|
Obecny czas: 28 Kwi 2024, 06:57
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 13 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
szary |
#150825 Wysłany:
28 Lip 2008, 22:51; Temat postu: Zawieszenie, jakie wybrać ? |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 30 Gru 2007, Posty: 299
|
|
Góra |
|
|
|
|
mati |
#150936 Wysłany:
29 Lip 2008, 08:40; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Mysłowice Rejestracja: 21 Wrz 2007, Posty: 205
|
aby nie zakładać nowego tematu, zapytam tutaj gdyż również będę się zabierał za wymianę tych części...
co odróżnia sprężyny zwykłe od progresywnych? co te progresywne dają?
http://www.allegro.pl/item398651721_spr ... to_ii.html
_________________ Punto II 1.2 8V
mobil: TTi TCB-880 + Sunker Elite 109
|
|
Góra |
|
|
STax |
#150980 Wysłany:
29 Lip 2008, 10:50; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
mati: progresywne, jak ktoś już na forum tłumaczył, to takie, które jakby coraz mniej siadają wraz z obciążeniem, tj np. przy 100kg ugną się o 1cm ale żeby ugięły się jeszcze o 1cm to muszi dołożyć 200kg (a nie 100 jak przy zwykłych). Mam nadzieję że nie zamotałem
szary: na twoim miejscu kierowałbym się opiniami osób które piszą, że mają, a nie tych "kumpel ma itd" - bo jak ktoś sam nie ma to nie powinien się wypowiadać.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
mati |
#151001 Wysłany:
29 Lip 2008, 12:52; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Mysłowice Rejestracja: 21 Wrz 2007, Posty: 205
|
STax oki już kumam, dzięki bardzo
_________________ Punto II 1.2 8V
mobil: TTi TCB-880 + Sunker Elite 109
|
|
Góra |
|
|
szary |
#151104 Wysłany:
29 Lip 2008, 18:02; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 30 Gru 2007, Posty: 299
|
STax To to ja wiem
W sumie chyba większość ludzi nie ma wiekszych zarzutów do GT Cupline, ale im więcej ludzi się wypowie tym lepiej
Może wie ktoscoś więcej o MTS
_________________ topic5451.html
|
|
Góra |
|
|
skadubek |
#151189 Wysłany:
29 Lip 2008, 22:02; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Za granica... Rejestracja: 14 Lut 2007, Posty: 372
|
Koles który sprzedaje MTS "to jest jego sklep i chyba tak nazwał ten produkt" od lat sprzedaje Bilsteina
http://www.mts24.com/ chyba nic nie pomieszałem....ja mam np. sprezyny jamex i amorki bilstein b4 (gazówka seria do GT) i powiem ze jest ok. zęby nie wypadaja a smiga sie spoko..
|
|
Góra |
|
|
szary |
#151198 Wysłany:
29 Lip 2008, 22:18; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 30 Gru 2007, Posty: 299
|
Jak długo na tym jeździsz ?
Jakie obniżenie ?
Czy amorki do GT są krótsze od pozostałych ?
_________________ topic5451.html
|
|
Góra |
|
|
Des |
#151271 Wysłany:
29 Lip 2008, 23:48; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Częstochowa Rejestracja: 24 Maj 2007, Posty: 358
|
Bilstein B4 nie jest przystosowany do krótkich sprężyn, więc szybciej się bedzie zużywał, tak samo jak seria na krótszych springach. Z niskiej półki cenowej polecić moge sprężyny JAMEX, sam na nich od ponad pół roku jeżdżę i nie było z nimi problemów. co do amortyzatotów, to GT Cupline nie robią szału, ale do jazdy po ulicy wystarczą. Do jakichkolwiek zawodów się nie nadają, nie ta liga. MTS czy jak im tam nie wiem, nie miałem styczności. Za 1000 zł naprawde dobrego zawieszenie się nie zrobi. Za 1700 już da rade zrobic wypas na sprężynach nawet jamexa, ale na amorach Bilstein b8
|
|
Góra |
|
|
skadubek |
#151305 Wysłany:
30 Lip 2008, 08:41; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Za granica... Rejestracja: 14 Lut 2007, Posty: 372
|
szary napisał(a): Jak długo na tym jeździsz ? Jakie obniżenie ? Czy amorki do GT są krótsze od pozostałych ?
Amorki są nepewno twardzsze niż te w innych wersjach 1,1 1,2 czy 1,6(przystosowane do większego cięzaru i momentu) Amorki od GT są takie same jak do wersji TD i są znacznie droższe od serii np. bilstein B4 seria jakies 120 zł GT około 200zł.
Spręzyny mam 40 mm jeżdze tak około 1 rok i jest ok (amorki przod wyminiłem niedawno na b4 bo wczesniej był siakis olejowy tak juz go zakupilem ale sie rozlał jak to olejowy )
Co do zywotności to pewno mam świadomośc że B4 to nie B8 i ze skok ma standardowy, ale ja nie robie zawiasu na tor (choc mam nadzieje ze jak 15 wloze to bedzie twardo ) i na codzien jest ok.
|
|
Góra |
|
|
szary |
#171076 Wysłany:
19 Wrz 2008, 22:36; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 30 Gru 2007, Posty: 299
|
Des napisał(a): GT Cupline nie robią szału, ale do jazdy po ulicy wystarczą. Do jakichkolwiek zawodów się nie nadają, nie ta liga. MTS czy jak im tam nie wiem, nie miałem styczności. Za 1000 zł naprawde dobrego zawieszenie się nie zrobi. Za 1700 już da rade zrobic wypas na sprężynach nawet jamexa, ale na amorach Bilstein b8
Szału się nie spodziewam, ale myśle że na początek mi styknie.
Wacham się właśnie miezy Jamexem + B4 a gotowym zestawem GT Cupline.
[ Dodano: 30 Lip 2008 20:43 ]
skadubek Myśle że żywotność mimo wszystko zależy od stylu jazdy.
Ale podobno średnio zachowuje się auto na takim zawiasie.
[ Dodano: 19 Wrz 2008 21:35 ]
No i zamontowałem GT Cupline -45/40
Auto ładnie usiadło tyle ile powinno Jest minimalnie sztywniejsze, ale spokojnie można jeździć po naszych drogach. Jedyne co mi trochę się nie podoba, to to że przód jest trochę za miękki w stosunku do tyłu.
Jeżdżę tydzień i na razie więcej powiedzieć nie mogę.
Myślę że jak amorki już klękną to kupię B8
_________________ topic5451.html
|
|
Góra |
|
|
STax |
#171145 Wysłany:
20 Wrz 2008, 10:06; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
|
Góra |
|
|
RedDevil |
#171192 Wysłany:
20 Wrz 2008, 13:36; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Klucze Rejestracja: 28 Kwi 2008, Posty: 660
|
Ja miałem mieć sprężyny Bilstein'a (tak mówił poprzedni właściciel) a po odkręceniu tylnych kół do malowania bębnów okazało się, że na sprężynach jest napis Eibach
_________________ Było: Punto I S 1.1 55 KM http://fiatpunto.com.pl/topic7734.html
Był: Opel Corsa C 1.3 CDTI 70 KM post281473.html#281473
Kia Venga M 1.4 CRDi topic21417.html
Było:Clio II ph 2 1.2 16V 75 KM
Citroen C3 SX 1.4
Laguna III 2.0 dCi 150 KM
|
|
Góra |
|
|
Melon |
#245085 Wysłany:
23 Kwi 2009, 20:32; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: WARSZAWA/NADARZYN Rejestracja: 11 Paź 2008, Posty: 221
|
nie chce zakładać kolejnego tematu wiec zapytam tu czy sprężyny amortyzatorów od HGT będę pasowały/bądz są takie same jak w 1.2 8v ??
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 13 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|