1)Stilo 115jtd, zaślepiony EGR, wynik ->
WYKRES
Po modyfikacji:
WYKRES_MOD
Po pierwszych próbach drogowych zrzucałem niuton - dwumas mimo, że "nowy" drgał na potęgę; efektem tego jest tylko 325nm i absolutnie zero dymu...
2)Stilo 115jtd; zaślepiony EGR, seria ->
WYKRES czyli również z giftem
Po modach
WYKRES_MOD
3)Stilo 115jtd MW, seria z zaślepionym EGRem ->
WYKRES
Bardzo duży gift od fabryki niemniej wykres w stylu fal dunaju.
Po zabawie z mapami pierwszy pomiar pokazał
WYKRES_MOD
Auto bardzo mocno zareagowało na modyfikację, szczerze mówiąc nie spodziewałem się takiego wyniku przy relatywnie niedużych dawkach.
Zdecydowałem się jednak na obniżenie parametrów, finalnie wyszło
WYKRES_MOD2 z momentem o idealnym przebiegu.
4)Stilo 115JTD MW, zaślepiony EGR, seria
WYKRES
również z bardzo fajnym giftem od fabryki.
Soft w aucie ma byc bardzo mocny, taki też jest:
WYKRES_MOD1
Nie podobają mi się fale, po zabawie z mapami VNT etc wyszło
WYKRES_MOD2
z mniejszymi falami, niemniej przy okazji wygładzę wykres całkowicie (skończył się czas wynajmu hamowni)
Auto jest jeszcze seryjne pod względem mechanicznym, nic nie drży, nie ślizga się itd, dołem jest bąk jak to w dieslu, górą od 3,7krpm delikatny odkurz - jednym słowem auto zadupca całkiem fajnie paląc przy tym śmieszne ilości paliwa.
Pozdro
CINEK