|
Obecny czas: 26 Kwi 2024, 21:35
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 21 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Niepoprawny |
#32056 Wysłany:
08 Lip 2007, 17:03; Temat postu: Uszczelka pod głowicą |
|
|
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 06 Maj 2007, Posty: 28
|
Serwus.
Może ktoś z Was ma wiedzę o tym ,czy po wymianie uszczelki pod głowicą należy ją dokręcać po pewnym czasie eksploatacji silnika?
|
|
Góra |
|
|
|
|
Maras |
#32061 Wysłany:
08 Lip 2007, 17:47; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Silesia Superior Rejestracja: 27 Sty 2007, Posty: 34
|
Nie trzeba.
_________________ MKII 16V Cziken Edition
|
|
Góra |
|
|
ziki85 |
#32069 Wysłany:
08 Lip 2007, 18:26; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
|
Miejscowość: Gorlice/ okolice Rejestracja: 20 Mar 2007, Posty: 96
|
mój ojciec jak wymieniał w kadecie to był dokręcać po 2000 km
_________________ Co to są myszykiszki ?
|
|
Góra |
|
|
skadubek |
#32136 Wysłany:
09 Lip 2007, 00:22; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Za granica... Rejestracja: 14 Lut 2007, Posty: 372
|
chyba się powinno....może to stara szkoła ale tak mi sie wydaje jak zresztą wszytkie uszczelki pracujące na ciepło
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#32137 Wysłany:
09 Lip 2007, 00:27; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13053 Pomógł: 54
|
Ja nie wiem, ale wydaje mi sie to bez sensu.... czy jak kupujemy auto z fabryki to też sie jeździ dokręcać?! tak samo zmontowany jest.
[ Dodano: 09 Lip 2007 00:27 ] moim zdaniem wystarczy raz a dobrze z zalecanym momentem kluczem dyn.
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
mrider |
#32200 Wysłany:
09 Lip 2007, 12:29; Temat postu: |
|
|
ipIV Auto z fabryki nigdy nie ma przebiegu 0 km. Zawsze jest kilka kilometrów "przejechane". W tym czasie zanim jeszcze auto trafi do salonu jest ostatecznie regulowane, przechodzi badanie techniczne itp. jak również jest poprawiany moment dokręcenia śrub głowicy. Jest to konieczne z tego względu, że uszczelka świeżo po założeniu dopiero po krótkim czasie eksploatacji silnika osiada tak jak powinna. Zresztą wszystkie uszczelki tak mają, z tym że w przypadku głowicy jest bardzo niska tolerancja szczelności połączenia i konieczna jest kontrola jej osadzenia.
|
|
Góra |
|
|
Niepoprawny |
#32345 Wysłany:
09 Lip 2007, 23:40; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 06 Maj 2007, Posty: 28
|
Cześć.
No to jak,dokręcać czy nie dokręcać oto jest pytanie!
|
|
Góra |
|
|
PinguVanEx |
#32431 Wysłany:
10 Lip 2007, 16:41; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 28 Cze 2007, Posty: 127
|
Ja wiem jedno Wymieniac i na czerwony sylikon kleic
_________________ -----------------------------
2HDD - Program do pobierania plikow z serwisow web 2.0 (m.in. youtube ) - www.2hdd.pl
|
|
Góra |
|
|
Patryk80 |
#32438 Wysłany:
10 Lip 2007, 16:53; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Sieradz/Opole Rejestracja: 18 Maj 2007, Posty: 366
|
Cytuj: Auto z fabryki nigdy nie ma przebiegu 0 km. Zawsze jest kilka kilometrów "przejechane". W tym czasie zanim jeszcze auto trafi do salonu jest ostatecznie regulowane, przechodzi badanie techniczne itp. jak również jest poprawiany moment dokręcenia śrub głowicy. Jest to konieczne z tego względu, że uszczelka świeżo po założeniu dopiero po krótkim czasie eksploatacji silnika osiada tak jak powinna. Zresztą wszystkie uszczelki tak mają, z tym że w przypadku głowicy jest bardzo niska tolerancja szczelności połączenia i konieczna jest kontrola jej osadzenia.
Pierwszy raz slysze zeby w nowych autach zdejmowano pokrywe rozrzadu i dokrecno glowice . Przeciez silniki czasami produkuja w innym kraju niz idzie montaz auta .
_________________ www.team50.pl
|
|
Góra |
|
|
kgorka |
#32468 Wysłany:
10 Lip 2007, 17:52; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Gliwice Rejestracja: 24 Lut 2007, Posty: 297
|
Ludzie a co za problem wziąść klucz dynamometryczny i sprawdzic czy wszystkie sruby sa dokręcane??? Wg mnie powinno sie dokrecac jak najbardziej. Aha chyba chodzi i pokrywe zaworów. Bo mowi sie chyba osłona rozrządu i pokrywa zaworów, a to dwie rozne rzeczy. Fachowcy mam racje czy nie?
|
|
Góra |
|
|
Patryk80 |
#32471 Wysłany:
10 Lip 2007, 17:57; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Sieradz/Opole Rejestracja: 18 Maj 2007, Posty: 366
|
pokrywa rozrzadu - to znaczy pokrywa zaworow . Co to za roznica ? Nie myle z oslona rozrzadu (tam gdzie smiga pasek) ....
_________________ www.team50.pl
|
|
Góra |
|
|
kgorka |
#32476 Wysłany:
10 Lip 2007, 18:01; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Gliwice Rejestracja: 24 Lut 2007, Posty: 297
|
wg mnie osłona to tam gdzie smiga pasek:) a kazda pokrywa jak to pokrywa nakładana jest z "góry".
|
|
Góra |
|
|
Patryk80 |
#32482 Wysłany:
10 Lip 2007, 18:04; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Sieradz/Opole Rejestracja: 18 Maj 2007, Posty: 366
|
no wiec napisalem ze POKRYWA rozrzadu (bo pod nia mamy rozrzad - czyli walek rozrzadu ) ale prawidlowo mowi sie pokrywa zaworow (mimo ze jak ja odkrecisz to ich nie zobaczysz )
_________________ www.team50.pl
|
|
Góra |
|
|
kgorka |
#32486 Wysłany:
10 Lip 2007, 18:08; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Gliwice Rejestracja: 24 Lut 2007, Posty: 297
|
ok i wszystko jasne. Chcialem jasności zeby ktos nie sciagal tej oslony gdzie pasek smiga zeby dokrecic glowice.
|
|
Góra |
|
|
Patryk80 |
#32488 Wysłany:
10 Lip 2007, 18:09; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Sieradz/Opole Rejestracja: 18 Maj 2007, Posty: 366
|
heheeee to tak jak ginekolog wymienial filtr powietrza przez rure wydechowa
_________________ www.team50.pl
|
|
Góra |
|
|
kgorka |
#32490 Wysłany:
10 Lip 2007, 18:10; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Gliwice Rejestracja: 24 Lut 2007, Posty: 297
|
haha no dokladnie :)
|
|
Góra |
|
|
Niepoprawny |
#32619 Wysłany:
10 Lip 2007, 23:50; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 06 Maj 2007, Posty: 28
|
Panowie czy to żarty,czy może forum humoru?
Uszczelka między głowicą a blokiem silnika to ta o którą pytałem.
Rozróżnienia jej międzyinnymi uszczelkami silnika, na ogół nie jest problemem dla, uczniow Zasadniczej Szkoly Samochodowej.Proszę o potraktowanie mojej prośby serio.
|
|
Góra |
|
|
mrider |
#32666 Wysłany:
11 Lip 2007, 11:45; Temat postu: |
|
|
Patryk80 napisał(a): Cytuj: Auto z fabryki nigdy nie ma przebiegu 0 km. Zawsze jest kilka kilometrów "przejechane". W tym czasie zanim jeszcze auto trafi do salonu jest ostatecznie regulowane, przechodzi badanie techniczne itp. jak również jest poprawiany moment dokręcenia śrub głowicy. Jest to konieczne z tego względu, że uszczelka świeżo po założeniu dopiero po krótkim czasie eksploatacji silnika osiada tak jak powinna. Zresztą wszystkie uszczelki tak mają, z tym że w przypadku głowicy jest bardzo niska tolerancja szczelności połączenia i konieczna jest kontrola jej osadzenia. Pierwszy raz slysze zeby w nowych autach zdejmowano pokrywe rozrzadu i dokrecno glowice . Przeciez silniki czasami produkuja w innym kraju niz idzie montaz auta .
Jeśli chodzi o silniki to niektórzy producenci robią tak jak napisałem. Jeśli dostawca silnika jest inny to do auta trafia już gotowy do rozruchu silnik, który przeszedł co najmniej trzy fazy montażu oraz kontroli i jest częściowo dotarty na hamowni przed trafieniem pod maskę. Wtedy przed trafieniem auta do salonu przeprowadzane jest tylko podstawowe badanie drogowe (układ jezdny, hamulce, oświetlenie itp.)
|
|
Góra |
|
|
Niepoprawny |
#32736 Wysłany:
11 Lip 2007, 15:41; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 06 Maj 2007, Posty: 28
|
Moje pytanie związane było z wymianą uszczelki w remontowanym silniku.
|
|
Góra |
|
|
kgorka |
#32757 Wysłany:
11 Lip 2007, 18:19; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Gliwice Rejestracja: 24 Lut 2007, Posty: 297
|
TAK. Dokreć odpowiednim momentem w odpowiedniej kolejności po przejechaniu około 2000km.
|
|
Góra |
|
|
Sajmon |
#32885 Wysłany:
12 Lip 2007, 19:28; Temat postu: |
|
|
Forumowicz |
Miejscowość: wrocław Rejestracja: 12 Lip 2007, Posty: 4
|
najlepiej po 500km podjechać do mechanika i powienien dokrecić sruby przerabiałem to w kadecie
_________________ lepszy martwy , niż drugi
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 21 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|