You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 18 Kwi 2024, 16:38

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #496878 Wysłany: 10 Sie 2011, 20:31; 
 Temat postu: Pytania i to sporo :) Swap itp itd
Offline
Puntomaniak

Rejestracja: 30 Mar 2011,
Posty: 50
Przeczytaj zanim coś napiszesz :)

A wiec tak wraz z 2 kolegami mamy na oku do kupienia punto 1 1.6 z gazem cena tego autka to 1.500 zl (wiec placimy tylko za gaz ktory ma 2 miesiace).
z tego co juz widzialem to silnik i caly uklad napedowo-wydchowy i elektryka jest w bdb ( silnik przebieg 124k 1 właściciel). do tego jest wspomaganie ;)

Teraz pewnie sie zastanawiacie po co swapowac takie cos to juz mowie. chodzi o to ze podloga, progi nadkola w tym aucie sa w oplakanym stanie (rdza itp itd) wiec bierzemy go tylko dlatego ze każdy znasz potrzebuje czesci do swojego kropka. Ja np potrzebuje silnik, gaz, szybę przednia, drzwi i fotele

Na szczęście ten kropek którego chcemy kupić tez jest koloru czarnego wiec problemu z malowaniem nie będzie :)

Teraz opisze po co mi silnik a wiec mój blok silnika ma pękniecie przy wlewie oleju i ciągle z niego cieknie no i to jest 1.1 i ma już swoje przejechane bo prawie 200k km. Blacharka w moim kropku jest w dobrym stanie posiada kilka pęknięć ale to na drzwiach wiec jak już pisałem przełożę drzwi i będzie wszystko git :)

Wiec teraz kilka pytań do was :)

1.Czy opłaca sie swapa robic :) i ile by to mniej więcej kosztowało
2.Czy będę musiał zmieniać tez chłodnicę i skrzynie ??
3.Czym rożni się elektryka w 1.1 i 1.6 (takie podstawy czy dużo zmian będzie trzeba przeprowadzić)

Narazie to tyle jak będę miał jeszcze jakieś wątpliwości to napisze :) Dziękuję za uwagę pozdrawiam :)


Góra
 Profil  
 

 
 Post #496882 Wysłany: 10 Sie 2011, 20:46; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Wodzisław Śl.
Rejestracja: 02 Lut 2010,
Posty: 973
Pomógł: 3
co do tego że malować elementów nie będziesz musiał malować to jesteś w wielkim będzie.
co do swapa jeśli swap wyjdzie cie 700zł a i choćby 1000zł a silnik pewny to nawet się nie zastanawiaj
musisz zmienić niemal wszystko spod maski-chłodnice też bo w 1.6 jest większa .skrzynia ma inne przełożenia i nie wiem czy nie mocniejsza
Jeśli założysz kompletny silnik z 1.6 do twojej budy to nie powinienes mieć niespodzianek...tylko pompę paliwa musisz też przełożyć bo w 1.6 ma 3bar

_________________
topic23668.html <- zapraszam do mojej kropki



topic30138.html - WYKONAM CAR AUDIO-zabudowy,panele,itp

Nie robić interesów z raxor19 pajac i krętacz


Góra
 Profil  
 
 
 Post #496886 Wysłany: 10 Sie 2011, 20:55; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Imię: Wojtek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: SZCZECIN
Rejestracja: 10 Gru 2009,
Posty: 4596
Pomógł: 56
szukajka nie boli temat wałkowany nie raz :>


Góra
 Profil  
 
 
 Post #496890 Wysłany: 10 Sie 2011, 21:01; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marek
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: ELX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Przemyśl
Rejestracja: 20 Lip 2010,
Posty: 1775
Pomógł: 40
skrzynia tez do zmiany na 1.6 rozrusznik jest z przodu, a 1.1 ma z tylu , ogółem podmiana motoru to prosta sprawa ważne zęby ktoś kumał elektrykę, a ten gaz to sekwencja?

_________________
PUNTO ELX 1.6 16vT = 320HP & 360NM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #496891 Wysłany: 10 Sie 2011, 21:03; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Rejestracja: 17 Mar 2009,
Posty: 113
przy 1.6 są inne mocowania silnika i będzie trzeba rzeźbić do tego musisz przełożyć calutką elektryke pod maską i pod deską rozdzielczą w aucie. przerabiałem temat tylko że z 1.1 na 1.2 16v. u ciebie skrzynia z 1.1 napewno nie podejdzie do 1.6
ja wszystko robiłem sam więc nie tak źle wyszedłem na tym ale jak bym miał to komuś zlecić to średnio by sie to opłaciło


Góra
 Profil  
 
 
 Post #496959 Wysłany: 11 Sie 2011, 06:32; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Rejestracja: 30 Mar 2011,
Posty: 50
Z ta skrzynia tez sie liczylem i chlodnica :) z elektryka nie bedzie tez problemu bo akurat to tez zarezerwowalem :P jedyne co bede musial kupic to pompe paliwa i chlodnice :) z mocowaniami tez nie bedzie problemu bo mam Pana Zdzisia który to zrobi za 400-550 zł hehe :)

Co do wypowiedzi wojtass18 to szukalem nawet w google ale znalazlem tylko z 1.1 na 1.2 a nie moglem znalezc z 1.1 na 1.6 jak mnasz taki temat to zarzuc linkiem :)

Gaz to sekwencja IV generacji :)

_________________
http://fiatpunto.com.pl/post505894.html#505894<-- mój Gangster zapraszam :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #503618 Wysłany: 08 Wrz 2011, 01:05; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Rafał
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.4 8V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: Świdnica
Rejestracja: 24 Mar 2010,
Posty: 135
sentek napisał(a):
przy 1.6 są inne mocowania silnika i będzie trzeba rzeźbić

Przecież napisał że będzie miał auto z 1,6 więc wszystko co potrzebne (typu łapy silnika i inne duperele) powyciąga sobie z dawcy...
Jeśli umiesz sam to działaj ;)
Ja jak dobrze pójdzie to za 2 tygodnie będę posiadaczem 1,4T i będę go wrzucał zamiast mojego 1,6 właśnie... ;) Też mam nadzieję że poradzę sobie sam :D
Pzdr.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #503635 Wysłany: 08 Wrz 2011, 09:34; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa
Rejestracja: 04 Mar 2007,
Posty: 4202
Pomógł: 11
[quote="pies86"]chłodnice też bo w 1.6 jest większa[/quote
Tak se mów. Jeśli to nie sporting i bez limy to ma taką jak w 1.1 (co ze strony producenta kompletną pomyłką było).

Co do podmianki to wszystko jest do zmiany. Zostają tylko półosie, reszta czyli wiązki, mocowania do wymiany. Sprężyny również, hamulce też są większe. Elektryki nie trzeba kumać. Wystarczy latać z taśmą malarską i pisakiem by opisywać co gdzie było oraz zacząć od sporej ilości zdjęć.

PS. LichuniU, Ty bierzesz ten silnik z Bartkowic?

_________________
Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...

Sprzedam części do Punto GT --> link


Góra
 Profil  
 
 
 Post #504136 Wysłany: 10 Wrz 2011, 14:16; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Imię: Piotr
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: ELX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Myszków
Rejestracja: 03 Maj 2011,
Posty: 69
Hmm wiem że fire 1.1 /1.2 czy to 8v czy 16v bloki i mocowania są takie same- no prawie. Również wiem że 1.4 16v podejdzie bez rzeźby jednak wydaje mi się że 1.6 8v to już inna bajka jeżeli chodzi o mocowanie silnika do budy. Nie wiem jak jest z tym 1.6 8v bo z 16v w ogóle jest inaczej mocowany - wiem bo miałem sienę i wiem żeby przełożyć silnik w sienie z 1.2 na 1.6 jest bez rzeźby niewykonalne.
Jedno ci powiem na pewno - swapować nigdy nie jest opłacalne.
Yy pękniecie bloku silnika przy wlewie oleju ? hmm przecież wlew jest w pokrywie zaworów która nie jest droga. To ile ma przejechane nie ma znaczenia - mój silnik ma grubo ponad 250tys. km a to 1.2 8v po wymianie uszczelniaczy nie bierze grama oleju ,jest mocny i nadal ma 12s do 100. pomimo że z 150tys przejechane ma na samym lpg. Podstawa to dobry olej i prawidłowa eksploatacja.


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO