|
Obecny czas: 21 Maj 2024, 17:43
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
biechol |
#17087 Wysłany:
04 Kwi 2007, 18:43; Temat postu: Pęknięty alternetor, brak ładowania - pomocy! |
|
|
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 04 Kwi 2007, Posty: 6
|
Witam!
Mam problem z Puntem:) Jakiś czas temu okazało się że mam pęknietą obudowę altermatora, więc zamówiłem z allegro nową, wzmocnioną, razem z przednim łożyskiem, no i wymieniłem. Jednak po wymianie nastąpił brak ładowania. Lampka akumulatora/ładowania wcale nie gaśnie, pomimo że akumulator jest dobry.
Co zrobić?
Moje Punto to wersja 1.1 sx z 1996r.
|
|
Góra |
|
|
|
|
ipIV |
#17088 Wysłany:
04 Kwi 2007, 18:46; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13061 Pomógł: 54
|
Widocznie przez tą pękniętą obudowę jest gdzieś zwarcie w uzwojeniach.... albo coś zrobiłeś nie tak jak trzeba
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
biechol |
#17090 Wysłany:
04 Kwi 2007, 18:50; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 04 Kwi 2007, Posty: 6
|
troche nie sprecyzowałem: Wymieniłem obudowę (przednia, tylnia) razem z uzwojeniami, przednim łożyskiem oraz szczotkami. I z uzwojeniami wszystko jest ok, przy montaży wydawało się wszystko będzie dobrze, ale po ponownym zamontowaniu po prostu jest brak ladowania.
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#17095 Wysłany:
04 Kwi 2007, 18:53; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13061 Pomógł: 54
|
Odepnij kable altka, odpal silnik i sprawdź czy podaje napięcie No albo komp świruje i trzeba wykasować błąd ale tego nie jestem pewien...
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
biechol |
#17098 Wysłany:
04 Kwi 2007, 18:57; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 04 Kwi 2007, Posty: 6
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#17099 Wysłany:
04 Kwi 2007, 18:58; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13061 Pomógł: 54
|
Powinno być około 14V
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
biechol |
#17102 Wysłany:
04 Kwi 2007, 19:10; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 04 Kwi 2007, Posty: 6
|
jednak nie ma napięcia, na cienkim przewodzie jest 2,5 V. co teraz....
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#17116 Wysłany:
04 Kwi 2007, 19:25; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13061 Pomógł: 54
|
No to coś jest nie tak z altkiem Proponuję go jeszcze raz zdemontować i uważnie złożyć.... jak to nie pomoże... to chyba bez wizyty u elektryka się nie obejdzie...
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
pepepe |
#17117 Wysłany:
04 Kwi 2007, 19:28; Temat postu: |
|
|
Kup na Allegro nowy alternator do I-ki.
Ja za swoj zaplacilem 230 pln - nowka, faktura , gwarancja.
|
|
Góra |
|
|
biechol |
#17123 Wysłany:
04 Kwi 2007, 19:36; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 04 Kwi 2007, Posty: 6
|
no dopiero co kupiłem praktycznie pół aklta (bez wirnika i diód):), składany też był już 2 razy:\
W każdym razie jeszcze raz spróbuję i ... chyba odwiedzę jakis warsztat.
dzieki za odpowiedzi!
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#17126 Wysłany:
04 Kwi 2007, 19:38; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13061 Pomógł: 54
|
biechol napisał(a): diód
Sprawdź czy są dobre
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
pepepe |
#17127 Wysłany:
04 Kwi 2007, 19:41; Temat postu: |
|
|
Dodam jeszcze, ze samemu nie warto naprawiac go.
Kiedys kupowalem regenerowany i czlowiek z serwisu powiedzial, ze tak naprawde regeneracja polega na tym , ze prawie wszystko w nim wymieniaja.
Kupilem wtedy do I-ki alternator z Cinquecento lub Seincento z klimatyzacja - mocniejszy i z innego materialu zrobiony.
Przerobic trzeba bylo tylko kabel do kontrolki ladowania z wsuwki na otworek(nakladany na srubke i dokrecany nakretka) lub odwrotnie.
Chodzil mi dlugo.
A ostatnio kupilem nowke na Allegro u goscia ktory tylko alternatorami i rozrusznikami sie zajmuje.
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#17128 Wysłany:
04 Kwi 2007, 19:44; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13061 Pomógł: 54
|
ipIV napisał(a): biechol napisał(a): diód Sprawdź czy są dobre
Może tak... ustaw miernik na napięcie zmienne i jak będzie znowu mało to raczej nie diody, ale jak będzie pokazywać około 10V to, to będą walnięte diody. BTW: Nie ma tam przypadkiem jakiegoś kondensatora?
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
Xyś |
#17141 Wysłany:
04 Kwi 2007, 20:47; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Rejestracja: 22 Cze 2006, Posty: 613
|
Lampka kontrolna ładowania świeci sie w pełnym zakresie predkosci obrotowej: przerwa lub zwarcie diody wzbudzenia, zwarcie diód masowych, zwarcie lub przerwa z masa uzojenia wzbudzenia
lampka kontrolna swieci sie po wyłaczeniu zapłonu (silnik nie pracuje): zwarcie diód dodatnich uzwojenia twornika
napisz cos dokładniej o lampce czy mryga, czy w pełnym zakresie predkosci obrotowej swieci sie stałym swiatłem czy swieci słabym swiatłem
_________________ Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny
|
|
Góra |
|
|
biechol |
#17156 Wysłany:
04 Kwi 2007, 21:59; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 04 Kwi 2007, Posty: 6
|
Xyś napisał(a): Lampka kontrolna ładowania świeci sie w pełnym zakresie predkosci obrotowej: przerwa lub zwarcie diody wzbudzenia, zwarcie diód masowych, zwarcie lub przerwa z masa uzojenia wzbudzenia
lampka kontrolna swieci sie po wyłaczeniu zapłonu (silnik nie pracuje): zwarcie diód dodatnich uzwojenia twornika
napisz cos dokładniej o lampce czy mryga, czy w pełnym zakresie predkosci obrotowej swieci sie stałym swiatłem czy swieci słabym swiatłem
Lampka kontrolna swieci sie po przekreceniu kluczyka, po uruchomieniu silnika i na maly i na duzych obrotach zawsze pelnym swiatlem.
Napiecie na grubym przewodzie wynosi 12V, na cienkim 2,5V - przy dodaniu gazu.
|
|
Góra |
|
|
ks |
#17163 Wysłany:
04 Kwi 2007, 22:28; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Braniewo Rejestracja: 19 Mar 2007, Posty: 38
|
jakiś czas temu miałem ten sam problem - wymieniłem obudowę i okazało się, że jest brak ładowania. Obudowa była oryginalna firmy Marelli, po dłuższym czasie doszedłem co jest nie tak: wycięcia w obudowie nie do konca pasowały do miejsc gdzie wystawały końcówki diod prostowniczych( mostek prostwniczy. Zanim KUpisz nowy alternator sprawdź to bo wydaje m i się że masz ten sam problem.
Ja po tej naprawie mam w garażu zapasowy sprawny alternator- trochę się pośpieszyłem z kupnem nowego.
[ Dodano: 04 Kwi 2007 21:36 ] Sprawdź mocowanie mostka prostowniczego do obudowy.Jakiś czas temu też wymieniałem obudowę po złożeniu okazało się że nie ma ładowania.
Pomimo ,ż e obudowa byłą oryginalna firmy Marelli wycięcia w niej na wystajęce końcówki diod nie były w dokładnie tych miejscach co trzeba, jedna z nich dotykała obudowy. Zanim Kupisz nowy alternator sprawdź to oczym napisałem na 99% to jest przyczyna braku ładowania.
|
|
Góra |
|
|
kgorka |
#20250 Wysłany:
19 Kwi 2007, 19:49; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Gliwice Rejestracja: 24 Lut 2007, Posty: 297
|
Witam! mam takie male dwa pytania czy po przekreceniu kluczyka w pozycji zaplon powinna swiecic sie kontrolka ladowania????? drugie pytanie to czy jak silnik chodzi a sciagne jedna kleme z akumulatora to czy silnik dalej powinien pracowac czy od razu zgasnac???
U mnie kontrolka nie swieci a silnik zaraz zgasnie jak sciagne kleme.
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#20265 Wysłany:
19 Kwi 2007, 21:02; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13061 Pomógł: 54
|
kgorka napisał(a): czy po przekreceniu kluczyka w pozycji zaplon powinna swiecic sie kontrolka ladowania? z pozycji stop na mar tak, po odpaleniu silnika powinna zgasnać. kgorka napisał(a): drugie pytanie to czy jak silnik chodzi a sciagne jedna kleme z akumulatora to czy silnik dalej powinien pracowac czy od razu zgasnac???
Jak się świeci dalej brak ładowania/lub nie ma ładowania to raczej powinien zgaśnąć, ale przy dobrym ładowaniu powinien dalej działać....
tak mi się przynajmniej wydaje
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
kgorka |
#20308 Wysłany:
19 Kwi 2007, 23:27; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Gliwice Rejestracja: 24 Lut 2007, Posty: 297
|
ok czyli to pewnie altek, juz mam go wyciagniety i jutro daje do elektryka zeby przemierzyl i dam znac co i jak. pozdrawiam
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#20309 Wysłany:
19 Kwi 2007, 23:29; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13061 Pomógł: 54
|
kgorka napisał(a): ok czyli to pewnie altek, juz mam go wyciagniety i jutro daje do elektryka zeby przemierzyl i dam znac co i jak. pozdrawiam
Czyli podczas pracy silnika brak ładowania dalej się świeci?
Mogłeś jeszcze zmierzyć napięcie na aku, podczas pracy silnika powinno być około 14V
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
kgorka |
#20322 Wysłany:
20 Kwi 2007, 08:46; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Gliwice Rejestracja: 24 Lut 2007, Posty: 297
|
Jak i w pozycji mar tak i w czasie pracy silnika kontrolka wogole nie swieci. A napiecie bylo 12,3 tylko. Stawiam na altek ale jesli brak ladowania to czemu kontrolka sie nie swieci......
[ Dodano: Pią Kwi 20, 2007 1:53 pm ] Alternator wymieniony.Spalony regulator napiecia i jeszcze jakas dioda zenera zabezpieczajaca. Regulator byl jakis "no name" teraz jest magneti marelli. POZDRAWIAM
|
|
Góra |
|
|
roberts32 |
#36929 Wysłany:
06 Sie 2007, 10:25; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
|
Miejscowość: kraków Rejestracja: 28 Maj 2007, Posty: 59
|
lem problem po wymianie obudowy okazalo sie ze po przekręceniu mostka prostowniczego na nowy tyl obudowy koncówki diod stykały sie z obudowa roznica polegała na tym ze orginalna obudowa z tyłu w miejscu na wprost diód mialy wgłębienia by nie stykalo z budowa a nowa niema tych wgłębien
[ Dodano: 06 Sie 2007 10:25 ] sprawdz czy mostek na nowej obudowie nie zwiera dod org. obudowa z tyłu ma wciecia
|
|
Góra |
|
|
darf |
#101205 Wysłany:
11 Mar 2008, 07:47; Temat postu: altrnator |
|
|
Puntomaniak |
|
Imię: krzysztof
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Nysa Rejestracja: 02 Mar 2008, Posty: 59
|
mam dylemat - słyszałem od kumpli ze w puntach lubią siadać alternatory. Mam kropkę z 1995 roku 1,25 ( i lubie czasem pojechać gdzieś w Polskę)
PYTANIE jak siadzie altek to od razu nie da się jechać , czy jest sensowne wymienianie alternatora ( zanim się zepsuje) tak na wszelki wypadek
_________________ Punto 1,25 60SX ( sprzedam skrzynię )
|
|
Góra |
|
|
Tacowski |
#103050 Wysłany:
15 Mar 2008, 07:13; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Artur
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdynia Rejestracja: 27 Sty 2008, Posty: 1148 Pomógł: 5
|
Dobre pytanie.... Tez sie nad tym zastanawialem...
|
|
Góra |
|
|
darf |
#103053 Wysłany:
15 Mar 2008, 07:43; Temat postu: altrnator |
|
|
Puntomaniak |
|
Imię: krzysztof
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Nysa Rejestracja: 02 Mar 2008, Posty: 59
|
podobne dylematy rozważam na ALTERNATOR -ORGINAŁ ( moze kupię jakiś na allegro i bede zabierał gdy pojadę daleko ) - np na jesień byłem w Pucku - i zastanawiałem sie co by było gdyby...
_________________ Punto 1,25 60SX ( sprzedam skrzynię )
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|