You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 25 Kwi 2024, 08:02

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #522026 Wysłany: 19 Lis 2011, 18:38; 
 Temat postu: Silnik przednich wycieraczek
Offline
Sympatyk kropek

Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 19 Lis 2011,
Posty: 10
Witajcie,

mam następujący problem: w moim punto po którejś ulewie zniknął czasowy tryb wycieraczek, po czym znacznie wzrósł odgłos pracy całego mechanizmu - niby standard. Rozebrałem, cały komplet (mechanizm + silnik) był na przymusowym basenie - zatkane odpływy. Wirnik bardzo skorodowany, układ elektroniczny też zaśniedziały, poczyściłem, przesmarowałem oraz podłożyłem dodatkowe gumy pomiędzy mechanizm a karoserię - dźwięk stał się bardziej do zniesienia a z czasówki oduczyłem się korzystać.

Aż w końcu postanowiłem kupić całość, używka w idealnym stanie się trafiła, zamontowałem, cichutko, wszystkie tryby są tylko jest jeden problem - praktycznie nie ma większej różnicy pomiędzy najszybszym a szybkim stałym trybem (najniższe dwa położenia dźwigni). I teraz pytanie czemu? Dodam że mam nowe ramiona (zamienniki motgum), nowe wycieraczki, a na tym starym komplecie nie było problemów z szybkością pomimo wcześniej wspomnianych problemów (więc chyba przełącznik zespolony możemy spokojnie wyeliminować).

Czy na szybkość przemieszczania może wpływać siła dokręcenia ramion (pytam bo ciężko mi jest to uzasadnić, a zastosowałem nieznacznie grubsze podkładki pod nakrętką), ewentualnie czy jest możliwość że fabrycznie silnik był tak ustawiony (używka z demontażu pewnie z zagranicy) i co by trzeba było zmienić w module sterowania przy silniczku by zwiększyć szybkość na ostatnim biegu?

Lub może jeszcze coś innego??

Dzięki za pomoc.


Góra
 Profil  
 

 
 Post #526192 Wysłany: 03 Gru 2011, 19:54; 
 Temat postu: Re: Silnik przednich wycieraczek
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Bełchatów
Rejestracja: 20 Sty 2009,
Posty: 113
Pomógł: 1
Dokręcenie ramion nie ma z tym nic wspólnego, wina może byc zle podłączenie lub wina samego silniczka.

_________________
Mój KrOpEk 1.1 :)
http://fiatpunto.com.pl/topic13280.html
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Fiat/Punto/68950


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO