|
Obecny czas: 23 Kwi 2024, 20:18
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
bbanditoss |
#223354 Wysłany:
27 Lut 2009, 11:26; Temat postu: |
|
|
Nigdzie nie jadę |
|
Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 08 Lip 2007, Posty: 11758 Pomógł: 13
|
póki co w ofercie mają jeszcze 147 5D, więc zobaczymy
_________________
|
|
Góra |
|
|
|
|
daras |
#223376 Wysłany:
27 Lut 2009, 12:23; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: w-m Rejestracja: 21 Gru 2006, Posty: 2006 Pomógł: 1
|
uzziah napisał(a): pan z salonu twierdzil ze jeszcze przed wakacjami pojawi sie wersja 5d
Pan miał pewnie na myśli następcę 147.
Wątpię, żeby wyszło MiTo 5 drzwiowe.
|
|
Góra |
|
|
sadoo |
#223380 Wysłany:
27 Lut 2009, 12:56; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Jelenia G. Rejestracja: 08 Mar 2007, Posty: 3154
|
uzziah napisał(a): pan z salonu twierdzil ze jeszcze przed wakacjami pojawi sie wersja 5d
miejmy nadzieje ze nie...
|
|
Góra |
|
|
uzziah |
#223398 Wysłany:
27 Lut 2009, 14:20; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Bydgoszcz Rejestracja: 11 Wrz 2007, Posty: 508
|
daras napisał(a): uzziah napisał(a): pan z salonu twierdzil ze jeszcze przed wakacjami pojawi sie wersja 5d Pan miał pewnie na myśli następcę 147. Wątpię, żeby wyszło MiTo 5 drzwiowe.
Auto i tak bedzie na plycie podlogowej Grande Punto. Podobno nazwa MiTo zostala przyjeta przez klientow na tyle dobrze, ze najprawdopodobniej zostana przy niej. Zeby nie polala sie fala krytyki w moja strone, pozwoloe sobie zauwazyc, ze przytaczam tylko informacje jakie uzykalem od pracownika salonu alfa romeo.
Od siebie moge dodac ze MiTo w wersji 5d moze nieco stracic na wygladzie i zapewne w drzwiach pojawia sie ramki ... niestety
Choc z drygiej strony nalezy wierzyc w umiejetnosci wloskich stylistow, poniewaz co jak co ale braku dobrego smaku czy gustu zarzucic wloskiej motoryzacji nie mozna.
_________________ GP 5d 2007 czarny crossover
In theory there is no difference between theory and practice. But in practice there is. - Jan L. A. van de Snepscheut
|
|
Góra |
|
|
daras |
#223409 Wysłany:
27 Lut 2009, 15:08; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: w-m Rejestracja: 21 Gru 2006, Posty: 2006 Pomógł: 1
|
uzziah nadal podtrzymuję, że facet z salonu widział zdjęcia następcy 147 i wziął je za MiTo
http://www.progetto940.it/
Zresztą - zobaczymy jak będzie. To już niedługo
|
|
Góra |
|
|
krzysiek16 |
#223450 Wysłany:
27 Lut 2009, 17:19; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: pomorskie [G]
Rejestracja: 23 Maj 2008, Posty: 120
|
uzziah zapomniałes o poduszce kolanowej dla kierowcy
_________________ Mój temat i moje autka --> topic40977.html
|
|
Góra |
|
|
Grzyws |
#265161 Wysłany:
16 Cze 2009, 17:07; Temat postu: |
|
|
Przyjaciel |
|
Imię: Grzegorz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Będzin Rejestracja: 23 Cze 2006, Posty: 1324
|
Alfa Romeo wprowadza do swojego najmniejszego modelu - mito - nowe silniki benzynowe.
Wykonane w technologii multiair (wynaleziona i opatentowana przez grupę Fiata) jednostki w porównaniu do tradycyjnych silników dysponują większą mocą (do 10 procent) i momentem obrotowym (do 15 procent) przy jednoczesnym spadku zużycia paliwa (do 10 procent), a co za tym idzie, spadku emisji szkodliwych substancji (CO2 do 10 proc, NOx do 60 procent)
Kluczowym parametrem kontrolującym spalanie mieszanki w silnikach wysokoprężnych a tym samym określającym jego wydajność, emisję spalin oraz zużycie paliwa jest optymalne sterowanie paliwem wtryskiwanym do cylindrów. więcej »
Silniki multiair wyposażone są w mechanizm elektrohydraulicznego sterowania zmiennymi fazami rozwarcia zaworów.
Do mito trafią trzy wersje silników multiair: wolnossąca o mocy 105 KM oraz dwie doładowane o mocach 135 i 170 KM. Będą one współpracować z manualnymi 5- lub 6-biegowymi skrzyniami biegów.
Silniki 105 i 135-konne trafią do całej gamy mito, natomiast jednostka 170-konna, która stanowi pomost między obecnie oferowanym silnikiem 155-konnym a mito GTA o mocy 240 KM, będzie stosowana w mito QV (Quadrifoglio Verde, czyli czterolistna koniczynka). To tradycyjne oznaczenie stosowane przez Alfę Romeo w modelach o najlepszych osiągach i wyposażeniu (z kolei GTA oznacza wersje "lżejsze", kosztem komfortu nastawione ewidentnie na sport).
Po wprowadzeniu nowych silników klient kupujący mito będzie miał do wyboru jednego diesla (1.6 JTDM 120 KM) i aż sześć silników benzynowych o mocach 78, 105, 135, 155, 170 i 240 KM.
_________________ Anonima Lombarda Fabricca Automobili
Fan włoszczyzny
|
|
Góra |
|
|
patefoniq |
#266025 Wysłany:
19 Cze 2009, 08:58; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Piotr
Samochód: Linea
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Emotion
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 13 Kwi 2009, Posty: 378
|
Kurde... Miec takie 170, czy 240 KM w swoim autku... Ech...
_________________ pozdrawiam Piotr Paszkowski aka patefoniQ Obsługa informatyczna, Outsourcing IT - Łódź / łódzkie http://www.syslink.pl
|
|
Góra |
|
|
zoon |
#266036 Wysłany:
19 Cze 2009, 09:37; Temat postu: |
|
|
Ekstremista |
|
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 10 Maj 2007, Posty: 1583 Pomógł: 2
|
"...O tym jak bardzo rewolucyjny jest ten system w praktyce, mają pokazać nowe wartości spalania w Alfie Romeo Mito, w której silniki MultiAir pojawią się w pierwszej kolejności. Wersja z turbodoładowanym silnikiem o pojemności 1.4 l. i mocy 120 KM tego modelu do tej pory konsumowała średnio 6,1 l. benzyny na 100 kilometrów. Dzięki MultiAir apetyt samochodu ma wynosić zaledwie 5 l. Pamiętać należy, iż konstruktorzy tego systemu zapewniają jednoczesny wzrost osiągów..."
Pomijając 'nieścisłości' w tym tekście, to szykuje się skok techniczy. Kariera dotychczasowych silników T-Jet chyba się kończy
|
|
Góra |
|
|
patefoniq |
#266038 Wysłany:
19 Cze 2009, 09:49; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Piotr
Samochód: Linea
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Emotion
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 13 Kwi 2009, Posty: 378
|
Konkurencja silnikow FSI/TFSI/TSI
_________________ pozdrawiam Piotr Paszkowski aka patefoniQ Obsługa informatyczna, Outsourcing IT - Łódź / łódzkie http://www.syslink.pl
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|