|
Obecny czas: 24 Kwi 2024, 03:13
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 12 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
masteriusz |
#332276 Wysłany:
03 Lut 2010, 22:31; Temat postu: 1,2 8V z głowicą 16V ?? |
|
|
Forumowicz |
Rejestracja: 03 Lut 2010, Posty: 3
|
na początku Serdecznie witam wszystkich forumowiczów
Istnieje możliwość przekładki głowicy z 16V do 1,2 8V 75KM ??
jeżeli się da czy jednocześnie mogę zamontować kolektor ssący od 8V?
chodzi mi o to ze 16 ma jakiś(nie obrażając nikogo) badziewny plastik:/
a moje turbo go wydmucha:) teraz mam zaturbione 8V i chcę zmienić głowicę na 16V nie rezygnując z turbo
pozdrawiam
|
|
Góra |
|
|
|
|
adrian055 |
#332333 Wysłany:
04 Lut 2010, 00:17; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Adrian
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.4 8V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Gorlice Rejestracja: 06 Lut 2008, Posty: 532 Pomógł: 1
|
nie zmienisz głowica jest inna
_________________ Punto 1.4 GT
Diagnostyka euroscan Fiat do 2000 roku Gorlice
|
|
Góra |
|
|
masteriusz |
#332335 Wysłany:
04 Lut 2010, 00:21; Temat postu: |
|
|
Forumowicz |
Rejestracja: 03 Lut 2010, Posty: 3
|
A inne silniki podobnej konstrukcji?? nic sie nie da zrobić??
A do silnika 16V da się dopasować kolektor ssący z 8V bądź jakiś aluminiowy?
|
|
Góra |
|
|
dzikidaniel |
#332342 Wysłany:
04 Lut 2010, 01:04; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 4202 Pomógł: 11
|
Głowice zmienisz, ale kolektory są inne i od 8V nie podejdzie.
Zresztą po co wsadzać 16V do 1.2 skoro z tego co wiem to wraz z mocą jest wręcz zalecane by głowice 16V zmienić na 8V w przypadku 1.2 i robi tak kilka firm w PL...
_________________ Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...
Sprzedam części do Punto GT --> link
|
|
Góra |
|
|
STax |
#332345 Wysłany:
04 Lut 2010, 01:10; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
W przypadku 1.1 była kiedyś dyskusja i wychodzi, że trzeba zmienić głowicę, tłoki i kolektor... + chyba lekkie przeprogramowanie kompa by nie zaszkodziło.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
adrian055 |
#332367 Wysłany:
04 Lut 2010, 09:31; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Adrian
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.4 8V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Gorlice Rejestracja: 06 Lut 2008, Posty: 532 Pomógł: 1
|
16v nie wejdzie na blok 1.2 spasowanie średnicy tłokow do srednicy zaworow nie podejdzie...
_________________ Punto 1.4 GT
Diagnostyka euroscan Fiat do 2000 roku Gorlice
|
|
Góra |
|
|
dj_o |
#332672 Wysłany:
05 Lut 2010, 10:41; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Opole Rejestracja: 20 Mar 2008, Posty: 103
|
|
Góra |
|
|
masteriusz |
#332680 Wysłany:
05 Lut 2010, 11:49; Temat postu: |
|
|
Forumowicz |
Rejestracja: 03 Lut 2010, Posty: 3
|
Wygląda super tylko kolega musi mieć chyba odpowiednie zaplecze;))))))
ja mam malutką spawarkę elektrodową i żadnego dostępu do giętarek itp
nawet kolektor musiałem kobinować z japońca i flansze doraabiać.
ale skoro dowiedziałem się ze nie mogę posadzić głowica 16 na blok 8 to po sprawie a kupno całego silnika to obłęd:/ ludzie chcę za komplety po 2500zł na allegro...
P.S. a może wykonałbyś do mnie kolektor? pod głowicę 8V? cos takiego jak na zdjęciu:
??
Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
|
xONx |
#332693 Wysłany:
05 Lut 2010, 13:11; Temat postu: |
|
|
Paparazzi |
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk/Malbork Rejestracja: 12 Sty 2009, Posty: 3082 Pomógł: 17
|
dj_o napisał(a): Jeżeli zależy Ci na alu kolektorze, to kanały kolektora, czyli dolną część bierzesz z PI 1.2 16v lub wcześniejszych bravo/brava http://www.allegro.pl/item907193170_kolektor_ssacy_fiat_1_2_16v_punto_bravo_brava_pal.htmlDo tego dorabiasz puszkę z dowolną przepustnicą, np bravo/a 1.6 16v po 2000 (na trzy śruby) i powstaje coś takiego
dobry początek do zamontowania dwóch lub więcej przepustnic , o ile ktoś by tak chciał
[ Dodano: 05 Lut 2010 12:11 ]
http://www.allegro.pl/item907193212_kol ... 2_16v.html
_________________ Jest kraj, gdzie od wieków wolność ma barwę krwi Jest miasto, magia dziejów w jego murach tkwi Jest klub w tym mieście w barwach bieli i zieleni Jest wiara i tradycja której nic nie zmieni.
----
Odpowiedni ludzie mówią o tym cudzie kiedy Punta się zjeżdżają VW się kłaniają
Ostatnio edytowany przez xONx, 05 Lut 2010, 13:19, edytowano w sumie 1 raz
|
|
Góra |
|
|
dj_o |
#332694 Wysłany:
05 Lut 2010, 13:13; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Opole Rejestracja: 20 Mar 2008, Posty: 103
|
Akurat ssący, to nie moja robota, ale to bardzo skuteczne rozwiązanie moce na tym setupie były naprawdę męskie
Jeśli chodzi o wydechowy, to ja tego nie zrobię, bo po prostu nie mam czasu, ale jeśli jesteś zainteresowany, to pisz prv, na pewno dla Ciebie coś wykombinuję.
Podaj jeszcze przybliżony setup Twojego silnika, może będą jeszcze jakieś dobre, sprawdzone rozwiązania.
BTW., jeśli chodzi o ceny silników, to nie jest tak źle - ja skompletowałem 1.2 16v z 2003 r, na osprzęcie PI za 1600zł.
_________________ ETS Performance - Elektronika Technika Samochody http://www.ets-performance.pl
Kanal YT
|
|
Góra |
|
|
xONx |
#332697 Wysłany:
05 Lut 2010, 13:18; Temat postu: |
|
|
Paparazzi |
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk/Malbork Rejestracja: 12 Sty 2009, Posty: 3082 Pomógł: 17
|
Szkoda tylko że nie ma aluminiowych kolektorów dolotowych do punto 2 w wersji 1.2 8 V
_________________ Jest kraj, gdzie od wieków wolność ma barwę krwi Jest miasto, magia dziejów w jego murach tkwi Jest klub w tym mieście w barwach bieli i zieleni Jest wiara i tradycja której nic nie zmieni.
----
Odpowiedni ludzie mówią o tym cudzie kiedy Punta się zjeżdżają VW się kłaniają
|
|
Góra |
|
|
dj_o |
#332703 Wysłany:
05 Lut 2010, 13:47; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Opole Rejestracja: 20 Mar 2008, Posty: 103
|
xONx napisał(a): Szkoda tylko że nie ma aluminiowych kolektorów dolotowych do punto 2 w wersji 1.2 8 V
Jak Ci się marzy turbo, albo mody, to wrzuć głowicę z PI 75, przy okazji obróbka kanałów, większe zawory i jazda
Łapę silnika można spokojnie przerobić
_________________ ETS Performance - Elektronika Technika Samochody http://www.ets-performance.pl
Kanal YT
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 12 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|