You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 24 Kwi 2024, 05:21

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 8 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #41627 Wysłany: 27 Sie 2007, 21:36; 
 Temat postu: nie rozumiem zasady dzialania turbiny w 1,9 JTD
Offline
Forumowicz

Miejscowość: Skoczów
Rejestracja: 27 Sie 2007,
Posty: 3
Witam jestem uzytkownikiem punta 1,9JTD jestem ogromnie zadowolony ale mam jedno ale... mianowicie denerwuje mnie turbina w tym silniku, w moim samochodzie zaczyba dzialac jak wskazowka temp silnika znajduje sie mniej wiecej w 50% skali, i nie wiem czy tak w kazdym czy powinienem sie udac do jakiegos dobrego elektryka ?:)

_________________
did84


Góra
 Profil  
 

 
 Post #41813 Wysłany: 28 Sie 2007, 20:11; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Robert
Samochód: Alfa Romeo Giulietta
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Pszczyna-Strumień
Rejestracja: 29 Mar 2007,
Posty: 499
a na jakiej podstawie stwierdzasz ze działa dopiero jak sie zagrzeje??

[ Dodano: 28 Sie 2007 20:11 ]
bo raczej nie ma to zwiazku pokrótce turbina jest napedzana spalinami i cisnie silnikowi wiecej luftu 8)

_________________
Było>>>1.9 JTD<<<
Było>>>GP 1.4 <<<
Była>>>CROMA 1.9 mJTD 150 KM 2008<<<
Jest Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #41921 Wysłany: 29 Sie 2007, 11:13; 
 Temat postu:
Offline
Forumowicz

Miejscowość: Skoczów
Rejestracja: 27 Sie 2007,
Posty: 3
wlacza sie dokladnie przy osiagnieciu 50% skali temperatury... wyczytalem juz ze to moze byc zapchany jakis wskaznik przeplywu od turbiny chyba musze zawitac do mechanika...

_________________
did84


Góra
 Profil  
 
 
 Post #41969 Wysłany: 29 Sie 2007, 14:28; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Robert
Samochód: Alfa Romeo Giulietta
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Pszczyna-Strumień
Rejestracja: 29 Mar 2007,
Posty: 499
czunik przepływu powietrza moze byc padniety i wtedy nawet za szybko nie pojedziesz

_________________
Było>>>1.9 JTD<<<
Było>>>GP 1.4 <<<
Była>>>CROMA 1.9 mJTD 150 KM 2008<<<
Jest Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #41971 Wysłany: 29 Sie 2007, 14:32; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2007,
Posty: 112
czytajac to ze na zimnym silniku brakuje ci turbiny przychodzi mi jedno do glowy.

umiesz wogole dbac o silniki turbodoladowane i o ich turbine?? bo ja wnioskuje ze nie za bardzo


Góra
 Profil  
 
 
 Post #43732 Wysłany: 08 Wrz 2007, 07:13; 
 Temat postu:
Offline
Forumowicz

Miejscowość: Skoczów
Rejestracja: 27 Sie 2007,
Posty: 3
nie jezdzilem wczesniej turbo dieslem... mozecie mi wskazac lokalizacje tego czujnika przeplywu powietrza? czy raczej powinienem sie z tym zglosic do mechanika? a nie orientujecie sie ile kosztuje nowy czujnik?

[ Dodano: 08 Wrz 2007 07:13 ]
ma jeszcze jedno pytanie nie wiecie co ile trzeba pasek rozrzadu wymieniac w tym silniku 1,9 Jtd? nawiazujac do tego dbania to mam go od niedawna i juz od poczatku tak sie zachowywal, a jako ze wczesniej takim nie jezdzilem myslalem ze to normalne... dopiero sie ucze

_________________
did84


Góra
 Profil  
 
 
 Post #43826 Wysłany: 08 Wrz 2007, 18:07; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Robert
Samochód: Alfa Romeo Giulietta
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Pszczyna-Strumień
Rejestracja: 29 Mar 2007,
Posty: 499
jak nie wiesz kiedy byl wymieniany to zrob to od razu,a co do przeplywomierza jesli bys podjechal gdzies sie podpiac pod tester to ci wyjdzie jesli jest walniety.Samemu nie proponuje ci tego ruszac bo jest to bardzo delikatne ustrojstwo

_________________
Było>>>1.9 JTD<<<
Było>>>GP 1.4 <<<
Była>>>CROMA 1.9 mJTD 150 KM 2008<<<
Jest Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #52512 Wysłany: 09 Paź 2007, 22:38; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Paź 2007,
Posty: 111
Mam rowniez Punciaka 1.9 JTD. Kupilem niecale pol roku temu i ma identyczne objawy. Wyglada to tak jakby silnik po nagrzaniu do odpowiedniej temp. dostawal wiekszego 'kopa'. Wymienilem termostat i problem w sumie zniknal bo samochod bardzo szybko sie grzeje i moc jest szybko osiagalna ale problem chyba dotyczy sterowania bo czujnik jest w obudowie termostatu ktora rowniez wymienilem a nic to nie zmienilo. Turbo dziala zawsze bo jest napedzane przez spaliny wiec problem moze lezec gdzies sterowaniu zaplonem...


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 8 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO