You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 19 Kwi 2024, 09:09

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 50 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 
 Post #172740 Wysłany: 23 Wrz 2008, 18:52; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Grzegorz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Będzin
Rejestracja: 23 Cze 2006,
Posty: 1324
Ok nie róbmy Off Topu , a o tych dieslach to jeszcze sobie poczytam bo nie będzie mi to dawało spokoju ;)

_________________
Anonima Lombarda Fabricca Automobili

Fan włoszczyzny :)


Góra
 Profil  
 

 
 Post #172808 Wysłany: 23 Wrz 2008, 21:19; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 09 Wrz 2007,
Posty: 1681
sadoo napisał(a):
2rotor też tak mówilem do czasu kiedy nie zacząłem jeździć klekotem.


Też trochę jeździłem dieslami, i nowymi i starymi i nie dałbym rady. Oprócz spalania 0 zalet - słownie ZERO.

_________________
Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic


Góra
 Profil  
 
 
 Post #172836 Wysłany: 23 Wrz 2008, 22:04; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Imię: Grzegorz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszwa
Rejestracja: 26 Lis 2007,
Posty: 400
No to i ja się wypowiem...
Diesel może i jest dobry owszem ma wiele zalet i wad...
Jeździlem przeróznymi Peugatami,Renówkami,Fiatami nie wspominając o vw czy audi.
Obecne silniki Diesla są dosc awaryjne nie uwierze w to,że auto ma ponizej 8-7s do 100 pali 5-6l.Cześci też nienależa do tanich.W tych nowych TDi,JTD,TDCI,Multi-jet itd... sa coraz bardziej wrażliwe na paliwo często siadają wtryski,pompowtryskiwacze....
Ja osobiście nie lubie ropniaków są dla mnie zbyt emeryckie....
Wole kupic CC700 i bedzie mniejsze spalanie od Diesla :E

_________________
VECTRA C HB OPC 2.8 V6Turbo 280PS


Góra
 Profil  
 
 
 Post #172848 Wysłany: 23 Wrz 2008, 22:24; 
 Temat postu:
Grzyws polecam coś na temat obiegu cieplnego silnika Ottona i Diesla. Ktoś kto miał w technikum termodynamikę to pewnie wie o co chodzi. Konstrukcja sama za siebie mówi dlaczego jeden z nich mniej pali :) Co do osiągów i sprawności to jest troszkę inaczej niż napisałeś, ale o tym przekonasz się sam po lekturze na ten temat.

2rotor podpisuję się rękami i nogami pod tym co napisałeś :) Klekotom mówimy stanowcze i kategoryczne NIE, pod warunkiem że nie jesteśmy kierowcami ciężarówek, traktorów lub walców drogowych :D


Góra
  
 
 
 Post #172908 Wysłany: 24 Wrz 2008, 07:40; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: Jasna/Tczew
Rejestracja: 10 Sie 2008,
Posty: 80
i tak najlepsze silniki mają auta służbowe :) wiecie, jak tanie są w eksploatacji?? Łatwo policzyć. 100 km kosztuje: 6l * 0 zł. I co, ekonomiczne?? :) Mi nie przeszkadza zasilanie. Zrobiłem kupę kilometrów i benzą, i dieselem. Wsio równo, aby się nie psuło i dało wyprzedzać. Jeśli chodzi o osiągi, to wszystkich fanów diesela proszę o zestawianie albo obu wolnossących, albo obu doładowanych. Wyobraźcie sobie sprint spod świateł w wersji: ja swoją Sierrą 2.0 z 1992 roku, i dieselowiec swoim dwulitrowym, wolnossącym... Chyba by nie miał szans. Albo nowy Multijet z Cromy, i ja starą Sierrą 2.0 Cosworth. Bo tylko ta Sierra ma turbinę. Dokładniej dwie :) Benzyna jest lepsza. I zawsze była. Przyjemniejsza. A żeby dieselem się dało jeździć w połowie poprzedniej dekady ktoś wpadł, że bez turbo się jednak nie da i od tamtego czasu PRAWIE każdy diesel ma turbinkę. Wyobraźcie sobie dwa Punciaki II - 1,2 benza i 1,3 diesel, ale bez turbo... no porażka by była. Osiągi zbliżone do 126p :) Rozpatrując w ten sposób, co jest lepsze a co gorsze dostrzegamy same zalety benzyny!!


Góra
 Profil  
 
 
 Post #173050 Wysłany: 24 Wrz 2008, 12:50; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Jelenia G.
Rejestracja: 08 Mar 2007,
Posty: 3154
Grzegorz1987 napisał(a):
Wole kupic CC700 i bedzie mniejsze spalanie od Diesla :E


a to ciekawe :E

To nie ma co sie spierać co jest lepsze bo ile ludzi tyle zdań, osobiście wole silniki benzynowe, ale przyjemniej mi sie jeździ dieslami, pracy silnika nie słucham bo mnie to nie jara dla mnie podstawa jest muzyka w czasie jazdy, samochodami bez radia nie jeżdżę. :E, wiadomo mozna porównywac turbo benzyne z turbo dieslem albo benzyne wolnossaca z dieslem wolnossacym itd. tylko kwestia jest taka wsiadam w chociazby w takie audi A3 1,9 180 konne z diesla i wsiadam w 1,8 T 180 konne z benzyny jade do Stuttgartu autostrada spalanie przy 200km na godzine w dieslu 7 litrów w benzynie 10 lecimy 220km/h spalanie w dieslu 8 w benzynie 14 lecimy 240km/h spalanie w dieslu 10 a benzynie 22. (licznikowe)

jadac spokojnie oby dwoma samochodami na pełnym baku benzyna dojeżdżamy do Stuttgartu a dieslem do Stuttgartu i w połowę dogi z powrotem do polski.

Jak ktoś sie turla po mieście i nie robi przebiegów po 25 tys rocznie to diesel jest dla niego niepotrzebny a jak robi 25 i więcej to diesel zwraca sie po 2-3 latach zaczyna przynosić korzyści w porównaniu do benzyny rzędu 2000-3000 tys rocznie i po co te pieniądze maja iść w powietrze jak można za ta kasę sobie coś kupić. np 4 jakies nowe 17" badz 3 18" felgi


Góra
 Profil  
 
 
 Post #173058 Wysłany: 24 Wrz 2008, 13:00; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 09 Wrz 2007,
Posty: 1681
No wiesz jak ktoś jest zaślepiony tylko i wyłącznie spalaniem to ja się nie dziwię że można się jarać klekotami. Szkoda tylko że nie bierze się pod uwagę że jak w takim dieslu coś pierdyknie to zazwyczaj oszczędności z małego spalania idą na grzyby. Poza tym dochodzi przynajmniej ważna dla mnie rzecz, mianowicie tzw. radość z jazdy. A dieslem radość z jazdy imho mogą mieć dziadki, działkowcy czy starsze panie. Ale jak ktoś lubi sobie wajchlować lewarkiem żeby trzymać tego TDIka w tym 1000rpm użytecznego zakresu to spoko.

_________________
Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic


Góra
 Profil  
 
 
 Post #173062 Wysłany: 24 Wrz 2008, 13:12; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Sie 2007,
Posty: 218
podsumowując diesle są dla tych którzy boją się emocji zaczynających się powyżej 4000 obrotów na min... :E 8) :D

_________________
Image

http://fiatpunto.com.pl/topic10306-15.html

.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #173063 Wysłany: 24 Wrz 2008, 13:14; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Jelenia G.
Rejestracja: 08 Mar 2007,
Posty: 3154
mufc7 napisał(a):
podsumowując diesle są dla tych którzy boją się emocji zaczynających się powyżej 4000 obrotów na min... :E 8) :D
o tym jedynie moga powiedziec uzytkownicy v-teców hondy bo tam to sa emocje. ale od 6 tys


Góra
 Profil  
 
 
 Post #173064 Wysłany: 24 Wrz 2008, 13:18; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
sadoo napisał(a):
mufc7 napisał(a):
podsumowując diesle są dla tych którzy boją się emocji zaczynających się powyżej 4000 obrotów na min... :E 8) :D
o tym jedynie moga powiedziec uzytkownicy v-teców hondy bo tam to sa emocje. ale od 6 tys

Eee tam, skoro w benzyniakiach maks momentu przypada średnio ok 3000obr to tam już jest łaaadna jazda :E I to nie do 4,5tys rpm jak w dieslu tylko minimum 6,5 tys :E

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #173158 Wysłany: 24 Wrz 2008, 18:20; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: Jasna/Tczew
Rejestracja: 10 Sie 2008,
Posty: 80
jak miałbym z kim, to bym nagrał liczniki w Golfie MkII 1,8 LPG. Może kiedyś dodam filmik. na dwójce za obrotomierz go kręcę mając na blacie 110 km/h. Fajnie wygląda :) Diesel tak nie potrafi :) jakoś do 7,2 - 7,4 trpm wskazówka leci :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #173164 Wysłany: 24 Wrz 2008, 18:38; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
jogurt: http://www.youtube.com/watch?v=JsX8THMBqyQ tyle na temat obrotów :E

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #173206 Wysłany: 24 Wrz 2008, 21:04; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 09 Wrz 2007,
Posty: 1681
STax napisał(a):
jogurt: http://www.youtube.com/watch?v=JsX8THMBqyQ tyle na temat obrotów :E


Niezły ale i tak seryjna RX8 jest lepsza, odcina przy 9500-10000rpm :D

_________________
Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic


Góra
 Profil  
 
 
 Post #173214 Wysłany: 24 Wrz 2008, 21:17; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
http://www.youtube.com/watch?v=QHqRVqPQD-8 :E

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #173420 Wysłany: 25 Wrz 2008, 11:38; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Jelenia G.
Rejestracja: 08 Mar 2007,
Posty: 3154
Golf II LPG marzenie każdego Tuningowca, a na Wörthersee już był sie zaprezentować swoimi możliwościami??.

a tak na poważnie to taki zwykly civic w vtecu
http://pl.youtube.com/watch?v=hzW8ECb5xWk

a te "pomógł" to teraz będziecie kolekcjonować jak znajomych na naszej klasie???

dla mnie najlepszymi silnikami sa v6 i v8 każda rzędówka to szczerze mówiąc szmelc i czy to diesel czy benzyna. dopiero w v sie czuje przyjemność i radość z jazdy.
dobra koniec OT bo temat jest o nowym silniku fiata a nie Diesel Vs Benzyna, i co kto potrafi, jak to mówią coś za coś.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #173422 Wysłany: 25 Wrz 2008, 11:55; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Miejscowość: Podbeskidzie
Rejestracja: 27 Lut 2007,
Posty: 1225
sadoo napisał(a):
dobra koniec OT bo temat jest o nowym silniku fiata a nie Diesel Vs Benzyna, i co kto potrafi, jak to mówią coś za coś.


Tego się trzymajcie.

To nie wojna Diesel vs Benzyna - Boże Narodzenie vs Wielkanoc
Czy obroty Honda kontra reszta świata...zaniedługo dojdzie do przedstawiania obrotów Monster Trucków, jak chcecie mieć radość z obrotów i prędkości proponuję przejechać się np. Yamahą R6 :) Satysfakcja GWARANTOWANA.

Co do Silnika Fiata czekam aż będzie jakieś autko z tym 2.0 ;D a najlepiej jakby już wprowadzili Twin Turbo 190 KM do Bravo - bo w Lancii jest trochę za drogo z tym motorem.

_________________
FIAT Grande Punto 90 KM MultiJet


Góra
 Profil  
 
 
 Post #182042 Wysłany: 21 Paź 2008, 22:03; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 09 Wrz 2007,
Posty: 1681
Grzyws napisał(a):
mrider napisał(a):
Szlag by to trafił, same klekoty


A będzie ich coraz więcej z racji tego że mniej palą od benzyniaków, a mocą i momentem obrotowym nawet przewyższają konstrukcje benzynowe. Mają one również większą sprawność z racji tego że mniej energii niż w przypadku benzyniaków jest tracona w postaci energii cieplnej.


Bzdury piszesz. Diesel oprócz spalania nie ma żadnych przewag nad benzyną, diesle są w tej chwili bardziej skomplikowane, częściej się psują, droższe w serwisie i dalej NIE JADĄ w porównaniu do benzyniaków o tej samej pojemności i doładowanych. No i ten dźwięk który tylko głuchym dziadkom chyba się podoba. Bleee...

_________________
Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic


Góra
 Profil  
 
 
 Post #182183 Wysłany: 22 Paź 2008, 13:33; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Wrocław
Rejestracja: 04 Sty 2007,
Posty: 817
2rotor napisał(a):
Grzyws napisał(a):
mrider napisał(a):
Szlag by to trafił, same klekoty


A będzie ich coraz więcej z racji tego że mniej palą od benzyniaków, a mocą i momentem obrotowym nawet przewyższają konstrukcje benzynowe. Mają one również większą sprawność z racji tego że mniej energii niż w przypadku benzyniaków jest tracona w postaci energii cieplnej.


Bzdury piszesz. Diesel oprócz spalania nie ma żadnych przewag nad benzyną, diesle są w tej chwili bardziej skomplikowane, częściej się psują, droższe w serwisie i dalej NIE JADĄ w porównaniu do benzyniaków o tej samej pojemności i doładowanych. No i ten dźwięk który tylko głuchym dziadkom chyba się podoba. Bleee...

diesel efektywniej pracuje niż silnik benzynowy i ma wiekszą "sprawność"


Góra
 Profil  
 
 
 Post #182191 Wysłany: 22 Paź 2008, 14:08; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 29 Wrz 2008,
Posty: 202
Pomógł: 4
sadoo napisał(a):
mufc7 napisał(a):
podsumowując diesle są dla tych którzy boją się emocji zaczynających się powyżej 4000 obrotów na min... :E 8) :D
o tym jedynie moga powiedziec uzytkownicy v-teców hondy bo tam to sa emocje. ale od 6 tys


Emocje w vti zaczynają się od 5600 rpm w '92-'95 lub 5800 rpm w nowszych modelach. Kręcą się do 8300 rpm.

Co do momentów obrotowych to w benzynie maxy są przeważnie pomiędzy 4000 a 4500 rpm, na wyższych obrotach silnik uzyskuje maksymalną moc.
Nie jest to reguła, ale większość obecnie produkowanych silników benzynowych jest tak właśnie zestrajana.

_________________
Moja HoGaTa :D
Jeździć trzeba tak, żeby się nie dać trafić ! ;)
Czy masz już darmowe Assistance?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #182194 Wysłany: 22 Paź 2008, 14:20; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 09 Wrz 2007,
Posty: 1681
Lotos napisał(a):
2rotor napisał(a):
Grzyws napisał(a):
mrider napisał(a):
Szlag by to trafił, same klekoty


A będzie ich coraz więcej z racji tego że mniej palą od benzyniaków, a mocą i momentem obrotowym nawet przewyższają konstrukcje benzynowe. Mają one również większą sprawność z racji tego że mniej energii niż w przypadku benzyniaków jest tracona w postaci energii cieplnej.


Bzdury piszesz. Diesel oprócz spalania nie ma żadnych przewag nad benzyną, diesle są w tej chwili bardziej skomplikowane, częściej się psują, droższe w serwisie i dalej NIE JADĄ w porównaniu do benzyniaków o tej samej pojemności i doładowanych. No i ten dźwięk który tylko głuchym dziadkom chyba się podoba. Bleee...

diesel efektywniej pracuje niż silnik benzynowy i ma wiekszą "sprawność"


Piękna teoria. Przejedź się EVO z 2.0 turbo a jakimś 2.0 turbodieslem to zobaczymy który "sprawniej" wyprzedza :P

_________________
Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic


Góra
 Profil  
 
 
 Post #182202 Wysłany: 22 Paź 2008, 14:47; 
 Temat postu:
Drodzy koledzy, jeżeli chcecie porównywać Turbo diesla z Turbo benzyną, załóżcie inny temat. Ten dotyczy nowych silników w Fiatach.


Góra
  
 
 
 Post #182208 Wysłany: 22 Paź 2008, 14:53; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 09 Wrz 2007,
Posty: 1681
Barrtek96 napisał(a):
Drodzy koledzy, jeżeli chcecie porównywać Turbo diesla z Turbo benzyną, załóżcie inny temat. Ten dotyczy nowych silników w Fiatach.


Oki :)

_________________
Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic


Góra
 Profil  
 
 
 Post #182244 Wysłany: 22 Paź 2008, 16:42; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Wrocław
Rejestracja: 04 Sty 2007,
Posty: 817
2rotor napisał(a):
Lotos napisał(a):
2rotor napisał(a):
Grzyws napisał(a):
mrider napisał(a):
Szlag by to trafił, same klekoty


A będzie ich coraz więcej z racji tego że mniej palą od benzyniaków, a mocą i momentem obrotowym nawet przewyższają konstrukcje benzynowe. Mają one również większą sprawność z racji tego że mniej energii niż w przypadku benzyniaków jest tracona w postaci energii cieplnej.


Bzdury piszesz. Diesel oprócz spalania nie ma żadnych przewag nad benzyną, diesle są w tej chwili bardziej skomplikowane, częściej się psują, droższe w serwisie i dalej NIE JADĄ w porównaniu do benzyniaków o tej samej pojemności i doładowanych. No i ten dźwięk który tylko głuchym dziadkom chyba się podoba. Bleee...

diesel efektywniej pracuje niż silnik benzynowy i ma wiekszą "sprawność"


Piękna teoria. Przejedź się EVO z 2.0 turbo a jakimś 2.0 turbodieslem to zobaczymy który "sprawniej" wyprzedza :P

ale co Ty w ogóle porównujesz ?? Przejedź sie zwykłą benzyną bez TURBO i wtedy sie wypowiadaj ;)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #182245 Wysłany: 22 Paź 2008, 16:43; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
Lotos: tu jest temat do kontynuowania takiej dyskusji http://fiatpunto.com.pl/topic11366.html

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #182471 Wysłany: 23 Paź 2008, 11:34; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Wrocław
Rejestracja: 04 Sty 2007,
Posty: 817
troche szczegółów:
-wzrost pojemności z 1910 cm3 do 1956 cm3- zwiększenie średnicy cylindra z 82 do 83 mm
-obnizenie stopnia spręzania z 17,5:1 do 16,5:1 co spowodowalo obniżenie ilosci tlenków azotu
-wykorzystano nowe świece żarowe z serii "LOW VOLTAGE" czyli niskiego napiecia co powoduje skrócenie czasu ich nagrzewania do minimum
-silnik jest przystosowany do spelnienia normy EURO 5 poprzez zastosowanie filtra DPF i zaawansowanego systemu recyrkulacji spalin EGR
-wzrost osiągów poprzez zastosowanie nowej turbosprężarki

porownanie 2.0 vs 1.9

moc 165 vs 150 KM
pojemność 1956 vs 1910
max moment obrotowy 360 Nm przy 1750 obr vs 305 Nm przy 2000 obr
prędkość max 215 vs 209
przyspieszenie 0-100 km/h 8,2 s vs 9,0 s
wydłużone przebiegi międzyprzeglądowe 35 000 km vs 30 000 km


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 50 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO