You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 27 Kwi 2024, 02:00

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 18 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #126134 Wysłany: 17 Maj 2008, 13:42; 
 Temat postu: Punto II HGT turbosprężarka montaż?
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Miejscowość: Czerwionka
Rejestracja: 20 Lut 2008,
Posty: 30
Tak jak w temacie moze ktos jest obeznany w tej kwestii czyli montaż cena itd.


Góra
 Profil  
 

 
 Post #126149 Wysłany: 17 Maj 2008, 14:14; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
Profesjonalne firmy tunigowe życzą sobie za to ok. 10 tys zł, samemu można to chyba za ok 5 tys zrobić, albo taniej, jesli znajdziesz dobre używane części.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #126153 Wysłany: 17 Maj 2008, 14:20; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Miejscowość: Czerwionka
Rejestracja: 20 Lut 2008,
Posty: 30
a ile moze mi dac taka turbinka? Masz moze jakieś stronki żeby tam były takie części?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #126156 Wysłany: 17 Maj 2008, 14:31; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13053
Pomógł: 54
tbass napisał(a):
a ile moze mi dac taka turbinka? Masz moze jakieś stronki żeby tam były takie części?

Nie kupisz całości na raz.... trzeba sobie samemu wszystko porobić...

http://fiatpunto.com.pl/topic7411.html bardzo podobnie jak tutaj. ale czytaj cały topik. :)

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #126163 Wysłany: 17 Maj 2008, 15:16; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
Ile może taka turbina dać? Hmm... Jak ja się pytałem, to przy punto 55 obiecywali 100KM po zamontowaniu, więc w HGT myślę, że spokojnie 200KM albo i więcej by było (zależy jaka turbina).

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #126165 Wysłany: 17 Maj 2008, 15:24; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13053
Pomógł: 54
STax napisał(a):
(zależy jaka turbina).

Raczej nie jaka turbina, tylko jakie ustawisz ciśnienie doładowania.

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #126166 Wysłany: 17 Maj 2008, 15:25; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
ipIV: ciśnienie, mapy wtrysku itd, ale i turbina musi być odpowiednio duża.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #137682 Wysłany: 23 Cze 2008, 12:07; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 09 Wrz 2007,
Posty: 1681
A sprawdzał ktoś za Was wogóle ile jeździ uturbionych HGT w Europie? Powiem Wam że ja widziałem 1 sztukę.

1. Silnik nie jest policzony na wyrost jak starsze konstrukcje więc nie wytrzyma uturbienia bez kucia dołu.

2. Komputer który steruje tym silnikiem jest totalnie odporny na Ecumastery, SMT6 i inne wynalazki także strojenie tego to kosmos, chyba tylko stand alone leczy a to kosmos cena.

Lepiej odrazu wrzucić 2.0 16V T. Ani za 5 ani za 10 000 się tego nie zrobi to mogę odrazu powiedzieć.

_________________
Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic


Góra
 Profil  
 
 
 Post #138842 Wysłany: 26 Cze 2008, 22:54; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw
Rejestracja: 06 Kwi 2008,
Posty: 2200
Pomógł: 10
2rotor napisał(a):
A sprawdzał ktoś za Was wogóle ile jeździ uturbionych HGT w Europie? Powiem Wam że ja widziałem 1 sztukę.

1. Silnik nie jest policzony na wyrost jak starsze konstrukcje więc nie wytrzyma uturbienia bez kucia dołu.

2. Komputer który steruje tym silnikiem jest totalnie odporny na Ecumastery, SMT6 i inne wynalazki także strojenie tego to kosmos, chyba tylko stand alone leczy a to kosmos cena.

Lepiej odrazu wrzucić 2.0 16V T. Ani za 5 ani za 10 000 się tego nie zrobi to mogę odrazu powiedzieć.


da rade , byl w polsce jeden hgt z T , ale fakt faktem mizrnie zrobiony - raptem 170PS

_________________
Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek
Były user grande punto szprot 160ps :(
www.punto.glodzik.com


Góra
 Profil  
 
 
 Post #138878 Wysłany: 26 Cze 2008, 23:50; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13053
Pomógł: 54
W Grecji jeździ uturbiona hgta 240ps... :P

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #139431 Wysłany: 28 Cze 2008, 15:10; 
 Temat postu:
Offline
Ekstremista
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 28 Sie 2007,
Posty: 921
ten silnik jest delikatny, mozna na drut pojezdzi krotko, mozna zakuc i zrobic na cacy ale ani 5 ani w 10 tys sie to nie zmiesci. oryginalny komputer hitachi jest odporny na wszelkie proby ingerencji w elektronike. zostaje tak naprawde standalone po montazu ktorego polowa auta przestanie dzialac (przypominam ze PII jest CAN'ie). generalnie najwiekszym problem jest elektronika w tym samochodzie, reszta jest do zrobienia. (choc wg mnie totalnie bezsensu, latwiej i lepiej zaaplikowac 16vt w ktorym mamy 190ps/290nm w serii, skrzynie ze szpera, mocne sprzeglo i latwo go zrobic na 300-350ps).

_________________
Alfa Romeo 156 TI Sportwagon 2.4 JTDm 20V
Image

Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #143660 Wysłany: 10 Lip 2008, 15:40; 
 Temat postu: :)
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Limanowa
Rejestracja: 27 Sty 2008,
Posty: 416
Zoltar ladny ten kropus i od srodka i wogule...szacuneczek

_________________
www.energytuningteam.net
http://twojafura.pl/auta/1142/dziara-fiat-punto-ii


Góra
 Profil  
 
 
 Post #143790 Wysłany: 10 Lip 2008, 23:30; 
 Temat postu:
Offline
Ekstremista
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 28 Sie 2007,
Posty: 921
a dziekuje :)

_________________
Alfa Romeo 156 TI Sportwagon 2.4 JTDm 20V
Image

Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #143917 Wysłany: 11 Lip 2008, 10:17; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Gdańsk
Rejestracja: 24 Sie 2007,
Posty: 474
ZoLtaR napisał(a):
ten silnik jest delikatny, mozna na drut pojezdzi krotko, mozna zakuc i zrobic na cacy ale ani 5 ani w 10 tys sie to nie zmiesci. oryginalny komputer hitachi jest odporny na wszelkie proby ingerencji w elektronike. zostaje tak naprawde standalone po montazu ktorego polowa auta przestanie dzialac (przypominam ze PII jest CAN'ie). generalnie najwiekszym problem jest elektronika w tym samochodzie, reszta jest do zrobienia. (choc wg mnie totalnie bezsensu, latwiej i lepiej zaaplikowac 16vt w ktorym mamy 190ps/290nm w serii, skrzynie ze szpera, mocne sprzeglo i latwo go zrobic na 300-350ps).


A orientacyjny koszt takiego zabiegu to ... ? :) 10-15tys zł? 15-20tys?

_________________
www.nikodemczaja.pl


Góra
 Profil  
 
 
 Post #191531 Wysłany: 19 Lis 2008, 00:50; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw
Rejestracja: 06 Kwi 2008,
Posty: 2200
Pomógł: 10
Nicks0n napisał(a):

A orientacyjny koszt takiego zabiegu to ... ? :) 10-15tys zł? 15-20tys?


zalezy .... czy wiecej wkladu bedziesz mial sam , czy wszystko w firmie .. jednak na male ceny nie licz jak sam sobie nie pozbierasz druciarni

_________________
Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek
Były user grande punto szprot 160ps :(
www.punto.glodzik.com


Góra
 Profil  
 
 
 Post #201286 Wysłany: 22 Gru 2008, 11:39; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 11 Sty 2008,
Posty: 503
Na angielskim forum gość do p2 wsadza silnik od S3 1.8 20v T. 225 koni w standardzie, rozwiercony do 1.9, zmienione bebechy, zmniejszona waga, większe turbo. Aktualnie 280 koni - w planach 350. Da się ? ;)

_________________
-------
Moje Punto Mk2 : http://fiatpunto.com.pl/post176091.html#176091

&
-->Grawerstwo ręczne i maszynowe/Pieczątki www.sieprawski.pl
-->GSM Telefony, Akcesoria, Sim-locki i naprawy

ZAPRASZAM ! :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #201309 Wysłany: 22 Gru 2008, 13:21; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Opole
Rejestracja: 20 Mar 2008,
Posty: 103
Ja swego czasu przymierzałem się do hgt i swapa na 16vT, to była wersja z większą rzeźbą, drugą opcją było bravo hgt i swap na 20vT z coupety albo kappy, jednak trafiło się fajne gt i wybrałem opcję 1.4T, a później idę na 1.6T. W bravo jest elegancko, bo to ten sam motor tylko z T, więc dużo roboty nie jest :wink:

_________________
ETS Performance - Elektronika Technika Samochody
http://www.ets-performance.pl

Kanal YT


Góra
 Profil  
 
 
 Post #224875 Wysłany: 03 Mar 2009, 23:10; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Zabrze
Rejestracja: 24 Lut 2009,
Posty: 176
a odbiegajac troche od tematu turbo,tak czysto hipotetycznie 1.8 z HGT ze sportowym wałkiem rozrzadu, "sportowym układem wydechowym,kolektorem wydechowym i dolotem" jakas ingerencja w elektronike jaki mozna jezeli wogole przyrost mocy i jak z zywotnoscia silnika?

_________________
Lancia Lybra SW 2.0 20v


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 18 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO