|
Obecny czas: 27 Kwi 2025, 08:01
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 10 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Thomas |
#511924 Wysłany:
17 Paź 2011, 18:30; Temat postu: ESA Elektroniczny System Antykorozyjny |
|
 |
Monkey Mod |
 |
Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk Rejestracja: 11 Mar 2007, Posty: 9760 Pomógł: 34
|
|
Góra |
|
 |
|
|
Gorol |
#511932 Wysłany:
17 Paź 2011, 18:47; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Imię: Paweł
Samochód: Inny Fiat
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: [SRB] / [SK] Rejestracja: 03 Paź 2009, Posty: 801 Pomógł: 2
|
|
Góra |
|
 |
Thomas |
#511934 Wysłany:
17 Paź 2011, 18:55; Temat postu: |
|
 |
Monkey Mod |
 |
Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk Rejestracja: 11 Mar 2007, Posty: 9760 Pomógł: 34
|
|
Góra |
|
 |
639 |
#511943 Wysłany:
17 Paź 2011, 19:37; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
|
Góra |
|
 |
buladag |
#512017 Wysłany:
17 Paź 2011, 22:56; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;) Rejestracja: 08 Sie 2007, Posty: 9203 Pomógł: 40
|
Na TVN Turbo dawno, dawno temu leciał jakiś australijski program moto. i tam to strasznie zachwalali w jednym odcinku. Czy był sponsorowany czy nie, ciężko wyczuć.
_________________ Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html
|
|
Góra |
|
 |
mariuz |
#512020 Wysłany:
17 Paź 2011, 23:07; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Van
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Konstancin-Jeziorna Rejestracja: 11 Mar 2009, Posty: 1772 Pomógł: 13
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#512022 Wysłany:
17 Paź 2011, 23:22; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13083 Pomógł: 54
|
znam jednego gościa co w sc przykleił 3 neodymy - 2 w bagaju i 1 pod maską i twierdzi, że dzięki temu żaden element w aucie mu się nie zużywa
 Szkoda $.
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
PawełG |
#512057 Wysłany:
18 Paź 2011, 09:19; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Paweł
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 29 Cze 2011, Posty: 713 Pomógł: 29
|
Poczytaj o tym na elektrodzie. Tam ludzie dużo pisali. Podobno to działa ale całe nadwozie musi być specjalnie pod to urządzenie zaprojektowane. W Porsche przykładowo jest to chyba fabrycznie zastosowane.
_________________ '05 Punto IIFL 1.2 8V with Diego G3 LPG
|
|
Góra |
|
 |
Pietro |
#512080 Wysłany:
18 Paź 2011, 12:53; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Nadwarciański Park Krajobrazowy Rejestracja: 09 Paź 2010, Posty: 813 Pomógł: 2
|
w niektórych autach jest to stosowane fabrycznie
ogólnie metoda dobra i nie tylko w miejscach styku ale ogólnie na element
ale to całkowicie nie blokuje tylko w znacznym stopniu zmniejsza szybkość procesów rdzewienia
także koledzy najpierw poczytać literatury trochę a później wyśmiewać
jak w przypadku tego konkretnego urządzenia to działa nie powiem ale ogólnie metoda od dawna stosowna w większych obiektach (jak już ktoś wspomniał statki itp) i sprawdza się
[ Dodano: 18 Paź 2011 12:53 ] żaby ktoś nie myślał że wypoleruje blachę i wstawi na deszcz i od tego nie zardzewieje blacha
to poprostu zmniejsza szybkość procesu
_________________ Punto Selecta, swap manual

|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#512090 Wysłany:
18 Paź 2011, 13:28; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13083 Pomógł: 54
|
Pietro napisał(a): ogólnie metoda dobra i nie tylko w miejscach styku ale ogólnie na element
nie w wydaniu allegrowego bubla nie wartego 5zł.
ciekawe co jest w środku  dioda i rezystorek za 20gr na płytce 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 10 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|