You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 29 Mar 2024, 13:08

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 10 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #35087 Wysłany: 25 Lip 2007, 19:12; 
 Temat postu: Radioodtwarzacz
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 17 Lip 2007,
Posty: 221
OK,
jak na zielonego przystało mam kolejny dylemat. Kropkę którą kupiłem ma zamontowane radiomagnetofon - o ile się nie myle to blaupunkt. Nigdy wcześniej nie zajmowałem się takimi rzeczami, ale chciałbym pozbyć się tego schrota. Jak go wymontować?
Próbwałem się dostać i wyciągnąć na kilka sposobów - łącznie z siłowym ale d*** blada - nie chce ruszyć. Słyszałem, ze trzeba włożyć jakieś nity w otwory, które jakby odblokują go w kieszeni i będzie można go spokojnie wyciągnąć?
Ktoś pomoże?

_________________
Kropek 55s 97r, 1.1, 55KM
Astra II, 98r, 1.8 16v, 116 KM


Góra
 Profil  
 

 
 Post #35094 Wysłany: 25 Lip 2007, 19:30; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 12 Lip 2007,
Posty: 142
siemka a masz w każdym z rogu radioodtwarzacza małe otworki? lub po lewej i prawej stonie po środku pionowe otwory?

_________________
Zawsze i wszędzie Puntem wozić się będę!
Punto mk I, 1.1 SX, 55 KM, 98r.
VW Golf mk III 1.6


Góra
 Profil  
 
 
 Post #35095 Wysłany: 25 Lip 2007, 19:31; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
Dobrze by było gdybyś jakieś zdjęcie dał. Ogólnie po bokach powinny być okrągłe bądź podłużne otwory (jeśli panel jest zdejmowany, to mogą być pod nim) w które trzeba włożyć odpowiednie pręty, lub blaszki i wtedy wyciągnąc radio. Ja u siebie miałem podobny problem z pierwszym radiem, bo mi się gdzieś blaszki zgubiły, to jakoś zajrzałem do radia od tyłu i poodginałem takie metalowe zaczepy, na których się trzyma taka prostokątna blacha w którą włożone jest radio i wyjąłem całość.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #35110 Wysłany: 25 Lip 2007, 20:16; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 17 Lip 2007,
Posty: 221
Image
Image
Image
Image

_________________
Kropek 55s 97r, 1.1, 55KM
Astra II, 98r, 1.8 16v, 116 KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #35114 Wysłany: 25 Lip 2007, 20:22; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 12 Lip 2007,
Posty: 142
No to musisz wsadzic w te otworki np: cienki sztywny drut (we wszystkie naraz) i odepchać od tyłu radio i wyskoczy :D

_________________
Zawsze i wszędzie Puntem wozić się będę!
Punto mk I, 1.1 SX, 55 KM, 98r.
VW Golf mk III 1.6


Góra
 Profil  
 
 
 Post #35570 Wysłany: 29 Lip 2007, 00:03; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Bielsko-Biała/Sosnowiec
Rejestracja: 28 Lip 2007,
Posty: 415
Pomógł: 2
Jak chcesz profesjonalnie to na Allegro za parę zł można kupić "wyjmaki" do Blaupunktów/Grundigów.

Przy zakładaniu nowego radia weź poprawkę na to, że seryjnie w mk.1 na kostkach ISO nie ma 12V po stacyjce, na obu przewodach (BATT i MEMORY) jest 12V przez cały czas, przez co niektóre radia na postoju mogą rozładowywać akumulator, bo nie przejdą w stan czuwania.

_________________
IAW Scan 2 - oprogramowanie diagnostyczne dla starszych FIATów, Alfa-Romeo i Lancii | Polskie multimetry - parametry, schematy, instrukcje


Góra
 Profil  
 
 
 Post #35589 Wysłany: 29 Lip 2007, 09:27; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 12 Lip 2007,
Posty: 142
tzok napisał(a):
Jak chcesz profesjonalnie to na Allegro za parę zł można kupić "wyjmaki" do Blaupunktów/Grundigów.

Przy zakładaniu nowego radia weź poprawkę na to, że seryjnie w mk.1 na kostkach ISO nie ma 12V po stacyjce, na obu przewodach (BATT i MEMORY) jest 12V przez cały czas, przez co niektóre radia na postoju mogą rozładowywać akumulator, bo nie przejdą w stan czuwania.

A wiesz może jakie modele radioodtwarzaczy mogą nie przejść w stan czuwania? Bo mnie się wydaje ze radia ze starszych generacji mogą działać w ten sposób.

_________________
Zawsze i wszędzie Puntem wozić się będę!
Punto mk I, 1.1 SX, 55 KM, 98r.
VW Golf mk III 1.6


Góra
 Profil  
 
 
 Post #35720 Wysłany: 29 Lip 2007, 21:59; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Bielsko-Biała/Sosnowiec
Rejestracja: 28 Lip 2007,
Posty: 415
Pomógł: 2
Nie wiem, ale przeróbka to kwestia przepięcia jednego przewodu przy skrzynce bezpieczników... a szkoda rezygnować z funkcji logiki zapłonu w nowszych radiach.

_________________
IAW Scan 2 - oprogramowanie diagnostyczne dla starszych FIATów, Alfa-Romeo i Lancii | Polskie multimetry - parametry, schematy, instrukcje


Góra
 Profil  
 
 
 Post #35721 Wysłany: 29 Lip 2007, 22:01; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
Mnie się nie chciało bawić w podłączanie radia do bezpieczników, więc podpiąłem odpowiedzialny za to kabelek do przewodu zasilania i jest ok, tyle, że muszę pamiętać, żeby radio wyłączyć wychodząc z samochodu (ale ponieważ gra głośno to trudno o tym zapomnieć :twisted: )

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #35797 Wysłany: 30 Lip 2007, 12:10; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Bielsko-Biała/Sosnowiec
Rejestracja: 28 Lip 2007,
Posty: 415
Pomógł: 2
Hmmm... ja to miałem fabrycznie tak podpięte, były pociągnięte do kastki ISO 2 czerwone przewody i na obu było cały czas 12V, przerabiałem po to żeby radio się samo włączało i wyłączało, no i żeby diodka od CODE migała ;)

_________________
IAW Scan 2 - oprogramowanie diagnostyczne dla starszych FIATów, Alfa-Romeo i Lancii | Polskie multimetry - parametry, schematy, instrukcje


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 10 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO