|
Obecny czas: 24 Kwi 2024, 05:21
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 8 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
did84 |
#41627 Wysłany:
27 Sie 2007, 21:36; Temat postu: nie rozumiem zasady dzialania turbiny w 1,9 JTD |
|
|
Forumowicz |
Miejscowość: Skoczów Rejestracja: 27 Sie 2007, Posty: 3
|
Witam jestem uzytkownikiem punta 1,9JTD jestem ogromnie zadowolony ale mam jedno ale... mianowicie denerwuje mnie turbina w tym silniku, w moim samochodzie zaczyba dzialac jak wskazowka temp silnika znajduje sie mniej wiecej w 50% skali, i nie wiem czy tak w kazdym czy powinienem sie udac do jakiegos dobrego elektryka ?:)
_________________ did84
|
|
Góra |
|
|
|
|
No Name |
#41813 Wysłany:
28 Sie 2007, 20:11; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Robert
Samochód: Alfa Romeo Giulietta
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Pszczyna-Strumień Rejestracja: 29 Mar 2007, Posty: 499
|
a na jakiej podstawie stwierdzasz ze działa dopiero jak sie zagrzeje?? [ Dodano: 28 Sie 2007 20:11 ]bo raczej nie ma to zwiazku pokrótce turbina jest napedzana spalinami i cisnie silnikowi wiecej luftu
_________________ Było>>>1.9 JTD<<< Było>>>GP 1.4 <<< Była>>>CROMA 1.9 mJTD 150 KM 2008<<< Jest Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
|
|
Góra |
|
|
did84 |
#41921 Wysłany:
29 Sie 2007, 11:13; Temat postu: |
|
|
Forumowicz |
Miejscowość: Skoczów Rejestracja: 27 Sie 2007, Posty: 3
|
wlacza sie dokladnie przy osiagnieciu 50% skali temperatury... wyczytalem juz ze to moze byc zapchany jakis wskaznik przeplywu od turbiny chyba musze zawitac do mechanika...
_________________ did84
|
|
Góra |
|
|
No Name |
#41969 Wysłany:
29 Sie 2007, 14:28; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Robert
Samochód: Alfa Romeo Giulietta
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Pszczyna-Strumień Rejestracja: 29 Mar 2007, Posty: 499
|
czunik przepływu powietrza moze byc padniety i wtedy nawet za szybko nie pojedziesz
_________________ Było>>>1.9 JTD<<< Było>>>GP 1.4 <<< Była>>>CROMA 1.9 mJTD 150 KM 2008<<< Jest Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
|
|
Góra |
|
|
pilachgt |
#41971 Wysłany:
29 Sie 2007, 14:32; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Rejestracja: 16 Maj 2007, Posty: 112
|
czytajac to ze na zimnym silniku brakuje ci turbiny przychodzi mi jedno do glowy.
umiesz wogole dbac o silniki turbodoladowane i o ich turbine?? bo ja wnioskuje ze nie za bardzo
|
|
Góra |
|
|
did84 |
#43732 Wysłany:
08 Wrz 2007, 07:13; Temat postu: |
|
|
Forumowicz |
Miejscowość: Skoczów Rejestracja: 27 Sie 2007, Posty: 3
|
nie jezdzilem wczesniej turbo dieslem... mozecie mi wskazac lokalizacje tego czujnika przeplywu powietrza? czy raczej powinienem sie z tym zglosic do mechanika? a nie orientujecie sie ile kosztuje nowy czujnik?
[ Dodano: 08 Wrz 2007 07:13 ] ma jeszcze jedno pytanie nie wiecie co ile trzeba pasek rozrzadu wymieniac w tym silniku 1,9 Jtd? nawiazujac do tego dbania to mam go od niedawna i juz od poczatku tak sie zachowywal, a jako ze wczesniej takim nie jezdzilem myslalem ze to normalne... dopiero sie ucze
_________________ did84
|
|
Góra |
|
|
No Name |
#43826 Wysłany:
08 Wrz 2007, 18:07; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Robert
Samochód: Alfa Romeo Giulietta
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Pszczyna-Strumień Rejestracja: 29 Mar 2007, Posty: 499
|
jak nie wiesz kiedy byl wymieniany to zrob to od razu,a co do przeplywomierza jesli bys podjechal gdzies sie podpiac pod tester to ci wyjdzie jesli jest walniety.Samemu nie proponuje ci tego ruszac bo jest to bardzo delikatne ustrojstwo
_________________ Było>>>1.9 JTD<<< Było>>>GP 1.4 <<< Była>>>CROMA 1.9 mJTD 150 KM 2008<<< Jest Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
|
|
Góra |
|
|
neiroth |
#52512 Wysłany:
09 Paź 2007, 22:38; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Rejestracja: 09 Paź 2007, Posty: 111
|
Mam rowniez Punciaka 1.9 JTD. Kupilem niecale pol roku temu i ma identyczne objawy. Wyglada to tak jakby silnik po nagrzaniu do odpowiedniej temp. dostawal wiekszego 'kopa'. Wymienilem termostat i problem w sumie zniknal bo samochod bardzo szybko sie grzeje i moc jest szybko osiagalna ale problem chyba dotyczy sterowania bo czujnik jest w obudowie termostatu ktora rowniez wymienilem a nic to nie zmienilo. Turbo dziala zawsze bo jest napedzane przez spaliny wiec problem moze lezec gdzies sterowaniu zaplonem...
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 8 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|