|
Obecny czas: 20 Kwi 2024, 04:36
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 13 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
masi0 |
#131359 Wysłany:
02 Cze 2008, 15:48; Temat postu: Jeszcze coś nt. stożków w HGT |
|
|
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 27 Mar 2008, Posty: 15
|
powitać
tak się zastanawiam czy ktoś w HGT ma założony stożek?
czy silnik nie jest aby ciut głośniejszy na biegu jałowym?
|
|
Góra |
|
|
|
|
TrAcer90 |
#217588 Wysłany:
10 Lut 2009, 17:36; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 09 Lut 2009, Posty: 261
|
ja mam stoże i mi przeszkadza, a co do głosnosci to ciul lekko =P chce go zdjać ale nie mam orginalnej góry od pokrywy filtra ;( może ktoś ma na sprzedaż?:D
|
|
Góra |
|
|
Des |
#217891 Wysłany:
11 Lut 2009, 11:10; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Częstochowa Rejestracja: 24 Maj 2007, Posty: 358
|
Stożek ogólnie nadaje silnikowi taki lekki basowy pomruk. Nie tylko na biegu jałowym.
|
|
Góra |
|
|
HGTPrzemo |
#223943 Wysłany:
01 Mar 2009, 13:18; Temat postu: Re: Jeszcze coś nt. stożków w HGT |
|
|
Puntomaniak |
Miejscowość: Zabrze Rejestracja: 26 Lut 2009, Posty: 58
|
masi0 napisał(a): powitać tak się zastanawiam czy ktoś w HGT ma założony stożek? czy silnik nie jest aby ciut głośniejszy na biegu jałowym?
Ja mialem stożek założony przez 15 min i jestem wsciekły że tylko straciłem czas na montaz i próbe...
Po zrobieniu rundy próbnej stwierdziłem że zdechło z 50KM
Powrot do garażu i montaż seryjnej puszki z filtrem i znowu jestem szczęśliwy... moje zdanie; nie polecam!
_________________ Były zadowolony użytkownik HGT
|
|
Góra |
|
|
E.T. |
#224034 Wysłany:
01 Mar 2009, 17:16; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 21 Paź 2007, Posty: 965
|
HGTPrzemo napisał(a): moje zdanie; nie polecam!
ooo, a ja kiedyś na poważnie się nad tym zastanawiałem, ale akurat nie nie miałem jak tego zassać!
_________________ Tomaszowe, żółte Punto!
Pwr 138,7 KM @ 6319,0 rpm Tq 169,8 Nm @ 4826,0 rpm
|
|
Góra |
|
|
Marcin_xy |
#225446 Wysłany:
05 Mar 2009, 18:46; Temat postu: Stożek w HGT |
|
|
Sympatyk kropek |
Miejscowość: mazowieckie Rejestracja: 21 Lut 2009, Posty: 13
|
Przerabiałem dogłębnie sprawę dolotu w HGT i najczęściej popełnianym błędem jest skrócenie dolotu z założonym stożkiem zasysającym gorące powietrze. Przed jakąkolwiek zmianą należy zwrócić uwagę na długość oryginalnego dolotu , który ma ok. 1,5 m. W swoim Punto założyłem dobry długi dolot z filtrem gąbkowym, zfrezowano przepustnicę i odetkano wydech co dało 25 KM i kilkanaście nM.
Nie ma co oszczędzać na częściach i przesadzać ze średnicami rur po obu stronach.
_________________ Niech moc będzie z Wami.
|
|
Góra |
|
|
DaRoN |
#225462 Wysłany:
05 Mar 2009, 19:17; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Cracovia Rejestracja: 09 Mar 2007, Posty: 495
|
|
Góra |
|
|
E.T. |
#225464 Wysłany:
05 Mar 2009, 19:20; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 21 Paź 2007, Posty: 965
|
myślałem o k&n, ale 150 cm to on chyba nie miał!
Marcin_xy coś więcej (konkretniej) o swojej przeróbce napiszesz?
_________________ Tomaszowe, żółte Punto!
Pwr 138,7 KM @ 6319,0 rpm Tq 169,8 Nm @ 4826,0 rpm
|
|
Góra |
|
|
Marcin_xy |
#225489 Wysłany:
05 Mar 2009, 20:23; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Miejscowość: mazowieckie Rejestracja: 21 Lut 2009, Posty: 13
|
Proszę o dokładne czytanie tekstu, nie sam dolot ale ...(patrz wyżej), wszystko musi ze sobą współgrać i pasować.
Zapraszam do zapoznania się z firmą UNITRINIC - HGT ukryty potęcjał a konkretnie: http://www.unitronic.pl/Projekty/?__G1_project=7
Po dokonanych przeróbkach 7,3 s do 100 i zamyka "szafę".
W razie wątpliwości pytać, postaram się pomóc.
_________________ Niech moc będzie z Wami.
|
|
Góra |
|
|
DaRoN |
#225495 Wysłany:
05 Mar 2009, 20:39; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Cracovia Rejestracja: 09 Mar 2007, Posty: 495
|
|
Góra |
|
|
Marcin_xy |
#225499 Wysłany:
05 Mar 2009, 20:45; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Miejscowość: mazowieckie Rejestracja: 21 Lut 2009, Posty: 13
|
Prawidłowo przeprowadzona optymalizacja, połączona z kilkukrotnym shamowaniem auta przyniosła wymierne efekty, zarówno na papierze jak i na asfalcie.
"W T się można bawić z takimi kwotami już" - chyba nie mówisz o turbo bo wg. mojej wiedzy trzeba szykować ok. 16000 zł.
_________________ Niech moc będzie z Wami.
|
|
Góra |
|
|
Marson22 |
#225509 Wysłany:
05 Mar 2009, 21:33; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Trojmiasto Rejestracja: 31 Paź 2007, Posty: 231
|
|
Góra |
|
|
Marcin_xy |
#225512 Wysłany:
05 Mar 2009, 21:40; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Miejscowość: mazowieckie Rejestracja: 21 Lut 2009, Posty: 13
|
Wyznaję zasadę że jeśli robić to zgodnie ze sztuką, policz sobie wszystkie składowe uturbienia auta(turbina, silikony, coolery, smarowanie, kolektor wyd., kwasówki) + komputer + program + robocizna + strojenie co daje minimum 12000 zł. i ma szanse działć latami. Jak chcesz ryzykować u papraków poważną robotę, gwarantuję radykalny wzrost kosztów w trakcie użytkowania i totalny brak zadowolenia wprost proporcjonalny do liczby usterek i upływu czasu.
_________________ Niech moc będzie z Wami.
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 13 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|