|
Obecny czas: 17 Cze 2025, 12:33
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 6 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Ryvers |
#225763 Wysłany:
06 Mar 2009, 18:12; Temat postu: Problem z reakcją na gaz, szarpanie na gazie |
|
 |
Forumowicz |
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 16 Lut 2009, Posty: 4
|
moj problem jest taki jak ruszam (silnik zimny/benzyna) jade kawałek za chwile chce dodac gazu a on nie reaguje kompletnie trzeba ponownie odpalic czasem nawet wiecej razy, zdarza się też że w zakręcie pojawia się kontrolka oleju wciskam sprzegło dodaje gazu i gaśnie  druga sprawa to jak jadę na gazie tak juz 70 to auto zaczyna szarpać  przy benzynie nie ma to miejsca
Prosiłbym o odpowiedź co może być przyczyną wydaje mi się że 1 problem nie ma związku z 2, ale sie nie znam.. być może już były takie problemy u innych ale zupełnie nie widziałem jak to opisać w wyszukiwaniu wiec wybaczcie
Ostatnio edytowany przez Ryvers, 06 Mar 2009, 18:25, edytowano w sumie 1 raz
|
|
Góra |
|
 |
|
|
greg505 |
#225767 Wysłany:
06 Mar 2009, 18:19; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 07 Sie 2008, Posty: 4521 Pomógł: 42
|
ad1. sprawdz jakie cisnienie daje pompa paliwa
ad2. filtr gazy kiedy byl wymieniany?
3, zmien nazwe tematu
_________________ bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
|
|
Góra |
|
 |
Ryvers |
#225769 Wysłany:
06 Mar 2009, 18:28; Temat postu: |
|
 |
Forumowicz |
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 16 Lut 2009, Posty: 4
|
odnośnie filtra to byłem u mechanika i zmienił mi w srodę filtr więc to nie on auto było także podłączone pod komputer który nic nie wykazał.. a nie ukrywam ze konkretnie mnie skasował za wymiane filtra i niby regulacje gazu. A co do ad1 to coś jeszcze bo problem tylko pojawia się na początku przełączę 1 albo 2 stacyjkę i jest ok.. 
|
|
Góra |
|
 |
radzixon |
#226163 Wysłany:
07 Mar 2009, 23:11; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 17 Cze 2008, Posty: 48
|
Jak Ci się pojawia kontrolka oleju to może go dolej bo po prostu jest go za mało. Sprawdź poziom i będziesz wiedział.
_________________ Punto II 1.2 8V Go
|
|
Góra |
|
 |
marioskarpa |
#226182 Wysłany:
07 Mar 2009, 23:55; Temat postu: |
|
 |
GPS |
 |
Imię: mario
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.9 85KM JTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Miasto Królów Polskich Rejestracja: 07 Lis 2008, Posty: 2783 Pomógł: 2
|
Ryvers oczywiscie jezdzac na lpg odpalasz na benzynie, dojezdzasz na miejsce, przełączasz na benzyne, chwilke pochodzi i gasisz?
_________________ Była biała kropka mk2 1.2 jest niebieska szybsza kropka jtd 
check >> topic12808-925.html << check
|
|
Góra |
|
 |
Ryvers |
#226564 Wysłany:
20 Mar 2009, 20:50; Temat postu: |
|
 |
Forumowicz |
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 16 Lut 2009, Posty: 4
|
tak odpalam na benzynie jade przez jakiś czas też na niej zeby silnik się trochę rozgrzał i dopiero pozniej przełanczam na lpg, a pozniej nie zawsze jak dojade na miejsce to przełącze a że tak głupio spytam ma to znaczenie ? (zapewne tak) no ale to i tak nie rozwiazuje problemu szarpania przy wiekszej predkosci .. a oleju jest wystarczająco..
[ Dodano: 20 Mar 2009 19:50 ] no to wracając do tematu.. zamarzał parownik i gubił płyn chłodzący dzięki czemu zawieszał termostat i zapowietrzał się.. parownik został zregenerowany układ odpowietrzony, filterek gazu wymieniony, butla z gazem opróżniona ( wylana woda ) chodzil 4 dni bez zarzutu teraz znowu parownik zamarza. Z rana Przy dojeżdżaniu do skrzyżowania gaśnie czy to na benzynie czy na gazie, poźniej jak silnik się rozgrzeje to na benzynie chodzi ok na gazie chodzi też w miarę no ale dziś wzbudzil ten parownik mój niepokój. Potwierdźcie moją tezę albo zaprzeczcie.. co do tego gaśnięcia silnika z rana i przy dojeżdzaniu do skrzyżowania może to byc silnik krokowy? a co do tego zamarzania parownika to prawdopodobnie jakas uszczelka byc moze pod glowicą, jutro jeszcze będe w niego kukał jak coś to dodam informacji (sory za haos w opisie)
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 6 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|