You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 28 Kwi 2024, 04:21

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 17 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #27060 Wysłany: 04 Cze 2007, 23:20; 
 Temat postu: Problem z uruchamianiem silnika
Offline
Forumowicz

Rejestracja: 04 Cze 2007,
Posty: 3
Witam wszystkich ostatnio zobaczyłem że moje Punto ma problemy z odpalaniem , a więc gdy zgasze silnik i od razu chcę odpali żadnych problemów zapala na kopa ,ale gdy chwile postoi to musi pare razy zakręcic aby zapalic, wymieniłem świece przewody i filtr paliwa ,teraz pytanie może ktoś miał podobny problem bo nie uśmiecha mi się wymienia pól silnika metodą prób i błędów czy raczej pozostaje serwis i komputer .Punto 1.2ELX 96 rok przebieg 149000 km
Pozdrawiam Piotr


Góra
 Profil  
 

 
 Post #27061 Wysłany: 04 Cze 2007, 23:33; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: okolice Gliwic :)
Rejestracja: 23 Kwi 2007,
Posty: 131
Najlepiej podjechać oczywiście na komputer :)

A co do problemu to miałem identyczny problem w Audi 80, winny był przekaźnik zapłonu. Po wymianie problemu nie było.

_________________
Punto I , silnik 1,1 - 55 koni , produkcja 1995 ,
141 999 tyś, prawie bezawaryjnie :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #27183 Wysłany: 05 Cze 2007, 20:37; 
 Temat postu:
Offline
Forumowicz

Rejestracja: 04 Cze 2007,
Posty: 3
dzięki za odpowiedz, ale jest mały problem punto to nie jest audi


Góra
 Profil  
 
 
 Post #27229 Wysłany: 06 Cze 2007, 00:57; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: okolice Gliwic :)
Rejestracja: 23 Kwi 2007,
Posty: 131
Ale w punto też są przekaźniki :)

_________________
Punto I , silnik 1,1 - 55 koni , produkcja 1995 ,
141 999 tyś, prawie bezawaryjnie :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #27234 Wysłany: 06 Cze 2007, 06:48; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13053
Pomógł: 54
jimmy32 napisał(a):
Ale w punto też są przekaźniki :)
:E nawet w maluchu są :>

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #27245 Wysłany: 06 Cze 2007, 08:21; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Maj 2007,
Posty: 119
ja bym raczej szukał we wtrysku, może być problem z ciśnieniem paliwa. sprawdź czujnik zapłonu. maiłem podobny problem z 900 jak przejechałem koło 3km i zgasiłem silnik to za chwile nie chciał zapalić. zawieszał sie zawór ciśnienia paliwa

_________________
Fiat Punto II '02 1.2 8V 60KM 5d Active


Góra
 Profil  
 
 
 Post #28439 Wysłany: 15 Cze 2007, 03:05; 
 Temat postu:
Offline
Forumowicz

Miejscowość: Łódź
Rejestracja: 15 Cze 2007,
Posty: 2
Witam
od pewnego czasu pojawił mi się problem z odpaleniem mojego punto.
Przekręcam kluczyk, normalnie kręci ale nie zapala, dopiero po paru minutach po wielu próbach zaskakuje i odpala. Nie ma żadnej regóły czy jest zimny czy gorący, i czy odpalam zaraz czy też po jakimś czasie.
kolejny problem jaki pojawił się równocześnie to gaśnięcie silnika na wolnych obrotach bez różnicy czy jest na benzynie czy na gazie. Może ktoś miał podobny przypadek bo byłem już u paru mechaników i nic nie mogą poradzić. Proszę o pomoc.[


Góra
 Profil  
 
 
 Post #28449 Wysłany: 15 Cze 2007, 08:22; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: kraków
Rejestracja: 28 Maj 2007,
Posty: 59
sprawdz filtr powietrza czy czysty i czy czuć paliwo sprawdz tez czy w momęcie gaszenia silnika ma obroty na jałowym jedną z możliwosci jest zalewanie silnika :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #28797 Wysłany: 17 Cze 2007, 23:22; 
 Temat postu:
Offline
Forumowicz

Rejestracja: 04 Cze 2007,
Posty: 3
dzięki wszystkim za odpowiedzi i pomoc ale nic z tego jak jest ciepły to musi przekrecic 4-5 razy i dopiero załapie ( nawet jak stoi cały dzień na słoncu to robi tak samo 4-5 razy musi przekręcic zeby załapa)czyli generalnie jak jest ciepły ma problem, a rano po całej nocy w garażu przekręcam kluczyk i zapala od razu, taka to mała ciekawostka i bądz tu mądry . Pewności że komputer coś pokaże też nie mam.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #28810 Wysłany: 18 Cze 2007, 08:46; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Gliwice
Rejestracja: 24 Lut 2007,
Posty: 297
W maluchu to był taki problem jak cos z cewką było ale czy tu to to nie wiem.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #28814 Wysłany: 18 Cze 2007, 09:32; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Za granica...
Rejestracja: 14 Lut 2007,
Posty: 372
Może to być problem z paliwem....mianowicie jak zgasnie auto i postoji to paliwko cofa sie do baku i pózniej trzeba kręcic i kręcić aż naciągnie w weżyki i dopiero do silnika....to jest podobne jakby nam brakło paliwa i pózniej kręcimy i kręcimy....

Jednak dokładnie nie wiem czy to jest jakiś zawór zwrotny ,czy bedzie pomka paliwa winna.....

Proponuje tak: jak zatrzymasz auto postoi troche to zdejmij wężyk idący z paliwem z baku do silnka i niech ktoś kręci rozrusznikiem a ty sprawdz czy odrazu leci benzyka....
Będziesz wiedział czy atko dostaje paliwko jak tak to szukać dalej już w elektryce...

Narazie sprawdz czy dostaje paliwko daj znać....
Powodzonka


Góra
 Profil  
 
 
 Post #28847 Wysłany: 18 Cze 2007, 18:52; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Maj 2007,
Posty: 119
paliwo zawsze wraca do baku tak jest we wtryskach a pompa paliwa po przekręceniu kluczyka nabija je znowu do 1atmosfery

_________________
Fiat Punto II '02 1.2 8V 60KM 5d Active


Góra
 Profil  
 
 
 Post #28903 Wysłany: 19 Cze 2007, 11:21; 
 Temat postu:
Offline
Forumowicz

Miejscowość: Łódź
Rejestracja: 15 Cze 2007,
Posty: 2
Witam i dziekuje za porady. Wymieniłem na ten czas filtr powietrz - dziś jechałem pierwszy raz więc jeszcze nie zauważyłem żadnych zmian. Paliwo do wtrysku dopływa bo miałem sprawdzane - tu daję ostrzeżenie dla tych co tego nie robili bo może to doprowadzić do dodatkowych kosztów- sprawdzałem czy pompa podaje przy zbiorniku ale jeśli obudowę pompy nie obróci się o odpowiedni kąt można ułamać profil na który naciągany jest wężyk. Wczoraj jeździłem od rana i parokrotnie zapalał bez problemu a na koniec dnia po przejechaniu 500 metrów do stacji paliw i zatankowaniu już nie chciał odpalić i znów parokrotne próby odpalenia aż zaskoczył i kolejne chwile oczekiwania kiedy zgaśnie i czy odpali ... (Punto 1108, 55, 5 drzwi, 1998, 132300 km)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #29913 Wysłany: 26 Cze 2007, 19:05; 
 Temat postu: ciepły silnik ma kłopoty z zapłonem
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Miejscowość: ELC ŁÓDZKIE
Rejestracja: 26 Cze 2007,
Posty: 25
sorki ze podepne sie do tematu ...mam problem z zapaleniem cieplego silnika i nie wazne czy jechal 1km czy 10 km poprostu cieply silnik nie chce zapalic dopiero jak podniose maske i poczekam kilka kilkanascie minut to zapala. Punto 1108, 55, 5 drzwi+lpg. wie ktos co to za przyczyna?z gory dziekuje za pomoc.. :bom:

_________________
Punto MK1 1.2 75 ELX 5d + LPG


Góra
 Profil  
 
 
 Post #32380 Wysłany: 10 Lip 2007, 11:33; 
 Temat postu:
Offline
Forumowicz

Rejestracja: 10 Lip 2007,
Posty: 1
Mam identyczny problem jak cierpliwy i jpnowak. Jutro jestem umówiony w serwisie. Zobaczymy ...


Góra
 Profil  
 
 
 Post #32405 Wysłany: 10 Lip 2007, 14:58; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Krzysiek
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: podkarpackie [R]
Rejestracja: 08 Paź 2006,
Posty: 2789
Pomógł: 3
u mnie było to samo, podregulowali obroty, dolali jakiegoś preparatu do baku, chyba Shela i kazali pojeździć z 4000< obr/min na każdym biegu. I po prostu ... cytuję ... "dać mu w pizdę" żeby go trochę pognać :lol:
teraz nawet dobrze jeździ :)

_________________
byłe mk2 FL : topic38980.html
obecne: w trakcie przygotowania :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #46054 Wysłany: 19 Wrz 2007, 09:29; 
 Temat postu:
Offline
Forumowicz

Rejestracja: 19 Wrz 2007,
Posty: 1
Witam

Dziś mam podobny problem, wsiadam rano do fury (1.2 75KM 140tyś km przebiegu) a tu zonk - nie odpala, raz, drugi, trzeci, w końcu poszedłem na autobus :( Ogólnie kontrolna wtrysku gaśnie a gdy zaczyna kręcić rozrusznik to się zapala. Przy trzecim razie wcisnąłem pedał gazu i do póki go nie puściłem kontrolka wtrysku się nie zapaliła. Mieliście taki problem???

Z góry dzięki za pomoc

Pozdrawiam


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 17 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO