|
Obecny czas: 17 Cze 2025, 13:20
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 17 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
michał45241 |
#177206 Wysłany:
08 Paź 2008, 23:03; Temat postu: naparwa wariatora |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Siennica Rejestracja: 19 Lut 2008, Posty: 123
|
mamtkie pytanie w moim hgt zaczyna klekotać wariator....  przeglądając allegro znalazłem jakeś ogłoszenie że jakiś koleś naprawia wariatory za jak dobrze pamiętam za 65 zł czy to ma jaki kolwik sens?czy lepiej odrazu nowy kupowac? [ Dodano: 08 Paź 2008 22:03 ]http://moto.allegro.pl/item455772761_wa ... prawa.html dodam link może teraz ktoś mi doradzi.... 
|
|
Góra |
|
 |
|
|
wisniahgt |
#178891 Wysłany:
12 Paź 2008, 12:41; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Miejscowość: kielce Rejestracja: 04 Mar 2008, Posty: 58
|
witaj kolego ja mam zamontowany taki wariator i jestem z niego zadowolony,na razie przejechal 8 tys km i wszystko jest ok
|
|
Góra |
|
 |
michał45241 |
#178893 Wysłany:
12 Paź 2008, 12:50; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Siennica Rejestracja: 19 Lut 2008, Posty: 123
|
ten po regenercji?ale wszystko oki z nim?jest jakas róznica?
[ Dodano: 12 Paź 2008 11:50 ] wisniahgt dzieki że odp bo cięzko na forum dowiedzieć sie o HGT
|
|
Góra |
|
 |
wisniahgt |
#179051 Wysłany:
12 Paź 2008, 22:10; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Miejscowość: kielce Rejestracja: 04 Mar 2008, Posty: 58
|
tak ten po regeneracji ,robi to czlowiek spod Lodzi , rozmawialem z nim dlugo na ten temat bo jestem mechanikiem i nie raz rozbieralem wariata na czesci zeby cos znalezc ale on ma duze doswiadczenie w tym temacie. Powiem tak do 6 tysiecy bylo idealnie a teraz tylko po nocy go slychac ok 3 sekundy i potem wszystko ok,mnie to wkurzalo jak motor sie nagrzal to walil jak diesel a na tym jest super , tylko oliwa zawsze na maxa a ja nawet ok 5 mm ponad max i najlepiej stawic lewa strona na krawezniku i wtedy wariat jest cichy ,pozdrawim wisniahgt
|
|
Góra |
|
 |
michał45241 |
#179162 Wysłany:
13 Paź 2008, 11:11; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Siennica Rejestracja: 19 Lut 2008, Posty: 123
|
dzieki wreszcie znalazł sie ktos z konkretami.
pozdarwiam michał
|
|
Góra |
|
 |
wisniahgt |
#179326 Wysłany:
13 Paź 2008, 20:08; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Miejscowość: kielce Rejestracja: 04 Mar 2008, Posty: 58
|
nie ma problemu kolego w kwestii hgt zawsze mozesz na mnie liczyc znam go na pamiec  pozdro
|
|
Góra |
|
 |
michal_hgt |
#217545 Wysłany:
10 Lut 2009, 15:55; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Redzyńskie/Mińsk Maz. Rejestracja: 28 Lis 2008, Posty: 109
|
wisniahgt ile już przejechałeś na naprawionym wariatorze? Też myślę o tym żeby kupić naprawiony od tego gościa z pod Łodzi
|
|
Góra |
|
 |
wisniahgt |
#217952 Wysłany:
11 Lut 2009, 15:20; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Miejscowość: kielce Rejestracja: 04 Mar 2008, Posty: 58
|
w tym momencie mam przejechane ok 12 tys i tak jak pisalem slychac tylko po uruchomieniu ok 3 s.
|
|
Góra |
|
 |
Fiorino |
#222780 Wysłany:
25 Lut 2009, 19:04; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Zabrze Rejestracja: 24 Lut 2009, Posty: 176
|
mam taka prosbe kiedys przy okazji,nagrajcie dzwiek jak chodzi silnik na nowym badz dobrym wariatorze,bo jak czlowiek przejmie auto to nawet nie wie kiedy byc wyczulonym na jego wymiane 
_________________ Lancia Lybra SW 2.0 20v
|
|
Góra |
|
 |
hgt131 |
#222939 Wysłany:
25 Lut 2009, 23:35; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Siennica Rejestracja: 06 Lut 2009, Posty: 446
|
jak klepie jak ropniak to znaczy ze wariat do wymiany
_________________ Mk2 HGT oraz Panda Actual
topic15298.html
|
|
Góra |
|
 |
Pawian |
#295593 Wysłany:
05 Paź 2009, 17:14; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 29 Wrz 2008, Posty: 202 Pomógł: 4
|
Dla wszystkich, którzy mają wątpliwości, czy to wariator hałasuje, zamieszczam linki do plików znalezionych na forum Alfiarzy:
before.wav - przed wymianą
after.wav - po wymianie
U mnie do tej pory działał tak jak po wymianie, ale ostatnio zaczął działać tak jak to nagrano w "przed wymianą - before.wav" 
_________________ Moja HoGaTa
Jeździć trzeba tak, żeby się nie dać trafić !
Czy masz już darmowe Assistance?
|
|
Góra |
|
 |
szakalos |
#333388 Wysłany:
07 Lut 2010, 18:20; Temat postu: |
|
 |
Forumowicz |
 |
Samochód: Stilo
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 03 Maj 2009, Posty: 3
|
Powiedzcie mi koledzy czy w warunkach postoju przed blokiem jestem wstanie sam zamontować nowy wariator ??
|
|
Góra |
|
 |
greg505 |
#333393 Wysłany:
07 Lut 2010, 18:29; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 07 Sie 2008, Posty: 4521 Pomógł: 42
|
szakalos skoro o to pytasz to nie
wiaze sie to z zabawa z rozrzadem, wiec bez blokad lepiej nie podchodzic
_________________ bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
|
|
Góra |
|
 |
szakalos |
#333430 Wysłany:
07 Lut 2010, 19:22; Temat postu: |
|
 |
Forumowicz |
 |
Samochód: Stilo
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 03 Maj 2009, Posty: 3
|
Aha ... czyli ściąganie całej kopułki silnika... i grzebanie bo rozumiem że gdzieś tam to się znajduję - znalazłem temat w alfie co kolega wyciagał jeżeli jest podobnie w punto to już wszystko jasne że bez garażu dobrych warunków leże... - a w warsztatach średnio ile biorą za to  i po wyeliminowaniu tego elementu jak to gdzieś również ktoś pisał - spada moc skoro fazy się nie zmieniają ??
Trochę ponurkuje w tym temacie bo nie wiem czy nastawiać się w ogóle na punto hgt  czy zbierać kaskę na coś innego  ale poniżej 100 km nie chce zejść... a że bardzo mało km miesięcznie robię to hmm 
|
|
Góra |
|
 |
greg505 |
#333433 Wysłany:
07 Lut 2010, 19:26; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 07 Sie 2008, Posty: 4521 Pomógł: 42
|
moc na pewno nie spada, ewentualnie moment moze sie ciut zmienic w okreslonym zakresie obrotow, calkowicie nie odczuwalne
ten wariator wspomaga ekologie, nie osiagi 
_________________ bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
|
|
Góra |
|
 |
hgt131 |
#333515 Wysłany:
07 Lut 2010, 21:48; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Siennica Rejestracja: 06 Lut 2009, Posty: 446
|
szakalos napisał(a): a w warsztatach średnio ile biorą za to
w moich oloicach jest koleś co to robi to bierze 150 zł za samą wymiane więc powiem szczerze że jest to dobra cena,bez blokad wałków nie wymienisz ja już zakupiłem sobie blokadki i czekam na ocieplenie i bede sam wymieniał wstępny koszt; kompletny rozrząd z pompą 470 wariator 350 uszczelniacze wałków i uszczelka pokrywy 80 i blokadki 150
_________________ Mk2 HGT oraz Panda Actual
topic15298.html
|
|
Góra |
|
 |
2rotor |
#336056 Wysłany:
16 Lut 2010, 20:47; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 09 Wrz 2007, Posty: 1680
|
greg505 napisał(a): moc na pewno nie spada, ewentualnie moment moze sie ciut zmienic w okreslonym zakresie obrotow, calkowicie nie odczuwalne ten wariator wspomaga ekologie, nie osiagi 
A nieprawda, powoduje to że te 1,8 fajnie ciągnie od dołu. Odwrotnie niż w VTEC Hondy.
_________________ Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 17 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|