|
Obecny czas: 20 Kwi 2024, 02:52
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 9 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
posti |
#333405 Wysłany:
07 Lut 2010, 18:57; Temat postu: 1,9jtd vs HGT |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 28 Lut 2009, Posty: 639
|
Witam mam pytanko zakladajac ze stawiamy obok siebie 2 fabryczne kropki z wyzej wymienionymi silnikami.
ktory bedzie prowadzil w wysigu do np
1 100km/h
2 130km/h
3 170km/h
nie patrze na danie podane przez producenta chce wiedziec jak jest w warunkach drogowych
???
_________________ "Prędkość nie zabija, ale nagłe zatrzymanie z dużej prędkości moze spowodować śmierć" J. Cralson
Moje obecne Punto - topic24359.html
|
|
Góra |
|
|
|
|
greg505 |
#333412 Wysłany:
07 Lut 2010, 19:03; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 07 Sie 2008, Posty: 4525 Pomógł: 42
|
w wiekszosci przypadkow w klekocie masz silnik 80-85KM
wiec w kazdych warunkach HGTka bedzzie szybsza
_________________ bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
|
|
Góra |
|
|
STax |
#333503 Wysłany:
07 Lut 2010, 21:38; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
greg505 napisał(a): w wiekszosci przypadkow w klekocie masz silnik 80-85KM wiec w kazdych warunkach HGTka bedzzie szybsza
Dokładnie, jakieś tam szanse mogło by mieć 1.9 JTD 100km (bardzo rzadkie) ale imo i tak hgt byłby szybszy przy czystym przyspieszaniu. Przy pomiarach elastyczności na poszczególnych biegach myslę, że było by dość porównywalnie.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
greg505 |
#333547 Wysłany:
07 Lut 2010, 22:50; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 07 Sie 2008, Posty: 4525 Pomógł: 42
|
od 0-170 HGTka spokojnie wygra
ciekawie byl by start lotny z powiedzmy 100km/h, mysle ze klekot moglby sie wysunac troszke do przodu, ale przy predkosci maksymalnej znowu szans nie ma z 1,8
_________________ bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
|
|
Góra |
|
|
STax |
#333621 Wysłany:
08 Lut 2010, 09:29; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
greg505 napisał(a): ale przy predkosci maksymalnej znowu szans nie ma z 1,8
Przede wszystkim dlatego, że v-max dla hgt to 205km/h (a niby osiąga więcej ) a dla jtd (80-85km) to coś koło 170km/h.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
pingwin12 |
#336769 Wysłany:
19 Lut 2010, 18:37; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Rejestracja: 26 Cze 2009, Posty: 133
|
ja lecialem 200 km/h jTD
_________________ Clio Sport
|
|
Góra |
|
|
grzechu18 |
#336933 Wysłany:
20 Lut 2010, 11:33; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Grzesiek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Wola Filipowska Rejestracja: 20 Lut 2009, Posty: 923 Pomógł: 1
|
|
Góra |
|
|
MatiGP |
#336937 Wysłany:
20 Lut 2010, 11:44; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Sosnowiec Rejestracja: 20 Mar 2008, Posty: 924
|
Cytuj: Przy pomiarach elastyczności na poszczególnych biegach myslę, że było by dość porównywalnie.
Myślę, że jednak JTD ma nieco lepszą elastyczność na najwyższym biegu
_________________ Fiat Seicento 1.1 MPI 54 Km 2004 rok
|
|
Góra |
|
|
2rotor |
#336985 Wysłany:
20 Lut 2010, 14:53; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 09 Wrz 2007, Posty: 1681
|
Zamiast gdybać niech ktoś policzy, mnie się nie kce:
E( współczynnik elastyczności) = eM eN = (Momax/MN) (nN/nMomax)
gdzie:
eM – rozpiętość (elastyczność) momentu obrotowego;
eN – rozpiętość prędkości obrotowej;
Momax – maksymalny moment obrotowy silnika;
Mn – moment obrotowy odpowiadający mocy znamionowej;
nMomax – prędkość obrotowa maksymalnego momentu obrotowego;
nN – znamionowa prędkość obrotowa.
_________________ Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 9 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|