|
Obecny czas: 05 Cze 2024, 08:28
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
nickoo |
#446540 Wysłany:
28 Lut 2011, 13:20; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf Rejestracja: 23 Paź 2007, Posty: 7422 Pomógł: 164
|
|
Góra |
|
|
|
|
Hubi |
#447331 Wysłany:
01 Mar 2011, 23:16; Temat postu: |
|
|
Przyjaciel |
|
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Skierniewice Rejestracja: 26 Mar 2007, Posty: 1176 Pomógł: 1
|
u mnie pojawiły się 2 małe 1cm2 odpryski lakieru i delikatna rdza na tylnej klepie, (2002 rok) reszta bez żadnego śladu rdzy
_________________ witam i zapraszam na topic922.html http://hubimar.wrzuta.pl/
- pierwszy był Fiat 126p około roku używany, - następnie przez ponad 5 lat Fiat Uno 1,0 Clip 118000km, - Punto II 2002/2003 1,2 8V wersja Activ po delikatnym tuningu - SPRZEDANE I-2014 po 10 latach jazdy i 161000km Moje auto znajdziesz na TwojaFura.pl - następnie nowe BRAVO topic34381.html aktualnie przebieg 268000km, z LPG - ostatnie kupione GP 1,4 z przebiegiem 131000km post707897.html#p707897 i sprzedane - aktualnie Skoda Superb 2,0 170 KM DSG kombi 337000km no i oczywiście Bravo
|
|
Góra |
|
|
_marcin00_ |
#474459 Wysłany:
17 Maj 2011, 11:13; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 29 Sty 2010, Posty: 3629 Pomógł: 31
|
To co pokazuje grekow na zdjęciach niestety czeka każde Punto II. Ostatnio po zimie na kanale miałem okazję oglądać 3 Punciaki 2 (z lat 2000-2002) i każdy ma w tym samym miejscu rdzę (mój niestety też). Jeżeli samochód jeździ w Polsce w zimę to tak się to kończy.
U mnie było tak:
Po usunięciu fabrycznej izolacji, okazało się że ruda szalała już sobie na całego:
Po naprawie środkiem firmy Boll:
Przed położeniem "masy uszczelniającej na pędzel Boll" na rdzę nałożyłem Cortanin F. Na to wszystko przyszedł "baranek" w sprayu od Boll'a i na razie jest dobrze. Są to jedyne miejsca (prawa i lewa strona) w których coś się u mnie dzieje, reszta podłogi nie ma nawet śladu rdzy. Jestem tylko ciekawy co by było gdyby usunąć całe zabezpieczenie z podłogi. W każdym razie następnego dnia po naprawie od spodu wyjąłem dywaniki, żeby zobaczyć jak to wygląda od środka, niestety cała podłoga wyłożona jest matami bitumicznymi więc nic nie zobaczyłem, a usuwanie zajęłoby za dużo czasu.
Nie zmienia to faktu, że jeżeli ktoś twierdzi że nie ma ani grama rdzy w Punto 2 to znaczy że po prostu wszystkiego nie wie, są to już stare samochody i naturalne, że gniją szczególnie w zimie. Jedyne co trzeba przyznać, to że poza podwoziem blachy ładnie się trzymają i chyba tutaj Fiat akurat dał ocynk w odróżnieniu od podłogi.
_________________ Było: Fiat Punto II 1,2 16V HLX Było: Fiat Stilo 1,6 Trofeo Było: Fiat Grande Punto Sport 1,4 t-jet Jest: Fiat Tipo Easy 1,4 t-jet
|
|
Góra |
|
|
buladag |
#474463 Wysłany:
17 Maj 2011, 11:22; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;) Rejestracja: 08 Sie 2007, Posty: 9203 Pomógł: 40
|
_marcin00_ U mnie było czysto wszędzie, pod spodem też, ale autko po 5latach parkowania pod chmurką dostało garaż i przez nastepne 5lat tam parkowało. Może to dlatego.
_________________ Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html
|
|
Góra |
|
|
_marcin00_ |
#474465 Wysłany:
17 Maj 2011, 11:35; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 29 Sty 2010, Posty: 3629 Pomógł: 31
|
Pewnie tak, mój jak go 1,5 roku temu kupowałem nie miał kompletnie nic na podłodze poza jedną rysą którą zaraz zabezpieczyłem. Od tej pory cały czas pod chmurką stoi i efekty już się pojawiają. Niestety czas nie stoi w miejscu i trzeba trzepać dalsze kilometry póki samochód na to pozwala, bo oszczędzanie go nic nie daje i co z tego że będzie miał powiedzmy 100kkm i 15lat jak podłoga się zbiodegraduje
Chociaż nie wiem czy do takiego stanu jak teraz jest, sam się nie przyczyniłem. W zeszłym roku wyciągałem tylne sprężyny i żeby samochód solidnie stał, podłożyłem pieńki z prawej i lewej strony właśnie w tym miejscu i trochę podłoga się ugięła. Może pękło zabezpieczenie po tym manewrze i dlatego tak się rozrosła ruda.
_________________ Było: Fiat Punto II 1,2 16V HLX Było: Fiat Stilo 1,6 Trofeo Było: Fiat Grande Punto Sport 1,4 t-jet Jest: Fiat Tipo Easy 1,4 t-jet
|
|
Góra |
|
|
domin45670 |
#474499 Wysłany:
17 Maj 2011, 14:36; Temat postu: |
|
|
Przyjaciel |
|
Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 25 Maj 2008, Posty: 14389 Pomógł: 128
|
_marcin00_, jakiś tydzień temu też w tym miejscu robiłem, a dokładniej między tą okrągłą wytłoczką, a profilem w progu. Z prawej strony było w miarę ok, ale z lewej masakra. Wiertara w dłoń i dawaj, potem Polrust (w porównaniu do Cortaninu F posiada wypełniacz i po 12h już jest super twardy, czego o Cortaninie nie można powiedzieć ). Na to minia i farba bitumiczna. Spod auta wyszedłem czysty jak hajer przodowy
_________________ PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 119 000 km GRIGIO STEEL Gorąca Szesnastka Club
|
|
Góra |
|
|
_marcin00_ |
#474501 Wysłany:
17 Maj 2011, 14:41; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 29 Sty 2010, Posty: 3629 Pomógł: 31
|
domin45670 napisał(a): Z prawej strony było w miarę ok, ale z lewej masakra.
No ludzie jak u Ciebie jest podobnie przy takim małym przebiegu i garażowanym samochodzie, to by znaczyło, że te blachy na bank nie są ocynkowane i co gorsze kiepskiej jakości skoro ruda zaczyna działać pod konserwacją i jak ruszysz "powierzchowną" rdzę to już jest za późno.
Chyba Fiat nic nie poprawił w kwestii podłogi w porównaniu do PI.
_________________ Było: Fiat Punto II 1,2 16V HLX Było: Fiat Stilo 1,6 Trofeo Było: Fiat Grande Punto Sport 1,4 t-jet Jest: Fiat Tipo Easy 1,4 t-jet
|
|
Góra |
|
|
domin45670 |
#474503 Wysłany:
17 Maj 2011, 14:44; Temat postu: |
|
|
Przyjaciel |
|
Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 25 Maj 2008, Posty: 14389 Pomógł: 128
|
Dlatego wszystkim radzę, że jak gdzieś widzą choćby maleńką kropeczkę rdzy, to żeby się za to zabrali bo pod tą masą (fabrycznym barankiem) na bank rdza poszła dalej... znacznie dalej
Mam nadzieję, że era samochodów z aluminium jest coraz bliżej. Niby włókna szklane i węglowe też wchodzą do gry, ale nie widzę możliwości ich utylizacji lub dalszego przetwarzania - są to kompozyty.
_________________ PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 119 000 km GRIGIO STEEL Gorąca Szesnastka Club
|
|
Góra |
|
|
_marcin00_ |
#474506 Wysłany:
17 Maj 2011, 14:54; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 29 Sty 2010, Posty: 3629 Pomógł: 31
|
To już niestety wiem... Teraz mam całe lato na walkę z każdą plamką jaką znajdę pod samochodem. Oby to nie była walka z wiatrakami.
[ Dodano: 17 Maj 2011 14:54 ]
domin45670 napisał(a): Mam nadzieję, że era samochodów z aluminium jest coraz bliżej.
No niby dobry byłby samochód z aluminium, ale jak w sobotę u _Wladimir_'a robiliśmy samochód to zauważyłem że mu przeżarło w jednym miejscu aluminiową osłonę tylnego wydechu .
Więc chyba najtrwalsze są tworzywa sztuczne, które znowu są nieekologiczne i taki samochód byłby "strzałem w stopę" dla firmy która go wyprodukowała.W Polsce kto by wymienił stary samochód jakby siedzenia nie szlifowały asfaltu, albo nie złamałby się na pół?
_________________ Było: Fiat Punto II 1,2 16V HLX Było: Fiat Stilo 1,6 Trofeo Było: Fiat Grande Punto Sport 1,4 t-jet Jest: Fiat Tipo Easy 1,4 t-jet
|
|
Góra |
|
|
tomPB1920 |
#476881 Wysłany:
27 Maj 2011, 01:59; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Tomek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Bytom Rejestracja: 07 Maj 2008, Posty: 227
|
_marcin00_ powiem tyle 2 lata temu gosciu na przegladzie mi powiedział ze jezeli by tej rdzy własnie w tym miejscu nie zobaczył ( a tez miałem po obu stronach w tym miejscu ) to by sie zdziwił ,tak wiec to norma tak mi powiedział.Dodam ze mam P II rok prod 2000 8 V.W moim przypadku nie było szans podłozyc lewarka pod autko tak było wyzarte.
|
|
Góra |
|
|
Adas |
#476886 Wysłany:
27 Maj 2011, 06:56; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 02 Maj 2007, Posty: 2625
|
|
Góra |
|
|
domin45670 |
#476931 Wysłany:
27 Maj 2011, 10:55; Temat postu: |
|
|
Przyjaciel |
|
Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 25 Maj 2008, Posty: 14389 Pomógł: 128
|
Adas napisał(a): Ja swego solidnie co dwa lata, to co rok..konserwuje, smołka na pędzel plus baranki w sprayu, i trzyma się całkiem nieźle. Także, brak profilaktyki.. Robisz gdy dopiero ją widzisz, gdy wyjdzie, zanim zrobić by nie wyszła
Czyli pewnie tylko rdzę przykrywasz coraz to nowymi warstwami
_________________ PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 119 000 km GRIGIO STEEL Gorąca Szesnastka Club
|
|
Góra |
|
|
buladag |
#476937 Wysłany:
27 Maj 2011, 11:10; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;) Rejestracja: 08 Sie 2007, Posty: 9203 Pomógł: 40
|
domin45670 napisał(a): Mam nadzieję, że era samochodów z aluminium jest coraz bliżej. Niby włókna szklane i węglowe też wchodzą do gry, ale nie widzę możliwości ich utylizacji lub dalszego przetwarzania - są to kompozyty. Zbliża się, u ojca maska z alu, nadkola i tylna burta "plastik", reszta chyba tradycyjna. [ Dodano: 27 Maj 2011 11:10 ]domin45670 napisał(a): Adas napisał: Ja swego solidnie co dwa lata, to co rok..konserwuje, smołka na pędzel plus baranki w sprayu, i trzyma się całkiem nieźle. Także, brak profilaktyki.. Robisz gdy dopiero ją widzisz, gdy wyjdzie, zanim zrobić by nie wyszła
Czyli pewnie tylko rdzę przykrywasz coraz to nowymi warstwami
Pewnei tak, ja ostatnio pod japońcem szpachelką i papierem sciernym wszystko jechałem, mam nadzieje, że rok wytrzyma.
_________________ Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html
|
|
Góra |
|
|
Adas |
#477122 Wysłany:
27 Maj 2011, 22:25; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 02 Maj 2007, Posty: 2625
|
Ja swego jak 1 raz konserwowałem, to spód miał igła, brak nawet najmniejszych ognisk rdzy, spód był delikatnie zielony, w kolorze nadwozia..czyli widać oryginalne zabezpieczenie, dokładnie był wymyty przetarty szmatą w benzynie. Także nie daje nic na rdzę.
W miejscach gdzie ją macie, to wkrętarka na aku plus szczotka drucianka do niej, i jazda, później srodek R-STOP firmy APP, po godzinie na to pstryyk podkładzik akryl i dalej jazda AUTOBIT także firmy APP. Cieszę się nie rdzawym autkiem, ale ja jak ze wszystkim, wybieram profilaktykę. Inna sprawa, mój tato odbierał nowe auto... Powiedział, że nie wyjedzie z Salonu dopóki mu go nie zakonserwują, także wzieli auto i Autobit na pistolet i chłop zdrowo poleciał po całym spodzie, nawet się nie targowali .
_________________ Mk2 ForEver ? <LOL>
Moja obecna "Kropka" >>
Grande Punto 1.4 8v 77km od poniedziałku do piątku i mały uzupełniacz Ssangyong Actyon 2.0XDI na weekendowe wypady i inne szaleństwa!
1. Moja była kropka najlepsza zielona kropka.
Autko Nr1. >> Punto 2 1.2 8V 60KM 2001r. + LPG
topic1438.html
Moja była Alfa 156 Sportwagon - Autko Nr 2
Autko Nr2. Czarna jak Hell, Włoszka. >> Alfa 156 SportWagon 1.9 JTD 115KM
http://adas.w.tkb.pl/Alfa156/
Dla osób z forum służę darmową diagnostyką Fiat EcuScan - OBD2, oraz diagnostyką każdego innego auta posiadam uniwersalny dobry skaner.
|
|
Góra |
|
|
Courage |
#481470 Wysłany:
13 Cze 2011, 01:23; Temat postu: |
|
|
Kukurydza |
|
Imię: Krzysiek
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.9 130KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Lubliniec Rejestracja: 22 Sty 2008, Posty: 2911 Pomógł: 5
|
Cytuj: Chyba Fiat nic nie poprawił w kwestii podłogi w porównaniu do PI.
Nie przejmuj się, ja mam w PI podłogę jak zrywka z biedronki - biodegradowalną... Z tym, że już się ona zbiodegradowała...
A myślałem, że jak sobie kupię kiedyś Mk2, to zapomnę o tej podłodze, ciekawe co się dzieje w GP...
_________________ 2010-12 = FIAT PUNTO Mk1 1.1 55KM "S" topic24306.html 2012-obecnie = FIAT PUNTO Mk2 1.2 60KM "SX" topic37122.html
Czy masz już darmowe FFP Assistance?
|
|
Góra |
|
|
buladag |
#481492 Wysłany:
13 Cze 2011, 09:19; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;) Rejestracja: 08 Sie 2007, Posty: 9203 Pomógł: 40
|
Cytuj: Cytat: Chyba Fiat nic nie poprawił w kwestii podłogi w porównaniu do PI.
Nie przejmuj się, ja mam w PI podłogę jak zrywka z biedronki - biodegradowalną... Z tym, że już się ona zbiodegradowała...
A myślałem, że jak sobie kupię kiedyś Mk2, to zapomnę o tej podłodze, ciekawe co się dzieje w GP...
Przez 9 lat w niebitym PII na podłodze/od spodu nie było nawet grama rdzy, jedyne co gniło to tłumik fabryczny i rdzawy nalot robił się na wzmocnieniu zderzaka tylnego. To tyle. Z resztą karoseria też nie rdzewiała, nawet jak powstał odprysk itp [ Dodano: 13 Cze 2011 09:19 ]a i miska olejowa miała wypryski, ale to akurat szybko opanowałem.
_________________ Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html
|
|
Góra |
|
|
pacos |
#489505 Wysłany:
11 Lip 2011, 16:24; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Kielce Rejestracja: 20 Lut 2011, Posty: 173
|
|
Góra |
|
|
STax |
#489510 Wysłany:
11 Lip 2011, 16:30; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
|
Góra |
|
|
dariuszs860 |
#489520 Wysłany:
11 Lip 2011, 17:14; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Dariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 09 Lip 2009, Posty: 897 Pomógł: 15
|
Moim zdaniem, na pierwszym zdjęciu rdza wychodzaca z pod szyby, może być skutkiem wycinanej w przeszłości szyby. Nie powiem tego na 100% ale jest to bardzo prawdopodobne.
_________________ Jeżeli Ci pomogłem kliknij "pomógł"
|
|
Góra |
|
|
domin45670 |
#489531 Wysłany:
11 Lip 2011, 17:40; Temat postu: |
|
|
Przyjaciel |
|
Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 25 Maj 2008, Posty: 14389 Pomógł: 128
|
dariuszs860 napisał(a): Moim zdaniem, na pierwszym zdjęciu rdza wychodzaca z pod szyby, może być skutkiem wycinanej w przeszłości szyby. Nie powiem tego na 100% ale jest to bardzo prawdopodobne.
Potwierdzam, mogło tak być.
Co do drugiego zdjęcia to wystarczy jeden minimalny odprysk aby rdza spenetrowała blachę pod lakierem no i skutki już wiesz jakie są
_________________ PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 119 000 km GRIGIO STEEL Gorąca Szesnastka Club
|
|
Góra |
|
|
dariuszs860 |
#489535 Wysłany:
11 Lip 2011, 17:42; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Dariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 09 Lip 2009, Posty: 897 Pomógł: 15
|
domin45670 napisał(a): Co do drugiego zdjęcia to wystarczy jeden minimalny odprysk aby rdza spenetrowała blachę pod lakierem
Tak to nie stety prawda, wystarczy jeden głupi odprysk lakieru .
_________________ Jeżeli Ci pomogłem kliknij "pomógł"
|
|
Góra |
|
|
pacos |
#489793 Wysłany:
12 Lip 2011, 13:28; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Kielce Rejestracja: 20 Lut 2011, Posty: 173
|
Martwi mnie tez to, ze jak z tym nadkolem sobie jakos dam rade to z ta szyba bedzie klopot bo nie ma jak tu zrobic zaprawki, wypadaloby wyjac szybe a to raczej odpada..
|
|
Góra |
|
|
Rolce |
#570622 Wysłany:
12 Kwi 2012, 23:47; Temat postu: Re: Korozja w punto II |
|
|
Puntoświr |
Imię: Radek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Londyn Rejestracja: 10 Sty 2011, Posty: 278
|
Mam problem z korozja Punciaka. Na dachu od przodu w okolicach uszczelek mialem kilka ognisk ale zrobilem zaprawki antykorozyjne trudno bylo poczatkowo ale nauczylem sie, dobrze zrobilem i juz 2 lata jest spokoj. Czyli zdarcie do blachy bez oszczedzania ostrym srubokretem (takze pod uszczelkami szyby i bocznymi) i grubym papierem, pozniej + odrdzewiacz i drobniejszy papier. Po oczyszczeniu 3 lub 4 warstwy podkladem Hammerite czekajac na przescheniecie za kazdym razem, uszczelki odchylone. Szpachel i wygladzenie + Hammerite + korekta szpachlowania + 3x Hammerite. Zawieszenie przod/tyl i okolice MC Persona tez koroduja ale ostatnio po kupnie 0.5l smaru + smar w spreju sporo w tych okolicach zakonserwowalem i mysle da rade. Progi z bokow i nadkola mam spoko ale od spodu podloga i progi troche gnija i to jest najwiekszy problem. Dwa lata temu przy przegladzie mialem 1 niewielka latke za przednim kolem, jednak po drugiej stronie bylo niewiele lepiej; rok temu 3 wieksze latki (druga strona + 2 x podloga w okolicach laczen), po spawaniu troche przetarlem szczotka + spraj Hammerite Teraz w tym roku juz nie mam pojecia, co radzicie odnosnie tej podlogi chce jeszcze 2 latka miec to auto. Ostatnio sciagalem zapasowke to widzialem 2 lub 3 bardzo male wrzery wiec prawie caly dol gnije... Powiedzcie czy to sie w ogole do czegos nadaje http://www.rustbulletuk.com/howitworks.phpDzieki za wszelkie porady [ Dodano: 12 Kwi 2012 22:42 ]A odnosnie farby podkladowej to chyba cos takiego uzywalem http://www.autopaintsbrighton.co.uk/hammerite-direct-to-rust-metal-paint-smooth-white-400ml-aerosol-1057-p.asp
|
|
Góra |
|
|
domin45670 |
#570664 Wysłany:
13 Kwi 2012, 09:34; Temat postu: Re: Korozja w punto II |
|
|
Przyjaciel |
|
Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 25 Maj 2008, Posty: 14389 Pomógł: 128
|
Jak robiłem u siebie progi, to zastosowałem polrust + podkład epoksydowy.
_________________ PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 119 000 km GRIGIO STEEL Gorąca Szesnastka Club
|
|
Góra |
|
|
_marcin00_ |
#570668 Wysłany:
13 Kwi 2012, 10:07; Temat postu: Re: Korozja w punto II |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 29 Sty 2010, Posty: 3629 Pomógł: 31
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|