|
Obecny czas: 21 Maj 2024, 18:38
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 17 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
patefoniq |
#248988 Wysłany:
04 Maj 2009, 11:09; Temat postu: [T-Jet] Poszukiwany spec |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Piotr
Samochód: Linea
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Emotion
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 13 Kwi 2009, Posty: 378
|
Witam!
Jak w temacie, poszukuje kogos, kto jest sprawdzony i zna te silniki. Chcialbym sobie zrobic 155KM/265Nm. Kogo mozecie polecic?
_________________ pozdrawiam Piotr Paszkowski aka patefoniQ Obsługa informatyczna, Outsourcing IT - Łódź / łódzkie http://www.syslink.pl
|
|
Góra |
|
|
|
|
mrider |
#249086 Wysłany:
04 Maj 2009, 15:25; Temat postu: |
|
|
|
Góra |
|
|
patefoniq |
#249093 Wysłany:
04 Maj 2009, 16:02; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Piotr
Samochód: Linea
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Emotion
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 13 Kwi 2009, Posty: 378
|
A ktos blizej...?Duzo blizej?
_________________ pozdrawiam Piotr Paszkowski aka patefoniQ Obsługa informatyczna, Outsourcing IT - Łódź / łódzkie http://www.syslink.pl
|
|
Góra |
|
|
DaRoN |
#249097 Wysłany:
04 Maj 2009, 16:10; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Cracovia Rejestracja: 09 Mar 2007, Posty: 495
|
|
Góra |
|
|
2rotor |
#249225 Wysłany:
04 Maj 2009, 20:25; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 09 Wrz 2007, Posty: 1681
|
Ja bym zostawił ją tak jak jest. Szkoda tej seryjnej turbinki a chiptuning bardziej widać na papierze niż na drodze.
_________________ Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic
|
|
Góra |
|
|
patefoniq |
#249229 Wysłany:
04 Maj 2009, 20:40; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Piotr
Samochód: Linea
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Emotion
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 13 Kwi 2009, Posty: 378
|
DaRoN napisał(a): Mowisz do informatyka... Wiem jak sie tym posluzyc... Mnie chodzilo o kogos, kto zna te silniki, a nie o zaklady ktore zajmuja sie czipowaniem. 2rotor napisał(a): Ja bym zostawił ją tak jak jest. Szkoda tej seryjnej turbinki a chiptuning bardziej widać na papierze niż na drodze.
Rozumiem, ale czym w takim razie rozni sie silnik bravo ze 150 kucami na pokladzie?
_________________ pozdrawiam Piotr Paszkowski aka patefoniQ Obsługa informatyczna, Outsourcing IT - Łódź / łódzkie http://www.syslink.pl
|
|
Góra |
|
|
satyryk |
#249309 Wysłany:
04 Maj 2009, 22:22; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
|
Miejscowość: Drohiczyn Rejestracja: 23 Lis 2008, Posty: 78
|
Na pierwszy rzut oka oba silniki mogą nie różnić się niczym, ale może to być błędne spostrzeżenie.
Pamiętam jak swego czasu podniosła się wrzawa odnośnie silnika VW 1.9 TDI. Jak wiadomo ma on kilka wariantów mocy: 90, 100, 110 kucy. Podobno miały być to te same silniki z nieco zmodyfikowanym oprogramowaniem sterującym jego pracą. Tuning miał załatwić wszystko i jak się okazało dość skutecznie "zabijał" same jednostki napędowe Bo jednak różnice występowały. A to wał korbowy był nieco bardziej wytrzymały, a to głowica trochę inna (o ile dobrze pamiętam).
Nie wiem jak jest z T-Jetem, ale postaram się dowiedzieć jak najszybciej
_________________ Linea Dynamic z 2007 roku 1.4 8V, kolor: Beżowy Indyjski oraz Siena 1.6 16V z 1998 roku, kolor: Grigio Steel
|
|
Góra |
|
|
mrider |
#249313 Wysłany:
04 Maj 2009, 22:29; Temat postu: |
|
|
satyryk napisał(a): Nie wiem jak jest z T-Jetem, ale postaram się dowiedzieć jak najszybciej Szczerbol
Proste. Kod silnika z Linei i Bravo prawdę powie.
|
|
Góra |
|
|
2rotor |
#249397 Wysłany:
04 Maj 2009, 23:57; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 09 Wrz 2007, Posty: 1681
|
mrider napisał(a): satyryk napisał(a): Nie wiem jak jest z T-Jetem, ale postaram się dowiedzieć jak najszybciej Szczerbol Proste. Kod silnika z Linei i Bravo prawdę powie.
Wystarczy w eperze sprawdzić jaka w Bravo i w Linei jest chociażby sprężarka bo bebechy silnika wytrzymają bez problemu.
Ja bym się wstrzymał, pojeździł serią a jak już T-Jety będą rozkminione wszerz i wzdłuż wtedy zaatakować w okolice 220HP bo potencjał w tym silniku na pewno jest bo przecież to 16V. Już gdzieś plotki słyszałem że podobno Włosi robią je na 260-270HP.
_________________ Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic
|
|
Góra |
|
|
matrix_blue |
#271592 Wysłany:
11 Lip 2009, 07:32; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
Miejscowość: Chorzów Rejestracja: 27 Sty 2009, Posty: 89
|
|
Góra |
|
|
Marcin_xy |
#281595 Wysłany:
23 Sie 2009, 20:47; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Miejscowość: mazowieckie Rejestracja: 21 Lut 2009, Posty: 13
|
Jeduną godną polecenia (na słowo) firmą jest Unitronic.
Sa w stanie zrobić prawie wszystko i dać gwarancję, oraz poprzeć swe dokonania hamownią.
Nie wieżysz sprawdź.
Jak by co pytaj 0-502 502 998
_________________ Niech moc będzie z Wami.
|
|
Góra |
|
|
patefoniq |
#312227 Wysłany:
27 Lis 2009, 23:55; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Piotr
Samochód: Linea
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Emotion
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 13 Kwi 2009, Posty: 378
|
Dobra panowie, minelo troche czasu, ktos juz modowal ten silniczek? Macie jakies doswiadczenia? Znacie godnych zaufania ludzi, co mi nie zniszcza auta, tylko dadza zadane efekty i nie zedra ze mnie chorych pieniedzy?
_________________ pozdrawiam Piotr Paszkowski aka patefoniQ Obsługa informatyczna, Outsourcing IT - Łódź / łódzkie http://www.syslink.pl
|
|
Góra |
|
|
igor1906 |
#512522 Wysłany:
20 Paź 2011, 12:49; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Igor
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Sport
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KCH Rejestracja: 22 Lip 2011, Posty: 301 Pomógł: 1
|
odkopie ten temat bo mam pare pytan a nie chce smiecic.
orientowalem sie ostatnio troche co do chiptuningu t-jeta 120km, no i rozeslalem info do paru (parunastu?) firm zajmujacych sie chiptuningiem i dostalem rozne informacje.
obiecany przyrost mocy to 15-35KM a moment 40-70Nm. najczesciej padajaca odpowiedzia bylo 20KM i 40-50Nm. a cenowo od 1200 do 2000zl.czym to jest spowodowane? 20KM roznicy i 30Nm..
wiadome ze najatrakcyjniejsza opcja to te 35KM i 70Nm tylko nie mam pewnosci co do jakosci tej uslugi, czy nie zacznie padac wsyzstko po paru kilometrach... Cinek ktory jest pewny w 100% proponowal 15-20KM i 40-50Nm ale patrzac na konkurencje to troche malo... i pytanie do osob w temacie, czy te 20koni i 50niutkow zrobia robote? czy bedzie jakakolwiek roznica?
abarth ma 155KM i 206Nm, czy na 140koniach i 255niutkach bylbym w stanie stanac do walki? 50niutkow roznicy to chyba duzo, ale z drugiej 15koni to tez duza strata..
co do podzespolow to turbina wytrzymuje podobno do 160km, wtryski do 180km, tak slyszalem. sprzeglo do 300Nm. czy zmiana turbiny pozwolilaby uzyskac powiedzmy te 160KM i 280-290Nm i <8sec do setki? albo inaczej - co pozwoli uzyskac taka moc po chipie.
zapraszam do dyskusji
|
|
Góra |
|
|
STax |
#512525 Wysłany:
20 Paź 2011, 13:03; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
igor1906 napisał(a): abarth ma 155KM i 206Nm, czy na 140koniach i 255niutkach bylbym w stanie stanac do walki?
Pamiętaj, że wartości maksymalne to jedno, ale liczy się (moze nawet bardziej) przebieg momentu i mocy.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
igor1906 |
#512533 Wysłany:
20 Paź 2011, 13:37; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Igor
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Sport
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KCH Rejestracja: 22 Lip 2011, Posty: 301 Pomógł: 1
|
dostalem jeszcze jedna odpowiedz ze w zaleznosci od stanu turbiny indywidualnie programuja do 160KM i 300Nm.. sam nie weim juz co myslec i co robic, ale chbya sie zdecyduje na Cinka.. Tylko pytanie co modzic zeby uzyskac wieksza moc. sama turbina zrobi robote czy zajac sie wtryskami, ic? nie zalezy mi na mocy >200KM, interesowalby mnie jakies 160-180km i jakies 270nm-290nm tak jak pisalem.. a glownym celem byloby uzyskanie <8 sec do setki. pomoze ktos?
|
|
Góra |
|
|
Romson |
#512577 Wysłany:
20 Paź 2011, 18:27; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
|
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: PJA Rejestracja: 10 Maj 2010, Posty: 51
|
jak chcesz coś powyżej 160 KM to musi wejść inna turbina i wtryski. Moim skromnym zdaniem 150 KM to maksimum na tej sprężarce i da się spokojnie wtedy jeździć, jak dbasz o turbo to posłuży długo. Od razu po miesiącu się nie wysypie jak będziesz traktował je tak jak należy. Przyspieszenie będzie oscylować w granicy 8,5 s do setki. Moc powyżej 150/160 KM to już większe turbo musi wejść. Nie obejdziesz się bez tego. To koszt w granicy 7-9 tys. PL N .Można się potem bawić także z układem dolotowym i wydechowym, coolerem itd., ale to wchodzą już kolejne sumy. Zresztą przy większej mocy myślałbym nad posadzeniem auta na innym zawiasie (może jakiś streetowy KW lub Koni), bo co z tego, że moc będzie większa skoro będzie bujać na zakrętach - dobre trzymanie się auta to też ważna rzecz. A jakby się udało wyrwać na Allegro lub Ebayu hamulce od Abartha (widziałem już ze dwa razy w granicy 1 tys. PLN) to wtedy można już fajnie pojeździć
_________________ Drive faster than yesterday
|
|
Góra |
|
|
2rotor |
#514741 Wysłany:
26 Paź 2011, 14:48; Temat postu: Re: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 09 Wrz 2007, Posty: 1681
|
igor1906 napisał(a): dostalem jeszcze jedna odpowiedz ze w zaleznosci od stanu turbiny indywidualnie programuja do 160KM i 300Nm.. sam nie weim juz co myslec i co robic, ale chbya sie zdecyduje na Cinka.. Tylko pytanie co modzic zeby uzyskac wieksza moc. sama turbina zrobi robote czy zajac sie wtryskami, ic? nie zalezy mi na mocy >200KM, interesowalby mnie jakies 160-180km i jakies 270nm-290nm tak jak pisalem.. a glownym celem byloby uzyskanie <8 sec do setki. pomoze ktos? Seryjne turbo to maleństwo i nawet bym jej nie tykał tylko od razu wymieniał na coś pokroju GT25xx, do tego wydech, wydajniejszy intercooler i masz bez problemu 200HP o fajnej charakterystyce jak przystało na benzynowy, turbodoładowany motor a nie jak rodem z diesla. Niestety wypada wtedy zadbać o zawieszenie i hamulce i robi się wiaderko $$$.
_________________ Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 17 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|