|
Obecny czas: 21 Maj 2024, 17:57
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
Tumi |
#16937 Wysłany:
03 Kwi 2007, 22:18; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle Rejestracja: 30 Mar 2007, Posty: 146
|
|
Góra |
|
|
|
|
Mikimoto |
#16940 Wysłany:
03 Kwi 2007, 22:39; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
|
Miejscowość: Wrocław Rejestracja: 16 Mar 2007, Posty: 47
|
Grzegorz f napisał(a): golab napisał(a): Czy napewno w GP 1.4 jest 40 Ah? Ja mam 50 Ah ale i mam klime. Więc pewnie w wersjach bez klimy będzie 40 Ah.
Nie mam klimy, ale mam Vartę 50Ah...
_________________ GP 1.4 8v 5d ENERGY czarny bandit
|
|
Góra |
|
|
Grzegorz f |
#16957 Wysłany:
04 Kwi 2007, 05:57; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
|
Miejscowość: Ruda Śląska Rejestracja: 08 Sty 2007, Posty: 56
|
Mikimoto napisał(a): Grzegorz f napisał(a): golab napisał(a): Czy napewno w GP 1.4 jest 40 Ah? Ja mam 50 Ah ale i mam klime. Więc pewnie w wersjach bez klimy będzie 40 Ah. Nie mam klimy, ale mam Vartę 50Ah...
To wychodzi na to że wkładają aku jakie mają pod ręką.
_________________ Grande Punto 3D 1.4/8V Energy+Comfort, Szary Chemical
|
|
Góra |
|
|
Synek |
#16960 Wysłany:
04 Kwi 2007, 06:32; Temat postu: |
|
|
Przyjaciel |
|
Miejscowość: Logrono, Mollet del Valles Rejestracja: 19 Paź 2006, Posty: 1312
|
Grzegorz f napisał(a): To wychodzi na to że wkładają aku jakie mają pod ręką.
Jak wszystko w GP
|
|
Góra |
|
|
jacko68 |
#19066 Wysłany:
14 Kwi 2007, 12:09; Temat postu: Za słaby akumulator |
|
|
Forumowicz |
Rejestracja: 12 Mar 2007, Posty: 1
|
też mam problem z akumulatorem ale serwis w jaworznie jest beznadziejny!Niech ktoś mi poradzi jakiś konkretny aso na śląsku. dzięki!
|
|
Góra |
|
|
Tumi |
#19068 Wysłany:
14 Kwi 2007, 12:25; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle Rejestracja: 30 Mar 2007, Posty: 146
|
|
Góra |
|
|
echelon |
#19074 Wysłany:
14 Kwi 2007, 13:05; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
|
Miejscowość: Gliwice Rejestracja: 09 Mar 2007, Posty: 92
|
Co do ASO na śląsku to do Gliwickiego Ganinexu mam najbliżej, ale po ostatniej wizycie u nich przestanę tam chyba jeździć. Radzę ich dobrze pilnować.
_________________ GP 1,4 8V Energy
|
|
Góra |
|
|
Tumi |
#19075 Wysłany:
14 Kwi 2007, 13:08; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle Rejestracja: 30 Mar 2007, Posty: 146
|
|
Góra |
|
|
echelon |
#19081 Wysłany:
14 Kwi 2007, 13:36; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
|
Miejscowość: Gliwice Rejestracja: 09 Mar 2007, Posty: 92
|
|
Góra |
|
|
Marek |
#31716 Wysłany:
06 Lip 2007, 09:50; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 01 Mar 2007, Posty: 30
|
W odstepie kilku dni 2 x wyswietlił się komunikat + czerwona lampka po rannym uruchomieniu zimnego silnika. Wcześniej opisany problem słabego akumulatora (40Ah). Dodatkowo zamontowana META1 i radioodbiornik. W nocy alarm wyłączony.
Pytanie - na jakich zasadach odbywała sie wymiana akumulatora w ASO i czy ktoś jeszcze od kwietnia (ostatniego postu na tym watku) miał takie przypadłości.
|
|
Góra |
|
|
Dzióbel |
#31723 Wysłany:
06 Lip 2007, 10:29; Temat postu: |
|
|
Admin |
|
Imię: Zbyszek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Chełm/Sławno/Słupsk Rejestracja: 22 Cze 2006, Posty: 3301
|
jeśli chodzi o akumulator ja raczej nie miałem problemu.
Defakto raz był ładowany...ale należało mu się
acha Marek jaki komunikat otrzymałeś??? lampka- to rozumiem akum.
_________________ Pilot RC KDS450 SV + Flymentor 3D & Tarot 450 PRO + Flymentor 3D & DJI Phantom 3
|
|
Góra |
|
|
Marek |
#31737 Wysłany:
06 Lip 2007, 11:28; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 01 Mar 2007, Posty: 30
|
Czerwona - wskaźnik temperatury, Komunikat w stylu - za wysoka temperatura silnika, wyłącz silnik, wskaźnik wychyłowy leci na max, a po odpaleniu silnika spada do zera. Stan taki występuje w trakcie próby uruchomienia silnika (praca rozrusznika), po wygaszeniu wszystkich wymaganych kontrolek i ustabilizowaniu wskaźników.
Podpiąłem sie pod wątek bo wcześniej kilka postów sugerowało dla takich objawów za słabą pojemność akumulatora dla prądożernego rozrusznika, który w efekcie zakłócał pracę komputera.
|
|
Góra |
|
|
Dzióbel |
#31747 Wysłany:
06 Lip 2007, 12:14; Temat postu: |
|
|
Admin |
|
Imię: Zbyszek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Chełm/Sławno/Słupsk Rejestracja: 22 Cze 2006, Posty: 3301
|
TAK- też tak miałem - zgadza się, słaby akumulator...problem znika po naładowaniu...
_________________ Pilot RC KDS450 SV + Flymentor 3D & Tarot 450 PRO + Flymentor 3D & DJI Phantom 3
|
|
Góra |
|
|
Marek |
#31754 Wysłany:
06 Lip 2007, 12:37; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 01 Mar 2007, Posty: 30
|
Tylko że akumulator jest eksploatowany dopiero 5 miesięcy.
|
|
Góra |
|
|
Tomo |
#31755 Wysłany:
06 Lip 2007, 12:37; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Lancia Delta
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: NDM-Mazowieckie Rejestracja: 17 Maj 2007, Posty: 912
|
U mnie jakieś dwa tygodnie temu nagle na skrzyżowaniu zapaliły się żółte kontrolki od ABS'u i jakaś tam jeszcze też żółta i po kolei wyświetlały się komunikaty: ABS niedostępny, ASR niedostępny, ESP niedostępny i Hill Holder niedostępny... Akurat byłem w W-wie a że miałem blisko do serwisu to zdecydowałem się podjechać i nie gasząc silnika poszedłem po kogoś z obsługi. Po ponownym rozruchu wszystko wróciło do normy (tak jak podejrzewałem) a winą obarczyli "jakiś chwilowy spadek napięcia". Akumulator mam 50Ah. Na razie sytuacja się nie powtórzyła.
_________________ Były: Seicento Sporting ABARTH 54KM (1999) Grande Punto SPORT MultiJet 90KM (2006) Ford Fiesta MK7 GoldX 82KM (2011) Jest: Ford Fiesta MK7FL EcoBoost 125KM (2012)<<<link Lancia Delta MOMO 1,9TT Boosted by Cinek (2013)<<<link Seicento 1,1MPI (2005)
|
|
Góra |
|
|
kiler |
#51487 Wysłany:
07 Paź 2007, 00:37; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
|
Miejscowość: TL, Zamość, Lublin Rejestracja: 01 Paź 2007, Posty: 75
|
UWAGA!!! UWAGA!!! UWAGA!!!
Nie lekceważcie słabego akumulatora w kropce!! Opowiem wam moją dzisiejszą historię. Wsiadłem do kropki z rana i wio na miasto przejechałem z 3km i zgasiłem auto, po 5 min z powrotem do kropki przekręcam kluczyki i nagle dyskoteka na desce a wszystkie przekaźniki pod maską i z tyłu zaczeły cykać, a wskazówki na desce podskakiwać. Więc telefon do ASO i zjebka (przez 3 mc prosiłem o wymianę aku). Przyjechał koleś podłączył przewody i za 5 razem po długim kręceniu odpalił. Postałem z 3 min na włączonym, wsiadłem i wio dalej do roboty (do roboty mam 35km) przejechałem z 1,5km wjechałem na rondo, i w tym momencie choinka i to samo co miał TOMO, ale i tu teraz najlepsze, WSPOMAGANIE KIEROWNICY na łuku ronda wyrwało mi kierownice z rąk i samochód raptownie skręcił w lewo wbijając moją prawą rękę w lewą szybę, wjechałem na krawężnik, próbowałem kontrować ale sie nie dało tak mocno sie zblokowała fajerka, aż w końcu puściła, ale już było po fakcie, t.j. cała fela (17") porysowana i guma przecięta. Potem ASO wymiana aku na taki co ma mocniejszy prąd rozruchowy. W poniedziałek idę do swojego prawnika pisać pismo do fiata o jakieś odszkodowanie i głównie o zagrożenie na drodze z ich winy. Na dniach dam na neta dwa filmy, na jednym jak podskakują wskazóffki na desce i włącza się alarm i na drugim jak kierownica się blokuje Dziękuje Bogu że miałem ta sytuacje na rondzie, bo jakby to było na trasie gdzie bym pewnie jechał z 120 to pewnie dopiero bym wam o tym napisał z 3 tygodnie później, jak wógóle... A wracając do wymiany aku, to co drugi dzień z rana od około 7mc miałem komunikat na desce przy odpalaniu "Za wysoka temp. płynu chłodniczego" czy jakoś tak oczywiście silnik zimny. Ale ASO i tak miało to głęboko w d...
_________________ GP Sport, czarny, 1,9 160KM
|
|
Góra |
|
|
Dzióbel |
#51492 Wysłany:
07 Paź 2007, 00:52; Temat postu: |
|
|
Admin |
|
Imię: Zbyszek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Chełm/Sławno/Słupsk Rejestracja: 22 Cze 2006, Posty: 3301
|
hmmm o wył układu wspomy...nic mi nie wiadomo...
reszta jest znana i była wałkowana na forum...
rozumiem że zgasł silnik i dopiero wyrwało ci "kółko"...tak?
proszę o film z blokadą kiery...
_________________ Pilot RC KDS450 SV + Flymentor 3D & Tarot 450 PRO + Flymentor 3D & DJI Phantom 3
|
|
Góra |
|
|
kiler |
#51507 Wysłany:
07 Paź 2007, 09:14; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
|
Miejscowość: TL, Zamość, Lublin Rejestracja: 01 Paź 2007, Posty: 75
|
silnik pracował cały czas!! a kierownica sama sobie skręcała jak chciała.
_________________ GP Sport, czarny, 1,9 160KM
|
|
Góra |
|
|
Jaco |
#51512 Wysłany:
07 Paź 2007, 09:30; Temat postu: |
|
|
Przyjaciel |
|
Miejscowość: Podbeskidzie Rejestracja: 27 Lut 2007, Posty: 1225
|
kiler
ASO powinno Ci ten akumulator wymienić już dawno temu
Do nich musisz uderzyć w tej sprawie. Jak to nie pomoże to do Fiata wtedy pisz.
I niech sprawdzą Ci czy reszta działa poprawnie ładowanie itd.
_________________ FIAT Grande Punto 90 KM MultiJet
|
|
Góra |
|
|
kiler |
#51519 Wysłany:
07 Paź 2007, 09:55; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
|
Miejscowość: TL, Zamość, Lublin Rejestracja: 01 Paź 2007, Posty: 75
|
|
Góra |
|
|
Dzióbel |
#51540 Wysłany:
07 Paź 2007, 11:18; Temat postu: |
|
|
Admin |
|
Imię: Zbyszek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Chełm/Sławno/Słupsk Rejestracja: 22 Cze 2006, Posty: 3301
|
z kierownicą...rozumiem że wyłączało wspomę tak ??? Czy kierwonica zaczynała pracować tj przy wył. silniku ???
_________________ Pilot RC KDS450 SV + Flymentor 3D & Tarot 450 PRO + Flymentor 3D & DJI Phantom 3
|
|
Góra |
|
|
kiler |
#51614 Wysłany:
07 Paź 2007, 14:59; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
|
Miejscowość: TL, Zamość, Lublin Rejestracja: 01 Paź 2007, Posty: 75
|
przy włączonym silniku, wspomaganie się zacinało lub sama kierownica się kręciła bez mojej pomocy... ja ją w lewo a ona w prawo itp...
_________________ GP Sport, czarny, 1,9 160KM
|
|
Góra |
|
|
Dzióbel |
#51635 Wysłany:
07 Paź 2007, 15:27; Temat postu: |
|
|
Admin |
|
Imię: Zbyszek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Chełm/Sławno/Słupsk Rejestracja: 22 Cze 2006, Posty: 3301
|
ola boga
_________________ Pilot RC KDS450 SV + Flymentor 3D & Tarot 450 PRO + Flymentor 3D & DJI Phantom 3
|
|
Góra |
|
|
czlowieksukcesu |
#53060 Wysłany:
11 Paź 2007, 18:34; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: wzgórze37 [Olsztyn/Toruń] Rejestracja: 29 Sie 2007, Posty: 404
|
Marek napisał(a): Czerwona - wskaźnik temperatury, Komunikat w stylu - za wysoka temperatura silnika, wyłącz silnik, wskaźnik wychyłowy leci na max, a po odpaleniu silnika spada do zera(...)
wczoraj rano spotkało mnie to samo więc dziś postanowiłem to udokumentować - załączam linka do filmiku z procedury startowej a z akku jadę do aso najpierw go chociaż naładuję
http://www.youtube.com/watch?v=HAudsQlnHZQ
_________________ 1.9 JTD
GP 1.4 8V
|
|
Góra |
|
|
Dzióbel |
#53081 Wysłany:
11 Paź 2007, 19:29; Temat postu: |
|
|
Admin |
|
Imię: Zbyszek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Chełm/Sławno/Słupsk Rejestracja: 22 Cze 2006, Posty: 3301
|
to akurat noromalny objaw
ps. no i jeszcze się śmieje z bidnego akumulatora
_________________ Pilot RC KDS450 SV + Flymentor 3D & Tarot 450 PRO + Flymentor 3D & DJI Phantom 3
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|