|
Obecny czas: 04 Maj 2025, 07:29
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
katomasz |
#507872 Wysłany:
28 Wrz 2011, 07:52; Temat postu: Blokuje silnik po wymianie pierścieni i panewek korbowod. |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 29 Sty 2009, Posty: 13
|
Witam.
Po wymianie pierścieni na tłokach oraz wymianie panewek korbowodowych (nominał), silnik ogólnie dziwnie się zachowuje. Potrafi w pewnych momentach zablokować wał korbowy tak, że nie można odpalić rozrusznikiem. Jak jest zimny jest wszystko OK. Ale jak się rozgrzeje nagle zatrzymuje się i jest jeden wielki problem aby go odpalić, rozrusznik nie ma siły obrócić wału - czasami obróci o pół obrotu i znowu hamuje. Zdjąłem pasek rozrządu i wyszło, że to wał korbowy jest zblokowany. Po obróceniu kluczem nagle odpuszcza i znowu potrafi lekko pracować. Co może go tak blokować?
|
|
Góra |
|
 |
|
|
Stefano |
#507891 Wysłany:
28 Wrz 2011, 09:30; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Stefan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: ED
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Mielec Rejestracja: 05 Paź 2010, Posty: 227 Pomógł: 8
|
a pierścienie dobre zmieniłeś?? Może za duże, na zimnym kreci a jeśli sie rozgrzeje to wiadomo jak każdy materiał delikatnie sie rozszerzają i blokują swobodny obrót wału. Ale to tylko moja teoria...
|
|
Góra |
|
 |
katomasz |
#507932 Wysłany:
28 Wrz 2011, 10:58; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 29 Sty 2009, Posty: 13
|
Pierścienie również nominał. Dobrane na pewno dobrze do silnika.
|
|
Góra |
|
 |
dzikidaniel |
#508014 Wysłany:
28 Wrz 2011, 15:19; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 4202 Pomógł: 11
|
Zapewne spasowane książkowo? Nominał nominałem ale spasowanie jest równie ważne.
_________________ Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...
Sprzedam części do Punto GT --> link
|
|
Góra |
|
 |
cyklista |
#508121 Wysłany:
28 Wrz 2011, 23:44; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Tomasz
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź-Zakopane Rejestracja: 06 Sie 2008, Posty: 148
|
Zrobiłem już wiele silników i pierwsze słyszę by źle dopasowane pierścienie blokowały wał.Zwłaszcza ja zakładasz nominalne pierścienie na już używane cylindry.Chyba że były by nadwymiarowe pierścienie założone zamiast nominałów ale to od początku były by problemy.Powodem tej usterki może być źle założenie panewek lub pomyliłeś się przy wkładaniu tłoka w cylinder.Sworzeń w tłoku jest lekko przesunięty w bok a nie centralnie.na denku tłoka jest strzałka wskazująca kierunek montażu.Radzę szybko rozebrać silnik i sprawdzić bo możesz zniszczyć wał albo blok.O ile już to się nie stało.
|
|
Góra |
|
 |
katomasz |
#508132 Wysłany:
29 Wrz 2011, 06:55; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 29 Sty 2009, Posty: 13
|
To była pierwsza rzecz jaką sprawdziłem. Nie ma żadnej pomyłki ani na tłoku ani na panewkach.
|
|
Góra |
|
 |
cyklista |
#508233 Wysłany:
29 Wrz 2011, 16:32; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Tomasz
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź-Zakopane Rejestracja: 06 Sie 2008, Posty: 148
|
A sprawdzałeś pompę oleju.?Jeśli zdjąłeś pasek rożądu i nadal blokuje to jeszcze pompa jest połączona na stałe z wałem.Może jakieś brudy są i wpadają w zęby pompy.Chyba ze coś ze sprzęgłem nie tak
|
|
Góra |
|
 |
Stefano |
#508235 Wysłany:
29 Wrz 2011, 16:47; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Stefan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: ED
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Mielec Rejestracja: 05 Paź 2010, Posty: 227 Pomógł: 8
|
cyklista napisał(a): Może jakieś brudy są i wpadają w zęby pompy.
ale nie blokowało by aż tak żeby wałem nie przekrecił.
|
|
Góra |
|
 |
sirapacz |
#512061 Wysłany:
18 Paź 2011, 10:39; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Imię: Michał
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.3 75KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Van
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 18 Paź 2011, Posty: 6
|
a czy rowki na tlokach wyczysciles dokladnie?
ja bede za chwile lecial do tejj samej roboty - mam juz zrzucona miche i glowice i zabieram sie za korbowody. ten sam zakres robot.
ps. czy zalozyles pierscienie wlasciwa strona? (wazne jest ktora strona w gore)
|
|
Góra |
|
 |
Magdalena |
#512507 Wysłany:
20 Paź 2011, 09:36; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza Rejestracja: 10 Gru 2010, Posty: 239 Pomógł: 1
|
sirapacz gdyby były odwrotnie założone i tak by się nie blokowały, najwyżej zamki ustawiły by się w tym samym miejscu. Nie wydaje mi się, żeby to była wina panewek, ale pierścienie chyba mogłyby blokować, jeżeli są zbyt "pasowne". Na zimnym tłoku powinny luźno poruszać się w rowkach.
_________________ topic42143.html jest, będzie topic28329.html było, minęło
|
|
Góra |
|
 |
pies86 |
#513692 Wysłany:
23 Paź 2011, 22:36; Temat postu: Re: Blokuje silnik po wymianie pierścieni i panewek korbowod |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Wodzisław Śl. Rejestracja: 02 Lut 2010, Posty: 973 Pomógł: 3
|
panewki dokręcane kluczem dynamometdycznym wg siły podanej w książce? Bo coś mi się wydaje że panewki za bardzo dociągnięte...
_________________ topic23668.html <- zapraszam do mojej kropki
topic30138.html - WYKONAM CAR AUDIO-zabudowy,panele,itp
Nie robić interesów z raxor19 pajac i krętacz
|
|
Góra |
|
 |
dzikidaniel |
#514101 Wysłany:
24 Paź 2011, 20:00; Temat postu: Re: Blokuje silnik po wymianie pierścieni i panewek korbowod |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 4202 Pomógł: 11
|
Niby jak możesz mocniej panewki dokręcić? Przecież panewki leżą na bloku/korbowodzie/stopie i te dokręcasz śrubami, zaś czy dokręciłeś je odpowiednio czy za mocno nie ma względu na to jak ciasne są względem wału - czytaj jak użyjesz za dużo siły to najwyżej przekręcisz śrubę która może się zerwać...
_________________ Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...
Sprzedam części do Punto GT --> link
|
|
Góra |
|
 |
pies86 |
#514425 Wysłany:
25 Paź 2011, 19:32; Temat postu: Re: Blokuje silnik po wymianie pierścieni i panewek korbowod |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Wodzisław Śl. Rejestracja: 02 Lut 2010, Posty: 973 Pomógł: 3
|
widocznie jakiś ma skoro znajomy dokręcał panewki jak to określił "dość mocno "i przekręcił panewki podczas jazdy (pompa sprawna do samego końca)....a i wielu mechaników uczula na to by nie dokręcać panewek za mocno bo szlak je trafi...więc coś to ma na celu a druga kwestia metal się poddaje i reaguje na temperaturę poprzez rozszerzanie i kurczenie.Sądzisz że Nm podawane w książkach są tylko po to aby nie przekręcić śrub bądź ich nie zerwać?!:]
_________________ topic23668.html <- zapraszam do mojej kropki
topic30138.html - WYKONAM CAR AUDIO-zabudowy,panele,itp
Nie robić interesów z raxor19 pajac i krętacz
|
|
Góra |
|
 |
dzikidaniel |
#514437 Wysłany:
25 Paź 2011, 20:07; Temat postu: Re: Blokuje silnik po wymianie pierścieni i panewek korbowod |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 4202 Pomógł: 11
|
Tak. Tylko po to by nie ukręcić szpilek.
_________________ Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...
Sprzedam części do Punto GT --> link
|
|
Góra |
|
 |
pies86 |
#514501 Wysłany:
25 Paź 2011, 22:26; Temat postu: Re: Blokuje silnik po wymianie pierścieni i panewek korbowod |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Wodzisław Śl. Rejestracja: 02 Lut 2010, Posty: 973 Pomógł: 3
|
załóżmy że głowicę dokręcamy na 100Nm(to tylko przykład) jeśli dokręcisz za mocno wg ciebie śruba bądź gwint się powinien zerwać jeśli za lekko nic nie powinno się stać.Wiec jeśli dokręcisz za słabo ciśnienie zacznie uciekać i płyny przeciekać.Zwróć uwagę że momenty masz podane tylko na częściach ruchomych i częściach gdzie jest jakieś ciśnienie bądź znajdują się płyny.Nie ma podanej siły na śrubce z ramienia sprężarki klimatyzacji itp. Kolejna kwestia jeśli chodzi tylko o przekręcenie śruby to czemu wartości są podawane tj. 44Nm,8Nm,41Nm,28Nm przecież mogły by być np 45 czy 50,zamiast 8 ->10. 41->45 itp różnica 1 czy 4Nm nie jest zabójcza dla śruby bo przecież wartości podawane w książkach nie mogą być podawane jako wytrzymałość maksymalna(w przypadku 8Nm jeśli dokręcimy na 15Nm to co zerwie się albo się urwie?nie bądźmy śmieszni) Jeszcze jedna sprawa ile razy zgubiłeś gdzieś śrubkę i zastąpiłeś inna?pewnie nie raz.I w tym przypadku jechałeś do ASO po taką śrubkę wykonaną z tego samego stopu o określonym stopniu wytrzymałości czy zastąpiłeś pierwszą lepszą o nie znanej ci wytrzymałości?momenty są podawane po to aby jedna część dolegała z odpowiednią siłą,która uchroni przed spadkiem ciśnienia,wyciekania cieczy czy nacisku jednej części na drugiej dzięki czemu ona może się obracać pracować bez oporu czy nadmiernego luzu gdzie w obu przypadkach prowadzi do uszkodzenia
_________________ topic23668.html <- zapraszam do mojej kropki
topic30138.html - WYKONAM CAR AUDIO-zabudowy,panele,itp
Nie robić interesów z raxor19 pajac i krętacz
|
|
Góra |
|
 |
dzikidaniel |
#514770 Wysłany:
26 Paź 2011, 15:36; Temat postu: Re: Blokuje silnik po wymianie pierścieni i panewek korbowod |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 4202 Pomógł: 11
|
1. To my gadamy o głowicach czy o korbowodach? 2. Nudzą mnie te wywody. Gadamy o korbowodach zaczynasz o głowicy, piszemy o momentach dokręcania elementów silnika a Ty wylatujesz z śrubą od ramienia sprężarki (zapewne też gdzieś znajdziesz z jaką siłą ma ta śrubka być przykręcona). 3. Idąc Twoim tokiem myślenia, skoro jest 8 dajmy 10, ale od 10 do 15 nie ma daleko, no a 15 to prawie 20, więc damy 25 NM dla spokoju... 4. Z tego co mi się zdaje rzuciłeś tezę że można za mocno dokręcić stopę do korbowodu/bloku że będzie za bardzo uciskać na wał i go blokować. Puki co ani razu nie spróbowałeś tej tezy obronić...
_________________ Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...
Sprzedam części do Punto GT --> link
|
|
Góra |
|
 |
pies86 |
#514856 Wysłany:
26 Paź 2011, 19:05; Temat postu: Re: Blokuje silnik po wymianie pierścieni i panewek korbowod |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Wodzisław Śl. Rejestracja: 02 Lut 2010, Posty: 973 Pomógł: 3
|
1. Gadamy o korbowodach,Nm i tym co się z nimi wiąże 2. Dla Ciebie z tego co zwróciłem sobie uwagę to są zawsze nudne wywody jeśli ktoś nie przyznaje Ci racji bądź ma odmienne zdanie.-Nie odbierz tego jako złośliwość to tylko spostrzeżenie z mojej strony.A swoja drogą skoro twierdzisz że zapewne gdzieś znajdę moment z jakim przykręcić ramię sprężarki to to powodzenia w szukaniu:) 3. skoro jest 8Nm a Ty dajesz 10 czy jest 15 a Ty dajesz 25 to pytam się po co są te Nm podawane dokładnie a nie zaokrąglane do pełnych dziesiątek tak "dla spokoju" 4.Opisałem ci już ogółem żebyś czasem nie miał się do czego doczepić.Co do argumentów to sądziłem że się domyślisz i już nawet ci podpowiedziałem że stal ma pewną tolerancję na uginanie,ściskanie jak i reaguje rozszerzaniem i kurczeniem na określona temp, ale rozpiszę ci to: załóżmy że dokręcamy osłonę korbowodu 41Nm więc panewka przy zimnym silniku ma ileś mikronów odstępu do tulei wału mówimy wtedy o dopuszczalnym luzie pomiędzy obydwoma elementami.Przy pracy silnika części grzeją się i co za tym idzie rozszerzają i tym samym szczelina się zmniejsza jednak nie jest szczeliną graniczną dopiero przy wyższej temp może osiągnąć szczelinę graniczną.Dlatego jeśli ktoś dopierdzieli śruby na osłonach korbowodu szczelina ta już przy zimnym silniku może być szczeliną graniczną a przy rozgrzaniu elementu mamy klops ponieważ nie ma wystarczającego smarowania i przestrzeni do swobodnego obrotu. I jeszcze jedna mała wzmianka o Nm.Blok silnika jest wykonany z jednego stopu to dlaczego dlaczego Twoim zdaniem 2 te same śruby jednak wkręcane w inne miejsca maja podane inne wartości Nm?
_________________ topic23668.html <- zapraszam do mojej kropki
topic30138.html - WYKONAM CAR AUDIO-zabudowy,panele,itp
Nie robić interesów z raxor19 pajac i krętacz
|
|
Góra |
|
 |
dzikidaniel |
#514942 Wysłany:
26 Paź 2011, 21:41; Temat postu: Re: Blokuje silnik po wymianie pierścieni i panewek korbowod |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 4202 Pomógł: 11
|
1. To co miał na celu wywód o głowicy? 2. Poszukaj na włoskich stronach. Gwarantuje że znajdziesz. Co do nudnego wywodu to sory ale momentalnie zszedłeś od jednego do drugiego nie związanego z tematem... 3. Czytasz uważnie czy nie? Podałem przykład jak z tego zaokrąglania doszedłem z 8 NM na 25. Ktoś ma sprawdzone te momenty, ma to swoje uzasadnienie. Jakby miało być 10 to zapewne by było... 4. Człowieku nie rozumiem Cię. Panewka jest w stopie/korbowodzie/bloku na stałe wciśnięta, tam nie ma luzu, musi dolegać do powierzchni, więc jakim cudem ma być mikron odstępu? Jak położysz nogę na podłogę to ona lewituje 0,001 mm nad podłogą? Tak samo stopa jest dokręcona, pomiędzy nią a korbowodem nie ma luzu, nawet mikrometra. I nie ważne czy jest dokręcane 1NM czy 200NM, metal dolega do metalu. Tam nie ma żadnej uszczelki by to w jakikolwiek sposób bardziej ścisnąć używając większej siły. Co to jest osłona korbowodu? Rozszerzalność cieplna metali. Może to Ci powie dlaczego jest 8NM a nie 10. Załóżmy że granicznym momentem zerwania gwintu jest 40NM, mamy przykręcone element na zimno momentem 10 NM i 8NM, pod wpływem ciepła i rozszerzalności materiału te wartości się zwielokrotniają powiedzmy 5 razy. W pierwszym przypadku dochodzimy do 50NM - gwint jest zerwany, w drugim dochodzimy do granicy 40NM, gwint jest cały. Już wiesz czemu jest 8 a nie 10? Wartości czysto hipotetyczne jak i przyrosty siły działające na elementy więc nie widzę sensu polemiki z tymi proporcjami.
_________________ Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...
Sprzedam części do Punto GT --> link
|
|
Góra |
|
 |
pies86 |
#515158 Wysłany:
27 Paź 2011, 18:53; Temat postu: Re: Blokuje silnik po wymianie pierścieni i panewek korbowod |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Wodzisław Śl. Rejestracja: 02 Lut 2010, Posty: 973 Pomógł: 3
|
widzę że masz pewne pojęcie ale...odsyłam do książek poświęconych maszynoznawstwu oraz ...nie pamiętam co to dokładnie za książka była którą miałem w szkole ale była poświęcona metalom i ich właściwością ... po zapoznaniu się z tym materiałem poprowadzimy dalej te dyskusję a tym czasem odwołam się do Twojego dopisku pod każdym postem;] Ps.1. Osłona korbowodu czyt.jak ty to nazwałeś stopa Ps.2. dzikidaniel napisał(a): Panewka jest w stopie/korbowodzie/bloku na stałe wciśnięta, tam nie ma luzu jeśli po między dwoma metalami czyt.panewka-tuleja wału nie będzie ani mikrona luzu to wał nie będzie miał prawa się obrócić bo będzie zaciśnięty.
_________________ topic23668.html <- zapraszam do mojej kropki
topic30138.html - WYKONAM CAR AUDIO-zabudowy,panele,itp
Nie robić interesów z raxor19 pajac i krętacz
|
|
Góra |
|
 |
dzikidaniel |
#515162 Wysłany:
27 Paź 2011, 19:14; Temat postu: Re: Blokuje silnik po wymianie pierścieni i panewek korbowod |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 4202 Pomógł: 11
|
2. Co to jest tuleja wału? Kolejny raz nie czytasz tylko walisz w klawiaturę bez sensu. Wskaż mi fragment gdzie piszę cokolwiek o przyleganiu panewki do wału. Ja nic takiego nie widzę... pies86 napisał(a): widzę że masz pewne pojęcie ale...odsyłam do książek poświęconych maszynoznawstwu oraz ...nie pamiętam co to dokładnie za książka była którą miałem w szkole ale była poświęcona metalom i ich właściwością ... po zapoznaniu się z tym materiałem poprowadzimy dalej te dyskusję a tym czasem odwołam się do Twojego dopisku pod każdym postem;] 
_________________ Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...
Sprzedam części do Punto GT --> link
|
|
Góra |
|
 |
pies86 |
#515205 Wysłany:
27 Paź 2011, 20:52; Temat postu: Re: Blokuje silnik po wymianie pierścieni i panewek korbowod |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Wodzisław Śl. Rejestracja: 02 Lut 2010, Posty: 973 Pomógł: 3
|
a do czego panewka przylega?do miski olejowej?!wałkuje Ci cały czas to samo a Ty czytasz chyba to co Ci się podoba...szkoda że nie mieszkasz bliżej bo na jakimś spocie wytłumaczył bym ci to na podstawie książek które jeszcze gdzieś w szafie mam.Może wiedza pisana przez kogoś innego wytłumaczyła by Ci o co w tym chodzi.Z mojej strony koniec OT i polecam autorowi tematu sprawdzić te panewki...choć jak wyżej napisano nie wyklucza to też pierścieni tłokowych
_________________ topic23668.html <- zapraszam do mojej kropki
topic30138.html - WYKONAM CAR AUDIO-zabudowy,panele,itp
Nie robić interesów z raxor19 pajac i krętacz
|
|
Góra |
|
 |
dzikidaniel |
#515214 Wysłany:
27 Paź 2011, 21:22; Temat postu: Re: Blokuje silnik po wymianie pierścieni i panewek korbowod |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 4202 Pomógł: 11
|
Co byś mi wytłumaczył? Wał nie ma tulei, czopy wału (zapewne jest to ta część którą Ty nazywasz tuleją) są pomiędzy panewkami, panewki są zamocowane na stopach, korbowodach i bloku. Stopy się przykręca do korbowodu bądź bloku. Jeśli panewki są zbyt ciasno na wale oznacza to że są źle dobrane, a nie że stopy są zbyt mocno przykręcone. Tyle w temacie.
Lepiej Ty poczytaj o silnikach zamiast mi polecać książki o pierdołach...
_________________ Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...
Sprzedam części do Punto GT --> link
|
|
Góra |
|
 |
Magdalena |
#515401 Wysłany:
28 Paź 2011, 16:59; Temat postu: Re: Blokuje silnik po wymianie pierścieni i panewek korbowod |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza Rejestracja: 10 Gru 2010, Posty: 239 Pomógł: 1
|
Kurz po bitwie już opadł,  więc wracając do tematu katomasz jeśli uporasz się już z problemem daj proszę znać co blokowało silnik, jestem ciekawa.
_________________ topic42143.html jest, będzie topic28329.html było, minęło
|
|
Góra |
|
 |
pies86 |
#515425 Wysłany:
28 Paź 2011, 18:11; Temat postu: Re: Blokuje silnik po wymianie pierścieni i panewek korbowod |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Wodzisław Śl. Rejestracja: 02 Lut 2010, Posty: 973 Pomógł: 3
|
dzikidaniel, te książki są właśnie o tym...ale wg.Ciebie przecież w książkach pierdoły piszą , a ludzie którzy je piszą są pewnie matołami z doktoratem...prawdziwa wiedza jest w internecie w artykułach z palca wyssanych ![;] ;]](https://fiatpunto.com.pl/images/smilies/icon_smile5.gif)
_________________ topic23668.html <- zapraszam do mojej kropki
topic30138.html - WYKONAM CAR AUDIO-zabudowy,panele,itp
Nie robić interesów z raxor19 pajac i krętacz
|
|
Góra |
|
 |
pawloo8 |
#515427 Wysłany:
28 Paź 2011, 18:19; Temat postu: Re: Blokuje silnik po wymianie pierścieni i panewek korbowod |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Miejscowość: Kuj-Pomorskie Rejestracja: 23 Lis 2008, Posty: 34
|
Kolego jeśli nawet zdjąłeś pasek rozrządu to i tak nie wyklucza niesprawności rozrusznika. Proponuje zacząć od niego właśnie gdyż panewki maja to do siebie że po rzejechaniu ok 20 km (jeśli byłyby źle spasowane) silnik się zatrzyma-zgaśnie a pierścienie absolutnie nic do tych objawów opisanych przez Ciebie. Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
 |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|