|
Obecny czas: 27 Kwi 2024, 05:22
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 4 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
kzielin2 |
#138147 Wysłany:
24 Cze 2008, 14:17; Temat postu: Stuki w układzie kierowniczym przy skręcaniu w prawo |
|
|
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 13 Kwi 2007, Posty: 12
|
Witam, ma takie problem w P2 1.2 8V SX, mianowicie jak skręcam w prawo kierownicą przy namewrach parkingowych to tak co pół obrotu może co obrót kierownicą słysze taki głuchy pojedyńczy stuk, jest również odczuwalne w momencie stuku drganie na kierownicy.
Wydaję mi się, że stukot dochodzi "spod kierownicy".
Na przeglądach wychodzi wszystko ok. tzn. nie ma żadnych luzów w układzie kierowniczym ani w zawieszeniu.
Podczas jazdy na nierównościach nic nie stuka, wszystko ok.
Stuki są tylko przy manewrowaniu na parkingu wtedy gdy dosyć ostro kręci się kierownicą.
Czy ktoś może spotkał się z takim problemem, co to może być, czy cała kolumna kierownicy do wymiany, czy coś innego?
|
|
Góra |
|
|
|
|
Lastek |
#138148 Wysłany:
24 Cze 2008, 14:25; Temat postu: |
|
|
Przyjaciel |
|
Imię: Tomek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Elektryczny
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 11 Cze 2008, Posty: 181
|
Miałem podobną sytuację w starym samochodzie ( Opel Corsa diesel ) , komputer nic nie wykazywał, przeglady byly ok, a pewnego dnia na parkingu kierownica mi w recach zostala.
Okazalo sie ze te stuki to przeskakująca przy polowie obrotu na gwince kierownica ( byla ostro poluzowana ).
Oczywiscie to zupelnie inna konstrukcja, nie wiem jak w Punto montowane sa kierownice, ale poniewaz objaw jest dokladnie taki sam jak w Corsie to pisze, moze się przyda....
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#138160 Wysłany:
24 Cze 2008, 16:36; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13053 Pomógł: 54
|
Stawiam na dolny wałek kierowniczy [ Dodano: 24 Cze 2008 16:36 ]Też mi coś czasami puknie..., ale mam inne bardziej niepokojące zmartwienia...
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
rafał79 |
#149892 Wysłany:
26 Lip 2008, 18:58; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: 500L
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Warmia Rejestracja: 25 Lip 2008, Posty: 324
|
tez mam takie stukanie podczas manewrowania na parkingu....może ktoś ma pomysł.pozdr
...a co to za wałek i jaki koszt?
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 4 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|