ją z konkurencji.

A uczucie załączającej się turbiny jest.. niesamowite :)

PS. nie mówię tu o rajdach a jeździe sportowej- autach miejskich. Póki co diesle w rajdach nie mają czego szukać :)

_________________
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #113785 Wysłany: 10 Kwi 2008, 08:34; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 07 Kwi 2008,
Posty: 5
diesle nadają się do sportu i to już teraz

http://www.youtube.com/watch?v=n7fCBttfNRg
http://www.youtube.com/watch?v=VQgJXA2DSyo
http://www.youtube.com/watch?v=UHwxYLWvoaM
http://www.youtube.com/watch?v=MtZAhKajD7w

tylko wymawiając słowo SPORT nikt z nas nie kmini na jaki "pułap cenowy" wskakuje i myślę że nie należy do naszej szarej codzienności mieszać tego słowa :lol:
ja nie miałem na myśli SPORTU pisząc o zmianach w dieslu :!:
w ogóle cokolwiek tu pisząc mam na myśli tylko i wyłącznie NASZE podwóreczko, a konkretnie piaskownicę.
sam nie jestem człowiekiem zamożnym i dlatego zdecydowałem się na HGT - pomimo opinii że dużo pali, że awaryjne...
które gti mało pali ? :D gdzie drwa rąbią tam wióry lecą...
i zależy co rozumieć przez "dużo pali" ? EVO 9 dużo pali :lol:
a awaryjność ? póki co - odpukać, jestem mile zaskoczony a nawet jakby to części jedne z tańszych na rynku.nie jestem ani maniakiem HGT ani przeciwnikiem diesli - po prostu chwilę siedziałem z kalkulatorem i tak wyszło,
a pomijając już wszystko, szymlorek - P2 ma najlepszy układ jezdny z tej półki cenowej (ja dorzuciłem sobie jeszcze B6 :D - wyśmienita zabawa :twisted: choć trochę twardo...ale szczerze polecam - widok przerażonych min panów w A6 wyprzedzanych po zewnęrtrznej na ciasnych winklach bezcenny :twisted: * nie róbcie tego w domu * )
Przemas - diesle raczej nie mają przyszłości w sporcie - to pojedyncze przypadki które mają za zadanie głownie promowanie określonego produktu i są mocno wspierane przez fabryki na zasadzie "co ja KU...A nie potrafię ?" bo prywatny zespół - że niby pojeżdżę se w rajdach dieslem - nie jest raczej stać - diesel to silnik do morderczej pracy ale w określonych warunkach. normalny diesel nienawidzi pracy na wysokich obrotach i wysokiej temperatury czyli dokładnie tych rzeczy na których "sport" się opiera więc diesel do sportu musi być odporny na bolączki normalnego co w prostej linii znaczy: kasa, kasa i jeszcze raz kasa
aha i z turbobenzyny tak samo wyciśniesz czipem ile chcesz :D tylko te korby...

szymlorek : W silniku JTD 80 nie ma intercoolera! Smile - sorry przyłapałeś mnie - nie znam się :oops: poważnie...

zbanujcie mnie bo dostałem słowotoku... pozdrawiam

[ Dodano: 10 Kwi 2008 08:34 ]
Przemas napisał(a):
A uczucie załączającej się turbiny jest.. niesamowite :)

.... byle nie w zakręcie :twisted:


Góra
 Profil  
 
 
 Post #136236 Wysłany: 17 Cze 2008, 18:58; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: Brzeziny
Rejestracja: 25 Sty 2008,
Posty: 66
ja bym ci proponowal kupic jtd niema jak to diselek ekonomiczny zwawy i tani w utrzymaniu hyba ze chcesz szalec to wtedy hgt zalezy jaka masz kieszen :D

_________________
punto 1.2 8v FAIERV12


Góra
 Profil  
 
 
 Post #146637 Wysłany: 18 Lip 2008, 20:06; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: Czechowice Dziedzice
Rejestracja: 08 Lip 2007,
Posty: 37
jestem właścicielem HGT od roku i nie mam żadnych z nim problemów. a co do spalania to jak sie go nie kreci wysoki max 4000 obrotów to spalanie jest w okolicy 8,5L ale kosztem frajdy z jazdy:) natomiast kręcenie do 6000 to spalanie wzrasta do ok 13L ale frajda z jazdy niesamowita. Ale coś za coś. Ja polecam HGT

_________________
Punto II HGT (130KM):D


Góra
 Profil  
 
 
 Post #146674 Wysłany: 18 Lip 2008, 21:05; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: wzgórze37 [Olsztyn/Toruń]
Rejestracja: 29 Sie 2007,
Posty: 404
hmm ja kręcę swojego turbodieselka do 3000 :E i frajda z jazdy też jest duża kosztem ;) spalania 5L/100km

_________________
1.9 JTD
GP 1.4 8V


Góra
 Profil  
 
 
 Post #146676 Wysłany: 18 Lip 2008, 21:08; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
czlowieksukcesu: frajda z 80km się chyba troszkę rózni od frajdy ze 130km? Choć mogę się mylić :E

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #146682 Wysłany: 18 Lip 2008, 21:22; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: wzgórze37 [Olsztyn/Toruń]
Rejestracja: 29 Sie 2007,
Posty: 404
STax: 196Nm przy 1500 rpm
tym nadrabiam :E

_________________
1.9 JTD
GP 1.4 8V


Góra
 Profil  
 
 
 Post #146688 Wysłany: 18 Lip 2008, 21:30; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
HGT ma 164nm nie wiem przy jakich obrotach.

Różnica:
masz 19% więcej momentu
HGT ma 62,5% więcej mocy...

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #146692 Wysłany: 18 Lip 2008, 21:36; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13053
Pomógł: 54
Jakby do JTD dać skrzynie z HGTY to podejrzewam, że przy szybkiej zmianie biegów do 100 JTD wygrało :> Z tym, ze HGT Vmax 210-220, a w JTD ze skrzynią z hgt będzie miał zamknięty obrotomierz na 5 biegu przy 120-130 :E

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #146694 Wysłany: 18 Lip 2008, 21:38; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: wzgórze37 [Olsztyn/Toruń]
Rejestracja: 29 Sie 2007,
Posty: 404
STax 4300 rpm

tylko w codziennym użytkowaniu moment też ma bardzo duże znaczenie

http://www.technikajazdy.info/techniczne/moc-czy-moment-obrotowy/

_________________
1.9 JTD
GP 1.4 8V


Góra
 Profil  
 
 
 Post #146704 Wysłany: 18 Lip 2008, 21:56; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
czlowieksukcesu: nie no, ja wiem, moment jest bardzo ważny, mam na myśli tylko to, że nie masz go aż o tyle więcej by zrekompensowac różnice w mocy. Tym niemniej na pewno lepiej miec 80km niż 55 :twisted:

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #146710 Wysłany: 18 Lip 2008, 22:06; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: wzgórze37 [Olsztyn/Toruń]
Rejestracja: 29 Sie 2007,
Posty: 404
STax zgadza się.

ale gdyby nie to, że zdarzają mi się weekendy kiedy robię po 1000km to latałbym żółtą HGTtką :E

jednak ekonomia nakazała wybór diesla. wszystko w temacie. :)

_________________
1.9 JTD
GP 1.4 8V


Góra
 Profil  
 
 
 Post #146724 Wysłany: 18 Lip 2008, 22:29; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
czlowieksukcesu napisał(a):
STax zgadza się.

ale gdyby nie to, że zdarzają mi się weekendy kiedy robię po 1000km to latałbym żółtą HGTtką :E

jednak ekonomia nakazała wybór diesla. wszystko w temacie. :)


Amen :E

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 39 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO