|
Obecny czas: 17 Cze 2025, 22:23
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 8 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
miki |
#254280 Wysłany:
16 Maj 2009, 19:21; Temat postu: pytanie odnosnie bloku od 1,6 do PGT |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Imię: Mateusz
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.9 130KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Sport
Województwo: świętokrzyskie [T]
Miejscowość: kielce Rejestracja: 30 Mar 2008, Posty: 94
|
Witam, chciałem sie dowiedziec co trzeba zrobic i jakie są problemy z założeniem bloku od 1,6 do PGT. Najchetniej poznałbym opinie osób które taki coś mają lub miały u siebie 
|
|
Góra |
|
 |
|
|
Dymers PGT |
#254314 Wysłany:
16 Maj 2009, 20:15; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Miejscowość: Starogard Gdański Rejestracja: 27 Cze 2008, Posty: 69
|
Wiem ze słyszenia wiec jak cos prosze poprawiac mnie
Osprzet załozysz nie ma problemu ale trzeba powalczyc z glowica odprezyc a najlepiej zakluc i cos jeszcze ale niech sie wypowiedza koledzy co maja 1.6 turbo
_________________ Fiat Punto 1,2 75km ELX(sprzedane) + PUNTO GT
|
|
Góra |
|
 |
dzikidaniel |
#254359 Wysłany:
16 Maj 2009, 22:05; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 4202 Pomógł: 11
|
Dymers PGT napisał(a): Osprzet załozysz nie ma problemu ale trzeba powalczyc z glowica odprezyc a najlepiej zakluc i cos jeszcze ale niech sie wypowiedza koledzy co maja 1.6 turbo
A po co bawić się w odprężanie? Nie ma takiej potrzeby.
miki, będziesz miał problem ze smarowaniem (da się obejść przejściem na filtrze oleju) i spływem z turbo (da się obejść przejściem na filtrze oleju). Reszta chyba jest identycza.
|
|
Góra |
|
 |
miki |
#254491 Wysłany:
17 Maj 2009, 08:26; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Imię: Mateusz
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.9 130KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Sport
Województwo: świętokrzyskie [T]
Miejscowość: kielce Rejestracja: 30 Mar 2008, Posty: 94
|
dodam że celuje w moc około 200 KM...
|
|
Góra |
|
 |
BARTEKcoupe |
#254499 Wysłany:
17 Maj 2009, 09:32; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Bartek
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: świętokrzyskie [T]
Miejscowość: Skarżysko Kamienna Rejestracja: 23 Mar 2008, Posty: 1138
|
dzikidaniel napisał(a): będziesz miał problem ze smarowaniem (da się obejść przejściem na filtrze oleju) wstawia się trójnik w miejscu czujnika oleju z przodu i po problemie. Sam tak mam. dzikidaniel napisał(a): spływem z turbo (da się obejść przejściem na filtrze oleju) przełoży miskę od gt-ka i już ma spływ Z tego co wiem różnica w pojemności spowodowana jest skokiem tłoka chyba, blok jest prawdopodobnie takich samych wymiarów co gt-kowy. Dymers PGT napisał(a): trzeba powalczyc z glowica odprezyc a najlepiej zakluc i
zakucie na takie moce nie jest potrzebne, tak samo jak odprężanie. Stopień sprężania jest prawie identyczny jak w wersji gt3, a robią na nich dużo większe moce.
Jedyne czego nie wiem to czy głowica na pewno pasi od gt-ka, ale podejrzewam że tak. 
_________________ Punto GT 1.4 8v+ >>>Punto GT 2.0 16vt+ >>>>Punto GT 1.6 8v+
|
|
Góra |
|
 |
skadubek |
#254536 Wysłany:
17 Maj 2009, 11:30; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Za granica... Rejestracja: 14 Lut 2007, Posty: 372
|
A to glowice nalezy zmienic ?? na ta od GT??
|
|
Góra |
|
 |
dzikidaniel |
#254577 Wysłany:
17 Maj 2009, 12:37; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 4202 Pomógł: 11
|
BARTEKcoupe napisał(a): Z tego co wiem różnica w pojemności spowodowana jest skokiem tłoka chyba, blok jest prawdopodobnie takich samych wymiarów co gt-kowy.
Tłoki są większe (80,45 w GT i 86,36 w 1.6). Wał ten sam więc i skok jest taki sam (ale głowy nie dam).
Co do głowicy to trzeba by sprawdzić jak wygląda komora spalania by być pewnym. Ale sądze że obie podejdą.
|
|
Góra |
|
 |
Kamilbike |
#254686 Wysłany:
17 Maj 2009, 16:27; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 03 Lis 2008, Posty: 458
|
Do 200KM po co chcesz zmieniac glowice?? Wiecej babraniny niz co warte. Wlosi na silnikach 1.4T przekraczaja grubo 300KM, a do 200KM napewno nie bedziesz musial tego zakuwac. Koziol swego czasu mial w 1.4 270 bez kucia. Wieksze Turbo, wieksze IC, dac jakis luzniejszy wydech i wystroic.
Tutaj stage jakie robil Koziol z Punto:
STAGE I
1. turbo garrett 2810
2. wydech z jednym tlumikiem przelotowym fi 60
3. dolot fi 50
4. FMIC
5. bov properfect
6. wtryski 380 ccm
7. walbro hp
8 Apexi AVCR
9. ecumaster
na takim setupie auto legitymowalo sie mocą 197,6 km oraz 263 nm
cisnienie doladowanie niestety az 1,5 bar
STAGE II
- pojawil sie gt28 rs z a/r 0,64
niestety opory przeplywow nie ustepowaly i na cisnieniu 1,7 bara bylo 240 koni i 290 nm..
STAGE III
w zwiazku z mala awarią osprzetu silnika została zdjeta glowica i przy okazji wykonano:
- wałek catcams 289/264
- powiekszenie kanałów w glowicy i kolektorze o 2 mm
- powiekszenie przepsutnicy o 4 mm
- powiekszenie gniazd zaworowych
- wyciecie czesci prowadnic zaworow ssacych
- cieniowane zawory ssace
- uszczelka głowicy spesso racing
- sruby glowicy zastapiione szpilkami i nakretkami z twardoscią 12.9
- ecumaster DET2
- wtryski 502 ccm
Na ost stage'u hamownia wyplukla cos w granicach 270KM
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 8 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|