Witam otóż tak jak w temacie mam ogromny problem.
Dotyczy on naszczęscie nie mojego ukochanego kropeczka ale jest starszego braciszka autka mojego taty peugeota 106 1,0 a temat zapodaje tytaj poniewarz liczę na poradę fachowców
Otóż przy wymianie uszczelki głowicy gdy zdawałoby sie wszystko jest dobrze przez niedokręcenie jednej śróbki napinacza paska ....... widaomo co dalej
Pasek stracił naciąg , przeskoczył nie wiadomo ile i teraz kompletna ruina.
Próbowaliśmy już wiele sposobów jest troszke lepiej , z początku tłoki blokowały sie na zaworach
teraz przynajmniej nie ale i tak wszystko jest zle luz zaworów cały czas jest przy tłoku nr1 mimo już 4 obrotów wału korbowego.
Jednym słowem wszystko jest nie na miejscu.
I tutaj mam wielką prosbe mianowicie jak ustalić połorzenie tłoków względem zaworów ???
Jak wszystko nastawić ???
Wczoraj siedziałem nad tym do 2 w nocy dziś chciałbym już to skończyć