|
Obecny czas: 09 Gru 2024, 03:31
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
Barrtek96 |
#482060 Wysłany:
15 Cze 2011, 21:56; Temat postu: |
|
|
Wesol napisał(a): 0 , bo przez nie mnoży się przez 0
Najpierw mnożymy, czyli 1x0. Wychodzi 0. Teraz dodajemy pozostałe jedynki, które zostały, czyli wychodzi 14.
|
|
Góra |
|
|
|
|
Wesol |
#482062 Wysłany:
15 Cze 2011, 21:57; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Patryk
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Mysłowice Rejestracja: 12 Paź 2008, Posty: 3002 Pomógł: 1
|
Faktycznie
Czyli to znaczy że kawa już nie pomaga więc trzeba iść spać
_________________ Fiat Grande Punto 1.4 8v - Fake Sport
|
|
Góra |
|
|
mariuz |
#482125 Wysłany:
16 Cze 2011, 01:27; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Van
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Konstancin-Jeziorna Rejestracja: 11 Mar 2009, Posty: 1772 Pomógł: 13
|
|
Góra |
|
|
pmxoo7pI |
#860553 Wysłany:
08 Cze 2023, 19:45; Temat postu: Re: 6÷2(1+2)=? |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 21 Lut 2023, Posty: 671 Pomógł: 10
|
Zagadka na poziomie trollowania, prowokacja. Przy rozumowaniu ludzkim (znak dzielenia można przemalować jako poziomą kreskę, ułamek), wychodzi 1. Przy bezmyślnym podejściu jak komputer, tępy automat, będzie 9. To są manipulacje (prowokacje) zapisem, nic więcej. "Konstruktor" takiego równania jest winien braku precyzji zapisu (zostawił miejsce na interpretację). Wniosek. Należy natychmiast zakazać uczenia ułamków. Nie istnieją żadne "liczniki" i "mianowniki", nie można rozbijać zapisu jak się chce (widzę skośne dzielenie "/" więc przerabiam na kreskę "―", od dzisiaj nie wolno tak, trzeba to zgłosić do komisji edukacji narodowej i na wszystkie uniwerki świata, aby zaprzestali uczyć ułamków z poziomą kreską). Automatycznie połowa wzorów w fizyce jest do śmietnika, bo mają postać ułamków z kreską ― (a po przerobieniu na łamańce / plus obliczaniu jak automat, mogą dać zupełnie inny wynik). Z językami jest podobnie. Można tworzyć poprawne (teoretycznie) zadania, które nie mają sensu lub dają pole do interpretacji. Zapis (matematyczny, czy językowy, gramatyka/interpunkcja) jest tylko narzędziem, niedoskonałym.
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|