You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 18 Paź 2018, 16:55

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 14 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #360286 Wysłany: 28 Kwi 2010, 00:06; 
 Temat postu: "Jasne ceny" - wymiana klocków
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 02 Lut 2007,
Posty: 972
Pomógł: 3
Zauwazylem ze Fiat ma jakas akcje promocyjna w serwisach pod nazwa "jasne ceny". Przykladowo w jej ramach wymiana klockow w Punto 2 - zaspiewali 92PLN za wymiane z klockami w cenie, czyli jak mi sie wydaje rzeczywiscie bardzo przystepnie.

Pytanie tylko co za klocki to sa... Czy takie jak sa montowane na pierwsze wyposazenie auta (fabryczne) czy jakies inne (jakie - wie ktos moze)?

W moim Multijecie pierwsze klocki maja juz ponad 100000km, wiec powoli trzebaby sie zaczac rozgladac za wymiana...

_________________
Dlugodystansowy test Fiat Punto IIFL 1.3 Multijet '06 wersja specjalna "Miś". ;) Stan zaawansowania: 100.32%
(250800km)

Czasonieokreslony test Fiat Punto II 1.2/60KM '01 "Odkurzacz" ;) Stan zaawansowania: 150000km

Fiat Punto I 75SX: tournee po Polsce 1997-2001: 112000km

Góra
 Profil  
 

 
 Post #360504 Wysłany: 28 Kwi 2010, 21:11; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 07 Sie 2008,
Posty: 4525
Pomógł: 42
przy takim przebiegu :shock: na jedych klockach od razu wymien tarcze

_________________
bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #360515 Wysłany: 28 Kwi 2010, 21:21; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Biecz/Kraków
Rejestracja: 16 Wrz 2008,
Posty: 495
Pomógł: 4
Dają klocki Steinhofa. Na pierwszy montaż idzie ATE podobno. Tylko za jakieś smary i mazidła Ci doliczą parę groszy, ja łącznie 97 zł zapłaciłem- ASO Fiata w Gorlicach, w sobotę. 100000 na jednych klockach- pogratulować! Ja mojego kupiłem też na oryginalnych, 70000 miał, starsza pani jeździła, po 75000 wymieniłem właśnie na te Steinhofy, po 100000 na Ferodo wraz z tarczami Brembo i teraz, dokładnie przy 114622 km znów na Steinhofy. Akcja Fiata nie jest zła, bo a) klocki przyzwoite b) koszt wraz z wymianą przyzwoity c) w Gorlicach robią to od ręki- bez wcześniejszego umawiania się.

_________________
WLBN


Góra
 Profil  
 
 
 Post #360554 Wysłany: 28 Kwi 2010, 23:13; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 02 Lut 2007,
Posty: 972
Pomógł: 3
To ATE to firma z RPA? Kurcze egzotyka troche ale klocki solidne, jeszcze ich troche zostalo ale juz 100000km to moze jednak je zmienie. :)

Jaki masz model? Dzisiaj bylem w serwisie pytac o wymiane w ramach tej promocji i jak uslyszeli ze to multijet to zaczeli sie skrobac po glowie czy w ramach promocji beda klocki do tego modelu (bo jest na reklamie 'gwiazdka' ze niektore wersje wymienionych modeli sa objete promocja, ale... wniosek z tego ze nie wszystkie). Tak wiec jutro bede wiedzial ile ta impreza dla multijeta wyjdzie.

Na koniec wreszcie, co to za firma Steinhof? Pierwsze slysze...

_________________
Dlugodystansowy test Fiat Punto IIFL 1.3 Multijet '06 wersja specjalna "Miś". ;) Stan zaawansowania: 100.32%
(250800km)

Czasonieokreslony test Fiat Punto II 1.2/60KM '01 "Odkurzacz" ;) Stan zaawansowania: 150000km

Fiat Punto I 75SX: tournee po Polsce 1997-2001: 112000km

Góra
 Profil  
 
 
 Post #360605 Wysłany: 29 Kwi 2010, 10:01; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Biecz/Kraków
Rejestracja: 16 Wrz 2008,
Posty: 495
Pomógł: 4
ATE to firma wysokich lotów- do Punto droższych nie ma. Steinhof to polska firma, atesty Fiata dostali na montaż w ASO. Ja mam Punto II w wersji 1.2 8V, bez ABS, czyli klocki najtańsze.

_________________
WLBN


Góra
 Profil  
 
 
 Post #360651 Wysłany: 29 Kwi 2010, 12:39; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: bialystok(coraz rzadziej) warszawa(przewaznie)
Rejestracja: 26 Mar 2007,
Posty: 1616
Pomógł: 3
ka-8
ta akcja z jasnymi cenami ciagle obowiazuje ?

Na na razie umowilem sie na eko przeglad na 12 maja. Ciekawe co tym razem wykryja.

A te ceny jak dla amortyzatorow to nawet to przelkniecia.
188 zl za sztuke za tyl jak na ASO to nawet przyzwoita cena :E

http://www.carserwis.pl/Samochody-nowe/ ... Jasne-ceny

Mam tylne do wymiany, tyle ze przod juz wymienilem na kyb a w ASO to nie mam pojecia co montuja teraz.
Optymalnie bylo by na tyl i przod miec to samo :!:

_________________
byl punto II dynamic 1.2 (8V) 2002
czerwony bo najszybszy :)
topic18886.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #360689 Wysłany: 29 Kwi 2010, 16:13; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 02 Lut 2007,
Posty: 972
Pomógł: 3
Chyba obowiazuje. W kazdym razie przed chwila gadalem z gosciem z jednego z serwisow i owszem promocja wazna ale z tego co zrozumialem tylko do auta z silnikiem 1.2/8v, a do mojego multijeta klocki z montazem 200PLNow. To juz gorzej brzmi, ale... Ponoc klocki fabryczne, a pare dni temu pytalem w sklepie i za TRW cos kolo 180PLN zawolali. Wiec... za taka roznice to moze i warto sie pofatygowac do serwisu.

Klockow na Allegro kupowac nie bede, jakos nie mam zaufania do czesci tak istotnej jak hamulce, ktora pochodzilaby "gdzies z netu".

_________________
Dlugodystansowy test Fiat Punto IIFL 1.3 Multijet '06 wersja specjalna "Miś". ;) Stan zaawansowania: 100.32%
(250800km)

Czasonieokreslony test Fiat Punto II 1.2/60KM '01 "Odkurzacz" ;) Stan zaawansowania: 150000km

Fiat Punto I 75SX: tournee po Polsce 1997-2001: 112000km

Góra
 Profil  
 
 
 Post #360697 Wysłany: 29 Kwi 2010, 17:25; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Biecz/Kraków
Rejestracja: 16 Wrz 2008,
Posty: 495
Pomógł: 4
Jeśli za 200 zł z montażem dali by Ci do wersji z ABS, a na pewno z tarczami 257 mm, TRW, ATE, Boscha lub inne Ferodo, to znaczy, że nas kantują- byłaby to lepsza promocja niż ta moja:)

_________________
WLBN


Góra
 Profil  
 
 
 Post #360789 Wysłany: 29 Kwi 2010, 21:58; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 02 Lut 2007,
Posty: 972
Pomógł: 3
No, wlasnie wymienilem... 200PLNow. ABSu jeszcze nie testowalem, ale pytalem i podobno te klocki nie wystepuja w innej wersji. Troche sie sfrajerowalem bo dalem sie troche skusic na promocje, ale po zdjeciu kol okazalo sie ze po 103000km auto ma jeszcze prawie polowe klockow - mechanik nie mogl sie nadziwic ze takie cos jest w ogole mozliwe. :) No, ale dobra, jak juz kola zdjete i cena dobra to po stu tysiacach mozna wymienic... Nie wiem tylko jaki producent tych nowych klockow. Stare mialy wyrazny napis ktory czesciowo sie zachowal - "...SCH", bardzo charakterystyczna czcionka nie pozostawiala watpliwosci ze pochodza od Boscha. Nowe juz napisu nie mialy, jedynie cos takiego "FE4400" - czyzby Ferodo? Pudelko oczywiscie bez marki, ale klasyczne "Ricambi Originali" czyli raczej nie byle g...

Tarczy nie wymienialem - byly w calkiem dobrym stanie, teraz tylko klocki musza sie troche poukladac na poczatku ich nowej pracy.

_________________
Dlugodystansowy test Fiat Punto IIFL 1.3 Multijet '06 wersja specjalna "Miś". ;) Stan zaawansowania: 100.32%
(250800km)

Czasonieokreslony test Fiat Punto II 1.2/60KM '01 "Odkurzacz" ;) Stan zaawansowania: 150000km

Fiat Punto I 75SX: tournee po Polsce 1997-2001: 112000km

Góra
 Profil  
 
 
 Post #360807 Wysłany: 29 Kwi 2010, 22:22; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 07 Sie 2008,
Posty: 4525
Pomógł: 42
ka-8 napisał(a):

Tarczy nie wymienialem - byly w calkiem dobrym stanie, teraz tylko klocki musza sie troche poukladac na poczatku ich nowej pracy.

tylko za chwile nie pisz ze glosno ci hamuje...

_________________
bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #360899 Wysłany: 30 Kwi 2010, 11:15; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Biecz/Kraków
Rejestracja: 16 Wrz 2008,
Posty: 495
Pomógł: 4
103000 km i jeszcze trochę klocka było??? Auto masz od nowości?

_________________
WLBN


Góra
 Profil  
 
 
 Post #360972 Wysłany: 30 Kwi 2010, 19:16; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 02 Lut 2007,
Posty: 972
Pomógł: 3
Tak, sam odbieralem z salonu. :) Widocznie mam po prostu "lekka noge", a i korzystam z hamowania silnikiem.

A klocka to tak jeszcze z polowa zostala... troche pluje sobie w gebe ze za wczesnie wymienilem. :P

_________________
Dlugodystansowy test Fiat Punto IIFL 1.3 Multijet '06 wersja specjalna "Miś". ;) Stan zaawansowania: 100.32%
(250800km)

Czasonieokreslony test Fiat Punto II 1.2/60KM '01 "Odkurzacz" ;) Stan zaawansowania: 150000km

Fiat Punto I 75SX: tournee po Polsce 1997-2001: 112000km

Góra
 Profil  
 
 
 Post #360984 Wysłany: 30 Kwi 2010, 20:01; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok
Rejestracja: 02 Maj 2007,
Posty: 2625
Steinhof to dobre klocki, ciche u mnie nie piszczaly. Przynajmniej u mnie, ich cena w ASO 50 zł u mnie.

_________________
Mk2 ForEver ? :> <LOL>

Moja obecna "Kropka" :mrgreen: >>

Grande Punto 1.4 8v 77km od poniedziałku do piątku
i mały uzupełniacz Ssangyong Actyon 2.0XDI na weekendowe wypady i inne szaleństwa!

1. Moja była kropka najlepsza zielona kropka.

Autko Nr1. >> Punto 2 1.2 8V 60KM 2001r. + LPG

topic1438.html

Moja była Alfa 156 Sportwagon - Autko Nr 2

Autko Nr2. Czarna jak Hell, Włoszka. >> Alfa 156 SportWagon 1.9 JTD 115KM :)

http://adas.w.tkb.pl/Alfa156/

Dla osób z forum służę darmową diagnostyką Fiat EcuScan - OBD2, oraz diagnostyką każdego innego auta posiadam uniwersalny dobry skaner.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #361035 Wysłany: 30 Kwi 2010, 22:39; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 02 Lut 2007,
Posty: 972
Pomógł: 3
Moze po prostu stosunkowo miekkie. Ponoc wlasnie tak jest ze miekkie klocki pracuja cicho ale szybciej sie zuzywaja, twarde zas lubia popiszczec.

Ja zdecydowanie wole troche twardsze - w moim pierwszym Punto (fakt ze po przesiadce z CC700 na Punto 1/75) zdarlem klocki w rekordowym tempie i skonczylo sie na wymianie razem z tarczami. Od tego czasu jak mam wybor, biore te twardsze. Piszczenie mi nie wadzi. :)

_________________
Dlugodystansowy test Fiat Punto IIFL 1.3 Multijet '06 wersja specjalna "Miś". ;) Stan zaawansowania: 100.32%
(250800km)

Czasonieokreslony test Fiat Punto II 1.2/60KM '01 "Odkurzacz" ;) Stan zaawansowania: 150000km

Fiat Punto I 75SX: tournee po Polsce 1997-2001: 112000km

Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 14 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2013
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO