You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 20 Kwi 2024, 00:36

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 7 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #262173 Wysłany: 06 Cze 2009, 13:46; 
 Temat postu: Układ wydechowy wymiana - prośba o uwagi.
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 02 Lis 2007,
Posty: 35
Witam,

Mam pytanie a propo silnika 1.2 16v z Punto mk2. Chodzi mianowicie o to czy opisana niżej (własny plan) modyfikacja zda egzamin, czyli obędzie się bez błędów kompa. A więc tak:

- kolektor 4-1,
- katalizator metalowy za łączem elastycznym (jak w P mk1)
potem strumienica i końcowy,
- no i teraz sondy jedna przed katem, druga za, ale trzeba by użyć przedłużek i tu pytanie . . . Czy przedłużki źle wpłyną na pracę sond ??

Z góry dzięki

Daro

_________________
Fiat Punto II 1.2 16V Dynamic 2002r. + ELPIGAZ


Góra
 Profil  
 

 
 Post #262267 Wysłany: 06 Cze 2009, 20:31; 
 Temat postu: Re: Układ wydechowy wymiana - prośba o uwagi.
Offline
Paparazzi

Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk/Malbork
Rejestracja: 12 Sty 2009,
Posty: 3082
Pomógł: 17
liedar napisał(a):
potem strumienica i końcowy,
- no i teraz sondy jedna przed katem, druga za, ale trzeba by użyć przedłużek i tu pytanie . . . Czy przedłużki źle wpłyną na pracę sond ??


strumienicy nie montuj bo i tak nic nie da, a przedłużka źle nie wpłynie na pracę sond

_________________
Jest kraj, gdzie od wieków wolność ma barwę krwi
Jest miasto, magia dziejów w jego murach tkwi
Jest klub w tym mieście w barwach bieli i zieleni
Jest wiara i tradycja której nic nie zmieni.

----

Odpowiedni ludzie
mówią o tym cudzie
kiedy Punta się zjeżdżają
VW się kłaniają


Góra
 Profil  
 
 
 Post #262309 Wysłany: 06 Cze 2009, 23:14; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
liedar napisał(a):
- kolektor 4-1,
- katalizator metalowy za łączem elastycznym (jak w P mk1)

eee... Czemu to ma służyć?

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #262402 Wysłany: 07 Cze 2009, 12:14; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: ukaszeeeekk
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Inne
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Brodnica-> CBR
Rejestracja: 05 Sty 2009,
Posty: 1252
4-2-1 brak kata do końca pełen przelot i na końcu tłumik jakiejś dobrej firmy....i dowodu rej nie ma hehe :)bo na pewno będzie głooośnoo :P

_________________
Twardo i nisko...jak mówi Pismo...
Ojciec niestety kupił Goilfa MK IV, bo kropka skasował mu gówniarz....a ja obecnie. Polo 6N mojego projektu :)
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #262714 Wysłany: 08 Cze 2009, 13:57; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 02 Lis 2007,
Posty: 35
STax napisał(a):
liedar napisał(a):
- kolektor 4-1,
- katalizator metalowy za łączem elastycznym (jak w P mk1)

eee... Czemu to ma służyć?


Ponieważ, chcę zmienić kolektor na inny. Pomyślałem, że do 16V lepszy jest 4-1 niż 4-2-1. A katalizator ze względu na pracę sondy . . . No chyba, że znacie sposób na jej oszukanie . . . Na pewno też nie chcę mieć problemów z przeglądem.

_________________
Fiat Punto II 1.2 16V Dynamic 2002r. + ELPIGAZ


Góra
 Profil  
 
 
 Post #262724 Wysłany: 08 Cze 2009, 14:34; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
liedar napisał(a):
Pomyślałem, że do 16V lepszy jest 4-1 niż 4-2-1

Hmm, raczej dziwne podejście. Chyba jednak 4-2-1 jest lepszy...

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #263468 Wysłany: 11 Cze 2009, 01:20; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 02 Lis 2007,
Posty: 35
Hmm . . . Skoro tak twierdzisz to pewnie masz rację. Zastanawiamy się jeszcze z kumplem, gdzie zakończyć wydech. Czy w miejsce seryjnego, może podwójny albo na środku. Na razie trzeba na to nazbierać trochę kasy (wydatki na zawiechy itp. + polerka były).

_________________
Fiat Punto II 1.2 16V Dynamic 2002r. + ELPIGAZ


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 7 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO