You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 16 Cze 2025, 19:19

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 63 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 
 Post #421939 Wysłany: 14 Gru 2010, 09:32; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Żory
Rejestracja: 09 Paź 2010,
Posty: 131
pilot napisał(a):
lakikwap napisał(a):
jeeeszcze jeśli by to dało odczuwalną jakąś tam różnice..

a roznica jest


szału bym się nie spodziewał z samego kolektora wydechowego... przerabiałem to w seju już kilka lat temu ;) do takiego moda potrzebne jest jeszcze kilka innych przeróbek aby coś odczuć...

_________________
Punto II 1.2 8v - bylo...
Seicento Abarth 1.2 16v 90Kkm - bylo...
Seicento 1.1 S LPG - bylo
Opel Astra G 1.6 8v - bylo...
Skoda Fabia 1.2 HTP LPG - bylo
Opel Astra H Sport Tourer 2006 Cosmo Sport IDS+ 1.9 CDTI 183km - jest nadal
Skoda Fabia III 2015 1.4 TDI 105km - jest nadal
Punto Evo 2010 1.4 8v LPG - jest... od niedawna


Góra
 Profil  
 

 
 Post #421944 Wysłany: 14 Gru 2010, 10:01; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Sie 2008,
Posty: 5176
Pomógł: 1
saper1985 z ciekawości zapytam, niema problemu z 2 sondą za katem? nie szaleje ona jak niema kata?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #421954 Wysłany: 14 Gru 2010, 11:27; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Żory
Rejestracja: 09 Paź 2010,
Posty: 131
lakikwap napisał(a):
saper1985 z ciekawości zapytam, niema problemu z 2 sondą za katem? nie szaleje ona jak niema kata?


nie mam pojęcia bo sejek 1.1 SPI miał jedną sonde, a obecny silnik z punta sportinga który siedzi w seju też ma jedną sondę (do 99 roku...) dwie sondy były w sejach MPI i puntach MK2...chyba po 2000 roku ;) pozdrawiam

_________________
Punto II 1.2 8v - bylo...
Seicento Abarth 1.2 16v 90Kkm - bylo...
Seicento 1.1 S LPG - bylo
Opel Astra G 1.6 8v - bylo...
Skoda Fabia 1.2 HTP LPG - bylo
Opel Astra H Sport Tourer 2006 Cosmo Sport IDS+ 1.9 CDTI 183km - jest nadal
Skoda Fabia III 2015 1.4 TDI 105km - jest nadal
Punto Evo 2010 1.4 8v LPG - jest... od niedawna


Góra
 Profil  
 
 
 Post #421955 Wysłany: 14 Gru 2010, 11:37; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa
Rejestracja: 04 Mar 2007,
Posty: 4202
Pomógł: 11
lakikwap napisał(a):
saper1985 z ciekawości zapytam, niema problemu z 2 sondą za katem? nie szaleje ona jak niema kata?

Drugą sondę się oszukuje i nie ma problemu. Nie w jednym aucie taki bajer jest. Polega to na odsunięciu lambdy od strumienia spalin poprzez podkładkę.

_________________
Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...

Sprzedam części do Punto GT --> link


Góra
 Profil  
 
 
 Post #421966 Wysłany: 14 Gru 2010, 12:20; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
saper1985 napisał(a):
szału bym się nie spodziewał z samego kolektora wydechowego...

Ja w mk I 1.1 mam kolektor (w sumie prawie cały wydech) od 1.2 mpi czyli kolektor 4-2-1 zamiast standardowego 4-1 i jest minimalna (ale naprawdę minimalna) różnica na wysokich obrotach.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #421971 Wysłany: 14 Gru 2010, 12:44; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Sie 2008,
Posty: 5176
Pomógł: 1
dzikidaniel dzięki! Rzeczywiście coś kojarze, w abarth'ach mieli problem z chec enginem przy modach i właśnie tak to rozwiązywali.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #421978 Wysłany: 14 Gru 2010, 12:57; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Żory
Rejestracja: 09 Paź 2010,
Posty: 131
STax napisał(a):
saper1985 napisał(a):
szału bym się nie spodziewał z samego kolektora wydechowego...

Ja w mk I 1.1 mam kolektor (w sumie prawie cały wydech) od 1.2 mpi czyli kolektor 4-2-1 zamiast standardowego 4-1 i jest minimalna (ale naprawdę minimalna) różnica na wysokich obrotach.


hehe baaardzo minimalna ;) pozdrawiam

_________________
Punto II 1.2 8v - bylo...
Seicento Abarth 1.2 16v 90Kkm - bylo...
Seicento 1.1 S LPG - bylo
Opel Astra G 1.6 8v - bylo...
Skoda Fabia 1.2 HTP LPG - bylo
Opel Astra H Sport Tourer 2006 Cosmo Sport IDS+ 1.9 CDTI 183km - jest nadal
Skoda Fabia III 2015 1.4 TDI 105km - jest nadal
Punto Evo 2010 1.4 8v LPG - jest... od niedawna


Góra
 Profil  
 
 
 Post #489250 Wysłany: 10 Lip 2011, 16:18; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Poznań
Rejestracja: 28 Lut 2009,
Posty: 639
Image
Zaciekawiło mnie to zdjecie i powiem że jest to całkiem fajne rozwiązanie jeżeli chodzi o airbox, ale z tego co widze jest to 16v czyli 80 KM a na allegro takie wielkosci airboxy sa pow 200-300 KM. Czy to nie przeszkadza że jest taka różnica 80 km a stożek do 200 KM
Znalazłem takiego airboxa do 100KM http://allegro.pl/filtr-stozkowy-carbon ... 03505.html ale czy on sie sprawdzi ??
Co z ciepłym powietrzem od kolektora i chłodnicy, ja bym Chciał ten filtr poprowadzić za chłodnicą zeby wejscie powietrza było nad tymi szparami nad tablica rejestracyjna i kwasówka doprowadzić do weża gumowego.
Czy lepiej zrobić tak jak jest tu ??
Dodaż że nie chodzi mi o te 3 KM na plusie czy minusie, chodzi tylko o dzwięk.

[ Dodano: 10 Lip 2011 15:18 ]
albo jeszcze jedno wyjscie podłaczyć to pod seryjny wlot powietrza na tym zdjeciu jest to po lewej od kolektora ta rura gdzie seryjne powietrze wlatuje bo ten filtr może byc jako przelotowy, ale kolejna kwestia to ze filtr bedzie nad kolektora a to duże temperatury.

_________________
"Prędkość nie zabija, ale nagłe zatrzymanie z dużej prędkości moze spowodować śmierć" J. Cralson

Moje obecne Punto - topic24359.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #489254 Wysłany: 10 Lip 2011, 16:26; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
Dźwięk zmieni ci praktycznie każdy filtr inny niż seryjny.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #489255 Wysłany: 10 Lip 2011, 16:27; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Poznań
Rejestracja: 28 Lut 2009,
Posty: 639
STax to wiem ale generalnie chodzi mi o cała instalacje tego układu zreszta wszystko co chcialbym wiedziec jest napisane wyżej

_________________
"Prędkość nie zabija, ale nagłe zatrzymanie z dużej prędkości moze spowodować śmierć" J. Cralson

Moje obecne Punto - topic24359.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #489259 Wysłany: 10 Lip 2011, 16:43; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
posti: jeśli piszesz, że nie chodzi ci o moc, to w zasadzie każdy sposób instalacji będzie dobry, tylko trzeba odseparować gorące części silnika od filtra.
To do ilu KM jest filtr ma minimalne znaczenie.

posti napisał(a):
Co z ciepłym powietrzem od kolektora i chłodnicy, ja bym Chciał ten filtr poprowadzić za chłodnicą zeby wejscie powietrza było nad tymi szparami nad tablica rejestracyjna i kwasówka doprowadzić do weża gumowego.
Czy lepiej zrobić tak jak jest tu ??

Jak przesadzisz z długością dolotu to możesz go jeszcze dodatkowo zamulić.
Tak jak na zdjęciu jest raczej akceptowalne, ewentualnie dorobić jakiś arkusz z blachy jako osłonę termiczną między filtrem a kolektorem.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #489266 Wysłany: 10 Lip 2011, 17:18; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Poznań
Rejestracja: 28 Lut 2009,
Posty: 639
wiadomo nie chce silnika zamulic, a ten mniejszy filtr co dalem aukcje w silniku 80 km bedzie tak samo sie sprawywał jak filtry 100, 200, 300 KM ? bo różnice cenowe sa miedzy tym 100 a 200 Km jest 100 zl a to troche jest.

_________________
"Prędkość nie zabija, ale nagłe zatrzymanie z dużej prędkości moze spowodować śmierć" J. Cralson

Moje obecne Punto - topic24359.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #489287 Wysłany: 10 Lip 2011, 18:16; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
Przypuszczam, że filtr do większej mocy jest albo ciut większy albo po prostu przepuszcza trochę więcej powietrza. Innych różnic nie będzie.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 63 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO