You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 28 Mar 2024, 17:57

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 32 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #319163 Wysłany: 21 Gru 2009, 16:58; 
 Temat postu: WYMIANA USZCZELKI POD GŁOWICĄ
Offline
Puntomaniak

Miejscowość: Niemce LUB
Rejestracja: 21 Gru 2009,
Posty: 93
Witam. Od 6 lat jestem "szczęśliwym" posiadaczem Fiata Punto 1,2 8V z 2001r. Do tej pory autko było w zasadzie bezawaryjne ale wiek i przebieg (106tys.km.) zrobił swoje. Od pewnego czasu ciągle zapowietrza mi się nagrzewnica, próby odpowietrzenia na niewiele się zdają, moja diagnoza to przepalona UPG. Czy ktoś z was wymieniał może samodzielnie uszczelkę? Na ile to skomplikowana operacja? Za wszelkie wskazówki z góry dziękuję.


Góra
 Profil  
 

 
 Post #319200 Wysłany: 21 Gru 2009, 18:56; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: wrocław
Rejestracja: 04 Paź 2009,
Posty: 48
ja jakieś dwa miesiące temu miałem wymienianą uszczelkę, też mam silnik 8V , u mnie nie dość ,że ciągle przelewała się woda w nagrzewnicy i ubywało płynu to jeszcze było takie ciśnienie,ze po odkręceniu korka od wlewu płynu wszystko buzowało do góry, ja wymieniałem to u mechanika, zastanawiałem się nad wymianą ze znajomym, ale po czasie wycofałem się z tego pomysłu, to już raczej naprawa dla bardziej wprawionych mechaników, dlatego odstawiłem do warsztatu , tyle tylko,że wszystkie potrzebne części kupowałem we własnym zakresie , nie ufam żadnym mechaniką i naprawdę w ostateczności decyduje się na taki manewr jak naprawa w zakładzie, zawsze wszystko robię sam albo ze znajomym, i wiem ,że mam to napewno zrobione, w przypadku wymiany uszczelki poddałem się ale jak na razie wszystko jest oki, nic nie bulgocze ani się nie przelewa ,ale drugi raz do tego mechanika auta nie oddam ,niby wszystko mechanicznie jest oki, ale zawsze jest małe ale... ale tego już pisał nie będę


Góra
 Profil  
 
 
 Post #319211 Wysłany: 21 Gru 2009, 19:17; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Poland
Rejestracja: 19 Mar 2007,
Posty: 1125
Pomógł: 7
Zbychu sprawdzałeś czy masz spaliny w płynie chłodzącym?

_________________
Dzień bez chmury jest ponury.
Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY

___


Góra
 Profil  
 
 
 Post #319250 Wysłany: 21 Gru 2009, 19:49; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Miejscowość: Niemce LUB
Rejestracja: 21 Gru 2009,
Posty: 93
Sprawdzałem i spalin nie widać płynu niby też specjalnie nie ubywa ale ciągle zapowietrza się nagrzewnica. Po odpowietrzeniu i kilku minutach pracy na wolnych obrotach problem powraca. Przy tak duzych mrozach płyn praktycznie krąży tylko na małym obiegu więc trudno dojżeć bąbelki w zbiorniczku. Mam sporą praktykę w "grzebaniu" w autach i kilka kapitalnych remontów silników tyle, że w starszych mobilach tj maluch, fso czy polonez a tu trochę elektroniki i boję się, żeby coś nie pomylić. Najgorzej nie wiem jak za ten wtrysk się zabrać bo nie ma tam za dobrego dojścia żeby obczaić.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #319282 Wysłany: 21 Gru 2009, 20:33; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 28 Sie 2009,
Posty: 131
Wtryskow nie trzeba ruszac, wystarczy wywalic akumulator, odkrecic kolektory, zdjac rozrzad, podstawe z cewkami, termostat i wyciagac glowice. Tak robilem w tipo i smiga do dzis. Glowice po zdjeciu trzeba splanowac i zalorzyc na nowych srubach i tyle. W jedno popoludnie wymienisz. Sprawdz jeszcze czy podczas jazdy grzeje sie tunel kolo recznego, jesli tak to na bank uszczelka pod glowica padla.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #319284 Wysłany: 21 Gru 2009, 20:36; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13043
Pomógł: 54
voodzia napisał(a):
Sprawdz jeszcze czy podczas jazdy grzeje sie tunel kolo recznego, jesli tak to na bank uszczelka pod glowica padla.

Że się tak spytam :> Co ma piernik do wiatraka?

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #319285 Wysłany: 21 Gru 2009, 20:37; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 07 Sie 2008,
Posty: 4525
Pomógł: 42
voodzia napisał(a):
Sprawdz jeszcze czy podczas jazdy grzeje sie tunel kolo recznego, jesli tak to na bank uszczelka pod glowica padla.

a to czemu?

_________________
bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #319287 Wysłany: 21 Gru 2009, 20:40; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13043
Pomógł: 54
Jedyne co sensowne przychodzi mi na myśl -> przegrzewający się kat, z tym, że ja myślałem, że mam reaktor :E :E :E :E pomiędzy silnikiem a chłodnicą :mysli: :>

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #319293 Wysłany: 21 Gru 2009, 20:44; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 07 Sie 2008,
Posty: 4525
Pomógł: 42
ale katalizator jest dosc daleko od tunelu ;]
ty juz tez zmieniales uszczelke? :>

_________________
bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #319327 Wysłany: 21 Gru 2009, 21:43; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Miejscowość: Niemce LUB
Rejestracja: 21 Gru 2009,
Posty: 93
Widzę, że będzie z tym trochę zabawy. Niedawno wymieniłem miskę olejową a teraz uszczelkę wydmuchało, ciekawe co następne pewnie skrzynia. Nie rozumiem tylko po co nowe śruby?

_________________
Fiat Punto 1,2 8V 2001r.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #319332 Wysłany: 21 Gru 2009, 21:51; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 28 Sie 2009,
Posty: 131
ipIV, greg505 a ma tyle ze ja tak mialem. Auto odpalalo dobrze, zaraz po rozruchu bulgotalo w ukladzie chlodzenia przez kilkadziesiat sekund, potem ustawalo i grzal sie caly tunel. Po wymianie uszczelki nic sie nie grzeje. Od kilku mechanikow tez slyszalem taka opinie ze to winna byla uszczelka.
Zbychu a nowe sruby glowicy po to bo stare sa poprzeciagane juz ze wzgledu na sposob ich dokrecania.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #319337 Wysłany: 21 Gru 2009, 22:02; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Miejscowość: Niemce LUB
Rejestracja: 21 Gru 2009,
Posty: 93
No zobaczymy. Kilkanaście silników robiłem i nigdzie śrub ani szpilek jeśli miały ok gwint nie zmieniałem i chodziły ponad 100tys. bezawaryjnie ale będę miał to na uwadze. A tak na marginesie to skąd macie taką wiedzę?

_________________
Fiat Punto 1,2 8V 2001r.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #319339 Wysłany: 21 Gru 2009, 22:03; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 07 Sie 2008,
Posty: 4525
Pomógł: 42
po prostu zastanawiam sie co tam sie grzac moze, kosola srodkowa i schowek to rozumie (nagrzewnica i gorace powietrze)
ale sam tunel

_________________
bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #319342 Wysłany: 21 Gru 2009, 22:13; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13043
Pomógł: 54
greg505 napisał(a):
ty juz tez zmieniales uszczelke?

Nie i mam nadzieję że dotrzyma 150kkm puki co ma się ?dobrze? :> Gdybym zmieniał byłby manual 128 teraz jest.

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #319346 Wysłany: 21 Gru 2009, 22:21; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Miejscowość: Niemce LUB
Rejestracja: 21 Gru 2009,
Posty: 93
A ja po świętach chyba się za to wezmę i jak wszystko pójdzie dobrze to postaram się zrobić kilka fotek i może jakiś "manual". Dziwią mnie tylko niektóre wypowiedzi bo choć nie jestem mechanikiem samochodowym to jako taką wiedzę techniczną posiadam.

_________________
Fiat Punto 1,2 8V 2001r.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #319353 Wysłany: 21 Gru 2009, 22:27; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13043
Pomógł: 54
aa ponoć są jaja z jedna śrubą i nasadkę trzeba zniszczyć czyt. zmniejszyć średnicę zewnętrzną :>

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #319356 Wysłany: 21 Gru 2009, 22:31; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Krzysiek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź
Rejestracja: 06 Wrz 2008,
Posty: 578
Pomógł: 3
Wiadomo, że nie trzeba być mechanikiem samochodowym od razu żeby wymienić UPG. Ale jak ktoś nie posiada wiedzy w tej materii zupełnie podstawowej to lepiej, żeby sobie odpuścił. No i do takiej operacji trzeba też posiadać odpowiednie warunki takie jak np. garaż. Bo pod chmurką takiej rzeczy się nie zrobi i to niezależnie od pogody. Generalnie podziwiam samozaparcie, mi to by się nawet nie chciało wolę oddać auto zaufanemu mechanikowi i dać mu zarobić. Bo trzeba napędzać gospodarkę :wink: ja płacę mechanikowi, mechanik płaci w sklepie sklep opłaca producenta i koniunktura się kręci :D Jak byśmy wszystko sami robili to by kiepsko było... :E

W każdym razie, życzę powodzenia w wypełnieniu zadania jakie przed sobą postawiłeś.

_________________
Image
Image Piszę poprawnie po polsku
.

Góra
 Profil  
 
 
 Post #319359 Wysłany: 21 Gru 2009, 22:35; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13043
Pomógł: 54
Kufell napisał(a):
Bo pod chmurką takiej rzeczy się nie zrobi i to niezależnie od pogody.

Da sie zrobić no bez przesady no :> Ale wypadałoby miec garage :E

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #319457 Wysłany: 22 Gru 2009, 09:54; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Miejscowość: Niemce LUB
Rejestracja: 21 Gru 2009,
Posty: 93
Mam garaż i sporo różnych kluczy czyt. kilka kompletów więc myślę, że z tym nie będzie problemów a w razie czego o rzut beretem mam nieżle zaopatrzony sklep z narzędziami. A co do mechaników to nie mam zaufania bo już kilka razy próbowali mnie naciągnąć raz nawet im się udało i wypakowałem 2000PLN na turbinę która podobno była uszkodzona i po wymianie okazało się że nie ma poprawy a mój TRANSIT 2,5 TDi idzie na maxa 80km/h. dopiero taki młody mechanik podpowiedział mi, żeby sprawdzić katlizator i po wywaleniu katalizatora zaczął śmigać jak osobówka :D Tak więc wolę coś zrobić sam i wiedzieć czym jeżdżę no chyba że ktoś zna jakiegoś dobrego sprawdzonego mechanika z okolic Lublina.

_________________
Fiat Punto 1,2 8V 2001r.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #319461 Wysłany: 22 Gru 2009, 10:13; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 09 Wrz 2007,
Posty: 1681
Rób samemu, na spokojnie jak popatrzysz to w PII nie jest to skomplikoane jak się na 1szy rzut oka wydaje. Zaopatrz się w nowe śruby do głowicy, wszystkie potrzebne uszczelki które trzeba przy tej operacji wymienić i do dzieła. Przyłóż się tylko do solidnego oczyszczenia bloku z pozostałości starej uszczelki (gasket remover + skrobane). Oczywiście głowica do planowania w warsztacie musi iść. Porób sobie fotki jak się nie czujesz pewnie w składaniu tego do kupy żebyś miał się czym posiłkować.

_________________
Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic


Góra
 Profil  
 
 
 Post #319465 Wysłany: 22 Gru 2009, 10:30; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Miejscowość: Niemce LUB
Rejestracja: 21 Gru 2009,
Posty: 93
Jak już się za to wezmę to strzelę kilka fotek żeby się pochwalić :lol: widzę że to częsta usterka to może się wyspecjalizuję i będę czesał kasę od innych :E a tak na poważnie to już kilka razy wymieniałem UPG tyle, że w poldku 1,6 bo tam to było częsta usterka. Jak rozbiorę to pewnie i złożę bo jeszcze tak nie było co bym musiał posiłkować się mechanikiem. Założyłem ten temat żeby sprawdzić czy nie ma tam jakiś niespodzianek ale widzę , że niewielu "puntomaniaków" zagłebia się w tak niedostępne rejony swoich kropek :D

_________________
Fiat Punto 1,2 8V 2001r.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #319475 Wysłany: 22 Gru 2009, 11:00; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: S
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 28 Kwi 2008,
Posty: 295
Hm ja wybieram się kropasem nad morze we wakacje więc jakieś 400 km przedemną no i żeby nie mieć niespodzianek chce zrobić to i tamto.
Noo i właśnie m.in. uszczelkę bo auto ma 82 kk i było kiedyś w gazie więc wolę przy 100kk wymienić i mieć święty spokój :)

Ale sam na pewno się nie wezmę :E

_________________
Przygarnij KROPKA :P
topic8320.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #319496 Wysłany: 22 Gru 2009, 12:04; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Miejscowość: Niemce LUB
Rejestracja: 21 Gru 2009,
Posty: 93
Manfred napisał(a):
Noo i właśnie m.in. uszczelkę bo auto ma 82 kk i było kiedyś w gazie więc wolę przy 100kk wymienić i mieć święty spokój

Po co chcesz to robić na zapas? z tego co tu czytałem to u innych przy przebiegach po 150tys.km jest OK. Ja muszę wymienić UPG bo zapowietrza mi się nagrzewnica a ponad to od pewnego czasu "poci" mi się od strony katalizatora więc nadszedł czas na wymianę :(

_________________
Fiat Punto 1,2 8V 2001r.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #319741 Wysłany: 23 Gru 2009, 02:26; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: wozna
Rejestracja: 02 Cze 2009,
Posty: 14
ja wymieniałem sam nic skomplikowanego nawet kanał nie potrzebny tylko może być problem z jedną śrubą od mocowania silnika i patent na napinanie paska rozrządu
zajęło mi 2 dni a to z racji planowania (kolejka była)
pomocnik raczej niezbędny i trochę literatury

powodzenia i wesołych świąt


Góra
 Profil  
 
 
 Post #319782 Wysłany: 23 Gru 2009, 11:37; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
Rejestracja: 19 Wrz 2009,
Posty: 362
Ja co prawda nie w mk2, ale w mk1 (chyba ten sam silnik) wczoraj wymieniałem uszczelkę pod klawiaturą przy -5 stopniach :D. No, tyle, że nie na świerzym, śnieżnym powietrzu a w garażu u znajomego. Wystarczy nasadowy klucz (wyleciało mi z głowy jaki) i umiejętność zdejmowania filtra :).

_________________
"Co masz zrobić jutro, zrób pojutrze! Będziesz miał dwa dni wolnego."

Image


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 32 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO