Ale cacko wypatrzyłem na allegro
Cytuj:
Pierwsza rejestracja: II 2002 r
Przebieg 109000 (autentyczny).
Bardzo szybki, jak na tą pojemność silnika wolnossącego [0-100 km/h 7,3 s ; prędkość maksymalna 231 km/h (licznikowo 242)] a przy tym dość ekonomiczny samochód w najbogatszej rzadko spotykanej prawdziwej wersji wyposażenia HGT Abarth.
Dzięki dokonanym zmianom w układzie kierowniczym i hamulcowym doskonale się prowadzi i hamuje 100 km/h – 0 na 36m.
Wyposażenie:
· 4 x poduszka powietrzna;
· klimatyzacja;
· elektryczne szyby;
· wspomaganie kierownicy x2;
· ABS i TCS/kontrola trakcji (4 hamulce tarczowe – z przodu Tarox G88 i klocki Ferodo DS 2000 – z tyłu ATE Powerdisc + Ferodo Premier, oba zestawy prawie nowe) ze wspomaganiem siły hamowania, płyn hamulcowy Motul RBF 600;
· przewody hamulcowe w stalowym oplocie firmy GF Goodrich
· amortyzatory gazowe Bilstein B6 Sport (żółte), sprężyny Eibach Pro-Kit (- 25 mm);
· rozpórka górnego mocowania kielichów OMP;
· dolot i filtr powietrza wraz z puszką PIPERCROSS;
· podgrzewana szyba tylna;
· immobiliser + alarm;
· światła przeciwmgielne soczewkowe;
· światła mijania soczewkowe ksenonowe z oryginalnym zestawem Hella do Audi A6 dające luksusowe oświetlenie jezdni;
· fotele przednie profilowane - kubełkowe;
· ładna niebiesko-czarna tapicerka;
· dwa komplety pawie nowych kół 15” – na alufelgach (zimowe Fiat Abarth + Toyo S952 195/55/15 H i letnie OZ Racing SUPERTURISMO WRC + Goodyear F1 195/50/15 V) w b. dobrym stanie;
· radio + 6 głośników Phonocar, dodatkowo pełna instalacja car audio Dietz pod zabudowę;
· skórzana dwubarwna kierownica;
· aluminiowe i skórzane wykończenie hamulca ręcznego i drążka zmiany biegów;
· przyciemniane szyby (30 %) z atestem;
· spojler nad tylną klapą;
· listwy progowe;
· sportowe zderzaki;
· trzecie światło stop;
· deska rozdzielcza z wykończeniem aluminiowym;
· regulacja kąta świecenia reflektorów przednich;
· komputer pokładowy;
· dwa komplety oryginalnych dywaników (gumowe na zimę i tekstylne na lato);
· zderzaki i lusterka w kolorze nadwozia;
· pełna regulacja fotela kierowcy w tym lędźwiowa;
· asymetrycznie dzielona i składana kanapa;
· centralny zamek i alarm w kluczyku;
· elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka;
· blokada biegów;
· właściciel niepalący;
· samochód garażowany;
· książka serwisowa ASO.
Wszystko sprawne.
W „realu” wyglądu dużo lepiej niż na fotkach.
Na życzenie wyślę więcej zdjęć w przyzwoitej jakości.
Samochód bezawaryjny, do tej pory jeździ na fabrycznych gumowych elementach w zawieszeniu i nic się „nie dzieje”. Rozrząd kpl. wymieniany przy 91000 dwa lata temu,w listopadzie ’07 wymieniane filtry i olej (Selenia 10W60 Racing). Sprzęgło wymienione na AP Racing przy 102000 km, akumulator na nowy w V 2007 r.
Zakupiony w salonie Fiata na specjalne zamówienie, model wyprodukowany we Włoszech, na tamtejszy rynek, jestem jego pierwszym właścicielem.
Sprzedaję ze względu na zakup nowego autka.
http://moto.allegro.pl/item597627464_fi ... iciel.html