|
Obecny czas: 06 Maj 2024, 09:20
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 11 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
mati.91 |
#283582 Wysłany:
30 Sie 2009, 07:45; Temat postu: Czysta tylna klapa |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 24 Paź 2008, Posty: 1252
|
Witam, od pewnego czasu chodzi mi po głowie wywalenie z klapy zamka wycieraczki i oznaczeń. Ale mam takie pytanie co podstawic pod dziurę po wycieraczce i zamku przed szpachlowaniem? I czy jeśli pomaluje tylko te części klapy to da się jakoś zatuszować różnicę w lakierze pomiędzy świeżym a starym? Dzieki z góry za pomoc.
|
|
Góra |
|
|
|
|
Łodziak |
#283597 Wysłany:
30 Sie 2009, 09:59; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Adam
Samochód: Inny
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 08 Mar 2008, Posty: 1501 Pomógł: 31
|
|
Góra |
|
|
domin45670 |
#283617 Wysłany:
30 Sie 2009, 11:23; Temat postu: Re: Czysta tylna klapa |
|
|
Przyjaciel |
|
Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 25 Maj 2008, Posty: 14379 Pomógł: 128
|
mati.91 napisał(a): Witam, od pewnego czasu chodzi mi po głowie wywalenie z klapy zamka wycieraczki i oznaczeń. Ale mam takie pytanie co podstawic pod dziurę po wycieraczce i zamku przed szpachlowaniem? I czy jeśli pomaluje tylko te części klapy to da się jakoś zatuszować różnicę w lakierze pomiędzy świeżym a starym? Dzieki z góry za pomoc.
Najprościej jest podkleić laminatem, tak ze 3 warstwy.
_________________ PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 119 000 km GRIGIO STEEL Gorąca Szesnastka Club
|
|
Góra |
|
|
mati.91 |
#283618 Wysłany:
30 Sie 2009, 11:26; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 24 Paź 2008, Posty: 1252
|
|
Góra |
|
|
SOMEONE007 |
#283620 Wysłany:
30 Sie 2009, 11:40; Temat postu: |
|
|
Szaman |
|
Imię: Przemek
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.3 75KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Rybnik Rejestracja: 03 Mar 2008, Posty: 5567 Pomógł: 34
|
|
Góra |
|
|
kedlaw |
#283642 Wysłany:
30 Sie 2009, 12:37; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Waldek
Samochód: Croma
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Emotion
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 13 Paź 2007, Posty: 692 Pomógł: 2
|
Zgadzam się z innymi, klapę pomalować wypada całą bo będzie widać miejsca które pomalowałeś a które nie. Ja też nie mam zamka, oznaczeń modelu i listwy z podświetleniem, od spodu podkleiłem laminat, a na zamku również od strony zewnętrznej aby nie było grubo szpachli, efekt można zobaczyć u mnie na stronie .... zapraszam.
|
|
Góra |
|
|
Vulcan |
#283876 Wysłany:
30 Sie 2009, 23:30; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: pomorskie Rejestracja: 02 Gru 2007, Posty: 386
|
Uważałbym z laminatem, bo nie trzema jak spawy. Sam mam na gładko i odpada troszkę tam gdzie był zamek. Wycieraczkę mam, ale i tak w tym miejscu się psuje.
_________________ Abarth 55 kucy
Corvette Z06 przy 160 km/h. - OBJECHANE
|
|
Góra |
|
|
domin45670 |
#283886 Wysłany:
31 Sie 2009, 00:51; Temat postu: |
|
|
Przyjaciel |
|
Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 25 Maj 2008, Posty: 14379 Pomógł: 128
|
Vulcan napisał(a): Uważałbym z laminatem, bo nie trzema jak spawy. Sam mam na gładko i odpada troszkę tam gdzie był zamek. Wycieraczkę mam, ale i tak w tym miejscu się psuje.
Dlatego napisałem "3 warstwy laminatu", aby zapewnić dostateczną sztywność Gdyby ktoś tylko od spodu je nałożył, to dla pewności proponuję wypełnić "na grubość blachy" albo wyciętymi "kółeczkami" z laminatu, albo szpachlą z włóknem, wyrównać, a następnie wygładzić zwykłą szpachlą bez żadnych dodatków. Gładzenie "zwykłej" szpachli proponuję pierw z grubsza zrobić papierem* 80, a na cacy 800 i nie ma opcji, aby wyczuć jakikolwiek uskok... będzie perfettamente
*są takie gąbki z papierami... 80 chyba się dostanie, natomiast 800 chyba nie ma, więc trzeba sam papier przyłożyć do takiej gąbki i jazda
_________________ PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 119 000 km GRIGIO STEEL Gorąca Szesnastka Club
|
|
Góra |
|
|
Vulcan |
#284223 Wysłany:
31 Sie 2009, 22:21; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: pomorskie Rejestracja: 02 Gru 2007, Posty: 386
|
|
Góra |
|
|
domin45670 |
#284236 Wysłany:
31 Sie 2009, 22:39; Temat postu: |
|
|
Przyjaciel |
|
Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 25 Maj 2008, Posty: 14379 Pomógł: 128
|
Vulcan napisał(a): domin45670 Im bardziej jest coś sztywne, tym bardziej jest podatne na pęknięcia. Radzę zaspawać i wypełnić cyną za gorąco. Ekstremalnie, ale dożywotnio
No tak, ale z drugiej strony, jeśli podkład (włókno) nie będzie dostatecznie sztywne, to ewentualna szpachla tym bardziej by pękała
Cyna ma niestety to do siebie, że łapie się gorących elementów, w tym przypadku trzeba by było blachę dosyć nagrzać (ciężko mi powiedzieć ile stopni, ale pewnie więcej niż 100). No, chyba żeby to zrobić dosłownie od razu po spawaniu, ale... trzeba pierw tlenki zbić (tzw. zendra), zanim to zrobimy to już mamy wszystko schłodzone
Wadą cyny jest to, że jest ona dosyć miękka... czy ja wiem, czy nie lepszym wyjściem by było zastosowanie twardszego lutu (bodajże mosiądz jeśli dobrze pamiętam).
_________________ PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 119 000 km GRIGIO STEEL Gorąca Szesnastka Club
|
|
Góra |
|
|
Joint32 |
#299663 Wysłany:
17 Paź 2009, 20:16; Temat postu: |
|
|
Ja u siebie dziury po znaczkach podkleiłem od środka plackiem z poksiliny (sprawdzałem wcześniej i trzyma do blachy jak cho..ra)szpachla na zewnątrz,po zamku mam zaspawane z zewnątrz i szpachla.
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 11 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|