|
Obecny czas: 21 Maj 2024, 18:28
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 24 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
szs |
#512263 Wysłany:
19 Paź 2011, 08:00; Temat postu: Wyrobione sruby przy silniczku krokowym |
|
|
Puntoświr |
Imię: Piotr
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: lubelskie [L]
Miejscowość: Nałęczów Rejestracja: 03 Paź 2011, Posty: 105
|
WITAM.Wczoraj zamierzałem wyczyścić silniczek krokowy gdyż falują mi obroty.Spotkała mnie niespodzianka mianowicie wziolem torksa a tu mi się obraca klucz w środku pożyczyłem lepsze torksy JONSWAYA i to samo śruba jest obrobiona na amen podejścia tez nie ma jak to teraz wykręcić?dodam ze śrubę musiał obrobić poprzedni właściciel gdyż ja posiadam punto dopiero 2 miesiące.Tak na swoje usprawiedliwienie
Ostatnio edytowany przez szs, 19 Paź 2011, 13:38, edytowano w sumie 1 raz
|
|
Góra |
|
|
|
|
rzel |
#512269 Wysłany:
19 Paź 2011, 08:22; Temat postu: Re: WYROBIONE SRUBY PRZY SILNICZKU KROKOWYM |
|
|
Puntoświr |
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 16V 86KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: podkarpackie [R]
Rejestracja: 28 Mar 2011, Posty: 2377 Pomógł: 124
|
wykręcasz przepustnicę, dajesz na imadło lub inny warsztat, brzeszczotem piłujesz łby i wykręcasz, potem dajesz normalne śruby
|
|
Góra |
|
|
domin45670 |
#512291 Wysłany:
19 Paź 2011, 10:06; Temat postu: |
|
|
Przyjaciel |
|
Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 25 Maj 2008, Posty: 14387 Pomógł: 128
|
szs, wyłącz caps lock i popraw posta oraz nazwę tematu.
_________________ PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 119 000 km GRIGIO STEEL Gorąca Szesnastka Club
|
|
Góra |
|
|
szs |
#512326 Wysłany:
19 Paź 2011, 13:44; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Imię: Piotr
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: lubelskie [L]
Miejscowość: Nałęczów Rejestracja: 03 Paź 2011, Posty: 105
|
proszę bardzo
[ Dodano: 19 Paź 2011 13:44 ] w takim razie jak się zabrać za ta przepustnice? nie wydaje się żeby łatwo się to robiło.
|
|
Góra |
|
|
piter123321 |
#512327 Wysłany:
19 Paź 2011, 13:45; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Piotrek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KGR. Rejestracja: 31 Sty 2010, Posty: 2513 Pomógł: 12
|
moze spróboj dojsc brzeszczotem bez zdejmowania przepustnicy natnij kreske na zwykly sróbokręt;)
_________________ Było: 09.2009-02.2013 Punto I 1995r 1.2 ELX z lpg - post351906.html#351906 Jest: 02.2013 - Peugeot 206 1.4 75 KM
|
|
Góra |
|
|
nickoo |
#512379 Wysłany:
19 Paź 2011, 19:25; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf Rejestracja: 23 Paź 2007, Posty: 7422 Pomógł: 164
|
|
Góra |
|
|
szs |
#512388 Wysłany:
19 Paź 2011, 19:41; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Imię: Piotr
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: lubelskie [L]
Miejscowość: Nałęczów Rejestracja: 03 Paź 2011, Posty: 105
|
co oznacza mały kluczyk ściskany ?jakim ściskanym kluczem tam podszedłeś?próbowałem kombinerkami złapać ale nie szlo brzeszczotem raczej nie podejdzie
|
|
Góra |
|
|
nickoo |
#512394 Wysłany:
19 Paź 2011, 19:49; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf Rejestracja: 23 Paź 2007, Posty: 7422 Pomógł: 164
|
|
Góra |
|
|
szs |
#512511 Wysłany:
20 Paź 2011, 09:51; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Imię: Piotr
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: lubelskie [L]
Miejscowość: Nałęczów Rejestracja: 03 Paź 2011, Posty: 105
|
ok dzięki spróbuje ale wcześniej jakieś wd dawałeś?
|
|
Góra |
|
|
nickoo |
#512513 Wysłany:
20 Paź 2011, 09:54; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf Rejestracja: 23 Paź 2007, Posty: 7422 Pomógł: 164
|
|
Góra |
|
|
szs |
#515081 Wysłany:
27 Paź 2011, 11:25; Temat postu: Re: Wyrobione sruby przy silniczku krokowym |
|
|
Puntoświr |
Imię: Piotr
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: lubelskie [L]
Miejscowość: Nałęczów Rejestracja: 03 Paź 2011, Posty: 105
|
kupiłem taki klucz ale za ptaszka nie mogę podejść do tej śrubki jak rozbiera się przepustnice?
|
|
Góra |
|
|
nickoo |
#515187 Wysłany:
27 Paź 2011, 20:13; Temat postu: Re: Wyrobione sruby przy silniczku krokowym |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf Rejestracja: 23 Paź 2007, Posty: 7422 Pomógł: 164
|
|
Góra |
|
|
szs |
#515259 Wysłany:
28 Paź 2011, 07:10; Temat postu: Re: Wyrobione sruby przy silniczku krokowym |
|
|
Puntoświr |
Imię: Piotr
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: lubelskie [L]
Miejscowość: Nałęczów Rejestracja: 03 Paź 2011, Posty: 105
|
ale te iglice co na nich się filtr trzyma trzeba wykręcić?
|
|
Góra |
|
|
rzel |
#515262 Wysłany:
28 Paź 2011, 07:20; Temat postu: Re: Wyrobione sruby przy silniczku krokowym |
|
|
Puntoświr |
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 16V 86KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: podkarpackie [R]
Rejestracja: 28 Mar 2011, Posty: 2377 Pomógł: 124
|
szs napisał(a): kupiłem taki klucz ale za ptaszka nie mogę podejść do tej śrubki jak rozbiera się przepustnice? dwie śruby M10 - zdejmujesz filtr, potem luzujesz linkę gazu M13 i zdejmujesz ją, potem odkręcasz 2 śruby M10 trzymające przepustnicę do dolotu i masz ją w ręce, aby na spokojnie dobrać się do śrub silniczka (jakby co mam kompleciki uszczelek przepustnicy 75KM z gambitu za 10zł z przesyłką) [ Dodano: 28 Paź 2011 07:20 ]szs napisał(a): ale te iglice co na nich się filtr trzyma trzeba wykręcić? nie trzeba Autor postu otrzymał pochwałę
|
|
Góra |
|
|
szs |
#515282 Wysłany:
28 Paź 2011, 09:34; Temat postu: Re: Wyrobione sruby przy silniczku krokowym |
|
|
Puntoświr |
Imię: Piotr
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: lubelskie [L]
Miejscowość: Nałęczów Rejestracja: 03 Paź 2011, Posty: 105
|
czyli uszczelki trzeba będzie zmieniać po zdjęciu przepustnicy?to lepiej pojadę do motoryzacyjnego i kupie nie będę musiał czekać na wysyłkę.a możne kupić spray do czyszczenia przepustnic?silniczka by to nie wyczyściło przy okazji?
Załączniki: |
Komentarz do pliku: co to jest?wygląda na delikatne jakiś czujnik?
1902273324.jpeg [ 24.78 KiB | Obejrzany 4504 razy ]
|
Ostatnio edytowany przez szs, 28 Paź 2011, 09:42, edytowano w sumie 1 raz
|
|
Góra |
|
|
nickoo |
#515284 Wysłany:
28 Paź 2011, 09:39; Temat postu: Re: Wyrobione sruby przy silniczku krokowym |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf Rejestracja: 23 Paź 2007, Posty: 7422 Pomógł: 164
|
|
Góra |
|
|
szs |
#515289 Wysłany:
28 Paź 2011, 09:51; Temat postu: Re: Wyrobione sruby przy silniczku krokowym |
|
|
Puntoświr |
Imię: Piotr
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: lubelskie [L]
Miejscowość: Nałęczów Rejestracja: 03 Paź 2011, Posty: 105
|
co to jest to w załączniku? to się czyści?
Załączniki: |
1902273324.jpeg [ 24.78 KiB | Obejrzany 4504 razy ]
|
|
|
Góra |
|
|
STax |
#515290 Wysłany:
28 Paź 2011, 09:53; Temat postu: Re: Wyrobione sruby przy silniczku krokowym |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
|
Góra |
|
|
rzel |
#515305 Wysłany:
28 Paź 2011, 10:47; Temat postu: Re: Wyrobione sruby przy silniczku krokowym |
|
|
Puntoświr |
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 16V 86KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: podkarpackie [R]
Rejestracja: 28 Mar 2011, Posty: 2377 Pomógł: 124
|
STax napisał(a): Nie jestem na 100% pewien, ale czy to czasem nie jest czujnik temperatury powietrza? tak jest i nie trzeba tego czyścić bo to się raczej nie syfi Autor postu otrzymał pochwałę
|
|
Góra |
|
|
szs |
#515311 Wysłany:
28 Paź 2011, 10:59; Temat postu: Re: Wyrobione sruby przy silniczku krokowym |
|
|
Puntoświr |
Imię: Piotr
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: lubelskie [L]
Miejscowość: Nałęczów Rejestracja: 03 Paź 2011, Posty: 105
|
|
Góra |
|
|
rzel |
#515313 Wysłany:
28 Paź 2011, 11:03; Temat postu: Re: Wyrobione sruby przy silniczku krokowym |
|
|
Puntoświr |
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 16V 86KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: podkarpackie [R]
Rejestracja: 28 Mar 2011, Posty: 2377 Pomógł: 124
|
|
Góra |
|
|
szs |
#515385 Wysłany:
28 Paź 2011, 15:52; Temat postu: Re: Wyrobione sruby przy silniczku krokowym |
|
|
Puntoświr |
Imię: Piotr
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: lubelskie [L]
Miejscowość: Nałęczów Rejestracja: 03 Paź 2011, Posty: 105
|
ok dziękuje panowie wyczyscilem przepustnice odkręciłem korkowca i wymieniłem w nim śrubki.uszczelki na szczęście były jeszcze dobre:)a silniczek krokowy okazal sie zepsuty:/
|
|
Góra |
|
|
nickoo |
#515388 Wysłany:
28 Paź 2011, 15:57; Temat postu: Re: Wyrobione sruby przy silniczku krokowym |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf Rejestracja: 23 Paź 2007, Posty: 7422 Pomógł: 164
|
|
Góra |
|
|
szs |
#515488 Wysłany:
28 Paź 2011, 21:33; Temat postu: Re: Wyrobione sruby przy silniczku krokowym |
|
|
Puntoświr |
Imię: Piotr
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: lubelskie [L]
Miejscowość: Nałęczów Rejestracja: 03 Paź 2011, Posty: 105
|
nie gazownik go odłączył całkiem podłączył badziew do sterowania silniczkiem wysuną go tak by obroty były w porządku i zostawił w takiej pozycji.wcześniej miałem mazdę 626 i gazownik mi wyrzucił silniczek krokowy i wstawił zaworek ręczny co zmniejszyło znacznie spalanie tutaj był i krokowiec i zawór ręczny w tej chwili został sam ręczny zobaczę jak się to ze spalaniem będzie miało.
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 24 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|