|
Obecny czas: 28 Mar 2024, 12:12
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 8 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
syncmaster87 |
#268315 Wysłany:
27 Cze 2009, 14:00; Temat postu: Moze wie ktos o co w tym chodzi? tuning JTD |
|
|
Puntomaniak |
Miejscowość: Polanka Wielka Rejestracja: 13 Lut 2008, Posty: 68
|
Może zna ktoś na tyle dobrze angielski ze może to przetłumaczyć? Znalałem to gdzieś przypadkiem i interesuje mnie o co chodzi z ta przeróbka.
http://www.puntopower.com/tuning_sportingmk2.html chodzi o wątek z JTD.
Z góry dzieki za zainteresowanie
|
|
Góra |
|
|
|
|
AF |
#268338 Wysłany:
27 Cze 2009, 15:06; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Rejestracja: 26 Lut 2009, Posty: 613 Pomógł: 20
|
Tuning Punto Sport. MKII w zakresie:
- malowane lusterka boczne,
- kolektory wydechowe,
- układ wydechowy,
- układ dolotowy powietrza,
- większe tarcze hamulcowe,
- większe opony,
- katalizator metalowy,
- tuning elektroniczny, czyli chip-tuning
- wałek rozrządu,
- zawór upustowy ( tylko dla JTD ),
- 2 rodzaje sprężarek,
- zamiana silnika.
_________________ GP1.2
65 leniwych kucyków.
Ostatnio edytowany przez AF, 27 Cze 2009, 18:42, edytowano w sumie 1 raz
|
|
Góra |
|
|
STax |
#268352 Wysłany:
27 Cze 2009, 17:05; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
AF napisał(a): O co konkretnie chodzi, bo mi się nie chce wszystkiego tłumaczyć ? syncmaster87 napisał(a): chodzi o wątek z JTD.
heh...
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
syncmaster87 |
#268355 Wysłany:
27 Cze 2009, 17:18; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
Miejscowość: Polanka Wielka Rejestracja: 13 Lut 2008, Posty: 68
|
AF napisał(a): Tuning Punto Sport. MKII w zakresie: - malowane lusterka boczne, - kolektory wydechowe, - układ wydechowy, - układ dolotowy powietrza, - większe tarcze hamulcowe, - większe opony, - katalizator metalowy, - tuning elektroniczny, czyli chip-tuning - wałek rozrządu, - zawór upustowy ( tylko dla JTD ), - 2 rodzaje sprężarek, - zamiana silnika. O co konkretnie chodzi, bo mi się nie chce wszystkiego tłumaczyć ?
o TO:
Pop-off valve for Punto Sporting JTD
Since Negrente has debuted worldwide with the pop-off valve for all the most common turbodiesel engines, even the Punto Sporting JTD can receive a pop-off valve. The most common perception about the usefulness of such valve is that also a diesel engine has somehow a counterpressure in the intake tubes, when changing to upper gears, just like the petrol engines. There is not an air barrier of the closed throttle body, which obstacles the pressured air to return back, but turbodiesel engines could have higher pressure rates.
The main benefits of a popoff valve in the Punto Sporting JTD are listed here:
* avoids stressing pressures during gear changing
* frees a valuable amount of air, which obstacles the inlet turbocharger to pump faster more air to the engine
* sounds very racing!
Negrente has a complete kit that can be installed in the Punto Sporting JTD. Here there are some snapshots about an installed one.
dzieki za pomoc:)
|
|
Góra |
|
|
STax |
#268362 Wysłany:
27 Cze 2009, 17:23; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
syncmaster87: przetłumaczenie tego wiele ci nie da, bo nie ma tam jak to zrobić tylko rozwodzenie się nad zaletami zaworu upustowego
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
misieq79 |
#268363 Wysłany:
27 Cze 2009, 17:26; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Gród Kraka Rejestracja: 12 Mar 2007, Posty: 517
|
A na stronie negrente już tego nie ma. Oferują dolot + wydech do Mk2 sportinga tudzież podkręcenie GP Abarth do 220KM
_________________ Punto 1.2 8V ELX '2000
"Co to jest: zielone i ma kółka? Żaba, kółka były dla zmyły"
I tak mój zielony Punciak został ochrzczony. Żaba
Speed doesn't kill. Stupidity does, though.
|
|
Góra |
|
|
AF |
#268364 Wysłany:
27 Cze 2009, 18:39; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Rejestracja: 26 Lut 2009, Posty: 613 Pomógł: 20
|
Na temat roli zaworu upustowego jest np. tutaj:
http://www.bmwm.beep.pl/tuning/turbo.htm
Większość opisanych w pierwszym linku sposobów tuningu dotyczy również JTD.
.. heh
_________________ GP1.2
65 leniwych kucyków.
|
|
Góra |
|
|
syncmaster87 |
#268559 Wysłany:
28 Cze 2009, 13:09; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
Miejscowość: Polanka Wielka Rejestracja: 13 Lut 2008, Posty: 68
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 8 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|