You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 20 Kwi 2024, 05:26

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 10 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #148305 Wysłany: 22 Lip 2008, 20:44; 
 Temat postu: zimny zamół
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 17 Lip 2007,
Posty: 221
Więc,

odpalam samochód, po chwili ruszam, jadę sobie i dojeżdżam po 3 minutach do świateł, zatrzymuje się. Zielne, ruszam a tutaj nie chce jechać. Na jedynce rusza jak by co najmniej piątka była wrzucona, lekko nim telepie po czym po przegazowaniu rusza i szybko nabiera mocy.
Na dwójce ten sam problem. Po jakimś czasie defekt mija.

Zimny silnik? olej przekładniowy?

_________________
Kropek 55s 97r, 1.1, 55KM
Astra II, 98r, 1.8 16v, 116 KM


Góra
 Profil  
 

 
 Post #148329 Wysłany: 22 Lip 2008, 21:23; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Imię: Czesław
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Lubliniec
Rejestracja: 13 Kwi 2008,
Posty: 3103
Pomógł: 50
Myślę, że zimny silnik , a tym bardziej olej nie miał znaczenia. Może powodem było paliwo lub inaczej coś w paliwie, np. woda. Czy czasami nie jechałeś na resztkach paliwa :?:


Góra
 Profil  
 
 
 Post #148407 Wysłany: 23 Lip 2008, 01:24; 
 Temat postu:
czech22 masz rację, oprócz zimnego silnika. Silnik musi tak pracować aby auto nieważne czy zimne czy ciepłe chodziło płynnie. Olej przekładniowy co najwyżej może spowodować, że na zimnym silniku ciężej będą wchodziły biegi.


Góra
  
 
 
 Post #148470 Wysłany: 23 Lip 2008, 10:31; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Imię: Czesław
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Lubliniec
Rejestracja: 13 Kwi 2008,
Posty: 3103
Pomógł: 50
mrider chyba żle zrozumiałeś moją odpowiedż. Poprawię i napiszę, że zarówno zimny silnik jak i olej nie miał znaczenia.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #148499 Wysłany: 23 Lip 2008, 13:03; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 17 Lip 2007,
Posty: 221
Na pełnym baku, czy też w połowie - bez znaczenia. Za każdym razem gdy uruchamiam pierwszy raz samochód w ciągu dnia.

_________________
Kropek 55s 97r, 1.1, 55KM
Astra II, 98r, 1.8 16v, 116 KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #148568 Wysłany: 23 Lip 2008, 16:16; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Imię: Czesław
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Lubliniec
Rejestracja: 13 Kwi 2008,
Posty: 3103
Pomógł: 50
Z Twoich opisów tak to wygląda, jakby nierozgrzany silnik dostawał zbyt małą dawkę paliwa i go muli. Jednak trudno powiedzieć co jest przyczyną.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #148590 Wysłany: 23 Lip 2008, 17:26; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 17 Lip 2007,
Posty: 221
w momencie gdy tracę obroty - moment ruszania - wciskam sprzęgło i gaz do deski, wówczas po 2-3 sek samochód w szybkim tempie nabiera obrotów. Objaw, jakby na jedynce czy dwójce ktoś między tryby w skrzyni gumę do żucia wkleił :).

_________________
Kropek 55s 97r, 1.1, 55KM
Astra II, 98r, 1.8 16v, 116 KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #148595 Wysłany: 23 Lip 2008, 18:01; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Imię: Czesław
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Lubliniec
Rejestracja: 13 Kwi 2008,
Posty: 3103
Pomógł: 50
Kiedyś kierowcy chcąc zaosczędzic paliwo, podkręcali gażnik. Silnik się dusił ale jakoś szedł. Podobny objaw opisujesz, tylko że tu działa elektronika. Dlatego należy szukać '' dziury w całym''. Taka moja opinia, choć mogę się mylić.Poczekaj na inne opinie lub odwiedż komputer.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #149727 Wysłany: 26 Lip 2008, 00:34; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: BobMF
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: Wrocław
Rejestracja: 01 Kwi 2007,
Posty: 1044
miałem podobnie, dopiero powyżej 3000 obr zaczynał jechać, podpięcie pod komputer nie dało odpowiedzi [żadnych błędów], podejżenie przewód podciśnienia [paliwowy]
po wymianie to samo, podmianka komputera i ... bingo [cała impreza 600PLN] :evil:

[ Dodano: 26 Lip 2008 00:34 ]
a!! miałem też tak, że jak wciskałem b.delikatnie gaz to jechał tak jak powinien przy takiej ilości gazu ale każde wciśnięcie gazu powodowało hamowanie auta silnikiem

POWODZENIA

_________________
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wszystko do Diesla - wtryski, pompy, akumulatory i inne:
domino.sklep.pl
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Góra
 Profil  
 
 
 Post #150930 Wysłany: 29 Lip 2008, 08:20; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Giżycko
Rejestracja: 08 Mar 2008,
Posty: 129
Witam!
A moze po prostu jest to wina przewodow WN? Rano teraz z reguły jest wilgotno i autko moze chodzi na mniej niz 4 cylindrach?
Moze warto zaczac wlasnie od tego: przewody, swiece...

_________________
Pozdrawiam:

TOmcio

Punto I 1.1S benzyna, 1998


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 10 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO