You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 28 Mar 2024, 18:37

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 33 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #147210 Wysłany: 20 Lip 2008, 10:55; 
 Temat postu: Wałek 866
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Limanowa
Rejestracja: 27 Sty 2008,
Posty: 416
Hej mam pytanie do Was,moze juz byl ruszany ten temat ale wybaczcie.Z tego co wiem koszt takiego walka oscyluje do 200zl.Powiedzcie mi czy kupujac ten walek trzeba jeszcze cos zmienic,niewiem glowice itp?czy tylko walek i na tym koniec,ale z tego co mi sie wydaje to cos jeszcze pewnie bedzie.z gory dzieki za info....

_________________
www.energytuningteam.net
http://twojafura.pl/auta/1142/dziara-fiat-punto-ii


Góra
 Profil  
 

 
 Post #147222 Wysłany: 20 Lip 2008, 11:19; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
Dziara: zależy co chcesz osiągnąć. ipIV ma na razie sam wałek wsadzony i chyba nie narzeka, ale ma dalsze plany, zresztą pewnie sam się wypowie.

Ja mam przy okazji pytanie - czy wałek 866 to po prostu wałek z punto 75?

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #147225 Wysłany: 20 Lip 2008, 11:22; 
 Temat postu: :)
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Limanowa
Rejestracja: 27 Sty 2008,
Posty: 416
Wlasnie dobre pytanie i czekam na info...

_________________
www.energytuningteam.net
http://twojafura.pl/auta/1142/dziara-fiat-punto-ii


Góra
 Profil  
 
 
 Post #147316 Wysłany: 21 Lip 2008, 15:25; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13043
Pomógł: 54
http://fiatpunto.com.pl/post147314.html#147314 ;)

[ Dodano: 21 Lip 2008 15:13 ]
A tutaj manual wymiany:

http://fiatpunto.com.pl/topic8422.html

:)

[ Dodano: 21 Lip 2008 15:21 ]
STax napisał(a):
Ja mam przy okazji pytanie - czy wałek 866 to po prostu wałek z punto 75?

On był chyba montowany w każdym silniku fiata FIRE 1.2 8V 73KM a w punto 1.2 75 na pewno. W każdym razie jest na nim wyżłobiony napis 866 ;)

[ Dodano: 21 Lip 2008 15:25 ]
Image 0)

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #147928 Wysłany: 21 Lip 2008, 20:59; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
ipIV: a skąd pewność że to nie 998? :E:E:E Może taki ognisty jest, że od razu numer do straży podają :E

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #148011 Wysłany: 21 Lip 2008, 23:59; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13043
Pomógł: 54
Cytuj:
ipIV: a skąd pewność że to nie 998

Właśnie dlatego na przedmiotach gdzie zaistniała by taka wątpliwość daje się od spodu napisu podkreślenie :>

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #152342 Wysłany: 03 Sie 2008, 15:07; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Gliwice
Rejestracja: 02 Mar 2008,
Posty: 461
STax nie było wałka o numerze 998 stąd pewność


Góra
 Profil  
 
 
 Post #152343 Wysłany: 03 Sie 2008, 15:09; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
iNTER: na żartach się nie znasz?

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #152345 Wysłany: 03 Sie 2008, 15:11; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Gliwice
Rejestracja: 02 Mar 2008,
Posty: 461
STax znam się znam, sam kupiłem głowicę z kolektorem ssącym i wałkiem 866 na allegro za 120zł, koleś co sprzedawał napisał, że to wałek 998 i dlatego tak tanio.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #152351 Wysłany: 03 Sie 2008, 15:46; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13043
Pomógł: 54
iNTER napisał(a):
że to wałek 998 i dlatego tak tanio.

Fuksiarz :lol2: :E :rotfl: ;)

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #189876 Wysłany: 15 Lis 2008, 12:54; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 14 Lis 2008,
Posty: 5
fajne sa te walki sprtowe podobno 20% mocy


Góra
 Profil  
 
 
 Post #191515 Wysłany: 18 Lis 2008, 23:54; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw
Rejestracja: 06 Kwi 2008,
Posty: 2200
Pomógł: 10
walek mozna od 100 zł kupic , jednak z dobrym stanem to trzeba szukac jak iglu w stogu siana , do walka najlepiej glowice zrobic , jendak niech nikt nie oczekuje cudow ze bedzie nagle demonem predkosci od samego walka , mamy lepsza gore do docinki , jednak dol lekko traci i lekko targa na jalowym z powodu ostrzejszych krzywek , zalezy tez duzo od stanu walka

_________________
Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek
Były user grande punto szprot 160ps :(
www.punto.glodzik.com


Góra
 Profil  
 
 
 Post #196903 Wysłany: 06 Gru 2008, 16:18; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 10 Lut 2008,
Posty: 7
Macie poniżej konkrety, czyli wykres z hamowni.
Na benzynie i na gazie (na gazie dodatkowo przestawiony zapłon).

- wałek 866
- powiększone kanały
- zawory na 3 kąty.




Image

[ Dodano: 06 Gru 2008 15:18 ]
sławek90 napisał(a):
fajne sa te walki sprtowe podobno 20% mocy


866 to nie jest sportowy wałek......

_________________
pozdro, exor

www.jakzrobic.info


Góra
 Profil  
 
 
 Post #196913 Wysłany: 06 Gru 2008, 16:58; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
exor: no ładnie prawie 8km i 8nm w stosunku do serii (na benzynie). Szkoda, że nie masz jeszcze wykresu sprzed przeróbek.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #264839 Wysłany: 15 Cze 2009, 19:56; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: łódzkie
Rejestracja: 14 Cze 2009,
Posty: 16
Witam.Przeczytałem cały temat i wyglada to ciekawie.Mam tylko pytanie jak zachowuje sie zużcie paliwa po zmianie tego wałka - czy jest takie samo,czy mniejsze,a moze wieksze?Proszę o rzeczową odpowiedz.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #264848 Wysłany: 15 Cze 2009, 20:09; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13043
Pomógł: 54
Jak robisz tjón to zużycie paliwa powinno być ostatnią rzeczą na którą się zwraca uwagę :E

Cholera wie... jak pali więcej to nieodczuwalnie więcej :>
Jak na wałku ma być koniec to odpuść sobie :E

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #265009 Wysłany: 16 Cze 2009, 02:11; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: łódzkie
Rejestracja: 14 Cze 2009,
Posty: 16
Dlatego zadałem to pytanie....w temacie jest dużo zachwytu nad osiagami tegoz wałka 866 itd.Ale jak sam napisałez,że przy tuningu ostatna rzecz na ktora sie zwraca uwage to zuzycie paliwa.Wniosek nasuwa sie sam jesli nie ma zwiekszenia zuzycia paliwa = brak przyrostu mocy,dla mnie jest to oczywiste bo uważam,ze nie ma nic za darmo....Mozna osiagnac jedynie lepsza lub gorsza elastycznasc w gornych lub dolnych partiach obrotow zależy od typu wałka.Wiec nasowa sie pytanie po co tyle zabawy?
Jestem zwolennikiem bardziej radykalnych rozwiazan,ja bym poszedł w tym kierunku >> http://cgi.ebay.co.uk/FIAT-PUNTO-GT-2-3 ... ms=65%3A12

Mysle ,ze po krotkiej adaptacj udało by sie to "wcisnac"do 1.2 v8 ,dołozył bym jeszcze druga pompe paliwa na dolocie z regulacja cisnienia i zaczeło by "latać" :)

Sorrki za link,ale probowałem url ,ale jakoś nie działa albo mi nie wyszło.. :?


Ostatnio edytowany przez driver forever, 16 Cze 2009, 03:43, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil  
 
 
 Post #265010 Wysłany: 16 Cze 2009, 02:47; 
 Temat postu:
driver forever napisał(a):
dołozył bym jeszcze druga pompe paliwa na dolocie z regulacja cisnienia i zaczeło by "latać" Smile


Jak chcesz to wysterować?


Góra
  
 
 
 Post #265011 Wysłany: 16 Cze 2009, 03:29; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: łódzkie
Rejestracja: 14 Cze 2009,
Posty: 16
Wielkiego sterowania tam nie ma...
Wczesniej miałem podobny "patent" w Oplu Corsie (B) GSI 1,6 na 16ce,pompa miała za zadanie utrzymywać stałę ciśnienie paliwa na listwie,dodtkowo było one podwyższone a na "powrocie" został zmieniony zawór przelewowy,który uniemozliwiał spadek cisnienia do wartosci fabrycznych.Owocowało to tym,ze silnik w pełnym zakresie obrotow miał podawane jednakowe zwiekszone cisnienie paliwa i automatycznie otrzymywał tego paliwa wiecej :).Zuzycie paliwa wieksze o 30% ale rekompesowało to frajda z jazdy.


Znalazłem jeszcze coś takiego...


Myśle,że "cenowo" na chwile obecna oferta godna uwagi


Góra
 Profil  
 
 
 Post #265066 Wysłany: 16 Cze 2009, 11:50; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13043
Pomógł: 54
driver forever napisał(a):
Wniosek nasuwa sie sam jesli nie ma zwiekszenia zuzycia paliwa = brak przyrostu mocy,dla mnie jest to oczywiste bo uważam,ze nie ma nic za darmo....

Spalanie do mocy ma się jak piernik do wiatraka, w sumie nawet bez remapu choćbyś nie wiadomo co z silnikiem zrobił to nie spali wiele więcej, bo i tak zawsze poda taką dawkę paliwa na seryjnych wtryskach. Przy kombinacjach z cisnieniem paliwa czy z wydajniejszymi wtryskami na seryjnych mapach wtryskowych dostanie zbyt bogatą mieszankę i będzie "bu" i spalanie większe i muł a jak chcesz w ten sposób kombinować to wypadałoby również nieco opóźnić zapłon :>. Na wzrost mocy ma wpływ szereg innych parametrów kąty otwarcia zaworów, fi przepustnicy, typ układ wydechowy, czy nawet taka pierdoła jak kształt i objętość dolotu, a nie tylko ile wleje paliwa do cylindra. Jakby się uprzeć to można ciut zwiększyć moc zmniejszając przy tym spalanie.

[ Dodano: 16 Cze 2009 11:46 ]
Poza tym nikt po głupim wałku nie spodziewa się, że zrobi się z tego HGT

[ Dodano: 16 Cze 2009 11:49 ]
driver forever napisał(a):
Myśle,że "cenowo" na chwile obecna oferta godna uwagi

To jest T do PGT 1,4 T Jak chcesz to władować do n/a to jest to 1% sukcesu o ile padła nie kupisz :lol: :E Poza tym zakup suszary przez net to nie najlepszy pomysł...

[ Dodano: 16 Cze 2009 11:50 ]
driver forever napisał(a):
Mysle ,ze po krotkiej adaptacj udało by sie to "wcisnac"do 1.2 v8 ,dołozył bym jeszcze druga pompe paliwa na dolocie z regulacja cisnienia i zaczeło by "latać"

Próbuj szczęścia :lol: :E Tylko zeby nie było później pozbierałem silnik do wiaderka :>

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #265341 Wysłany: 16 Cze 2009, 23:46; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: łódzkie
Rejestracja: 14 Cze 2009,
Posty: 16
Jasne,zgadzam się w zupełmości...Nie twierdze,ze to jest proste ,tylko,ze jest do wykonania..jest to oczywiste,ze jeśli "zalejesz" silnik paliwem to po prostu zgaśnie. Jesli chodzi o takie maxy z małych pojemnosci to króluje Daihatsu (przynajmniej na necie :) ) i myślę też, że lepiej kupić dobrą "baze " do takich eksperymentów a nie mścić się na siłę.

Gdzieś widziałem opis jednego z userów ,ktory zrobił wymiane paska rozrządu wraz z uszczelka pod głowicą i zaworami(była podana cała specyfikacja potrzebnych części wraz z nazwami producentów)...zapomniałem nazwy firmy produkującej tą uszczelkę ...może pamietasz i mozesz pomóc?Jutro wizyta u frezera z glowicą :) ,może pamietasz(ile mm ?) ile można na maksa ją z frezować...też ktoś juz to zrobił,cholera nie mogę znależć...uzyskując około 10,5 stopnia spręzania w cylindrze.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #265820 Wysłany: 18 Cze 2009, 18:41; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok
Rejestracja: 02 Maj 2007,
Posty: 2625
A ja uważam, że naprawdę taniej i lepiej zmienić na auto z większym silnikiem, chociażby na HGT, a tak dla mnie to i silnik z Punto 2 FL 1.4 16v 95KM byyłbyy OK :). Domowe projekty mi sie nie widzą.. przynajmniej z przedstawianych tu pomysłów, a zrobienie turbo kitu w dobrym zakładzie, to wartość kropa MK2:).

Żebym nie miał wszystkiego porobionego w swoim kropie to może bym coś myślał o o tym Fl 1.4 16V 95, ech :)


Tu trochę piszą, że najlepszy właśnie ten 1.4, pali do 0,5 więcej niż 60 KM, a buta maaaa:/


http://adas.w.tkb.pl/PuntoMk2-TEST/

Ta strona najważniejsza :)

http://adas.w.tkb.pl/PuntoMk2-TEST/3.jpg

_________________
Mk2 ForEver ? :> <LOL>

Moja obecna "Kropka" :mrgreen: >>

Grande Punto 1.4 8v 77km od poniedziałku do piątku
i mały uzupełniacz Ssangyong Actyon 2.0XDI na weekendowe wypady i inne szaleństwa!

1. Moja była kropka najlepsza zielona kropka.

Autko Nr1. >> Punto 2 1.2 8V 60KM 2001r. + LPG

topic1438.html

Moja była Alfa 156 Sportwagon - Autko Nr 2

Autko Nr2. Czarna jak Hell, Włoszka. >> Alfa 156 SportWagon 1.9 JTD 115KM :)

http://adas.w.tkb.pl/Alfa156/

Dla osób z forum służę darmową diagnostyką Fiat EcuScan - OBD2, oraz diagnostyką każdego innego auta posiadam uniwersalny dobry skaner.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #266011 Wysłany: 19 Cze 2009, 01:20; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: łódzkie
Rejestracja: 14 Cze 2009,
Posty: 16
O tym samym myśle Adas ...grunt to dobra "baza" do takich zabaw z tuningiem


Góra
 Profil  
 
 
 Post #336941 Wysłany: 20 Lut 2010, 12:00; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Samochód: Bravo
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: pomorskie [G]
Rejestracja: 19 Wrz 2009,
Posty: 141
driver forever napisał(a):
Witam.Przeczytałem cały temat i wyglada to ciekawie.Mam tylko pytanie jak zachowuje sie zużcie paliwa po zmianie tego wałka - czy jest takie samo,czy mniejsze,a moze wieksze?Proszę o rzeczową odpowiedz.



Moc nie bierze się z niczego
Więcej powietrza + więcej paliwa = więcej mocy


Góra
 Profil  
 
 
 Post #338936 Wysłany: 25 Lut 2010, 17:03; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: bialystok(coraz rzadziej) warszawa(przewaznie)
Rejestracja: 26 Mar 2007,
Posty: 1616
Pomógł: 3
adas tyle ze takich 1.4 to u nas jak na lekarstwo:

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11329705

http://moto.allegro.pl/item934468324_fi ... rting.html

i tutaj jakas oferta kolesia ktory z zagranicy sciaga

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7349408

_________________
byl punto II dynamic 1.2 (8V) 2002
czerwony bo najszybszy :)
topic18886.html


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 33 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO