You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 29 Mar 2024, 00:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 100 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
 
 Post #477336 Wysłany: 29 Maj 2011, 11:45; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf
Rejestracja: 23 Paź 2007,
Posty: 7422
Pomógł: 164
nie koniecznie może cylinderek puszczać lub się zatarł/zaciął

[ Dodano: 29 Maj 2011 11:45 ]
miałem tak u siebie wysrarczylo rozebrać wyczyścić i śmiga aż miło :D

_________________
Fiat Punto I 97 60KM 1.2 Pb+LPG 5D Biały jak umyty :>
topic20164.html


Image

było zwykłe "S" a teraz lekko doposażyłem ;D

Czy masz już darmowe Assistance?


Góra
 Profil  
 

 
 Post #477341 Wysłany: 29 Maj 2011, 12:07; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Rejestracja: 16 Sty 2010,
Posty: 280
Pomógł: 5
No własnie tylko że wszystko bylo rozbierane i czyszczone miesiąc przed badaniem technicznym, więc możliwe że tak szybko się zatarł ? ;-)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #477342 Wysłany: 29 Maj 2011, 12:16; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf
Rejestracja: 23 Paź 2007,
Posty: 7422
Pomógł: 164
czemu nie wszystko jest możliwe, warto sprawdzić jak chodzi cylinderek czy obydwa tłoczki równo się wysuwają.

_________________
Fiat Punto I 97 60KM 1.2 Pb+LPG 5D Biały jak umyty :>
topic20164.html


Image

było zwykłe "S" a teraz lekko doposażyłem ;D

Czy masz już darmowe Assistance?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #507155 Wysłany: 24 Wrz 2011, 18:38; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Nadwarciański Park Krajobrazowy
Rejestracja: 09 Paź 2010,
Posty: 813
Pomógł: 2
Witam
ja niestate również mam problem z hamulcami :/
ręczny był coraz słabszy więc stwierdziłem że może linka się rozciągnęła czy coś, była lekko luźna więc podciągnąłem ale zbytnio różnicy nie widać, jak mam na 5 ząbku zaciąągnięty (6 ciężko wrzucić) to nowmalnie jestem w stanie ręką bębnem obrócić przy użycie większej siły.
Hamulec nożny jest bardzo dobry
na szczękach okładziny jeszcze sporo
macie jakieś pomysły za co się zabrać??
bo mi szczerze mówiąc pomysłów brak
ogólnie na zdjętym bębnie widać różnicę przy zahamowaniu nożnym a ręcznym... na ręcznym tylko troszkę szczęka się przemieszcza :/
ogólnie z bardzo małego skosu auto samo zjedzie ;/
czy ręczny ma jeszcze regulację gdzieś poza naciągiem przy drążku?

_________________
Punto Selecta, swap manual
Image
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #507161 Wysłany: 24 Wrz 2011, 19:07; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
Pietro napisał(a):
macie jakieś pomysły za co się zabrać??

Rozciągnąć samoregulatory w bębnach. Na 99% pomoże.
Samoregulator jest na jednej ze szczęk, taka zapadka z ząbkami o którą opiera się potem ta metalowa blaszka pomiędzy szczękami. Należy go rozciągnąć na tyle, żeby tylko dało się bęben z oporem założyć.

[ Dodano: 24 Wrz 2011 18:07 ]
Pietro napisał(a):
ogólnie na zdjętym bębnie widać różnicę przy zahamowaniu nożnym a ręcznym... na ręcznym tylko troszkę szczęka się przemieszcza

To jest normalne, bo na ręcznym, linka ciągnie od dołu za ramię jednej szczęki, a przy nożnym tłoczki od góry popychają obie szczęki.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #507163 Wysłany: 24 Wrz 2011, 19:18; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Nadwarciański Park Krajobrazowy
Rejestracja: 09 Paź 2010,
Posty: 813
Pomógł: 2
no ok ale samoregulaor przecież sam się rozsuwa jak się nożny naciśnie i zostaje rozsunięty, więc w jakim celu go rozciągać przed założeniem bębna?
nie neguję twojego pomysłu bo może i masz rację ale nie rozumiem więc pytam :)

_________________
Punto Selecta, swap manual
Image
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #507165 Wysłany: 24 Wrz 2011, 19:22; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
Pietro napisał(a):
no ok ale samoregulaor przecież sam się rozsuwa jak się nożny naciśnie

Tak? A w jaki sposób? Obejrzyj sobie bęben - tam nie ma żadnego mechanizmu który by rozsuwał samoregulator, dlatego wraz ze zużyciem szczęk trzeba go samemu rozsuwać.
Teoretycznie sprężyny które są w bębnie powinny to robić, ale w praktyce chyba ktoś się rąbnął w projekcie, bo to nie działa i trzeba robić samemu. Przerabiałem to u siebie już kilka razy.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #507172 Wysłany: 24 Wrz 2011, 19:55; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf
Rejestracja: 23 Paź 2007,
Posty: 7422
Pomógł: 164
no i jeszcze ten rozpierak szczęk się wyrabia.

_________________
Fiat Punto I 97 60KM 1.2 Pb+LPG 5D Biały jak umyty :>
topic20164.html


Image

było zwykłe "S" a teraz lekko doposażyłem ;D

Czy masz już darmowe Assistance?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #507173 Wysłany: 24 Wrz 2011, 20:00; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
To też, ale rzadziej. Chociaż ze 2 lata wstecz właśnie jego nadspawanie poprawiło u mnie ręczny.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #507180 Wysłany: 24 Wrz 2011, 20:30; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Rejestracja: 16 Sty 2010,
Posty: 280
Pomógł: 5
Poluźnij linki z ręcznego na tyle żeby byly luzne, i na wyłaczonym silniku wciśnij pedał w podłogę bardzo mocno, praktycznie stanij na nim. Powinienieś usłyszeć z tylnych kol takie cyknięcie, wlasnie wtedy samoregulatory sie ustawią i ręczny powinien być ok.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #507185 Wysłany: 24 Wrz 2011, 21:08; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Nadwarciański Park Krajobrazowy
Rejestracja: 09 Paź 2010,
Posty: 813
Pomógł: 2
ok dzięki wielkie za pomoc
jutro postaram się ogarnąć temat
i wówczas napiszę co dałem radę zrobić

_________________
Punto Selecta, swap manual
Image
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #507192 Wysłany: 24 Wrz 2011, 22:36; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
smuk napisał(a):
Powinienieś usłyszeć z tylnych kol takie cyknięcie, wlasnie wtedy samoregulatory sie ustawią i ręczny powinien być ok.

Tyle w teorii. W praktyce zazwyczaj to nie działa niestety. Albo sprężyny robią za słabe, albo zapadka w samoregulatorze za mocno go ściska.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #507195 Wysłany: 24 Wrz 2011, 22:40; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Rejestracja: 16 Sty 2010,
Posty: 280
Pomógł: 5
U mnie podziałało :lol:
Ale może być tak jak mówisz, ja to pisałem tylko na podstawie swojego kropka :wink:


Góra
 Profil  
 
 
 Post #507197 Wysłany: 24 Wrz 2011, 22:44; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
Ja z początku też tak próbowałem, ale efektów nie było. Stawałem na hamulcu, słychać było w bębnach że coś cyka a ręcznego dalej nie było. Dopiero jak rozebrałem i ręcznie rozciągnąłem to działało, dlatego też ten sposób polecam, chociaż mozna zacząć tak jak pisałeś, a nuż się uda akurat.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #507344 Wysłany: 25 Wrz 2011, 18:54; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Nadwarciański Park Krajobrazowy
Rejestracja: 09 Paź 2010,
Posty: 813
Pomógł: 2
tak wyszło że niec nie zrobiłem bo w czasie prac strzelił tłoczek, płyn hamulcowy poleciał i musiałem się tym szybko zająć także zamiast 2 godzin ponad 3 mi zeszły bo skoczyłem do swojego mechanika bo leżały u niego moje drugie bęny i szybko przełożyłem tłoczki bo czas mnie gonił bo zaraz na poznań muszę lecieć
ale co do ręcznego co na początku zdążyłemprawie godzinkę pogrzebać to opcja którąprzedstawił smuk okazała się dobra dla lewego koła a prawe nic :/
także rozebrałem prawe poprawiłem, złożyłem i wówczas strzelił tłoczek (nie wiem co ale pewnie coś z*ebałem)
w każdym razie jest troszkę lepiej ale nie dużo, na piasku jak w czasie jazdy zaciągnę ręczny to zwalnia dość dobrze ale nie zablokuje. Ale to w weekend dopracuję albo mechanik to ogarnie bo parę spraw ma mi pogrzebać przy aucie to przy okazji do hamulców zajrzy
w każdym razie oboje mieliście rację i za to dziękuję serdecznie

_________________
Punto Selecta, swap manual
Image
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #521109 Wysłany: 15 Lis 2011, 23:39; 
 Temat postu: Re: Słabe hamulce - pomocy!
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 28 Mar 2010,
Posty: 14
Hej.
Podłączę swoje pytanko tutaj.
Czy pompa hamulcowa do punto mk1 różni się w zależności od pojemności silnika?
U mnie ostatnio objaw jest taki: duży skok pedału hamulca, by zablokować koła muszę depnąć do dechy i wtedy dodatkowo słyszę syczenie. Ostatnio syczy stale, nawet nie wciskając pedału hamulca (oczywiście przy odpalonym silniku). Co do syku, me podejrzenie kieruje w stronę serwa, a "miękki" pedał hamulca, sam już nie wiem, obstawiał pompę hamulcową, ale im więcej czytam przypadków tym krąg poszukiwań powiększa się.

Pytam o różnice w pompie bo na miejscu mam do dyspozycji pompę i serwo z 1.1, a u mnie pod maską 1.2.

Wszelkie odpowiedzi na problem bardzo mile widziane ;)

_________________
"...czy mnie słyszysz?! Jade do Ciebie! UUUjjjjee! Roz__łem się na drzewieeee, z ust mi cieknie gęsta krew, wiem karetka nie przyjedzieeee, flaszka pękła, a to peeech!!!"


Góra
 Profil  
 
 
 Post #521113 Wysłany: 15 Lis 2011, 23:45; 
 Temat postu: Re: Słabe hamulce - pomocy!
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf
Rejestracja: 23 Paź 2007,
Posty: 7422
Pomógł: 164
Boctok, możesz śmiało podmieniać bo to samo jest.

_________________
Fiat Punto I 97 60KM 1.2 Pb+LPG 5D Biały jak umyty :>
topic20164.html


Image

było zwykłe "S" a teraz lekko doposażyłem ;D

Czy masz już darmowe Assistance?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #521117 Wysłany: 15 Lis 2011, 23:49; 
 Temat postu: Re: Słabe hamulce - pomocy!
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 28 Mar 2010,
Posty: 14
ok, dzięki wielkie za info, bo nie wiedziałem, czy tracić czas na podmiankę, wyciągnę w takim razie jutro pompę i serwo z jakiegoś szrotu, zobaczę (oczywiście o ile pompa i serwo będą sprawne jeszcze w kropku, który znalazł się tam z jakiegoś powodu :P)

jak uda mi się samemu podmienić to napiszę czy coś pomogło w temacie.

dzięki nickoo za błyskawiczna odpowiedź

_________________
"...czy mnie słyszysz?! Jade do Ciebie! UUUjjjjee! Roz__łem się na drzewieeee, z ust mi cieknie gęsta krew, wiem karetka nie przyjedzieeee, flaszka pękła, a to peeech!!!"


Góra
 Profil  
 
 
 Post #521119 Wysłany: 15 Lis 2011, 23:51; 
 Temat postu: Re: Słabe hamulce - pomocy!
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf
Rejestracja: 23 Paź 2007,
Posty: 7422
Pomógł: 164
tylko uważaj na przewody przy pompie bo ciężko się odkręcają.

_________________
Fiat Punto I 97 60KM 1.2 Pb+LPG 5D Biały jak umyty :>
topic20164.html


Image

było zwykłe "S" a teraz lekko doposażyłem ;D

Czy masz już darmowe Assistance?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #521123 Wysłany: 15 Lis 2011, 23:59; 
 Temat postu: Re: Słabe hamulce - pomocy!
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 28 Mar 2010,
Posty: 14
no właśnie tak podejrzewałem bo jak zauważyłem na alle...o , demontowane pompy mają poucinane przewody :P raz na pewno oszczędność czasu, no a dwa po co się mordować z odkręcaniem, psiknę jakimś WóDem, może się uda jakoś w miarę to załatwić.

_________________
"...czy mnie słyszysz?! Jade do Ciebie! UUUjjjjee! Roz__łem się na drzewieeee, z ust mi cieknie gęsta krew, wiem karetka nie przyjedzieeee, flaszka pękła, a to peeech!!!"


Góra
 Profil  
 
 
 Post #521125 Wysłany: 16 Lis 2011, 00:01; 
 Temat postu: Re: Słabe hamulce - pomocy!
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf
Rejestracja: 23 Paź 2007,
Posty: 7422
Pomógł: 164
Ja jak zwykłym nie poszło to nastawny i do przodu :E

_________________
Fiat Punto I 97 60KM 1.2 Pb+LPG 5D Biały jak umyty :>
topic20164.html


Image

było zwykłe "S" a teraz lekko doposażyłem ;D

Czy masz już darmowe Assistance?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #521882 Wysłany: 19 Lis 2011, 10:28; 
 Temat postu: Re: Słabe hamulce - pomocy!
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 28 Mar 2010,
Posty: 14
wymieniłem, pompę hamulcową i serwo od punto 1.1 i jest znaczna poprawa. Pedał hamulca ma znacznie mniejszy skok, hamulce bardziej wydajne i nic nie syczy. Z odkręceniem nie było problemów, natomiast zaczęły się w momencie rozebrania bębnów, tam cylinderki które troszkę zabryzgały płynem bęben, poza tym i tak musiałbym je wymienić bo za nic nie chciały się odkręcić odpowietrzniki na nich i przy okazji przewody prowadzące do nich, bo też ani drgnęła nakrętka.
Koszt serwo, pompa ze szrotu, płyn, cylinderki, przewody końcowe - około 110zł + śpik tnący wargę :D Resztę przewodów przejrzę wiosenną porą.

_________________
"...czy mnie słyszysz?! Jade do Ciebie! UUUjjjjee! Roz__łem się na drzewieeee, z ust mi cieknie gęsta krew, wiem karetka nie przyjedzieeee, flaszka pękła, a to peeech!!!"


Góra
 Profil  
 
 
 Post #521889 Wysłany: 19 Lis 2011, 10:49; 
 Temat postu: Re: Słabe hamulce - pomocy!
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf
Rejestracja: 23 Paź 2007,
Posty: 7422
Pomógł: 164
czyli hample sprawne :wink:

_________________
Fiat Punto I 97 60KM 1.2 Pb+LPG 5D Biały jak umyty :>
topic20164.html


Image

było zwykłe "S" a teraz lekko doposażyłem ;D

Czy masz już darmowe Assistance?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #522145 Wysłany: 20 Lis 2011, 00:09; 
 Temat postu: Re: Słabe hamulce - pomocy!
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 28 Mar 2010,
Posty: 14
tak jest ;) Dzięki nickoo za informacje dotyczące pompy i serwa. Niedługo powalczę samodzielnie z rozrządem i chyba z nagrzewnicą o ile odpowietrzenie po wymianie pompy wody nie przyniesie rezultatu, mam nadzieję, że z całości wyjdę zwycięsko.

Pozdrawiam.

_________________
"...czy mnie słyszysz?! Jade do Ciebie! UUUjjjjee! Roz__łem się na drzewieeee, z ust mi cieknie gęsta krew, wiem karetka nie przyjedzieeee, flaszka pękła, a to peeech!!!"


Góra
 Profil  
 
 
 Post #703475 Wysłany: 02 Gru 2013, 23:38; 
 Temat postu: Re: Słabe hamulce - pomocy!
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: podlaskie [B]
Rejestracja: 12 Sie 2013,
Posty: 73
Siemanko. Robocizna za wymiane tarcz i klocków na przodzie 100zł to mało, przeciętnie? Bo mam takiego mechanika i nie wiem czy dalej do niego jezdzic, a nigdy nie wymieniałem i nie mam porównania.


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 100 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO