może tylko do wyjść z centralki nie są podłączone kierunki i syrenka?
[ Dodano: 03 Wrz 2011 11:35 ]ja znalazłem coś takiego i schemat jest trochę inny
[ Dodano: 03 Wrz 2011 11:41 ]i mam jeszcze takie cóś, tylko że to jest od AS10 i AS20, ale może Ci pomoże:
INSTRUKCJA SERWISOWA
1 WYKRYWANIE USZKODZEŃ
1.1. CAŁKOWITY BRAK ZASILANIA
Przy braku zasilania system nie reaguje na pilota, syrena zostaje wyzwolona z wewnętrznego akumulatora
w sposób ciągły.
Należy sprawdzić :
-układ dodatkowego zasilania UDZ1 (bezpiecznik 5A akumulator 12V/0.7Ah)
-zaciski akumulatora samochodowego (+12V masa)
-zasilanie systemu alarmowego (złącze główne - przewód czerwony i fioletowy +12V, czarny masa)
-bezpieczniki 5A i 15A
1.2. BRAK GŁÓWNEGO ZASILANIA CENTRALKI ALARMOWEJ
Syrena zostanie wyzwolona z wewnętrznego akumulatora w sposób ciągły. System prawidłowo reaguje kierunkowskazami na pilota.
Należy sprawdzić:
-zasilanie główne systemu (złącze główne - przewód czerwony +12V)
-układ dodatkowego zasilania UDZ1 (bezpiecznik 5A akumulator 12V/0.7Ah)
-bezpiecznik 5A
1.3. BRAK ZASILANIA KIERUNKOWSKAZÓW
System nie potwierdza załączenia / wyłączenia kierunkowskazami oraz w stanie alarm kierunkowskazy nie mrugają . Pozostałe funkcje alarmu działają w sposób prawidłowy.
Należy sprawdzić:
-zasilanie kierunkowskazów (złącze główne - przewód fioletowy +12V)
-bezpiecznik 15A
1.4. ROZŁADOWANA BATERIA PILOTA
Wskaźnik pilota nie zapala się, mruga podczas uaktywnienia, wystąpiło znaczne zmniejszenie zasięgu.
Należy wymienić baterię pilota.
1.5. USZKODZONY CZUJNIK
Jeśli po załączeniu systemu dioda LED pali się w sposób ciągły, oznacza to, że jeden z czujników jest aktywny Po 5 sek. od chwili załączenie syrena wskaże ilością generowanych impulsów uszkodzony czujnik.
1.5.1. Jeden impuls syreny
-czujnik drzwiowy zwarty do masy - sprawdzić wyłączniki oraz przewody łączące
-czujnik klapy bagażnika lub silnika zwarty do masy - sprawdzić czy wyłączniki krańcowe nie uległy uszkodzeniom mechanicznym na skutek uderzeń klapą silnika czy bagażnika w główkę wyłącznika.
-czujnik spadku napięcia - wyłączyć czujnik poprzez wyjęcie zwory znajdującej się w centrali. Przyczyną
uaktywnienia może być pracujący wentylator chłodnicy lub inne urządzenie pracujące w sposób ciągły
w samochodzie np. zegar.
1.5.2. Dwa impulsy syreny
-czujnik uderzeniowy - odłączyć od centrali poprzez wyjęcie wtyczki. Sprawdzić czy przyczyna znikneła.
Jeśli tak sprawdzić czy przewody łączące czujnik z centralką nie uległy uszkodzeniu.
1.5.3. Cztery impulsy syreny - uszkodzony czujnik ultradźwiękowy . Odłączyć przewody mikrofonowe od centralki, sprawdzić czy centrala nadal wykrywa stan uszkodzenia, jeśli nie to wymienić mikrofony z przewodami.