You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 20 Kwi 2024, 02:28

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 36 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 
 Post #184655 Wysłany: 30 Paź 2008, 10:24; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 30 Lip 2007,
Posty: 442
Krecisz cala 'zebatka' ... nie mam pojecia po co ta sroba tam jest,a jak musisz dolac plynu,a nie wiesz jaki tam jest to kup jakis uniwersalny,albo wlej zwyklej wody destylowanej...

_________________
Image


Góra
 Profil  
 

 
 Post #234485 Wysłany: 31 Mar 2009, 20:21; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Beskidy-Cracov
Rejestracja: 20 Kwi 2008,
Posty: 222
A ja mam takie pytanko- czy jak jest walnieta nagrzewnica i cieknie to czy ta usterka powoduje jej zapowietrzenie?? i całego układu? Aha i jeszcze jaka macie teraz temp. Chodzi mi o kreski ale te wskaźniki co załączaja wentyl. koło połowy.

[ Dodano: 31 Mar 2009 20:21 ]
Mam jeszcze jedno pytanie? Co ma LPG do odpowietrzania bo spotkałem się z takimi pytaniami na forum????? Dziś zaobserwowałem że na gorącym silniku jak włacze ogrzewanie to leci ciepłe gdzies po 5 sekundach ale ukrop to nie jest ( nagrzewnica walnięta na bank bo leje)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #236333 Wysłany: 04 Kwi 2009, 20:35; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Waldek
Samochód: Croma
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Emotion
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 13 Paź 2007,
Posty: 692
Pomógł: 2
Mam pytanie, od paru dni tzn. tych cieplejszych, kiedy stoję w korku temperatura mi szybko wzrasta pod same czerwone pole wentylator załącza się ale to nic nie daje, pomaga natomiast trzymanie silnika na obrotach 2500-3000 wtedy temperatura zaczyna spadać. co to może być? kiedy odkręciłem korek odpowietrzający w chłodnicy nic nie leci dopiero po trzymaniu go na obrotach leci płyn, czy to tak ma być czy na jałowym też powinno lecieć? Płynu mam na max. Z drugiego odpowietrznika leci normalnie.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #236483 Wysłany: 05 Kwi 2009, 10:41; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: okolice Słupska
Rejestracja: 20 Lis 2007,
Posty: 405
Kedlaw na moje masz pompę do wymiany. Jej wydajność nie jest już taka jak powinna być dlatego jak przykazujesz płyn szybciej krąży w obiegu i temperatura spada.

_________________
PUNTO MKI 1.1 -> 99 r.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #236489 Wysłany: 05 Kwi 2009, 11:43; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Waldek
Samochód: Croma
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Emotion
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 13 Paź 2007,
Posty: 692
Pomógł: 2
Pompa jest nowa, tzn, ok. 20tyś przebiegu, wymieniona była na wiosnę rok temu, w zeszły ciepły sezon wszystko było ok, w zimę wiadomo zimno niskie temperatury tez było ok. problem jest teraz jak zrobiło się ciepło.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #236572 Wysłany: 05 Kwi 2009, 17:59; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Imię: Czesław
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Lubliniec
Rejestracja: 13 Kwi 2008,
Posty: 3103
Pomógł: 50
Dużo według mnie wskazuje na nieotwierający sie termostat. Nie przepuszcza płynu i stąd problemy. Dopiero wyzsze obroty wymuszją obieg i silnik się moze wychlodzic.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #237036 Wysłany: 08 Lip 2009, 15:55; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: świętokrzyskie [T]
Miejscowość: Civitas Kielcensis
Rejestracja: 08 Sie 2008,
Posty: 169
a ja mam taki problem z chlodnicą i plynem ze na zimnym silniku mialem ponizej minimum plynu. dolalem wiec do polowy. kiedy zajechalem do garażu mam go dobrze powyżej max. kiedy odkrecilem korek poziom sie jeszcze podniosl i tak non stop. znaczy to ze uklad zapowietrzony?

[ Dodano: 08 Lip 2009 15:55 ]
wie ktos o co chodzi?

_________________
Bo w życiu chodzi o to żeby oddać dwa równe skoki


Góra
 Profil  
 
 
 Post #286689 Wysłany: 09 Wrz 2009, 14:09; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: HSD
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: Dolnośląskie
Rejestracja: 23 Paź 2007,
Posty: 45
czytałem że trzeba takze odpowietrzyć nagrzewnice. tylko ja w moim 75" nie mogłem jej znaleźć. odpowietrzalem tylko zaworkiem od chłodnicy(nie wiem czy ma byc lekko odkręcony czy nie podczas jazdy zeby sie całkowicie odpowietrzył układ?)

Oraz nasuwa mi sie pytanie jak powinna wskazywac wskazówka od temp. silnika na kokpicie wewnatrz auta? u mnie dochodzi do połowy czasem trochę wyzej.

ps nagrzewnica działa bo wewnatrz jak daje ciepłe powietrze to dmucha ciepełko :)

pozdrawiam

_________________
------------------------------------------------------
posiadacz czerwonego punciaka I 75 wersja HSD + LPG
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #286723 Wysłany: 09 Wrz 2009, 16:50; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: łódzkie
Rejestracja: 09 Lip 2009,
Posty: 55
nie wiem jak jest w u Ciebie arus , ale w punciaku 55 wskazania czujnika na desce nie maja wpływu na załanczanie wentylatora chłodnicy. jest to oddzielny obwód.(prawdopodobnie jest tak samo)

_________________
Fiat Punto 1.1 55 KM, 95r, lpg


Góra
 Profil  
 
 
 Post #287342 Wysłany: 11 Wrz 2009, 16:35; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Imię: Czesław
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Lubliniec
Rejestracja: 13 Kwi 2008,
Posty: 3103
Pomógł: 50
arus nic w układzie nie moze być poluzowane, żadne odpowietrzniki. Panuje tam podwyzszone ciśnienie i jezeli odkręcisz odpowietrznik, to płyn wycieknie. Jak nagrzewnica daje ciepełko, to jest odpowietrzona. Powodem wyższej temp. może być żle działający termostat.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #849663 Wysłany: 07 Wrz 2019, 20:13; 
 Temat postu: Re: Odpowietrzanie chlodnicy
Offline
Puntoświr

Imię: Kamil
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: BYTOM
Rejestracja: 18 Maj 2018,
Posty: 156
Odgrzebuje. Który wąż należy zdjąć przy przepustnicy?


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 36 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO