|
Obecny czas: 21 Maj 2024, 18:36
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
Kufell |
#179832 Wysłany:
14 Paź 2008, 23:33; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Krzysiek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 06 Wrz 2008, Posty: 578 Pomógł: 3
|
|
Góra |
|
|
|
|
remind |
#180016 Wysłany:
15 Paź 2008, 18:46; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Poland Rejestracja: 19 Mar 2007, Posty: 1125 Pomógł: 7
|
mentor_13 napisał(a): @remind mógłbyś rozwinąć wątek ciężko chodzącego drążka biegów i tego smaru? a poza tym jak zmieściłeś do punciaka akumulator 63Ah?
Akumulator o długości 242mm spokojnie wszedł , wystarczyło wyciąć jedną ściankę w koszyku akumulatora. Akumulator opiera sie trochę na filtrze powietrza ale mu to nie przeszkadza. Odnośnie wajchy to popsikałem smarem miedziowym w aerozolu w komorze silnika tam gdzie się kończą linki do zmiany biegów.
_________________ Dzień bez chmury jest ponury. Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY
___
|
|
Góra |
|
|
639 |
#180070 Wysłany:
15 Paź 2008, 21:18; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
Jutro bede miał przepływomierz:) (359zł)
bede go sam motował.
czy trzeba to robic na odpiętym akumulatorze?
mam też pytanie odnosnie tej rurki co wychodzi od przepływki od spodu i łączy się potem z układem hamulcowym (jak mniemam) czy ma ona wchodzić na ścisło? jak wyciągałem ostatnio tego starego dziada (co z reszta jest nie kompletny) to ta rurka tak lekko wchodziła.
czy wewnątrz ruru dolotowej tez cos trzeba podpinac/podłączać czy wystarczy wsadzic przepływke na miejsce i przykrecic 3 srubkami i gotowe??
przypuszczam ze szarpanie nie zniknie skoro u toma83 nie znikło po wymienie przepływki,ale moze dzieki temu bedzie troche zwinnijeszy
wiem ze to wolnossacy ale mógłby byc troche bardziej dynamiczny, na co zreszta licze:)
skoro wyskoczył mi błąd EGR ktorego mam zatkanego czy to zonacza ze musze tez go wymienic? i potem znowu zaslepic? czy mozna smigac z takim co błędy wywala ale zaslepionym?
czy po tym zabiegu wymiany przepływki rzeba jechac na kompa?
pozdroo
_________________ Było Punto II 1.9 DS 2001 topic9241.html Bylo Punto Classic 2010 topic24657.html Jest Punto EVO 2010 topic47874.html
|
|
Góra |
|
|
remind |
#180181 Wysłany:
16 Paź 2008, 11:17; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Poland Rejestracja: 19 Mar 2007, Posty: 1125 Pomógł: 7
|
|
Góra |
|
|
639 |
#180835 Wysłany:
18 Paź 2008, 07:42; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
moje Punto wróciło do zdrowia:)
wymiana przepływki opłacila sie. przyniosła nieoczekiwany przyrost mocy i przyspieszenia:)
w 3 osoby na IV biegu do 120 bardzo fajnie ciągnie na V do 145 i mozna było wiecej ale zwezenie drogi bylo i olalem testy
nie wiem jak bedzie ze spalaniem po tej wymianie ale zrobie dokładne pomiary jak wyjezdza do konca bak ropy z STP do wtrysków.
szarpanie jak bylo tak jest dalej ale olewam to bo zbyt duzy koszt a poza tym wystrczy opanowac odpowiednia technike jazdy:)
we wtorek jade jeszcze raz na kompa zobaczyc czy bledy od przepustnicy modyfikowanego przepływu (przepływki) po skasowaniu sie nie pojawily na nowo ale raczej chyba nie bo autko żwawe jak nigdy:)
ps teraz troche z innej beczki: jak klasują sie ceny ON w Waszych miastach? u mnie znalazlem najtansze na lotosie po 4.13zł a najdrozsze na Shellu 4.23 zł
nie mowie tu o stacjach typu Makro albo Auchan bo widomo ze ponizej 4 zł mozna znalezc ale nie warto
pozdroo
_________________ Było Punto II 1.9 DS 2001 topic9241.html Bylo Punto Classic 2010 topic24657.html Jest Punto EVO 2010 topic47874.html
|
|
Góra |
|
|
remind |
#180837 Wysłany:
18 Paź 2008, 08:16; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Poland Rejestracja: 19 Mar 2007, Posty: 1125 Pomógł: 7
|
639 napisał(a): moje Punto wróciło do zdrowia:) wymiana przepływki opłacila sie. przyniosła nieoczekiwany przyrost mocy i przyspieszenia:) w 3 osoby na IV biegu do 120 bardzo fajnie ciągnie na V do 145 i mozna było wiecej ale zwezenie drogi bylo i olalem testy nie wiem jak bedzie ze spalaniem po tej wymianie ale zrobie dokładne pomiary jak wyjezdza do konca bak ropy z STP do wtrysków. szarpanie jak bylo tak jest dalej ale olewam to bo zbyt duzy koszt a poza tym wystrczy opanowac odpowiednia technike jazdy:) we wtorek jade jeszcze raz na kompa zobaczyc czy bledy od przepustnicy modyfikowanego przepływu (przepływki) po skasowaniu sie nie pojawily na nowo ale raczej chyba nie bo autko żwawe jak nigdy:) ps teraz troche z innej beczki: jak klasują sie ceny ON w Waszych miastach? u mnie znalazlem najtansze na lotosie po 4.13zł a najdrozsze na Shellu 4.23 zł nie mowie tu o stacjach typu Makro albo Auchan bo widomo ze ponizej 4 zł mozna znalezc ale nie warto pozdroo
Sprawne autko powinno do 170 ciągnąć w 2 osoby ale to tylko można w Niemczech na autostradzie sprawdzić bo u nas niestety nie. Generalnie sprawne autko mniej pali , bez balastu , na letnich oponach i odpowiednim ciśnieniu w/g książki a nie tego co nam pompują 2.0 przy wymianie opon nie cisnąc ok 4 spalanie. Co objawia się na komputerze wynikami 20-22km/L. U mnie z uszkodzonymi wtryskami spalanie było 15-16km/L a realne ok 5.5L. Opla cało się je zrobić. Nie tylko dla szarpania ale także dla mniejszego dymienia , spalania. Ropa przecież na dzień dzisiejszy 3.95
_________________ Dzień bez chmury jest ponury. Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY
___
|
|
Góra |
|
|
PAGER6 |
#180873 Wysłany:
18 Paź 2008, 11:01; Temat postu: Fiat Punto II 1.9 DS 3D 44KW |
|
|
Forumowicz |
Rejestracja: 18 Paź 2008, Posty: 2
|
Witam.
Od tygodnia jestem posiadaczem takiego klekota i mam identyczny problem z szarpaniem samochodu na IV i V biegu przy około 50/60 km/h. Punto jest bardzo żwawe i bez większego problemu osiąga 120/130 km/h <więcej nie próbowałem, dzisiaj sprawdzę> nie daje czarnej chmury jak da się więcej gazu i nie klekocze jakoś nadzwyczajnie <wiadomo jak zimny to klekot idzie fest >. Pierwszą myślą jest przeczyszczenie baku, ale z tego co czytałem na forum już to przerabialiście. Te szarpanie jest na maxa denerwujące.....ktoś je w końcu wyeliminował czy jest to kwestia nowych wtrysków?????????
|
|
Góra |
|
|
remind |
#180913 Wysłany:
18 Paź 2008, 13:30; Temat postu: Re: Fiat Punto II 1.9 DS 3D 44KW |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Poland Rejestracja: 19 Mar 2007, Posty: 1125 Pomógł: 7
|
PAGER6 napisał(a): Witam.
Od tygodnia jestem posiadaczem takiego klekota i mam identyczny problem z szarpaniem samochodu na IV i V biegu przy około 50/60 km/h. Punto jest bardzo żwawe i bez większego problemu osiąga 120/130 km/h <więcej nie próbowałem, dzisiaj sprawdzę> nie daje czarnej chmury jak da się więcej gazu i nie klekocze jakoś nadzwyczajnie <wiadomo jak zimny to klekot idzie fest >. Pierwszą myślą jest przeczyszczenie baku, ale z tego co czytałem na forum już to przerabialiście. Te szarpanie jest na maxa denerwujące.....ktoś je w końcu wyeliminował czy jest to kwestia nowych wtrysków?????????
oprawkę wtryskiwacza zostaw w spokoju, końcówki niedrogie można wymienić. ktoś tam jeszcze na forum wymieniał bo lały itp.
_________________ Dzień bez chmury jest ponury. Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY
___
|
|
Góra |
|
|
639 |
#180921 Wysłany:
18 Paź 2008, 14:22; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
remind jak byłem w ASO to pytałem o szarpanie i koles mi wmawial ze wtrysków sie nie czysci tylko wymienia i ze całe a nie tylko końcówki. dupki są w ASO i tyle. po zamontowaniu przepływki byłem na kompie u takiego typa co za 40 zł podpiął i kazał pojeździc i przyjechac na "kontrole" we wtorek i we wtorkowe podpięcie jest juz gratis
czyszczenie wtrysków zleciłem płynowi STP ale i dało to niewiele a może wcale i tylko efekt placebo wystapił u mnie w głowie
w serwisie BOSCHA owszem czyszczą wtryski ale najpierw podpinąją do kompa za co krzyknęli 240zł i potem jeszcze cena czyszczenia.
na innym forum wyczytalem ze mozna dolac do paliwka taki srodek ktory jest dostępny tylko w marketach i jego cena tez jest "marketowa" (kilka srebrników za flakonik 250ml) ale ponoc działa cuda i leje sie go na resztki paliwa by bylo jak największe stęzenia a nie jak te wszystkie STP czy Xeramic na cały bak.
Poszukam jeszcze tańszego naprawiacza/czyściciela wtrysków jak ten cały BOSCH i pewnie sie skusze:)
co do ciśnienia w oponach to mam o jakieś 0,2 wiecej zarówno z przodu jak i z tyłu.
a ceny paliwka (3,95zł/L) tylko pozazdrościc
pozdroo
[ Dodano: 18 Paź 2008 14:22 ]
remind czy Ty miałes u siebie licznik z obrotomierzem?
gdzies na forum wyczytałem ze w dieslach były liczniki od benzynowców.
prawda to?
_________________ Było Punto II 1.9 DS 2001 topic9241.html Bylo Punto Classic 2010 topic24657.html Jest Punto EVO 2010 topic47874.html
|
|
Góra |
|
|
remind |
#180960 Wysłany:
18 Paź 2008, 16:08; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Poland Rejestracja: 19 Mar 2007, Posty: 1125 Pomógł: 7
|
Xeramic to jest do oleju do silnika czy do ropy się dodaje bo różne chodzą opinie Ja licznik mam od diesla, wszędzie jest do 7000rpm, nawet w JTD. STP słyszałem że nic nie daje, ja tam kiedyś swój bak czyściłem to po używaniu TDA nie było ani grama wody na dnie... ( mam gdzieś jeszcze zdjęcia to później wrzucę ) Najlepiej wymienić końcówki i się nie bawić w czyszczenie, koszt podobny a efekt ...
_________________ Dzień bez chmury jest ponury. Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY
___
|
|
Góra |
|
|
639 |
#181002 Wysłany:
18 Paź 2008, 18:01; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
szukam i szukam na necie warsztatów u mnie w miescie ale nie moge znalezc, poza tym BOSCHEM co duzo kroją to nie ma chyba
jaki jest orientacyjny koszt wymiany koncówek? i jaki jest ich nr katalogowy to sobie kupie:)
ps tam sa 4 sztuki co nie?
_________________ Było Punto II 1.9 DS 2001 topic9241.html Bylo Punto Classic 2010 topic24657.html Jest Punto EVO 2010 topic47874.html
|
|
Góra |
|
|
Adas |
#181010 Wysłany:
18 Paź 2008, 18:21; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 02 Maj 2007, Posty: 2625
|
Tak właśnie wygląda czyszczenie baku, ech.. i pomyśleć, ze ja to robiłem u Siebie pod blokiem!!. I nie powiem co zrobiłem z brudną benzyną..
Ech obserwuję..Wasz temat, i szkoda, że nie mam 1.9D 60KM, może bym to rozpracował
Może:) (jedno pewne, pośmigałbym po szrotach i wyrwał parę interesujących mnie części )
_________________ Mk2 ForEver ? <LOL>
Moja obecna "Kropka" >>
Grande Punto 1.4 8v 77km od poniedziałku do piątku i mały uzupełniacz Ssangyong Actyon 2.0XDI na weekendowe wypady i inne szaleństwa!
1. Moja była kropka najlepsza zielona kropka.
Autko Nr1. >> Punto 2 1.2 8V 60KM 2001r. + LPG
topic1438.html
Moja była Alfa 156 Sportwagon - Autko Nr 2
Autko Nr2. Czarna jak Hell, Włoszka. >> Alfa 156 SportWagon 1.9 JTD 115KM
http://adas.w.tkb.pl/Alfa156/
Dla osób z forum służę darmową diagnostyką Fiat EcuScan - OBD2, oraz diagnostyką każdego innego auta posiadam uniwersalny dobry skaner.
|
|
Góra |
|
|
639 |
#181016 Wysłany:
18 Paź 2008, 18:35; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
Adas Ty to masz pomysły
a ja na eperze szukałem końcówek wtryskiwaczy i nie ma ich
czyżbym musiał nabyc całe wtryskiwacze?
_________________ Było Punto II 1.9 DS 2001 topic9241.html Bylo Punto Classic 2010 topic24657.html Jest Punto EVO 2010 topic47874.html
|
|
Góra |
|
|
Adas |
#181022 Wysłany:
18 Paź 2008, 18:47; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 02 Maj 2007, Posty: 2625
|
|
Góra |
|
|
639 |
#181026 Wysłany:
18 Paź 2008, 18:58; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
patrzyłem teraz na allegro i cosik nie ma albo zle szukam. ale skoro w eparze nie ma koncówek to chyba cały wtrysk trzeba wymienic
_________________ Było Punto II 1.9 DS 2001 topic9241.html Bylo Punto Classic 2010 topic24657.html Jest Punto EVO 2010 topic47874.html
|
|
Góra |
|
|
remind |
#181031 Wysłany:
18 Paź 2008, 19:03; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Poland Rejestracja: 19 Mar 2007, Posty: 1125 Pomógł: 7
|
@Adas
Ja swojego kropa czyściłem pod blokiem. Gdzieś z 3h roboty. Do pustego zbiornika można wlać 50L paliwa. Generalnie wszystko robię pod blokiem, zalewam też paliwo pod blokiem Już swojego rozgryzłem, na razie jeździ ok i nic w nim nie robię. Tylko zalewam...
_________________ Dzień bez chmury jest ponury. Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY
___
|
|
Góra |
|
|
Adas |
#181041 Wysłany:
18 Paź 2008, 19:39; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 02 Maj 2007, Posty: 2625
|
Ja dziś swoim pojeździłem trochę po podlasiu(150km, na wieś, po lasku i wogóle )), i niom.. Lubię kropka, generalnie to mój się nie psuję, ale generalnie jest tak, że u mnie nie ma kompromisów, musi być igła. I taki jest ). Kiedyś myślałem o 1.9D, ale.. Jakoś nie pasował mi klekot do maluszka.. . Wybrałem 1.2 8V, silnik praktycznie nie sprawia problemów, dbać o świece i śmiga jak należy. Ostatnie tygodnie, jak miałem wolne to przygotowałem kropa do zimy, by nic w tedy się w nim nie psuło..
_________________ Mk2 ForEver ? <LOL>
Moja obecna "Kropka" >>
Grande Punto 1.4 8v 77km od poniedziałku do piątku i mały uzupełniacz Ssangyong Actyon 2.0XDI na weekendowe wypady i inne szaleństwa!
1. Moja była kropka najlepsza zielona kropka.
Autko Nr1. >> Punto 2 1.2 8V 60KM 2001r. + LPG
topic1438.html
Moja była Alfa 156 Sportwagon - Autko Nr 2
Autko Nr2. Czarna jak Hell, Włoszka. >> Alfa 156 SportWagon 1.9 JTD 115KM
http://adas.w.tkb.pl/Alfa156/
Dla osób z forum służę darmową diagnostyką Fiat EcuScan - OBD2, oraz diagnostyką każdego innego auta posiadam uniwersalny dobry skaner.
|
|
Góra |
|
|
remind |
#181221 Wysłany:
19 Paź 2008, 11:20; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Poland Rejestracja: 19 Mar 2007, Posty: 1125 Pomógł: 7
|
Adas napisał(a): Ja dziś swoim pojeździłem trochę po podlasiu(150km, na wieś, po lasku i wogóle )), i niom.. Lubię kropka, generalnie to mój się nie psuję, ale generalnie jest tak, że u mnie nie ma kompromisów, musi być igła. I taki jest ). Kiedyś myślałem o 1.9D, ale.. Jakoś nie pasował mi klekot do maluszka.. . Wybrałem 1.2 8V, silnik praktycznie nie sprawia problemów, dbać o świece i śmiga jak należy. Ostatnie tygodnie, jak miałem wolne to przygotowałem kropa do zimy, by nic w tedy się w nim nie psuło..
W dobie kryzysu 4L/100 to się bardziej opłaca klekocika. Poza tym to w dieslu zawsze masz większy moment a to się przydaje przy wyprzedzaniu w trasie.
_________________ Dzień bez chmury jest ponury. Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY
___
|
|
Góra |
|
|
Adas |
#181229 Wysłany:
19 Paź 2008, 11:29; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 02 Maj 2007, Posty: 2625
|
|
Góra |
|
|
PAGER6 |
#181469 Wysłany:
19 Paź 2008, 23:17; Temat postu: Da się z tym jeździć.... |
|
|
Forumowicz |
Rejestracja: 18 Paź 2008, Posty: 2
|
Pojeździłem trochę przez weekend i już rozklimiłem technikę jazdy klekocikiem. Nie wnikam na razie w to szarpanie. Z tego co naczytałem się na forum to tak naprawdę nikt nie postawił jeszcze trafnej diagnozy hehe. Do 150 mój punciak rozpędza się bez problemu <więcej nie ciągnąłem bo przed Olsztynkiem z laserówką stali...>i żeby nie szarpał po prostu wrzucam mu 5 bieg przy wyższych obrotach albo odejmuje trochę gazu, po czym znowu dodaję i idzie płynnie, z 4 biegiem to samo.... 138000 tyś. km przebiegu cholerka to nic jak na diesla i myślę że jeszcze troszkę kilometrów da się nim na stukać....Gadałem z kolesiem który wpierniczył około 4 tysi w silnik 1.9 d bo mu szarpał. Kase utopił na wtryski, przepływomierz i coś tam jeszcze, a jak szarpał tak szarpie dalej. Powiem wam jedno nie jeździjcie na światłach i nie słuchajcie radia przez 2 tygodnie, nie używajcie dużo nawiewu itp.<jednym słowem oszczędzajcie energię w punciaku> podobno szarpania nie będzie <teraz jest to nie do sprawdzenia bo cały rok jeździmy na światłach>. Nie ściemniam i nie wiem czego to kwestia ale jest to sprawdzone przez mojego znajomego...
|
|
Góra |
|
|
remind |
#181525 Wysłany:
20 Paź 2008, 11:14; Temat postu: Re: Da się z tym jeździć.... |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Poland Rejestracja: 19 Mar 2007, Posty: 1125 Pomógł: 7
|
PAGER6 napisał(a): Pojeździłem trochę przez weekend i już rozklimiłem technikę jazdy klekocikiem. Nie wnikam na razie w to szarpanie. Z tego co naczytałem się na forum to tak naprawdę nikt nie postawił jeszcze trafnej diagnozy hehe. Do 150 mój punciak rozpędza się bez problemu <więcej nie ciągnąłem bo przed Olsztynkiem z laserówką stali...>i żeby nie szarpał po prostu wrzucam mu 5 bieg przy wyższych obrotach albo odejmuje trochę gazu, po czym znowu dodaję i idzie płynnie, z 4 biegiem to samo.... 138000 tyś. km przebiegu cholerka to nic jak na diesla i myślę że jeszcze troszkę kilometrów da się nim na stukać....Gadałem z kolesiem który wpierniczył około 4 tysi w silnik 1.9 d bo mu szarpał. Kase utopił na wtryski, przepływomierz i coś tam jeszcze, a jak szarpał tak szarpie dalej. Powiem wam jedno nie jeździjcie na światłach i nie słuchajcie radia przez 2 tygodnie, nie używajcie dużo nawiewu itp.<jednym słowem oszczędzajcie energię w punciaku> podobno szarpania nie będzie <teraz jest to nie do sprawdzenia bo cały rok jeździmy na światłach>. Nie ściemniam i nie wiem czego to kwestia ale jest to sprawdzone przez mojego znajomego...
4 tyś PLN to by wyszło równo pompa wtryskowa z aso, przepływomierz i 4 końcówki wtryskiwaczy z robocizną. Po takich zabiegach to już by pewnie przestał szarpać. U mnie na razie ok. Winne były wtryskiwacze jeśli chodzi o szarpanie. Wystarczyło właśnie końcówki. Koszt minimalny a nic nie dymi po wymianie.
_________________ Dzień bez chmury jest ponury. Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY
___
|
|
Góra |
|
|
tom83 |
#181617 Wysłany:
20 Paź 2008, 18:34; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 10 Sie 2008, Posty: 27
|
----639---
chyba skonczyly sie moje problemy ze szarpaniem. tydzien temu kupiłem pompe wtryskowa na znanym portalu aukcyjnym--jest to chyba ta sama pompa o ktorej pisales bo opis i cena sie zgadza... zaplacilem 450 pln. założyłem i jest dobrze... auto nie szarpie ciszej chodzi i lepiej ciągnie... w ogóle to inne auto. dodatkowo zdjąłem zaślepkę z EGR i troche przyspieszylem zapłon. poza tym przepływka jest nadal stara. komputer stwierdził ze uszkodzona, ale membrana jest cała bo sprawdzałem... [ Dodano: 20 Paź 2008 18:34 ]jak na razie bede próbował sprzedac mojego fiata...niech ktos inny sie cieszy...ja wracam do tdi...droższa ale solidniejsza konstrukcja...
|
|
Góra |
|
|
639 |
#181778 Wysłany:
20 Paź 2008, 23:11; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
tom83 zadziwiasz mnie i to negatymnie
jak mozesz po tych wszystkich perypetiach ktore przeszedles wypiąc sie teraz na punto? wycyckales je sobie na glanc. pewnie jest w lepszym stanie niz jak zjechalo z fabryki wiec ciesz sie teraz nim. TDI? dobre ale ciezko trafic fajny egzemplaz bo wiekszosc to uzytkowane bylo przez amatorow sportow samochodowych wystawiali oni lokcie przez okna i sluchali techniawki. ja bym zostal przy punto na Twym miejscu ale to twoj wybor. dzieki z rady i 3maj sie
moje cos duzo pali dzis po jezdzie po miesci i po expresowce pol na pol łacznie 35km zeszla jedna kreska na wskazniku owszem gnalo sie 120-150 ale bez przesady. po wyplacie zaleje go dobrym paliwkiem z shella i wtedy dokonam dokladniejszych pomiarow. teraz mam w baku lotosa i STP.
wie ktos ile na ile litrow przypada jedna kreska na wskazniku?
pozdroo
_________________ Było Punto II 1.9 DS 2001 topic9241.html Bylo Punto Classic 2010 topic24657.html Jest Punto EVO 2010 topic47874.html
|
|
Góra |
|
|
remind |
#181860 Wysłany:
21 Paź 2008, 12:17; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Poland Rejestracja: 19 Mar 2007, Posty: 1125 Pomógł: 7
|
639 napisał(a): tom83 zadziwiasz mnie i to negatymnie jak mozesz po tych wszystkich perypetiach ktore przeszedles wypiąc sie teraz na punto? wycyckales je sobie na glanc. pewnie jest w lepszym stanie niz jak zjechalo z fabryki wiec ciesz sie teraz nim. TDI? dobre ale ciezko trafic fajny egzemplaz bo wiekszosc to uzytkowane bylo przez amatorow sportow samochodowych wystawiali oni lokcie przez okna i sluchali techniawki. ja bym zostal przy punto na Twym miejscu ale to twoj wybor. dzieki z rady i 3maj sie moje cos duzo pali dzis po jezdzie po miesci i po expresowce pol na pol łacznie 35km zeszla jedna kreska na wskazniku owszem gnalo sie 120-150 ale bez przesady. po wyplacie zaleje go dobrym paliwkiem z shella i wtedy dokonam dokladniejszych pomiarow. teraz mam w baku lotosa i STP. wie ktos ile na ile litrow przypada jedna kreska na wskazniku? pozdroo
Zależnie ile masz kresek, jak się oprze wskaźnik o kołek to zostaje ok 5L paliwa. Bak ma 49L wiec można policzyć.
_________________ Dzień bez chmury jest ponury. Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY
___
|
|
Góra |
|
|
639 |
#181877 Wysłany:
21 Paź 2008, 17:21; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
mam identyczny licznik ja ten
wiec z tego co mówisz jedna kreska to około 5,5 litra
to chyba cos za duzo mi łyknęło
Ty czesto smigasz po 160-170km/h ile wowczas Ci zasysa ropki?
ale z drugiej stony to ta wskazówa wcale nie jest taka dokładna, bo wysarczy lekki prechyl i pływak w baku juz innaczej wskazuje.
ale bede mial to na uwadze.
pozdroo
[ Dodano: 21 Paź 2008 17:21 ]
no i d***
wróciłem z kompa. wciąz jest bład EGR ale i pojawil sie bład przepływki. w zeszlym tygodniu koles mi go kasowal ale widac pojawil sie na nowo. nie wiem czemu przecierz zmienialem przepływke (360zł)
mimo tych bladow samochod jest żwawy i w 4 osoby spokojnie sie do 120 buja, dalej nie testowalem ale tez by poszedl. wczesniej bylo to marzeniem z takim obciazeniem.
koles od kompa mowil ze przyczyna pojawiania sie błędu od przepływki moze byc EGR.
teraz pytanie do Was: czy EGR i Przepływka sa ze soba sciśle związane i jedno wpływa na drugie?
jesli tak to musze zając sie czyszczeniem egru choc na kompie wychodzilo ze jak nie dosiskal gazu i otwarcie bylo 0% a jak dodał to dochodzilo do 88% co moze rokowac na sprawna przepływke ale skad ten bład?
szarpaniem narazie sie nie przejmuje bo umowilem sie juz na wymiane koncówek wtryskiwaczy na poczatku grudnia. moze cos to pomoże jak u Reminda a jak nie to zosatwiam to szarpanie i olewam. bo pompa to zbyt duzy koszt.
wychodzi na to ze nic mi nie dalo wymiana przepływki poza wzrostem mocy
pozdroo
_________________ Było Punto II 1.9 DS 2001 topic9241.html Bylo Punto Classic 2010 topic24657.html Jest Punto EVO 2010 topic47874.html
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|