|
Obecny czas: 21 Maj 2024, 17:43
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
iNTER |
#153957 Wysłany:
07 Sie 2008, 17:19; Temat postu: No to zaczynamy modyfikacje... |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Gliwice Rejestracja: 02 Mar 2008, Posty: 461
|
|
Góra |
|
|
|
|
STax |
#153987 Wysłany:
07 Sie 2008, 19:59; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
|
Góra |
|
|
iNTER |
#154009 Wysłany:
07 Sie 2008, 21:01; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Gliwice Rejestracja: 02 Mar 2008, Posty: 461
|
STax chyba właśnie palnąłeś coś ....
PII od zawsze było wielopunktowym, a tu masz kolektor i przepustnicę z PI 75KM, która zagościła właśnie w moim PII 1,2 8v
|
|
Góra |
|
|
STax |
#154015 Wysłany:
07 Sie 2008, 21:04; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
Hmm, o tym wielopunkcie zapomniałem, bo 1.2 60 w punto I bło na mono.
Ale bez komputera od 75 oraz wałka to raczej za wiele z tego mieć nie będziesz. Tak mi się wydaje.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
iNTER |
#154025 Wysłany:
07 Sie 2008, 21:22; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Gliwice Rejestracja: 02 Mar 2008, Posty: 461
|
STax czytaj wszytko w poście, tam jest napisane że wałek 866 będzie, komputera od 75KM nie założysz bo zegary nie będą działały i inne pierdoły też.
Autko właśnie odpaliło bez problemu, jutro wałek wymieniam, co do kolektora to będzie 4-1 pod pss pss
tak wygląda z podłączonymi już wężykami
a tu już na aucie
a tu filmik z odpalenia http://www.youtube.com/watch?v=392gXf5iKVw
|
|
Góra |
|
|
SOMEONE007 |
#154027 Wysłany:
07 Sie 2008, 21:25; Temat postu: |
|
|
Szaman |
|
Imię: Przemek
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.3 75KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Rybnik Rejestracja: 03 Mar 2008, Posty: 5567 Pomógł: 34
|
|
Góra |
|
|
iNTER |
#154032 Wysłany:
07 Sie 2008, 21:40; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Gliwice Rejestracja: 02 Mar 2008, Posty: 461
|
SOMEONE007już działa filmik, oni potrzebuja czasu aby zatwierdzić upload
|
|
Góra |
|
|
STax |
#154068 Wysłany:
07 Sie 2008, 22:42; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
iNTER: no wiem że pisałeś, że wałek też wsadzisz, nie czepiajmy się szczegółów.
Gaz zostaje, dobrze zrozumiałem?
Co do komputera - to może chip tunning? Chociaż jak masz jeździć na gazie to to się mija z celem. Wogóle na gazie z innym wałkiem mogą być różne chece...
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
iNTER |
#154133 Wysłany:
08 Sie 2008, 08:29; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Gliwice Rejestracja: 02 Mar 2008, Posty: 461
|
STax i tu się mylisz, to jest sekwencyjny wtrysk gazu i wszystko ładnie łyka, co do kompa to zostaje bez zmian a po założeniu pss pss będę myślał czym to wysterować
|
|
Góra |
|
|
Dziara |
#154142 Wysłany:
08 Sie 2008, 08:52; Temat postu: :) |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Limanowa Rejestracja: 27 Sty 2008, Posty: 416
|
|
Góra |
|
|
Adas |
#154146 Wysłany:
08 Sie 2008, 09:01; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 02 Maj 2007, Posty: 2625
|
|
Góra |
|
|
STax |
#154208 Wysłany:
08 Sie 2008, 10:45; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
|
Góra |
|
|
iNTER |
#154271 Wysłany:
08 Sie 2008, 13:06; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Gliwice Rejestracja: 02 Mar 2008, Posty: 461
|
Adas przepustnica jest większa i można dolocik ze stożkiem założyć, ale musisz też odetkać wydech bo bez tego kicha
[ Dodano: 08 Sie 2008 12:06 ] STax wieczorem napiszę co i jak, teraz idę wałek wymienić, wczoraj po odpaleniu nie chciało mi się czekać aż ostygnie
|
|
Góra |
|
|
DaRoN |
#154274 Wysłany:
08 Sie 2008, 13:12; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Cracovia Rejestracja: 09 Mar 2007, Posty: 495
|
|
Góra |
|
|
iNTER |
#154306 Wysłany:
08 Sie 2008, 13:57; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Gliwice Rejestracja: 02 Mar 2008, Posty: 461
|
DaRoN z allegro, kupiłem całą kompletna głowicę z wałkiem za 120zł
koleś co to sprzedawał nie kumaty był jakiś i błędnie odczytał oznaczenie dlatego nie było chętnych, aukcja KUP TERAZ 120zł, a w tytule że głowica z wałkiem 988
|
|
Góra |
|
|
mrider |
#154543 Wysłany:
09 Sie 2008, 01:40; Temat postu: |
|
|
STax nie widzę sensu w wymianie komputera skoro zespół wtryskowy został fabryczny z PII. Przynajmniej tak mi się wydaje patrząc na zamontowaną listwę wtryskową...
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#154544 Wysłany:
09 Sie 2008, 01:45; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13061 Pomógł: 54
|
DaRoN napisał(a): Skąd zassałeś wałek?
Najlepiej popytać się gości co sprzedają silniki 1.2 75, głowice czy sprzedadzą sam wałek - że tak to na 100% się trafi ale ... ale szukając w ten sposób można trafić na okazję
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
Dziara |
#154557 Wysłany:
09 Sie 2008, 10:16; Temat postu: :) |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Limanowa Rejestracja: 27 Sty 2008, Posty: 416
|
|
Góra |
|
|
iNTER |
#154558 Wysłany:
09 Sie 2008, 10:24; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Gliwice Rejestracja: 02 Mar 2008, Posty: 461
|
mrider dokładnie, listwa i wtryski zostały z PII po pierwsze że PI ma listwę z powrotem, a po drugie że wtryski z PII są wydajniejsze
|
|
Góra |
|
|
2rotor |
#154572 Wysłany:
09 Sie 2008, 11:22; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 09 Wrz 2007, Posty: 1681
|
Jakie masz ECU seryjnie w tym P2 1,2?
_________________ Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic
|
|
Góra |
|
|
iNTER |
#154612 Wysłany:
09 Sie 2008, 14:17; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Gliwice Rejestracja: 02 Mar 2008, Posty: 461
|
2rotor to jest ECU
jeśli chcesz znać jakieś symbole to niestety nie jestem w stanie ich już odczytać
Autko wczoraj złożone do kupy, zmieniony wałek na 866, pierwsze jazdy wykonane i jest niebo a ziemia tyle ze głośno, zawory klupały jak szalone, dziś rano wymieniłem płytki i jest cisza. W poniedziałek jadę skasować auto adaptację i niech się uczy. Z tego co na razie mogę powiedzieć to to, że jest ogień, ładnie sie wkręca na obroty, bez kasowania adaptacji 140km/h licznikowe na III biegu ( 138km/h wg. GPS ), 170km/h licznikowe na IV biegu ( 165km/h wg. GPS ), V bieg to porażka i tego nie skomentuję. Dla zobrazowania tego jak jedzie powiem, że mam koła 16" 205/45/16 wiec troszkę oporu robią. Pogorszyło się za to na wolnych obrotach, silnik pracuje nierówno na benzynie i na gazie ( liczę, że troszkę się poprawi po nowej nauce parametrów przez ECU ). Co jeszcze będzie robione? Kolektor wydechowy z PI, dwururka i przelotowy końcowy, kiedy zacznie bardziej brać olej lub biedzie pss pss zakładane będą spasowane kanały ssące i wydechowe.
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#154617 Wysłany:
09 Sie 2008, 14:33; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13061 Pomógł: 54
|
iNTER napisał(a): silnik pracuje nierówno
U mnie pracuje równo, trzyma te 850rpm bez problemu tylko trochę budą telepie, ale może u Ciebie to wina innego silniczka krokowego? (866 mam ale ssący seria)
Poza tym... ssący był plug&play poza map sensorem i centralką?
Czy zacznie brać olej... jak będziesz lać dobry to nie u mnie 8kkm od wymiany, w tym 6kkm na 866 i dalej mam 1mm powyżej max Poprzednie oleje wymiana-wymiana brał z max do min, teraz wlałem Motul'a 6100 Synergie+ 10W40 i olej mu "nie smakuje"
[ Dodano: 09 Sie 2008 14:33 ]
866 jest, heble są, następny krok to będzie kolektor 4w2w1 (już leży) albo to co Ty Ale ja wrzucę od razu porządny dolot.
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
iNTER |
#154619 Wysłany:
09 Sie 2008, 14:39; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Gliwice Rejestracja: 02 Mar 2008, Posty: 461
|
ipIV do map sensora musisz wywiercić 3 dziurki z boku kolektora, ssacy jest P&P, można odciąć wejście z wodą bo w plastikowym nie ma go, a woda do głowicy jest oddzielnie przykręcona, nie trzeba wtedy spuszczać płynu, u mnie też obroty są OK tylko budą rzuca dlatego piszę że nierówno chodzi. Fotki dolotu jaki wyknułem dam jutro.
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#154621 Wysłany:
09 Sie 2008, 14:41; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13061 Pomógł: 54
|
iNTER napisał(a): można odciąć wejście z wodą bo w plastikowym nie ma go
Z tego co widziałem są połączone na zatrzask... więc ja chyba jednak spuszczę płyn i jak będę chciał sprzedać ssący to w 100% kompletny
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
iNTER |
#154629 Wysłany:
09 Sie 2008, 14:49; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Gliwice Rejestracja: 02 Mar 2008, Posty: 461
|
ipIV mam jeszcze jeden ssący z PI jakbyś chciał, kompletny z czujnikiem temperatury
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|