|
Obecny czas: 28 Kwi 2024, 04:51
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
jozef37 |
#266084 Wysłany:
19 Cze 2009, 15:13; Temat postu: Fiat Punto Sporting mk2 110hp |
|
|
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Luboń Rejestracja: 29 Cze 2008, Posty: 9
|
|
Góra |
|
|
|
|
DaRoN |
#266089 Wysłany:
19 Cze 2009, 15:40; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Cracovia Rejestracja: 09 Mar 2007, Posty: 495
|
|
Góra |
|
|
pilot |
#266114 Wysłany:
19 Cze 2009, 16:52; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Mazowieckie Rejestracja: 01 Paź 2008, Posty: 1025 Pomógł: 2
|
Ten silnik to chyba od Lanci seryjnie 90km.Duzo osob robi swapy na ten silnik w cc/sc.Chyba ze sie myle.
_________________ Było HGT topic14728.html Obecnie Grande Punto AirRide STANCE Megane Coupe I PHII topic32579-25.html
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#266126 Wysłany:
19 Cze 2009, 17:45; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13053 Pomógł: 54
|
1,2 16Fał 1.4 16 tak samo wygląda. Ludzie ktoś wyrzuci puszke filtra powietrza i silników nie poznajecie.
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
wałek |
#266395 Wysłany:
20 Cze 2009, 12:45; Temat postu: |
|
|
Mr Schaft |
|
Imię: Sławek
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Pszczyna Rejestracja: 29 Wrz 2008, Posty: 1691
|
fajnie mu to idzie... szłoby sie pobawić i coś takiego zrobic u siebie
ps. przetłumaczy ktos moze mody ktore wypisal gosciu ?
custom AMA cold air intake with twincone filter element
enlarged throttle body diameter
polished intake ports and valves
skimmed head
Denso Iridium spark plugs
C&B fast road cams
custom AMA exhaust system Header + catback
remapped ECU
lightened and balanced flywheel
power 110HP@6750rpm torque 130Nm@4500rpm
curb weight aprox. 900kg
pwr = 8.1 kg.hp-1
|
|
Góra |
|
|
STax |
#266477 Wysłany:
20 Cze 2009, 18:54; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
wałek napisał(a): custom AMA cold air intake with twincone filter element Filtr powietrza z podwójnie stożkowym elementem filtrującym (?) - customowy czyli pewnie na zamównienie robiony wałek napisał(a): enlarged throttle body diameter Chyba o zwiększoną przepustowość przepustnicy chodzi (tzn jej średnicę) wałek napisał(a): polished intake ports and valves Spolerowane kanały dolotowe i zawory (albo raczej ich gniazda) wałek napisał(a): skimmed head Stawiam na splanowaną głowicę wałek napisał(a): Denso Iridium spark plugs Świece zapłonowe Denso (heh, to dopiero tuning ) wałek napisał(a): C&B fast road cams zmienione wałki rozrządu (16v = 2 wałki) wałek napisał(a): custom AMA exhaust system Header + catback customowy wydech wałek napisał(a): remapped ECU Przestrojony komputer wałek napisał(a): lightened and balanced flywheel
Odelżone i wyważone koło zamachowe
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#266501 Wysłany:
20 Cze 2009, 20:07; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13053 Pomógł: 54
|
STax napisał(a): Świece zapłonowe Denso
iridium kosztuje 70zł/szt te najtańsze
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
STax |
#266509 Wysłany:
20 Cze 2009, 20:39; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
ipIV napisał(a): iridium kosztuje 70zł/szt te najtańsze
Ale to nie zmienia faktu, że przyrostu mocy (zwłaszcza odczuwalnego) nie daje
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
lakikwap |
#266512 Wysłany:
20 Cze 2009, 20:42; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Rejestracja: 27 Sie 2008, Posty: 5186 Pomógł: 1
|
krótka piłka będe kupował świece i kable (troche dziwne rzeczy z obrotami umnie sie dzieją i może to pomorze) i tera tak dobre świece NGK (tak wyczytałem, zgodzicie się?) i kable tak samo tylko ich koszt 180zł i pytanie czy można innej firmy (tańszej).
|
|
Góra |
|
|
Thomas |
#266519 Wysłany:
20 Cze 2009, 21:24; Temat postu: |
|
|
Monkey Mod |
|
Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk Rejestracja: 11 Mar 2007, Posty: 9760 Pomógł: 34
|
|
Góra |
|
|
lakikwap |
#266520 Wysłany:
20 Cze 2009, 21:28; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Rejestracja: 27 Sie 2008, Posty: 5186 Pomógł: 1
|
hehhehehehehehe ooooo czepiasz się Thomas [ Dodano: 20 Cze 2009 21:28 ]btw. może by zrobić temat osobny lepiej na temat kabli i świec itp. bo nie ma nic takiego osobnego i konkretnego. Jakie kable świece jakiej firmy do czego, kiedy warto wymienić itp. what do you think?
|
|
Góra |
|
|
Thomas |
#266523 Wysłany:
20 Cze 2009, 21:33; Temat postu: |
|
|
Monkey Mod |
|
Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk Rejestracja: 11 Mar 2007, Posty: 9760 Pomógł: 34
|
|
Góra |
|
|
lakikwap |
#266527 Wysłany:
20 Cze 2009, 21:39; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Rejestracja: 27 Sie 2008, Posty: 5186 Pomógł: 1
|
a takie to nie te same co do 1.2 16v ale w p2 ? jak sądzisz
[ Dodano: 20 Cze 2009 21:39 ]
ale może w sklepie będą mieli taki do p2 bo przez neta niebęde zamawiał. Ale bez jaj NGK niekupie za prawie dwie stówy, więc zapytam się o te MTA. A jaką firme jeszcze polecacie, jak by tych niebyło?
|
|
Góra |
|
|
Thomas |
#266529 Wysłany:
20 Cze 2009, 21:42; Temat postu: |
|
|
Monkey Mod |
|
Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk Rejestracja: 11 Mar 2007, Posty: 9760 Pomógł: 34
|
|
Góra |
|
|
maxx_krk |
#266897 Wysłany:
22 Cze 2009, 11:51; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 11 Sty 2008, Posty: 503
|
|
Góra |
|
|
Melon |
#266902 Wysłany:
22 Cze 2009, 12:05; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: WARSZAWA/NADARZYN Rejestracja: 11 Paź 2008, Posty: 221
|
STax napisał(a): wałek napisał: Denso Iridium spark plugs
Świece zapłonowe Denso (heh, to dopiero tuning Wink)
Jeździłem na tych świecach jednośladem fakt różnicy się kolosalnej nie odczuje ale kiedyś się gościa pytałem to powiedział ,że one lepiej spalają mieszankę i oddają ciepło. mają trochę inną konstrukcje. a czemu tyle kosztują ?? bo igiełka w świecy jest zrobiona z platyny
_________________ I <3 my H
|
|
Góra |
|
|
Thomas |
#266905 Wysłany:
22 Cze 2009, 12:09; Temat postu: |
|
|
Monkey Mod |
|
Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk Rejestracja: 11 Mar 2007, Posty: 9760 Pomógł: 34
|
|
Góra |
|
|
wałek |
#266918 Wysłany:
22 Cze 2009, 13:06; Temat postu: |
|
|
Mr Schaft |
|
Imię: Sławek
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Pszczyna Rejestracja: 29 Wrz 2008, Posty: 1691
|
maxx_krk napisał(a): ciekawe ile go kosztowaly te mody
tez mnie to ciekawi, bo z checia zrobiłbym coś podobnego u siebie
|
|
Góra |
|
|
maxx_krk |
#267658 Wysłany:
24 Cze 2009, 14:03; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 11 Sty 2008, Posty: 503
|
rozumiem tuning tuningiem.. ale moim zdaniem to troche bez sensu..
za pewnie minimum rownowartosc auta zyskal 30 KM.. no spoko, ale ma dalej TYLKO 110 i wyprzedza go kazde HGT, ktore w serii jest 20 KM mocniejsze.. No i silnik w HGT mniej wysilony niz to 1.2 biedne.
widzicie tu jakas logike poza radoscia z posiadania bardzo zmodzonego silnika ?
_________________ -------
Moje Punto Mk2 : http://fiatpunto.com.pl/post176091.html#176091
&
-->Grawerstwo ręczne i maszynowe/Pieczątki www.sieprawski.pl
-->GSM Telefony, Akcesoria, Sim-locki i naprawy
ZAPRASZAM !
|
|
Góra |
|
|
STax |
#267876 Wysłany:
25 Cze 2009, 13:12; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
maxx_krk napisał(a): widzicie tu jakas logike poza radoscia z posiadania bardzo zmodzonego silnika
A czy naprawdę potrzeba czegoś więcej, jeśli kogoś na to stac?
Poza ty z tym hgt to też nie takie pewne, HGT jest cięższe no i nie wiadomo jak w tym 1.2 wygląda moment.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#267878 Wysłany:
25 Cze 2009, 13:16; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13053 Pomógł: 54
|
maxx_krk napisał(a): No i silnik w HGT mniej wysilony niz to 1.2 biedne.
Tja w fire wdmuchasz 1,2 bara i będzie latać szybciej niż hgt, w silnik z hgt wdmuchasz 0,4 to sie rozsypie bo jest z plasteliny
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
hgt131 |
#267881 Wysłany:
25 Cze 2009, 13:21; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Siennica Rejestracja: 06 Lut 2009, Posty: 446
|
ipIV
ipIV napisał(a): Tja w fire wdmuchasz 1,2 bara i będzie latać szybciej niż hgt, w silnik z hgt wdmuchasz 0,4 to sie rozsypie bo jest z plasteliny ciekawe stwierdzenie tylko że w hgt dołozysz ze 4tysie i bez suszarki masz jakies 160 kucków i ze 180 niutonometrów,i stwierdzenie ze whgt jest silnik z plasteliny jest troche p[rzesadzone bym powiedział
_________________ Mk2 HGT oraz Panda Actual
topic15298.html
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#267884 Wysłany:
25 Cze 2009, 13:51; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13053 Pomógł: 54
|
hgt131 napisał(a): i stwierdzenie ze whgt jest silnik z plasteliny jest troche p[rzesadzone bym powiedział
Przesadzone może i jest, ale ogólnie rzecz biorąc silniki fire są znacznie wytrzymalsze i podatne na modyfikacje
[ Dodano: 25 Cze 2009 13:47 ]
Chcesz robić hardkor tjun tego 1,8 to zakuć trzeba bo sie rozpadnie
[ Dodano: 25 Cze 2009 13:51 ]
Choć jakbym za jakiś czas dorwał gdzieś rozwalone bokiem, tyłem hgt to biore i swapa robie
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
Kodako |
#267887 Wysłany:
25 Cze 2009, 14:02; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Rybnik Rejestracja: 10 Sty 2008, Posty: 637
|
ipIV napisał(a): Choć jakbym za jakiś czas dorwał gdzieś rozwalone bokiem, tyłem hgt to biore i swapa robie
ipIV z tego co pamiętam to wczoraj był na allegro właśnie taki HGT srebrny po dzwonie silnik był dobry ponoć cena 3700zł ale dziś już go nie znalazłem
_________________ Stilo 1.9 JTD 80KM 2004
Grande Punto 2009 1.4 77KM Dynamic
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#267888 Wysłany:
25 Cze 2009, 14:24; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13053 Pomógł: 54
|
Kodako napisał(a): ipIV z tego co pamiętam to wczoraj był na allegro właśnie taki HGT srebrny po dzwonie silnik był dobry ponoć cena 3700zł ale dziś już go nie znalazłem
mocowania silnika poszły Poza tym napisałem za jakiś czas W tym roku jeszcze nie
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|