|
Obecny czas: 04 Maj 2024, 12:42
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 9 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
sojero |
#396007 Wysłany:
15 Wrz 2010, 16:45; Temat postu: Plyn chłodniczy leci ciurkiem |
|
|
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Zabrze Rejestracja: 16 Maj 2010, Posty: 25
|
Wiec, tak: Jechałem z pracy i nagle samochód tracił moc, jakby brakowało paliwa. Temperatura była normalna czyli poniżej polowy. Zatrzymałem auto na poboczu i na pierwszy rzut oka pomyślałem ze się przegrzał wiec odczekałem paręnaście minut i próbowałem jechać dalej. Udało się dojechać do domu. W następnym dniu wymieniłem termostat i myślałem, ze będzie wszystko w porządku. Lecz płyn chłodniczy uciekał w zatrważającym tępię, dolałem płynu i na następny dzień po wjechaniu do garażu zauważyłem ze płyn normalnie i kumulował się w okolicach filtra oleju i kapał na ziemie.
Obawiam się ze to uszczelka pod głowica. Co o tym sądzicie?
|
|
Góra |
|
|
|
|
STax |
#396010 Wysłany:
15 Wrz 2010, 16:50; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
Uszczelka pod głowicą mogła spowodować utratę mocy w trasie, owszem, ale jak płyn normalnie wypływa i mówisz, że w okolicy filtra oleju, to najprawdopodobniej padła też pompa wody i trzeba ją wymienić.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
nickoo |
#396042 Wysłany:
15 Wrz 2010, 18:08; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf Rejestracja: 23 Paź 2007, Posty: 7422 Pomógł: 164
|
|
Góra |
|
|
Łodziak |
#396121 Wysłany:
15 Wrz 2010, 20:35; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Adam
Samochód: Inny
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 08 Mar 2008, Posty: 1501 Pomógł: 31
|
a ja bym sprawdzil cos innego. mianowicie nad filtrem oleju jest taka metalowa rurka ktora wychodzi z bloku silnika i pozniej laczy sie z wezem ukl. chlodzenia i na wyjsciu tej rury z bloku jest oring( ) i tam tez potrafi uciekac plyn. wydaje mi sie ze gdyby to byla pompa wody to nie lalo by sie po filtrze tylko z boku gdzies spod obudowy rozrzadu
_________________ punto I sx 1.1 55KM '97 - było Seat Ibiza 1.4 16V 101KM 2003r. - jest
Piszę poprawnie po polsku.
|
|
Góra |
|
|
STax |
#396124 Wysłany:
15 Wrz 2010, 20:38; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
Łodziak napisał(a): gdyby to byla pompa wody to nie lalo by sie po filtrze tylko z boku gdzies spod obudowy rozrzadu
Nie, przeciekająca pompa leje praktycznie w tym samym miejscu.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
dariuszs860 |
#396126 Wysłany:
15 Wrz 2010, 20:38; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Dariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 09 Lip 2009, Posty: 897 Pomógł: 15
|
Cytuj: wydaje mi sie ze gdyby to byla pompa wody to nie lalo by sie po filtrze tylko z boku gdzies spod obudowy rozrzadu
To prawda, ta rurka moze i ma oring ale tez one maja tendencje do korodowania i to tez moze być przyczyna
_________________ Jeżeli Ci pomogłem kliknij "pomógł"
|
|
Góra |
|
|
sojero |
#396489 Wysłany:
16 Wrz 2010, 20:00; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Zabrze Rejestracja: 16 Maj 2010, Posty: 25
|
Dziś bylem u mechanika i naprawił bo potrzebowałem na jutro do pracy migiem:). Była walnięta pompa wody, wymienił tez pasek oraz napinacz, mogę spać spokojnie.
|
|
Góra |
|
|
STax |
#396492 Wysłany:
16 Wrz 2010, 20:05; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
|
Góra |
|
|
nickoo |
#396541 Wysłany:
16 Wrz 2010, 22:02; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf Rejestracja: 23 Paź 2007, Posty: 7422 Pomógł: 164
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 9 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|