You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 26 Kwi 2024, 14:47

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #138147 Wysłany: 24 Cze 2008, 14:17; 
 Temat postu: Stuki w układzie kierowniczym przy skręcaniu w prawo
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 13 Kwi 2007,
Posty: 12
Witam, ma takie problem w P2 1.2 8V SX, mianowicie jak skręcam w prawo kierownicą przy namewrach parkingowych to tak co pół obrotu może co obrót kierownicą słysze taki głuchy pojedyńczy stuk, jest również odczuwalne w momencie stuku drganie na kierownicy.
Wydaję mi się, że stukot dochodzi "spod kierownicy".
Na przeglądach wychodzi wszystko ok. tzn. nie ma żadnych luzów w układzie kierowniczym ani w zawieszeniu.
Podczas jazdy na nierównościach nic nie stuka, wszystko ok.
Stuki są tylko przy manewrowaniu na parkingu wtedy gdy dosyć ostro kręci się kierownicą.
Czy ktoś może spotkał się z takim problemem, co to może być, czy cała kolumna kierownicy do wymiany, czy coś innego?


Góra
 Profil  
 

 
 Post #138148 Wysłany: 24 Cze 2008, 14:25; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Tomek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Elektryczny
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Poznań
Rejestracja: 11 Cze 2008,
Posty: 181
Miałem podobną sytuację w starym samochodzie ( Opel Corsa diesel ) , komputer nic nie wykazywał, przeglady byly ok, a pewnego dnia na parkingu kierownica mi w recach zostala.
Okazalo sie ze te stuki to przeskakująca przy polowie obrotu na gwince kierownica ( byla ostro poluzowana ).
Oczywiscie to zupelnie inna konstrukcja, nie wiem jak w Punto montowane sa kierownice, ale poniewaz objaw jest dokladnie taki sam jak w Corsie to pisze, moze się przyda....


Góra
 Profil  
 
 
 Post #138160 Wysłany: 24 Cze 2008, 16:36; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13053
Pomógł: 54
Stawiam na dolny wałek kierowniczy :>

[ Dodano: 24 Cze 2008 16:36 ]
Też mi coś czasami puknie..., ale mam inne bardziej niepokojące zmartwienia...

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #149892 Wysłany: 26 Lip 2008, 18:58; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: 500L
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Warmia
Rejestracja: 25 Lip 2008,
Posty: 324
tez mam takie stukanie podczas manewrowania na parkingu....może ktoś ma pomysł.pozdr :wink:
...a co to za wałek i jaki koszt? :?:


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO