|
Obecny czas: 07 Maj 2024, 08:46
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 8 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
AMG |
#38032 Wysłany:
10 Sie 2007, 00:11; Temat postu: Ciągle szarpie POMOCY |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Cieszyn - Sosnowiec Rejestracja: 26 Lip 2007, Posty: 100
|
Mam pewien problem. Silnik 1.2 8v 60 KM 1997rok. Miałem taki problem że jak wrzucałem wsteczny i ruszałem to dosyć konkretnie szarpał. Na jedynce przy ruszaniu szarpał ale bardziej delikatnie. Wymieniłem lewą poduszkę pod silnikiem i pomogło....na jakies 2 dni. Ta nowa poduszka jest wporządku i nie wiem co dalej? Sprzęgło nie mażadnych uślizgów!! Pozatym na innych biegach nie szarpie tylka na 1 i R co to może być POMOCY
Ostatnio edytowany przez AMG, 10 Sie 2007, 00:19, edytowano w sumie 1 raz
|
|
Góra |
|
|
|
|
Grzegorz1151 |
#38034 Wysłany:
10 Sie 2007, 00:16; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Kędzierzyn Rejestracja: 18 Maj 2007, Posty: 424
|
ja proponuje regulacje sprzegla ,skok pedalu sprzegla powinien miec ok 13cm jak sie nie myle a tak na oko to pedal sprzegla ciut nizej od pedalu hamulca , moze to cos da
_________________ Prawdziwa moc tkwi tylko w TDI
|
|
Góra |
|
|
AMG |
#38036 Wysłany:
10 Sie 2007, 00:20; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Cieszyn - Sosnowiec Rejestracja: 26 Lip 2007, Posty: 100
|
Skok sprzęgła wydaje mi się że jest dobry. Bierze na samym dole
|
|
Góra |
|
|
Grzegorz1151 |
#38039 Wysłany:
10 Sie 2007, 00:28; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Kędzierzyn Rejestracja: 18 Maj 2007, Posty: 424
|
na samym dole to tak sobie lepiej od polowy
[ Dodano: 10 Sie 2007 00:28 ] ustaw je wyzej to bedzie lepiej, regulacja sprzegla jest ciezka czasem trzeba ustawic przejechac do przodu tylu jak zle to dalej krecic,tak by nie szarpalo
_________________ Prawdziwa moc tkwi tylko w TDI
|
|
Góra |
|
|
sebastiane |
#38331 Wysłany:
11 Sie 2007, 10:32; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
|
Miejscowość: Pawłowice Rejestracja: 30 Maj 2007, Posty: 98
|
A ja mam kaplice od wczoraj. Muliło mi tylko silnik i odczuwałem szarpanie przy pracy na zimnym silniku. Teraz to już cały czas szarpie po przekroczeniu 2000 obrotów. Do 60 na zegarze wyciągne. Szykują się kolejne wydatki
_________________ Od 30.03.2010r SEAT IBIZA
Wcześniej przez 3 lata...
Punto 1,2 ELX 75 KM, 1995 benzyna +Lpg
|
|
Góra |
|
|
Grzegorz1151 |
#38334 Wysłany:
11 Sie 2007, 10:52; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Kędzierzyn Rejestracja: 18 Maj 2007, Posty: 424
|
ja tak mialem kiedyc to cewka zaplonowa szczelila , wtedy auto chodzilo jak czolg i nie rozpedzal sie wogole max 50km/h
_________________ Prawdziwa moc tkwi tylko w TDI
|
|
Góra |
|
|
Driver |
#39031 Wysłany:
14 Sie 2007, 21:07; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Ełk Rejestracja: 29 Lip 2007, Posty: 37
|
sebastiane ja miałem podobnie wymieniłem przewody wysokiego nap. i jest ok
|
|
Góra |
|
|
AMG |
#40675 Wysłany:
22 Sie 2007, 21:56; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Cieszyn - Sosnowiec Rejestracja: 26 Lip 2007, Posty: 100
|
Pare dni temu przypaliłem trochę sprzęgło i od kilkuset kilometrów wogóle nie szarpnął!! Myśle że tarcza była lekko zwichrowana i już po kłopocie. Słyszałem ze sprzęgła Valeo tak mają
_________________ yyy...Lancia Y 1.2 8V 6WAY
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 8 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|